بهترین هتل‌های ساحلی گاگرا

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های ساحلی گاگرا

اگر اولین بار است که اسم این شهر ساحلی را شنیده‌اید کاملا حق با شما است. در مقایسه با جایی مثل باتومی و تبلیغات گسترده‌ای که برای این شهر می‌شود دیگر شهرهای ساحلی گرجستان همچون گاگرا کاملا ناشناخته باقی مانده است. گاگرا شهرستانی کوچک، زیبا و ساحلی در منطقه آبخازیا است که همچون روستاهای زیبای گرجستان، دارای جوی بسیار آرام و مناظرزیبایی برای کاوش است. اگر بودجه زیادی ندارید و می‌خواهید با تور گرجستان به نقطه‌ای ساحلی سفر کنید گاگرا با هزینه‌های پایین‌تر نسبت به باتومی انتخابی مقرون به صرفه‌تر هم هست. با اقامت در بهترین هتل‌های ساحلی آن سفری رویایی را تجربه کنید.

 

آمران

آمران هتلی امروزی، زیبا و شیک است که تنها در فاصله ۳۵۰ متری از دریا واقع شده به راحتی ساحل را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. حتی بدون در نظر گرفتن ساحل در چند قدمی آن این هتل دارای استخر روباز و زمین بازی کودکان بوده و تلاش می‌کند تا اقامتی راحت را برای تک تک مهمانان خود در هر سن و سالی فراهم بیاورد. اتاق‌ها از داخل دارای امکانات مدرن و استانداردی همچون تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوا، بالکن و مینی بار بوده و همچنین سرویس بهداشتی و حمام مدرن و تمیز همراه با امکانات سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هم در دسترس قرار گرفته است. شما می‌توانید به ساحل بروید، در هتل استراحت کنید و یا با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به طیفی از رستوران‌ها و کافه‌های جذاب دسترسی پیدا کنید.

 

معرفی زیباترین صومعه‌های گرجستان

آدرس: Ulitsa Pionerskaya 5, 384870 Gagra, Georgia

 

هتل آباتا

آباتا هتلی خانوادگی برای خانواده‌های دارای فرزند است که نگران اقامت فرزندشان و سرگرمی و تفریحات آن‌ها هستند. زیرا در این هتل برای کودکان برخی امکانات رفاهی و زمین بازی ارائه می‌دهد. در اصل آباتا هتلی ۴ ستاره و فوق‌العاده است که برای همه افراد امکاناتی را در نظر گرفته است. شما نیز می‌توانید به زمین تنیس بروید، در استخر شنا کنید و یا در سالن بدن‌سازی به ورزش‌های همیشگی‌تان بپردازید. اتاق‌ها شیک و مدرن هستند و به کارگیری رنگ‌های خنثی و روشن حس آرامش و تمیزی را منتقل می‌کنند. از داخل تمامی واحدهای اقامتی دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با شبکه‌های بین‌المللی، آشپزخانه با کتری برقی، فضای مبله، و حمام اختصاصی را در دسترس قرار می‌دهد. به علاوه ساحل نیز در فاصله ۵۰۰ قدمی واقع شده که به هیچ وجه نمی‌توان از این امتیاز چشم پوشی کرد.

آدرس: Владислава Ардзинба 115, 384870 Gagra, Georgia

 

بوتیک هتل Apsuana Rose

این بوتیک هتل که از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های شهر محسوب می‌شود در فاصله چند متری از ساحل واقع شده و اقامتی بسیار جذاب و به یادماندنی را برای شما و همراهان‌تان رقم می‌زند. اتاق‌ها زیبا و دوست داشتنی هستند که با طرح‌های مختلفی مثل کاغذ دیواری‌های متنوع، سنگ‌های مرمرین تیره و طراحی نئوکلاسیک آرامش را تقدیم شما می‌کنند. این اتاق‌ها دارای سیستم بهداشتی تمیز و شیک، تلویزیون صفحه تخت، وان مرمرین، و همچنین اینترنت رایگان هستند. شما می‌توانید به راحتی تمام در هتل از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید، بچه‌ها را به سالن بازی ببرید وخودتان به شنا و لمیدن در ساحل بپردازید. اگر هم اهل گشت و گذار هستید می‌توانید در تورهای گردشی هم شرکت کنید.

 

مقایسه تفلیس و باتومی؛ گرجستان

آدرس: Apsha Leona Street 33, 384870 Gagra, Georgia

 

هتل آستان

این از آن هتل‌های خوبی است که بهترین امکانات را در حد انتظارات بالای مهمانان فراهم می‌آورد. اتاق‌ها دارای دکوراسیونی ساده و زیبا هستند که امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و دسترسی به اینترنت را فراهم می‌آورند. اتاق‌ها دارای نمایی دیدنی به ساحل و استخر بوده و به افرادی که سه روز و بیشتر از ۳ روز اقامت کنند امکان دسترسی به سونا را فراهم می‌آورد. شما می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه به ساحل بروید و یا در حیاط هتل و دور استخر به شادی و استراحت کردن بپردازید.

آدرس: 2oy Podgorny per. 24, 384870 Gagra, Georgia

 

اقامتگاه Black Sea cottages

این اقامتگاه جذاب که مستقیما در چند متری ساحل واقع شده امکاناتی همچون منظره خیره کننده دریا، پارکینگ اختصاصی و اینترنت را ارائه می‌دهد. این اقامتگاه که واحدهای آن در حد یک خانه نقلی هستند، آشپزخانه‌ای کاملا مجهز به مایکروویو، یخچال و کتری، وهمچنین اتاق نشیمن با تخت خواب و مبل، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی را در دسترس شما قرار می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی این واحدها جدا از اینکه امکان دسترسی به ساحل را فراهم می‌آورند این است که رفاه را برایتان فراهم می‌آورند تا در سفر به گاگرا گرجستان حس کنید در منزل خودتان هستید.

 

جاذبه‌های گرجستان در بهار و تابستان

آدرس: Abazgaa Street Коттедж, 384870 Gagra, Georgia

۰۹ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران