رستوران های ایتالیایی در کلمبو

جاذبه‌های گردشگری کلمبو
رستوران های ایتالیایی در کلمبو

بسیاری از کسانی که طعم غذاهای ایتالیایی را چشیده‌اند، به مشتریان وفادار و همیشگی این گزینه‌ها بدل شده‌اند. در این صورت، جوانه‌های چشایی هر چند وقت یک‌ بار، هوس می‌کنند که این خوراکی‌های فراموش نشدنی را تجربه کنند. در این میان، در هر رستوران ایتالیایی کلمبو سریلانکا نیز به رسم غذاکده‌های ایتالیایی اصیل، خوراکی‌های متداولی همچون لازانیا ، پیتزا و پاستا را باکیفیت بالا و طعم‌هایی لذیذ در اختیار مهمانانشان قرار می‌دهند و ساعاتی مفرح را برای استراحت و شکم گردی رقم می‌زنند.

 

جیووانیز

Giovanni's که در امتداد مسیر Thimbirigasyaya قرار دارد، مکانی خلوت و دنج در سفر با تور سریلانکا برای برخورداری از غذاهای لذیذ است. اینجا با فضایی روستایی و سرو پیتزا، پاستا، انواع گنوکی، ریزوتو، اسپاگتی، منوی آنتی پاستی و گزینه‌های گیاهی، از مشتریانش پذیرایی می‌کند.

گفتنی است این رستوران، توسط سرآشپزی اداره می‌شود که برای پخت غذاها از اجاق سفالی استفاده می کند. بنابراین پیتزایی که دریافت می‌کنید، به نسخه‌های ایتالیایی اصیل بسیار نزدیک است. این کافه رستوران ایتالیایی کلمبو، از یک فضای خانگی و کوچک برخوردار بوده و با وجود دیوارهای آجری قرمز و رومیزی‌های قرمز و سبز، محیطی جذاب را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. نشستن در میان مبلمان چوبی و لذت بردن از خوراکی‌های خانگی، دقیقا همان آن چیزی است که می‌توانید در این مکان تجربه کنید. هر چند که می‌توانید از میز و صندلی‌های فضای باز نیز برای صرف خوراکی‌هایتان استفاده کنید.

آدرس: 145Thimbirigasyaya Rd, Colombo, Western Province, Sri Lanka

عکس: ubereats.com

 

کافه رستوران گالری

کافه رستوران Gallery که در خیابان آلفرد هاوس واقع شده، از معماری و طراحی دکوراسیون مینیمالیستی و گوتیک برخوردار است. این رستوران ایتالیایی کلمبو، فضایی عالی از هنر و آشپزی و زیبایی‌شناسی اروپایی را ارائه می‌دهد.

منو، مجموعه‌ای پر جنب و جوش از طعم و رنگ‌ها و تزئینات زیبای غذاها را شامل می‌شود که حظ بصری را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند. در این میان، پاستاها یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها بوده و مشتریان وفادار بسیاری را به این مکان می‌کشانند. در عین حال وای فای رایگان، پارکینگ، خدمات دلیوری، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز، برای علاقمندان در دسترسند.

آدرس: 2Alfred House Rd, Colombo, Western Province, Sri Lanka

 

رستوران های دریایی در کلمبو

عکس: greenholidaytravels.com

 

رستوران لاگو

Lago با الهام از مفهوم بوهو اروپایی، گرمای پر جنب و جوشی را برای قلب کلمبو به ارمغان می‌آورد. این رستوران ایتالیایی کلمبو که در مرکز خرید کلمبو سیتی سنتر واقع شده است، ترکیبی از غذاهای غربی را سرو می‌کند. در این  میان، پاستاها از محبوبیت بیشتری برخوردارند. همچنین خدمات دلیوری، پارکینگ و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، از دیگر مشخصه‌های این رستوران به شمار می‌آیند.

آدرس: Ground floor, 137 Sir James Pieris Mawatha, Colombo, Western Province, Sri Lanka

عکس: ubereats.com

 

رستوران روکوز

Rocco's در خیابان ناوالا، یک رستوران ایتالیایی کلمبو با فضایی معاصر برای صرف غذاست. اینجا محیطی جذاب را برای چشیدن غذاهای لذیذ، در کنار دوستان و خانواده رقم می‌زند.

منو، پاستاهای تازه اصیل ایتالیایی را شامل می‌شود که با مواد عالی و باکیفیت تهیه شده‌اند. هر چند پیتزاهای این غذاکده نیز، طرفداران بسیاری را به این مکان می‌کشانند. در ادامه سالاد، پیش غذا و انواع دسرها هم برای علاقمندان در دسترسند.

دیوارهای این رستوران، پوشیده از بریده روزنامه‌های دهه ۳۰ هستند. این محیط کوچک و راحت و مینیمال، همچنین چهارپایه‌های چوبی و نماهای بلوک قرمز را ارائه می‌دهد و حظ بصری را در حین خورد و خوراک برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد.  در صورت تمایل، می‌توانید از فضای باز رستوران نیز برای صرف خوراکی‌ها، استنشاق هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف بهره مند شوید.

آدرس: 29A Gregory's Road, Colombo, Western Province, Sri Lanka

 

بهترین رستوران‌های کندی

عکس: ubereats.com

 

رستوران بای لیف

Bayleaf، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های سریلانکا بوده و با منوی گسترده‌ای از غذاهای کلاسیک ایتالیایی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. منو شامل پاستا و پیتزا و مجموعه‌ای از دسرهای لذیذ بوده و در عین حال، کوکتل‌های خوشمزه و متنوعی را ارائه می‌دهد.

این رستوران ایتالیایی کلمبو، در یک خانه قدیمی استعماری واقع شده و حق انتخاب دارید که در طبقه بالا در یکی از اتاق‌های دنج فضای داخلی غذا بخورید یا بیرون بنشینید و از تماشای باغ لذت ببرید.

آدرس: 7,79R.G. Senanayake Mawatha, Colombo, Western Province, Sri Lanka

عکس: directory.tamilnaadi.com

 

رستوران دولسه ایتالیا

Dolce Italia، یکی از غذاکده‌های کلاسیک در کلمبو بوده و غذاهای معتبر و خوشمزه‌ای ارائه می‌دهد که بارها و بارها شما را به این مکان می‌کشانند. این رستوران که متعلق به دو ایتالیایی است، متعهد به ادغام آشپزی ایتالیایی با ذائقه سریلانکایی است.

این رستوران ایتالیایی کلمبو، همچنین از شما دعوت می‌کند تا برای صرف یک فنجان قهوه بعد از ظهر و شیرینی‌های خانگی سری به این مکان بزنید. و اگر گرسنه هستید، از صرف یک وعده غذایی دلپذیرتر، از میان پاستاها، پیتزاها و لازانیاهای سرشار از سس و پنیر غافل نشوید. این رستوران نیز در یک خانه قدیمی قرار دارد و از فضای خانگی برخوردار است که آرامش را به مخاطبانش هدیه می‌دهد.  همچنین امکاناتی نظیر وای فای رایگان، میز  و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، پارکینگ و خدمات دلیوری، به لذت حضور در این مکان می‌افزایند.

آدرس: 5Skelton Rd, Colombo, Western Province, Sri Lanka

 

غذاهای خیابانی سریلانکا را بشناسیم

عکس: newswire.lk

 

رستوران کالیستو

Callisto، به دلیل ارائه بی عیب و نقص پاستاها و اسپاگتی‌هایش مورد تحسین قرار گرفته است. نظرات تحسین برانگیز در رسانه‌های اجتماعی، حکایت از این دارند که این رستوران ایتالیایی کلمبو، بهترین پاستاها را کل کشور سرو می‌کند. بعلاوه این مکان، با ارائه فضای باز و مفرح و سرو نوشیدنی‌های گوارا، رضایت همیشگی مشتریان را از آن خود کرده است. کیفیت غذاهایی که در اینجا سرو می‌شوند بسیار بالا بوده و خوراکی‌ها، از ترکیب مواد اولیه وارداتی و تازه‌ترین مواد محلی تهیه می‌شوند.

آدرس: VVR9+J56, Colombo, Western Province, Sri Lanka

عکس: hotel.info

 

آشپزخانه ایتالیایی رومانو

اگر هوس خوردن پیتزای هیزمی کرده‌اید، حتما سری به Romano بزنید و از طعم‌های اصیل ایتالیایی بهره مند شوید. در این رستوران ایتالیایی کلمبو همچنین اسپاگتی، ریزوتو، پاستا و سایر غذاهای ایتالیایی سرو می‌شوند. این فضای قدیمی کوچک، همچنین از محیطی دنج و آرامش بخش برخوردار است. می‌توانید از فضای باز رستوران، برای صرف خوراکی‌هایتان بهره مند شوید و یا در صورت تمایل، از فضای خانگی داخلی استفاده کنید.

آدرس: 484Kotte Rd, Sri Jayawardenepura Kotte, Western Province, Sri Lanka

عکس: firewoodforstoves.com

 

رستوران ایسو

اگرچه تنوع پاستاها در رستوران Isso، بر خلاف بسیاری از رستوران‌های ایتالیایی کلمبو پایین است، اما این مکان در ترویج طعم‌های محلی از طریق سرو غذاهای بین‌المللی مانند پاستاهای ایتالیایی بسیار موفق عمل کرده است. این رستوران ایتالیایی کلمبو، از چندین شعبه در کشور برخوردار است. همچنین این غذاکده مفهومی خلاقانه، منویی جذاب از غذاهای دریایی را نیز ارائه می‌دهد. در نهایت خدمات دلیوری، از مزایای بزرگ این محیط مفرح به شمار می‌آید.

آدرس: 1124/3Denzil Kobbekaduwa Mawatha, Sri Jayawardenepura Kotte, Western Province, Sri Lanka

 

انواع غذاهای گیاهی در سریلانکا

عکس: tripadvisor.co.uk

 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات کاربران