بهترین هتل‌های ساحلی کوتایسی

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های ساحلی کوتایسی

کوتایسی، در منطقه ایمرتی در حاشیه رودخانه ریونی واقع شده و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای گرجستان و پنجمین شهر قدیمی اروپایی به شمار می‌آید. جالب است بدانید که این شهر، از دوران باستان مسکونی بوده و به مدت ۱۲۴ سال پایتخت گرجستان محسوب می‌شده است. امروزه این شهر با زیرساخت‌ها و فرهنگ پیشرفته، دومین شهر مهم گرجستان است و دارای کالج‌های عالی و حرفه‌ای، موزه‌ها، تئاترها، سینماها، گالری‌ها و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های متعددی است که اوقات خوشی را برای مسافران در سفر با تور گرجستان فراهم می‌کنند.

اما در این میان، نمی‌توان از اقامتگاه‌های ریز و درشتی که انبوه گردشگران را در خود جای می‌دهند غافل شد و مقاله بهترین هتل‌های کوتایسی گرجستان، در این رابطه اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار می‌دهد. ما نیز در ادامه قصد داریم برخی از بهترین هتل‌های ساحلی کوتایسی را معرفی کنیم.

 

Hotel History

در ابتدای سفرمان بیایید سری بزنیم به Hotel History که در کوتایسی و در ۳۰۰ متری کلیسای جامع باگراتی واقع شده است. این هتل ۳ ستاره که دارای بار، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و تراس است، به جاذبه‌های از جمله فواره کلخیس، پل سفید و صومعه گلاتی بسیار نزدیک است. رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان و ۷ اتاق مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای را می توانید در اینجا بیابید. بعلاوه صبحانه بوفه این اقامتگاه، طرفداران مخصوص به خود را دارد. گفتنی است فرودگاه بین‌المللی کوتایسی، ۲۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

آدرس: #6, deadlock 1, bagrati street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Center Villa Kutaisi

اینجا مهمانخانه‌ای واقع در ۱.۸ کیلومتری آبنمای کلخیس است که علاوه بر ۷ اتاق خانوادگی بزرگ و مجهز، از یک فضای باغ بی‌نظیر و تراسی برخوردار است که چشم انداز جالب توجهی به محیط زیبای اطراف دارد. یک آشپزخانه مشترک نیز در این ملک موجود است که امکانات و تجهیزات کافی برای آشپزی کردن مهمانانی که مایلند در هزینه‌های سفرشان صرفه جویی کنند و خودشان غذایشان را تهیه کنند، فراهم می‌کند.  گفتنی است این مهمانخانه، در ۲ کیلومتری پل سفید و ۳ کیلومتری کلیسای جامع باگراتی واقع شده است.

 

معرفی ۶ هتل و کلبه اسکی در کوتایسی

آدرس: Kutaisi, Tsereteli street V Entryway (Blind Alley), 4600 Kutaisi, Georgia

 

Classic hotel

این هتل ۶ اتاقه از پارکینگ اختصاصی رایگان، باغ، امکانات باربیکیو و سالن مشترک بهره‌مند است و کمتر از یک کیلومتر با کلیسای جامع باگراتی فاصله دارد. این هتل، همچنین تراس آفتابی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. سرویس اتاق، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک ارائه می‌شود. بعلاوه میهمانان می‌توانند هر روز صبحانه قاره‌ای میل کنند. جالب است بدانید فواره کلخیس و پل سفید، از جاذبه‌های پرطرفدار این حوالی به شمار می‌آیند.

آدرس: Gorki street 20, 4600 Kutaisi, Georgia 

 

Orange 

این هتل نیز مانند بسیاری از هتل‌های ساحلی کوتایسی دسترسی نزدیک و راحتی به پل سفید دارد و همچنین از امکانات اقامتی نظیر بار، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن مشترک و باغ برخوردار است. بعلاوه این ملک، دارای ۶ اتاق خانوادگی همراه با حمام اختصاصی است و برای خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند نیز زمین بازی کودکان را ارائه می‌دهد.

از سایر خدمات برتر این هتل می‌توان به تهویه مطبوع، خشکشویی، صبحانه قاره‌ای، ترانسفر فرودگاهی، امکانات باربیکیو، امکانات اداری مانند نمابر و کپی و آشپزخانه مشترک اشاره کرد. در ضمن نیازی نیست نگران اینترنت پرسرعت باشید، زیرا در سراسر این هتل وای فای رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در نهایت باید گفت این هتل، تنها ۱.۷ کیلومتر از کلیسای جامع بگراتی فاصله دارد . فرودگاه بین المللی کوتایسی نیز، در ۲۰ کیلومتری محل اقامت واقع شده است.

 

۸ مکان جذاب در اطراف کوتایسی

آدرس: N2 Dzneladze street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Balanchine

این اقامتگاه با برخورداری از یک استخر شنای فصلی، بار، باغ و وای فای رایگان، لحظات خاطره‌انگیزی را برای مهمانانش رقم می‌زند. بعلاوه ۹ اتاق این هتل ۳ ستاره دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، ماشین ظرفشویی و حمام اختصاصی هستند. مهمانان می‌توانند صبحانه را به صورت بوفه میل کنند و همچنین از تراسی آفتابگیر و زیبا لذت ببرند. گفتنی است این هتل، از پل سفید ۲.۳ کیلومتر و از صومعه گلاتی ۹ کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه این اقامتگاه، خدمات شاتل فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی را ارائه می‌دهد.

آدرس: I.Gogebashvili str. 37, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Hotel Terrace Kutaisi

این هتل زیبای 3 ستاره، در آوریل ۲۰۱۸ افتتاح شد. تعداد ۱۹ اتاق مجهز به نشیمن، حمام اختصاصی، کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه و نهار خوری در این ملک در نظر گرفته شده‌اند. بعلاوه برخی از اتاق‌ها، چشم انداز بی‌نظیری به مناظر کوهستانی دارند. جالب است بدانید که شهرت این هتل، بیشتر به خاطر تراس دلباز و بزرگی است که بهترین مکان برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به شمار می‌آید. در ضمن صبحانه بوفه، هر روز در هتل سرو می‌شود. در نهایت جالب است بدانید که این اقامتگاه، در فاصله‌ای کمتر از یک کیلومتر از چشمه کلخیس واقع شده است.

 

چگونه از کوتایسی به تفلیس برویم

آدرس: N10, 26 May II Aly., 4600 Kutaisi, Georgia

 

 Hotel Edelweiss

این هتل که در ۲.۱ کیلومتری پل سفید قرار دارد دارای پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن مشترک، بار و باغ است. تمام ۱۲ اتاق آن نیز دارای تلویزیون، حمام اختصاصی و ماشین ظرفشویی هستند. رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آشپزخانه مشترک، وای فای رایگان، صبحانه قاره‌ای و یک تراس زیبا از دیگر امکانات این اقامتگاه خاطره انگیز به شمار می‌آیند. در ضمن نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی کوتایسی است که در ۱۹ کیلومتری هتل واقع شده است.

آدرس: Ninoshvili Street 142, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Argopalace

این هتل که در مرکز تاریخی کوتایسی و در فاصله ۳ دقیقه پیاده روی از کلیسای جامع بگراتی واقع شده، با ایستگاه اتوبوس کوتایسی تنها ۵ دقیقه فاصله دارد. وای فای رایگان در سراسر هتل، سالن مشترک همراه با تلویزیون صفحه تخت و فضای نشیمن، امکانات باربیکیو و ۳۰ اتاق با تهویه مطبوع و حمام اختصاصی از دیگر مشخصه‌های این اقامتگاه زیبا محسوب می‌شوند. بعلاوه، میهمانان می‌توانند وعده‌های غذایی را در کافه این هتل صرف کنند.

 

چرا باید بعد از تفلیس از کوتایسی دیدن کرد

آدرس: Debi Ishkhnelebi 16, 4600 Kutaisi, Georgia

۱۰ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران