رستوران های دریایی در کلمبو

جاذبه‌های گردشگری کلمبو
رستوران های دریایی در کلمبو

کلمبو، پایتخت سریلانکا شهری بسیار شلوغ بوده و در هر گوشه و کناری از این شهر، همیشه می‌توانید شاهد ازدحام باشید. این امر باعث می‌شود کار و بار غذاکده‌های کلمبو بسیار رونق داشته باشد. و از آنجایی که کلمبو یک شهر بندری است و در کنار اقیانوس هند قرار دارد، بهشتی از رستوران دریایی کلمبو سریلانکا و تنوع بالایی از غذاهای دریایی تازه را می‌توانید در این منطقه به نظاره بنشینید.

 

آشنایی با بهترین رستوران دریایی کلمبو سریلانکا

بازدیدکنندگان تور سریلانکا می‌توانند در حین گشت و گذار در پایتخت، غذاهای دریایی تازه را با بالاترین کیفیت امتحان کنند. رستوران‌های کلمبو، برخی از تازه‌ترین غذاهای دریایی آسیای جنوبی را سرو می‌کنند که با ادویه جات و ترشی جات منحصر به فرد جزیره طعم‌دار شده‌اند. می‌توانید در اینجا، همچنان که پاهای خود را در شن‌ها فرو می‌برید و به صدای امواج گوش می‌دهید، غذاهای دریایی خوشمزه را با هر سطحی از بودجه امتحان کنید.

رستوران لاگون

سفر مجازی شکم گردی خود در میان رستوران دریایی کلمبو سریلانکا را از Lagoon شروع می‌کنیم که یکی از بهترین رستوران‌های فضای باز است. این غذاکده که در هتل سینامون گراند واقع شده، به مشتریان اجازه می‌دهد تا روش پخت صید تازه را متناسب با سلیقه و ذائقه خود سفارش دهند. غذاها در سبک‌های تایلندی، سریلانکایی، چینی، هندی و قاره‌ای تهیه می شوند. دو سرآشپز ماهر این غذاکده، برای تسلط بر پخت غذاهای دریایی به ۱۵۰ روش مختلف آموزش دیده‌اند و ۳۰ سس متنوع را نیز ارائه می‌دهند.

این مکان با فضایی پویا و راحت، تجربه غذا خوردن رضایت بخشی را برای مخاطبانش رقم می‌زند. منو بسیار جذاب بوده و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پرطرفدار را از میان بیش از ۴۰ نوع خرچنگ، میگو و ماهی ارائه می‌دهد. بعلاوه در اینجا می‌توانید از وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات دلیوری برخوردار شوید.

آدرس: 77,A2, Colombo, Western Province, Sri Lanka

عکس: dineinsrilanka.com

 

رستوران مینیستری آو کراب

دیگر رستوران دریایی کلمبو سریلانکا، Ministry of Crab است که در میان ۵۰ رستوران برتر آسیا قرار دارد و یک تجربه شکم گردی فراموش نشدنی را برای مخاطبانش رقم می‌زند. همانطور که از نام آن پیداست، این غذاکده، گزینه‌هایی جذاب از سخت پوستان خوش طعم را ارائه می‌دهد و غذاهای باورنکردنی نظیر کاری خرچنگ چاشنی شده یا خرچنگ چیلی و همچنین کرابزیلا با وزن بیش از ۲ کیلوگرم را سرو می‌کند. می‌توانید از صرف خرچنگ‌های مردابی در کشور، در کنار یک فنجان چای گوارا لذت ببرید.

جالب است بداندی این رستوران، در یک بیمارستان زیبا و بازسازی شده هلندی واقع شده که قدمت آن به بیش از ۴۰۰ سال می‌رسد. فضای رستوران نیز با المان‌های چوبی و گل‌های نارنجی تزئین شده و محیطی سطح بالا را به مخاطبانش القا می‌کند. می‌توانید از فضای مفرح بیرون رستوران نیز، برای صرف غذایتان استفاده کنید. بعلاوه وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات دلیوری به مزایای حضور در این مکان می‌افزایند.

آدرس: Old Dutch Hospital Complex, 04 Hospital St, Colombo, Western Province, Sri Lanka

 

بهترین رستوران‌های کندی

عکس: srilanka.gg

 

رستوران سی فود کاو

فضای ساحل مونت لاوینیا، مملو از بهترین رستوران‌های دریایی در سریلانکا است. اما هیچ کدام، به خوبی Seafood Cove نیستند که در هتل Mount Lavinia واقع شده و در شمار برترین رستوران دریایی کلمبو سریلانکا محسوب می‌شود.

بازدیدکنندگان می‌توانند در ساحل شنی بنشینند و در زیر نور فانوس کوچک و مشرف به اقیانوس هند، از نوشیدن یک کوکتل مجلل لذت ببرند و یا در فضای داخلی روستایی‌اش، انواع غذاهای دریایی تازه از خرچنگ تا میگوی، ماهی مرکب و انواع دیگر ماهی را صرف کنند.

فرقی نمی‌کند ماهی‌تان را کبابی، سرخ‌شده یا گریل سفارش دهید. در هر صورت، پرسنل دلسوز و حرفه‌ای در تلاشند تا تمام خواسته‌های شما را برآورده کرده و یک تجربه شکم گردی رضایت‌بخش را تضمین کنند. علاوه بر این، یک گروه زنده موسیقی شبانه، وای فای رایگان و پارکینگ، این فضای آرام ارتقا می‌دهند.

آدرس: RVJ6+RW3, Station Rd, Dehiwala-Mount Lavinia, Western Province, Sri Lanka

عکس: timeout.com

 

رستوران غذاهای دریایی اوشن

هتل کینگزبری، یکی از زیباترین هتل‌های شهر، رستوران غذاهای دریایی خود را افتتاح کرده که غذاهای لذیذ و چشم‌اندازهایی پانوراما از دریا را ارائه می‌دهد و جزو بهترین رستوران دریایی کلمبو سریلانکا محسوب می‌شود. رستوران غذاهای دریایی Ocean، برخی از تازه ترین غذاهای شهر از جمله ساشیمی ماهی سالمون و انواع سس‌ها را سرو می‌کند و به شما امکان می‌دهد گزینه‌های موردنظرتان را مستقیما از پیشخوان انتخاب کنید.

در کنار وعده‌های غذایی مجلل، این رستوران فهرستی عالی از شراب‌ها و نوشیدنی‌های بین المللی را در چنته دارد. در نهایت این غذاکده با دکوراسیون مدرن، پنجره‌های بلند سقف به کف و سایر المان‌های زیبا، حظ بصری و جذابیت را به این تجربه شکم گردی می‌افزاید.

آدرس: The Kingsbury Colombo, No.48 Janadhipathi Mawatha, Colombo, Western Province, Sri Lanka

 

معرفی ۱۵ رستوران برتر در کلمبو

عکس: booking.com

 

بازار ماهی منهتن

بازار ماهی Manhattan با غذاهای دریایی به سبک آمریکایی و پرسنل خوش برخوردش، به شهرت و محبوبیت بالایی دست یافته و در لیست بهترین رستوران دریایی کلمبو سریلانکا با قدرت خودنمایی می‌کند. غذاها، از مواد تازه و صیدهای روزانه تهیه شده و با ادویه‌های خوشمزه ترکیب می‌شوند. و در نتیجه گزینه‌هایی خلاقانه همچون صدف‌های گیاهی با طعم‌های شگفت انگیز به دست می‌آیند.

این رستوران، دارای دکوراسیونی مینیمال و در عین حال خانگی است. در کنار غذاهای لذیذ دریایی، بازدیدکنندگان می‌توانند انواع غذاهای بین المللی و دسرهای مجلل را سفارش دهند. خدمات دوستانه و حرفه‌ای پرسنل نیز، به شما اطمینان می‌دهند که ارزشی متناسب با پولی که پرداخت می‌کنید را دریافت خواهید کرد. ضمن اینکه وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات دلیوری نیز ارائه می‌شوند.

آدرس: No. 997/1, Sri Jayawardanapura Mw, Rajagiriya Rajagiriya, Sri Jayawardenepura Kotte, Western Province, Sri Lanka

عکس: ubereats.com

 

رستوران کاری لیف

Curry Leaf، نه تنها یکی از قابل توجه ترین مکان ها برای لذت بردن از ماهی تازه کبابی است، بلکه به خاطر سرو غذاهای سریلانکایی نیز شهرت دارد. در اینجا که یکی از منحصر به فردترین رستوران دریایی کلمبو سریلانکا محسوب می‌شود، مشتریان می‌توانند از طیف وسیعی از غذاهای دریایی در کنار پیتو و کوتو روتی لذت ببرند.

در بوفه غذاهای دریایی، سرآشپز باتجربه درست جلوی چشمان شما ماهی تازه را آماده می‌کند. بعلاوه این رستوران که در یک ساختمان چوبی روستایی قرار دارد، به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا ترکیب متعادلی از ادویه‌ها و مواد اولیه محلی را در محیطی رمانتیک امتحان کنند.

آدرس: Hilton Hotel, 2 Sir Chittampalam A Gardiner Mw, Colombo, Western Province, Sri Lanka

 

غذاهای خیابانی سریلانکا را بشناسیم

عکس: timeout.com

 

رستوران لاوینیا بریز

پس از یک روز گشت و گذار در ساحل زیبای مونت لاوینیا، می‌توانید یک شام خوشمزه دریایی را در Lavinia Breeze نوش جان کنید که دیگر رستوران دریایی کلمبو سریلانکا پرطرفدار به شمار می‌آید.

این رستوران، از طراحی جذاب برخوردار بوده و دارای یک تراس رومانتیک در سواحل اقیانوس هند است. سرآشپزهای حرفه‌ای با ترکیب غذاهای ممتاز و سادگی روستایی، گزینه‌هایی عالی را در طعم‌ها و ادویه‌های متعادل در کنار انواع نوشیدنی‌های گوارا برای مشتریان به ارمغان می‌آورند. در این میان ماهی کبابی، ماهی مرکب و خرچنگ بیش از سایرین پیشنهاد می‌شوند.

آدرس: 43/7De Alvis Avenue, De Saram Street, Mount Lavinia, Colombo, Sri Lanka

عکس: mountbreeze.lk

 

رستوران فت کراب

و در انتهای سفر به برترین رستوران دریایی کلمبو سریلانکا، به Fat Crab می‌رسیم که با غذاهای باشکوه خرچنگ نظر منتقدان بسیاری را جلب کرده است. این رستوران شگفت انگیز که بر روی یک سکوی چوبی ساخته شده، مشرف به اقیانوس است و به مهمانانش اجازه می‌دهد از نسیم ملایم دریا در حین خورد و خوراکی با کیفیت لذت ببرند.

در بدو ورود با یک لیوان آب نارگیل محلی از مهمانان پذیرایی می‌شود. و حوضچه ای نیز در این فضا وجود دارد که خرچنگ‌های متعددی در آن به چشم می‌خورند.  

در ضمن پرسنل خوش برخورد، از ارائه اطلاعات به مشتریان در مورد مراحل آماده سازی و پخت و پز خوشحال خواهند شد. بعلاوه این فضای رمانتیک، یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای عاشقانه به شمار می‌آید. ضمن اینکه تلویزیون، خدمات دلیوری و پارکینگ، از دیگر جذابیت‌های شکم گردی در این مکان محسوب می‌شوند.

آدرس: 53Haig Rd, Colombo, Western Province, Sri Lanka

 

انواع غذاهای گیاهی در سریلانکا

عکس: thefatcrab.com

 

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

نظرات کاربران