آپارتمان‌های اجاره‌ای کوتایسی: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
آپارتمان‌های اجاره‌ای کوتایسی: بخش اول

کوتایسی، شهری در غرب گرجستان است که در امتداد رودخانه ریونی و دشت‌ها و کوهپایه‌های قفقاز واقع شده است. این منطقه زیبا که جزو قدیمی‌ترین شهرهای کشور به شمار می‌آید، زمانی پایتخت پادشاهی‌های پی در پی در این کشور بود. در سفر با تور گرجستان و بازدید از کوتایسی، این محدوده را سرشار از آثار باستانی خواهید یافت که برخی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند.

این خطه سالانه گردشگران مشتاق بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند و انبوه اقامتگاه‌های متنوع، پذیرای این مسافران خسته هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، مقاله بهترین هتل‌های کوتایسی گرجستان را مطالعه کنید. اما در ادامه بیایید هیجان اقامت در بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای کوتایسی را با هم تجربه کنیم.

 

Chika

آپارتمان تک خوابه و زیبای Chika، در کوتایسی و در یک کیلومتری پل سفید واقع شده و محلی رویایی با بالکن و مناظری زیبا را به مخاطبان هدیه می‌دهد. این ملک، چشم انداز قابل توجهی به کلیسای جامع باگراتی، صومعه گلاتی و فواره کلخیس دارد.

در اینجا امکانات رفاهی نظیر تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز با مایکروویو و یخچال، ماشین لباسشویی و یک حمام، با قیمتی مناسب در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و البته برای راحتی بیشتر می‌توانید حوله و ملافه اضافی را با پرداخت هزینه تهیه کنید. در ضمن باید گفت خدمات شاتل فرودگاهی در این ملک ارائه می‌شود.  

آدرس: Eristavi Street 7 floor 4 #22, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Alina's room

این آپارتمان تک خوابه، در منطقه‌ای واقع شده که می‌توانید از پیاده‌روی در آن نهایت لذت را ببرید. اینجا با چشمه کلخیس ۴۰۰ متر فاصله دارد و بسیار نزدیک کلیسای جامع باگراتی واقع شده است. پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، چشم اندازی زیبا به شهر، صبحانه لذیذ، حمام اختصاصی و کف پارکت از مهمترین امکانات و ویژگی‌های این آپارتمان به شمار می‌آیند.

گفتنی است موزه تاریخی کوتایسی، در چند قدمی این ملک قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه نیز فرودگاه بین المللی کوتایسی است و این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

 

آشنایی با کلیسای کاشوتی در تفلیس

آدرس: Tsereteli st. 10, 2nd floor, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Kutaisi Center

این مهمانخانه دارای رستوران، دوچرخه رایگان، اتاق استراحت مشترک، یک آشپزخانه مشترک، وای فای رایگان و نمایی زیبا از باغ ملک است. این آپارتمان که در ۲۰۰ متری پل سفید واقع شده، دسترس عالی به موزه تاریخی و همچنین فرودگاه کوتایسی دارد. هر چند که خدمات شاتل فرودگاهی نیز در این اقامتگاه تک خوابه برای مهمانان فراهم است.

بعلاوه باید گفت هر روز صبحانه قاره‌ای و بوفه کاملی در این ملک سرو می‌شود. و در کنار این امکانات، مهمانان می‌توانند از دوچرخه سواری در این نزدیکی لذت ببرند یا از گردش در باغ و استشمام هوای تازه برخوردار شوند.

آدرس: 14Kaukhchishvili str, 4600 Kutaisi, Georgia

 

George

این ملک، دارای چشم اندازی عالی از شهر است و با صومعه گلاتی ۹ کیلومتر فاصله دارد. پرسنل میز رزرواسیون می‌توانند به زبان روسی و انگلیسی نیز صحبت کنند و کارکنان و خدمه، برای خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستند.

در اینجا تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه مجهز به یخچال و اجاق گاز و ماشین لباسشویی و همچنین حمام اختصاصی فراهم است. در ضمن برای راحتی بیشتر می‌توانید حوله و ملافه را با پرداخت هزینه اضافی تهیه کنید. در نهایت باید گفت نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی کوتایسی است که ۲۲ کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارد.

 

معرفی کلیسای صخره‌ای گرجستان

آدرس: Apartment building,the second floor,flat, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Medea

این اقامتگاه، در یک باغ در فاصله  ۱.۷ کیلومتری از چشمه کلخیس واقع شده و پارکینگ اختصاصی، سرویس رایگان اتاق، رزرواسیون ۲۴ ساعته و آشپزخانه مشترک را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. صبحانه قاره‌ای هر روز در این ملک سرو می‌شود و تمام واحدها مجهز به  تلویزیون، آشپزخانه و حمام اختصاصی هستند. جالب است بدانید در این آپارتمان، یک زمین بازی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده و همچنین خدمات کرایه دوچرخه ارائه می‌شود.

آدرس: Kupradze Street 3rd ln. #7, 4600 Kutaisi, Georgia

 

host N1

این آپارتمان بسیار مجهز، در ۳.۵ کیلومتری پل سفید قرار دارد و دارای امکانات اقامتی کامل از جمله وای فای رایگان، تهویه مطبوع، پارکینگ اختصاصی، سرویس رایگان اتاق، دوچرخه رایگان و باغ است. هر واحد، دارای آشپزخانه‌ای با مایکروویو، یخچال و اجاق گاز بوده و از فضای کافی برای اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری و یک اتاق خواب و حمام اختصاصی برخوردار است.

صبحانه بوفه، خدمات کرایه اتومبیل، خدمات شاتل فرودگاهی و امکانات باربیکیو در این ملک فراهم هستند. از جاذبه‌های نزدیک به این اقامتگاه، می‌توان به صومعه گلاتی و کلیسای جامع بگراتی اشاره کرد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره‌ی لوکس‌ ماریوت تفلیس

آدرس: 4600 Kutaisi, Georgia

 

Modern

این آپارتمان، یکی از شیک‌ترین و دنج‌ترین مکانها برای اقامت در کوتایسی به شمار می‌آید و از کلیه امکانات رفاهی از جمله بالکن و دسترسی به هوای پاک فضای بیرون، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی و آشپزخانه مجهز برخوردار است.

بعلاوه باید گفت این ملک، خدمات کرایه دوچرخه و اتومبیل را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد. نزدیکترین فرودگاه به اقامتگاه، فرودگاه بین المللی کوتایسی است که تنها ۲۰ کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارد. جالب است بدانید که در این مکان، دستگاه خودپرداز نیز وجود دارد. این آپارتمان، در ۸۰۰ متری پل سفید واقع شده است.

آدرس: 24,Rustaveli avenue ,floor 3rd ,flat number 28a, 4600 Kutaisi, Georgia 

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران