بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در کوتایسی

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین کلبه‌های اجاره‌ای در کوتایسی

کوتایسی در منطقه ایمرتی، در کنار رودخانه ریونی واقع شده و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای گرجستان و پنجمین شهر قدیمی در اروپا به شمار می‌آید. در این منطقه می‌توانید شاهد جذابیت‌های فراوان از جمل کالج‌های عالی و حرفه‌ای، موزه‌ها، تئاترها، گالری‌ها و غیره باشید. همچنین امکانات تفریحی و رفاهی متعددی نظیر رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها و سینماها در این منطقه، اوقاتی آرام و لذت‌بخش را برای مخاطبان رقم می‌زنند.

اما بدون شک هر مسافری در وهله اول، دغدغه اقامتگاهی امن و راحت را دارد که در این رابطه نیز باید بگوییم کوتایسی، با انبوهی از اقامتگاه‌های رنگارنگ به استقبال گردشگران تور گرجستان می‌آید. در این میان اگر به دنبال فضایی مقرون به صرفه، دنج و به دور از شلوغی‌های زندگی روزمره هستید که در عین حال چشم‌اندازهایی بی بدیل به مناظر طبیعی اطراف را برایتان به ارمغان بیاورد، پیشنهاد می‌کنیم در یکی از بهترین کلبه‌های اجاره‌ای کوتایسی اقامت کنید.

 

ساتاپلیا در کوتایسی گرجستان (Sataplia)

این کلبه بسیار جذاب در دل طبیعت باشکوه کوتایسی، در ۷.۲ کیلومتری پل سفید واقع شده و اقامتی مفرح را با کلیه امکانات جذاب از جمله باغ، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، فضای پیک نیک، مبلمان و ناهار خوری در فضای باز رقم می‌زند. بعلاوه گزینه‌های آلاکارت و صبحانه قاره‌ای نیز هر روز در این اقامتگاه در دسترس هستند.

جالب است بدانید پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و تعاملی بی نظیر را با مهمانان برقرار می‌کنند. در ضمن ورود حیوانات خانگی، بدون هزینه اضافی مجاز است.

 

اقامت در جدیدترین هتل‌های کوتایسی گرجستان : قسمت اول

از طرفی این کلبه، مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای بالکن با چشم‌اندازی به منظره شهر و کوهستان و باغ، فضای نشیمن، کاناپه، میز مطالعه، سرویس استریم (مانند نتفلیکس)، تلویزیون صفحه تخت، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، کفپوش چوبی یا پارکت، عایق صوتی، پنکه، وسایل اتو، ملحفه، کمد لباس، حمام خصوصی، حوله، سشوار و همچنین آشپزخانه مجهز همراه با میز غذاخوری، توستر، کتری برقی، گاز رومیزی، ماشین لباسشویی و یخچال است.

از دیگر امکانات و خدمات این اقامتگاه می‌توان به پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، ، خدمات کرایه خودرو، شاتل فرودگاهی، روم سرویس و نگهبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد و البته سیگار کشیدن در این اقامتگاه ممنوع است.

گفتنی است فواره کلخیس ۷.۹ کیلومتر و کلیسای جامع باگراتی کوتایسی ۸.۳ کیلومتر با این کلبه فاصله دارند. بعلاوه از نزدیک‌ترین فرودگاه‌های بین‌المللی گرجستان نیز، فرودگاه بین‌المللی کوتایسی است که در ۲۳ کیلومتری کلبه واقع شده و این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Sataplia, 4600 Kutaisi, Georgia

 

سان شاین هاوس در کوتایسی گرجستان (Sunshine House)

این کلبه آرامش‌بخش که به منظره بی بدیل باغ و رودخانه دید دارد، در ۲.۳ کیلومتری فواره کلخیس، ۲.۴ کیلومتری پل سفید و ۱.۵ کیلومتری کلیسای جامع باگراتی واقع شده است. اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع بوده و از مهمانانش با یک باغ زیبا، مبلمان و غذاخوری در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، انبار چمدان و روم سرویس پذیرایی می‌کند.

بعلاوه می‌توانید هر روز از صرف صبحانه بوفه، قاره‌ای یا انگلیسی/ایرلندی در این کلبه لذت ببرید. در ضمن پرسنل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و اطلاعات مفیدی برای گشت و گذار در این منطقه به مهمانان ارائه می‌دهند.

 

بهترین رستوران‌های کوتایسی گرجستان

گفتنی است این اقامتگاه دارای تهویه مطبوع و بالکن با چشم‌اندازی به منظره شهر و رودخانه و باغ بوده و از ۲ اتاق خواب، اتاق نشیمن، کاناپه، بخاری، تلویزیون صفحه تخت کابلی، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، مینی بار، چای/قهوه ساز، کفپوش چوبی یا پارکت، وسایل اتو، ملحفه، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار و همچنین آشپزخانه با میز غذاخوری، اجاق گاز و مایکروویو برخوردار است.

در مورد سایر دسترسی‌ها نیز باید گفت ایستگاه قطار کوتایسی ۴.۳ کیلومتر، صومعه موتسامتا ۷.۵ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی کوتایسی ۲۱ کیلومتر از کلبه فاصله دارند.

آدرس: Leselidze Street, Kutaisi, Georgia

 

لیما در کوتایسی گرجستان (Lima)

این کلبه بسیار رویایی، چشم‌اندازی باشکوه به باغ و مناظر کوهستانی داشته و اقامتی خاطره‌انگیز و مفرح را در میان طبیعت سرسبز به ارمغان می‌آورد. در اینجا می‌توانید دسترسی عالی به برخی از مهمترین جاذبه‌های توریستی کوتایسی داشته باشید از جمله اینکه این اقامتگاه، ۷.۲ کیلومتر تا پل سفید، ۷.۹ کیلومتر تا فواره کلخیس و همچنین ۸.۳ کیلومتر تا کلیسای جامع باگراتی فاصله دارد. همچنین ایستگاه قطار کوتایسی در ۹.۱ کیلومتری، صومعه موتسامتا در ۱۴ کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی کوتایسی در ۲۳ کیلومتری کلبه واقع شده‌اند و این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

 

۶ کافه دنج کوتایسی که در سفر به گرجستان باید به آنها بروید

و اما در مورد امکانات جذاب این کلبه باید گفت مهمانان به یک باغ زیبا، تراس، غذاخوری در فضای باز، امکانات باربیکیو، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، نگهبانی ۲۴ ساعته و پرسنلی که به سه زبان انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می‌کنند، دسترسی دارند.

همچنین این کلبه ویلا دارای تهویه مطبوع، کفپوش چوبی یا پارکت و ۲ اتاق خواب بوده و از بالکن با مناظری شاعرانه، کاناپه، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، ، ملحفه، حوله، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، وسایل اتو، آشپزخانه همراه با میز غذاخوری، قهوه ساز، گاز رومیزی، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال برخوردار است.

آدرس: Sataplia, 4600 Kutaisi, Georgia

 

ویو گورا در کوتایسی گرجستان (The view of gora)

این کلبه ۲ خوابه، تنها ۱.۶ کیلومتر از کلیسای جامع باگراتی فاصله دارد و در  ۱.۹ کیلومتری آبنمای کلخیس و ۲۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی کوتایسی واقع شده است. در اینجا با کلیه امکانات رفاهی از جمله بالکن با چشم‌اندازی به منظره باغ، تهویه مطبوع، فضای نشیمن، آشپزخانه مجهز، ماشین لباسشویی و تلویزیون صفحه تخت، از مهمانان پذیرایی می‌شود. بعلاوه پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان نیز در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرند. گفتنی است سیگار کشیدن در این اقامتگاه ممنوع بوده و پرسنل نیز به زبان‌های یونانی، انگلیسی، گرجی و روسی با مهمانان در تعاملند.

 

آپارتمان‌های اجاره‌ای کوتایسی: بخش اول

آدرس: 4Tskaro Street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

بخاریانی در کوتایسی گرجستان (Bukhriani)

اینجا مجموعه‌ای از کلبه‌های ساده، راحت و دنج را در دل یک باغ مفرح جای داده و همه روزه با صبحانه قاره‌ای یا گیاهی و بوفه از مهمانانش در تور گرجستان پذیرایی می‌کند.

بعلاوه علاقمندان می‌توانند از گردش در میان باغ، لم دادن در تراس آفتابگیر و تماشای زیبایی‌های طبیعی، امکانات باربیکیو، فضای پیک نیک، مبلمان فضای باز، مینی مارکت، فضای مخصوص سیگار کشیدن و وای فای رایگان برخوردار شوند. در ضمن برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، هم پارکینگ خصوصی رایگان و هم پارکینگ خیابانی به حد کافی فراهم است. پرسنل نیز به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و روسی با مهمانان در تعاملند.

از طرفی این کلبه‌ها، کلیه وسایل آسایش و راحتی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند از جمله: بالکن، عایق صوتی، کفپوش چوبی یا پارکت، کاناپه، فضای نشیمن، بخاری، تلویزیون صفحه تخت، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، ملحفه، کمد لباس، مینی بار، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار آشپزخانه مجهز و کامل.

به لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار کوتایسی نیز باید گفت پل سفید ۲.۶ کیلومتر و کلیسای جامع باگراتی ۲.۹ کیلومتر از کلبه فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی کوتایسی است که در ۳۷ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

 

بهترین فصل برای سفر به گرجستان

 آدرس: Rionhesi street N11 Gebaude (Lane - in front of Gelati str. 133), 4600 Kutaisi, Georgia

 

اکو کاتیج در کوتایسی گرجستان (Eco Cottage)

اکو کلبه، در ۳.۵ کیلومتری پل سفید واقع شده و روزهایی شاد و سرگرم کننده را با انواع امکانات رفاهی برای مسافران تور گرجستان رقم می‌زند.

مهمانان در این خانه تعطیلات به باغ، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، فضای پیک نیک، مبلمان و غذاخوری در فضای باز، روم سرویس، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، چترهای آفتابگیر، اسنک بار، خدمات کرایه خودرو و دوچرخه، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت، فضای مخصوص سیگار کشیدن، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات دسترسی دارند.  

همچنین هر روز صبحانه قاره‌ای و بوفه لذیذ و باکیفیتی سرو می‌شود. از طرفی انواع امکانات و فعالیت‌ها برای سرگرمی در اینجا ترتیب داده می‌شوند از جمله: کلاس آشپزی، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی، کتاب، دی وی دی یا موسیقی برای کودکان و زمین بازی کودکان. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند. در ضمن، ورود حیوانات خانگی به صورت رایگان به این اقامتگاه مجاز است.

بعلاوه باید گفت اتاق‌های ضد آلرژی این اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع، عایق صوتی، کفپوش چوبی یا پارکت و بالکن با چشم‌اندازی به منظره باغ و کوهستان بوده و دارای فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سی دی پلیر، قفسه خشک کن لباس، پشه بند، ملحفه، کمد لباس، پنکه، امکانات اتو، مینی بار، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، آشپزخانه همراه با میز غذاخوری، محصولات شوینده، ظروف آشپزخانه، کتری برقی و یخچال هستند.

در نهایت فواره کلخیس در ۴.۲ کیلومتری و کلیسای جامع باگراتی در ۴.۶ کیلومتری کلبه واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین‌المللی کوتایسی است که ۲۲ کیلومتر از اکو کلبه فاصله دارد.

 

بازدید از مهمترین آبشارهای گرجستان

آدرس: Village Banoja Village Banoja, 5406 Kutaisi, Georgia

 

مهمانخانه متسامتا در کوتایسی گرجستان (Guest House Motsameta)

در نهایت سری می‌زنیم به این اقامتگاه ساده که در میان باغی زیبا، در ۲ کیلومتری صومعه گلاتی، ۶.۹ کیلومتری آبنمای کلخیس و ۴ کیلومتری صومعه متسامتا در گرجستان قرار دارد.

این خانه تعطیلات دارای ۲ اتاق خواب، تهویه مطبوع و بالکن با چشم‌اندازی به منظره باغ و کوهستان بوده و از امکانات رفاهی کامل از جمله فضای نشیمن، کاناپه، تلویزیون صفحه تخت، مبل تخت خواب شو، کمد لباس، حمام خصوصی، حوله / ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، سشوار، قفسه خشک کن لباس، وسایل اتو، مینی بار، چای/قهوه ساز، آشپزخانه کامل و همراه با میز غذاخوری، توستر، مایکروویو، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال برخوردار است.

بعلاوه پارکینگ خصوصی رایگان به مهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند نیز ارائه می‌شود. در ضمن، ورود حیوانات خانگی نیز به صورت رایگان مجاز است. و در آخر پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با سایر گزینه‌های اقامتی مقرون به صرفه، حتما مقاله بهترین Airbnbهای کوتایسی را نیز مطالعه کنید.

آدرس: Village Motsameta, Kutaisi, Georgia

 

منبع

 

۰۳ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران