آپارتمان‌های اجاره‌ای کوتایسی: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
آپارتمان‌های اجاره‌ای کوتایسی: بخش دوم

کوتایسی، پایتخت ایمرتی، دومین شهر بزرگ گرجستان پس از تفلیس است. خیابان‌های زیبا و پوشیده از درختان و خانه‌های قرن نوزدهمی که در امتداد رودخانه ریونی امتداد یافته‌اند، پارک‌ها و مناظر طبیعی جذاب، بناهای تاریخی و کلیساها و صومعه‌های متعدد، گواهی بر اهمیت منطقه هستند. سفر با تور گرجستان به این محدوده، ذهنتان را سرشار از خاطراتی به یادماندنی و رنگارنگ خواهد کرد و اقامت در بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای کوتایسی، این تجربیات دل انگیز را کامل می‌کند.

 

Entire apartment hosted by Keti

شاید بتوان گفت مهمترین امتیاز و ویژگی این آپارتمان، وجود تراسی است که در فصول مختلف، چشم اندازی زیبا به باغ ملک دارد. اما در عین حال سایر امکانات کامل این مکان زیبا و رنگارنگ، در ۶۰۰ متری پل سفید نیز طرفداران خاص خود را دارند.

فضای غذاخوری، تهویه مطبوع، آشپزخانه‌ای مجهز به تمام امکانات مدرن و پارکینگ اختصاصی برای مسافرینی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، اقامتی به یادماندنی را در ذهن مخاطبان ثبت می‌نمایند. گفتنی است این هتل آپارتمان، دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری محبوب کوتایسی داشته و در عین حال تنها ۲۱ کیلومتر با فرودگاه بین المللی این شهر فاصله دارد.

آدرس: 42Tamar The Queen Street 2, 4600 Kutaisi, Georgia

 

35Paliashvili

شاید بتوان گفت آپارتمان 35Paliashvili، یکی از دنج‌ترین و آرامش بخش‌ترین اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید در سفر با تور گرجستان و در کوتایسی تجربه کنید. مهمانان می‌توانند از بالکن اتاقشان، به باغ این ملک اشراف داشته باشند و از زیبایی‌های طبیعی و هوای دلپذیر و تازه لذت ببرند.

بعلاوه ۲ اتاق خواب، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز به مایکروویو و یخچال و ماشین لباسشویی و یک حمام اختصاصی در بدو ورود به استقبال مسافران خسته می‌آیند. گفتنی است این ملک، ۱۰ کیلومتر با صومعه گلاتی فاصله دارد و عین حال برای رفت و آمد به فرودگاه، خدمات شاتل با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است.

آدرس: 35Paliashvili kvartira6 etaj4, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Museum1910

این آپارتمان نیز با برخورداری از یک باغ دلباز، تهویه مطبوع، آشپزخانه، فضای نشیمن، اتاق ناهار خوری و تلویزیون صفحه تخت کابلی، وسایل راحتی و آرامش و لذت بردن از تعطیلات را برای مهمانانش به بهترین نحو فراهم می‌کند. جالب است بدانید که این اقامتگاه، حدود یک کیلومتر با موزه تاریخی شهر فاصله دارد و به جاذبه‌های توریستی کوتایسی بسیار نزدیک است.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوتایسی

آدرس: Newport Street 22, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Apartment White Bridge

تنها با ۵ دقیقه پیاده روی از فواره کلخیس، می توانید خود را به این هتل آپارتمان برسانید و از اتاق‌هایی با تهویه مطبوع همراه با دکوراسیونی کلاسیک بهره‌مند شوید. اگر مایلید از هزینه‌های سفرتان بکاهید، بهتر است از آشپزخانه استفاده کنید و با وجود تجهیزات کامل، به آشپزی بپردازید.

گفتنی است رفت و آمد در سطح شهر برای مهمانان این آپارتمان بسیار آسان است، زیرا ایستگاه اتوبوس کوتایسی تنها ۵ کیلومتر با ملک فاصله دارد و در عین حال ایستگاه قطار کوتایسی در فاصله ۷ دقیقه رانندگی از آپارتمان واقع شده است. هر چند که این ملک، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: Kaukchishvili Street 5, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Anastasia

این ملک نیز در فاصله ۵۰۰ متری فواره کلخیس واقع شده و یک محل استراحت و آرامش را همراه با ۲ اتاق خواب، تهویه مطبوع، سالن مشترک، بالکن و چشم اندازی از رودخانه، آشپزخانه مجهز و حمام اختصاصی ارائه می‌دهد. گفتنی است پل سفید ۲.۲ کیلومتر از آپارتمان فاصله دارد، در حالی که صومعه گلاتی در فاصله ۱۰ کیلومتری از ملک واقع شده است.

 

معرفی ۶ هتل و کلبه اسکی در کوتایسی

آدرس: st,Nino N1/21, 3600 Kutaisi, Georgia

 

AIA

باغ بسیار زیبا و امکانات عالی باربیکیو، در همان ابتدای اقامت در این ملک مهمانان را شگفت زده می‌کنند و در عین حال وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، حمام اختصاصی، یک اتاق نشیمن، یک غذاخوری و آشپزخانه‌ای کوچک که دارای اجاق گاز و تستر است در اینجا فراهم است. در ضمن باید گفت امکان کرایه اتومبیل در این ملک وجود دارد و در صورت درخواست از سوی مهمانان، خدمات شاتل فرودگاهی نیز ارائه می‌شود.

آدرس: Petritsi (Buachidze St) Lane 4 № 9, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Lanas Home

این آپارتمان زیبا با رنگهایی شاد و جذاب، در فاصله یک مایلی فواره کلخیس واقع شده و از باغی جالب توجه، وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته و تهویه مطبوع برخوردار است. هر واحد از این آپارتمان، دارای بالکنی است که چشم اندازی بسیار زیبا به طبیعت و فضای دل انگیز اطراف دارد. میز و صندلی‌های چیده شده در بالکن، امکان استراحت و دورهمی با خانواده و دوستان را فراهم می‌کنند و زمین بازی نیز برای کودکان در ملک درنظر گرفته شده است.

این آپارتمان تک خوابه، دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، آشپزخانه مجهز به مایکروویو و یخچال و ماشین لباسشویی و ۲ حمام اختصاصی با وان آبگرم است. گفتنی است کلیسای جامع باگراتی، ۱.۷ کیلومتر و پل سفید ۱.۹ کیلومتر با این ملک فاصله دارند و فرودگاه بین المللی نیز بسیار نزدیک آپارتمان است و در فاصله ۱۳ کیلومتری از آن واقع شده است.

 

بهترین هتل‌های استخردار در کوتایسی

آدرس: Mtsvane Khvavila N 8, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Apartment West

این آپارتمان با وجود تراسی جالب توجه، چشم اندازی عالی به شهر دارد و در عین حال بسیار نزدیک مکان‌های محبوبی نظیر موزه تاریخی و کلیسای جامع باگراتی واقع شده است. این اقامتگاه نیز مانند سایر آپارتمان‌های اجاره‌ای درجه یک در کوتایسی، از کلیه امکانات رفاهی برای ایجاد آرامش و راحتی مهمانان برخوردار است و در این میان می‌توان به ۳ اتاق خواب، فضای غذاخوری بزرگ، پاسیو، تلویزیون صفحه تخت کابلی، آشپزخانه و حمام اختصاصی اشاره کرد.

آدرس: Rustaveli Street 24, 4600 Kutaisi, Georgia

 

The Signature

و در انتهای این سفر مجازی، سری خواهیم زد به اقامتگاه The Signature که در ۸۰۰ متری فواره کلخیس واقع شده است. این اقامتگاه از کلیه امکانات رفاهی از جمله وای فای رایگان، تراس، امکانات باربیکیو، ۲ اتاق خواب، فضای نشیمن، آشپزخانه مجهز و تلویزیون صفحه تخت برخوردار است. بعلاوه میهمانان آپارتمان می‌توانند از صبحانه آمریکایی و آسیایی ارائه شده در این اقامتگاه نهایت لذت را ببرند.

 

۸ مکان جذاب در اطراف کوتایسی

آدرس: 32Boris Gaponov Street, 4600 Kutaisi, Georgia 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران