ریزورت و اسپا آکواسیس دلوکس در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
ریزورت و اسپا آکواسیس دلوکس در بدروم

اگر برای یک تعطیلات رویایی و خاطره‌انگیز در تور بدروم آماده کرده‌اید، حتما این موضوع را هم در نظر گرفته‌اید که یک هتل عالی برای این سفر انتخاب کنید. هتلی بزرگ و ساحلی با امکانات تفریحی و رفاهی کاملا که هر چیزی که نیاز دارید را برایتان فراهم کرده باشد. هتل آکواسیس که امروز قصد معرفی آن را داریم، چنین مجموعه‌ای بوده و از بهترین‌ها در این شهر ساحلی زیبای ترکیه به حساب می‌آید.

 

معرفی کوتاهی از ریزورت و اسپا آکواسیس دلوکس بدروم (Aquasis Deluxe Resort & Spa)

ریزورت آکواسیس دلوکس در منطقه‌ای فو‌ق العاده زیبا واقع شده است و به همین دلیل، ساحل اختصاصی و دنج این هتل بزرگ، به آبی شفاف و عالی ختم می‌شود که لذتی دو چندان را از سفر به بدروم برایتان به ارمغان خواهد آورد. این مجموعه طراحی مدرن و فوق‌العاده‌ای در بخش‌های مختلف داشته و با توجه به وسعتش، از قسمت‌های مختلفی تشکیل می‌شود. اقامتگاه‌های موجود به دسته‌بندی‌های متفاوتی تقسیم شده و از اتاق‌های دو نفره تا ویلاهای بزرگ و لاکچری را شامل می‌شود.

از نظر رفاهی، آکواسیس دلوکس، جزو بهترین‌ها در بدروم است و از نظر تفریحی نیز، هیچ چیزی در این محل کم نخواهید داشت. از استخرهای متعدد تا بازی‌های آبی برای کودکان و نوجوانان، امکانات کامل برای انجام تفریحات آبی، پارک آبی بزرگ، زمین‌های تنیس، سالن پخش فیلم و ... برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده که در ادامه، بیشتر از آن‌ها خواهیم گفت. هتل آکواسیس دلوکس یک هتل ۵ ستاره لاکچری به صورت اولترا آل اینکلوسیو بوده و با پرداخت اولیه برای هتل، تقریبا به تمامی امکانات و رستوران‌های آن دسترسی خواهید داشت. همچنین از نظر استانداردهای زیست محیطی نیز این محل، جزو هتل‌های بسیار خوب در بدروم به حساب می‌آید.

 

هتل‌های عاشقانه بدروم

ریزورت آکواسیس دلوکس بدروم در کجا قرار دارد؟

آن‌هایی که تجربه سفر به تور بدروم را دارند، می‌دانند که اغلب هتل‌ها و ریزورت‌های بزرگ، در جاهایی دور از مرکز شهر واقع شده‌اند و آکواسیس دلوکس نیز شرایطی این چنینی داشته و در منطقه‌ای جذاب به نام دیدیما (Didyma) در فاصله‌ی بیش از یک ساعت از مرکز بدروم واقع است. این منطقه به دو دلیل معروف است. اول سواحل دنج و فوق‌العاده زیبایش و همچنین وجود چندین بنای باستانی مهم که امکان بازدید از آن‌جاها را در فاصله‌ی کوتاهی از هتل خواهید داشت. دیدیما اگر چه حالا دهکده‌ای کوچک در نزدیکی ویرانه‌های باستانی است اما زمانی جزو شهرهای باشکوه در منطقه به حساب می‌آمد.

چندین معبد در محوطه‌ی تاریخی دیدیما مشاهده می‌کنید که دو تا از مهم‌ترین آن‌ها برای خدایان باستان آپولو و آترمیس ساخته شده‌اند. به طور کلی دیدنی‌های متنوعی در دیدیما وجود دارد که در کنار تفریحات متنوعی که در محل هتل می‌توانید انجام دهید، بازدید از آن‌ها نیز شدیدا پیشنهاد می‌شود.

اقامتگاه‌های موجود در ریزورت آکواسیس دلوکس بدروم

همان طور که گفتیم، این هتل از چند بخش تشکیل شده که هر کدام، اقامتگاه‌های خاص به خود را دارند. تمامی واحدها از طراحی داخلی شکیل با امکانات کامل از جمله تلوزیون بزرگ، اینترنت بی‌سیم رایگان، مبلمان، گاو صندوق اختصاصی، قهوه و چای ساز و .. برخوردار بوده و اغلب ویلاها و سوییت‌ها، دارای فضای بیرونی و یک سری امکانات برای این فضا نیز هستند. به همین دلیل، به صورت خلاصه از اتاق‌ها، ویلاها و سوییت‌های این مجموعه برایتان خواهیم گفت:

 

هتل لوکس و ساحلی Voyage بدروم

  • لیک هاوس (Lake House): این بخش از هتل، شامل یک استخر بزرگ و زیبا می‌شود، که چند ساختمان در اطراف آن ساخته شده‌اند. به همین دلیل به آن لیک هاوس گفته شده و اقامتگاه‌های اطراف آن نیز شامل سوییت‌های خانوادگی یک و دو خوابه می‌شوند. این واحدها از ۲۷ متر تا ۷۵ متر بوده و رو به فضای استخر قرار دارند.
  • ساختمان اصلی (Main Building): اتاق‌های دلوکس که ارزان‌ترین انتخاب در هتل هستند، همگی در این ساختمان قرار گرفته‌اند. اتاق‌ها به دو دسته منظره‌ی دریا و منظره‌ی فضای داخلی هتل تقسیم بندی می‌شوند. این اتاق‌ها همگی ۳۰ متری بوده و تا ۳ نفر گنجایش دارند. یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره برایشان در نظر گرفته شده و برای اقامت ۳ بزرگسال و یک کودک تا ۶ تا سال مناسبند.

  • سوییت‌ها (Suites): ۲ نوع سوییت برای اقامت در این هتل وجود دارد که آن‌ها را می‌توانید در بخشی جداگانه از ساختمان اصلی پیدا کنید. سوییت‌های جونیور ۴۵ متری و سوییت‌های اکسکیوتیو ۵۰ متری هستند و اولی برای ۳ نفر و دومی برای ۴ نفر مهمان گنجایش دارند. این سوییت‌ها فضای داخلی شبیه به اتاق‌ها دارند اما امکانات بیشتری از جمله فضای بزرگ، مبلمان کامل و همچنین میز نهار خوری در آن‌ها تعبیه شده است و دارای اتاق خاب جداگانه‌اند.
  • سانست تراس (Sunset Terrace): سانست تراس نام یک سری از واحدهای اقامتی کوچک و ۲ نفره بوده که ۲۷ متر فضا دارند اما دارای یک تراس بزرگ رو به دریا بوده و منظره‌ای عالی در پیش روی خود می‌بینند. این واحدها برای زوج‌های جوانی که در آکواسیس دلوکس قصد اقامت دارند، گزینه‌ای بسیار خوب به حساب می‌آید.
  • ویلاهای سوپریور (Superior Villa): در عوض، گران‌ترین انتخاب شما در آکواسیس دلوکس، ویلاهای سوپریور بوده که در فضایی کاملا مجزا، با ۱۲۵ متر فضا، گنجایش ۶ نفر، استخر اختصاصی، چند بالکت و باغ مجزا بوده و برای سفر گروهی به بدروم مناسبند.

رستوران‌ها و بارهای ریزورت آکواسیس دلوکس بدروم

چنین هتل بزرگ و مجللی، حتما باید چندین رستوران و بار خوب نیز در چنته داشته باشد تا بتواند، مهمانان خود را راضی نگه دارد. این مجموعه در کل دارای ۷ رستوران، یک کافه و شیرینی پزی، یک اسنک بار و چندین بار مختلف در جاهای متفاوت است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

رستوران اصلی هتل، رستوران منظره نام داشته که دارای تراسی بزرگ رو به دریاست و برای تمامی وعده‌های غذایی، خدمات خود را ارائه می‌کند و تنها رستوران آکواسیس دلوکس نیز هست که نهار را می‌توانید در آن‌جا میل کنید. ۶ رستوران دیگر این هتل، همگی برای وعده شام از ساعت ۷ غروب تا ۱۲ شب فعال بوده و شامل یک رستوران غذاهای ترکی، یک رستوران غذاهای دریایی، رستورانی برای غذاهای مدیترانه‌ای، رستوران اختصاصی غذاهای مکزیکی، رستوران هندی و در نهایت یک رستوران غذاهای آسیایی شده که در آن‌جا، گزینه‌هایی از کشورهای ژاپن، تایلند و چین را پیش رو خواهید داشت.

 

هتل فوراور کلاب بدروم

به لیست بارهای این هتل که نگاه کنید، گزینه‌ها اغلب از روی نامشان پیداست که در کجا قرار دارند. مثل بار لابی، بار استخر که در کنار ستخر اصلی قرار گرفته یا بار ساحلی که بر روی ساحل زیبای این مجموعه نیز، امکان سفارش نوشیدنی را برایتان ممکن می‌کند. در مجموع از نظر غذا و نوشیدنی، این هتل، شرایط بسیار خوبی را برای مهمانان خود به همراه داشته و البته از نظر کیفیت نیز، کاملا در قواری یک مجموعه ۵ ستاره عمل می‌کند.

فعالیت‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان در آکواسیس دلوکس بدروم

یکی از ویژگی ریزورت آکواسیس دلوکس، مناسب بودن برای سفرهای خانوادگی بوده و این هتل، تفریحات متنوعی را برای رده‌های سنی مختلف مهیا کرده است. برای مثال، مینی کلاب نور لند (Neverland Mini Club) با فضایی به بزرگی ۲ هزار متر مربع که ۵۰۰ متر مربع آن به صورت سر پوشیده است، تفریحات مختلفی را زیر نظر مربیان مجرب، برای بچه‌ها به همراه خواهد داشت. این مکان به دو گروه سنی از ۴ تا ۸ سال و از ۹ تا ۱۴ سال تقسیم می‌شود و بازی‌ها نیز شرایط مختلفی خواهند داشت.

نورلند مینی کلاب دارای بخش‌هایی همچون اتاق بازی، استخر توپ، سینمای اختصاصی با نمایش انیمیشن، مینی دیسکو و ... بوده و بچه‌ها در آن‌جا به صورت گروهی می‌تواند، فعالیت‌های مختلف را تجربه کنند.

 

۱۰ نکته ساده برای سفری ارزان به بدروم

تفریحات آبی در آکواسیس دلوکس بدروم

چیزی که در این ریزورت بزرگ، به هیچ وجه کم نخواهید داشت، تفریحات آبی است! در مجموع چیزی نزدیک به ۹۵۰۰ متر مربع، استخر روباز در این مجموعه ساخته شده و ۹ سرسره آبی، ۲ استخر کودک و یک استخر ۳۰۰ متر مربعی سرپوشیده را نیز باید به آن‌ها اضافه کنید.

البته در تور بدروم، همه دوست دارند در ساحل خوش بگذرانند و ساحل آکواسیس دلوکس نیز در جایی خلیج مانند واقع شده و بخش ماسه‌ای بزرگ و بسیار خوبی دارد. در کنار امکانات رفاهی، اسکله چوبی بزرگ هتل و امکانات متنوع آن‌جا، امکان انجام تفریحات آبی هیجان انگیز و خیلی خوبی از جمله جت اسکی و پاراسیلینگ را برایتان ممکن خواهد کرد.

دیگر تفریحات ریزورت آکواسیس دلوکس بدروم

تفریحات تمام نشدنی در آکواسیس دلوکس باعث می‌شود تا در سفر به بدروم، خیلی نخواهید از محیط هتل بیرون بروید و بیشتر زمان خود را در آن‌جا بگذرانید. این مجموعه یک سری فعالیت‌های گروهی مثل کلاس یوگا، ژیمناستیک درون آبی، ایروبیک، والیبال ساحلی، زومبا و ... را برایتان مهیا کرده و همچنین، سالن‌هایی برای بیلیارد، دارت، بازی‌های کامپیوتری، ایر هاکی و ... دارد که آن‌ها را نیز به صورت انفرادی و گروهی می‌توانید تجربه کنید.

در بخش‌های ورزشی، ۸ زمین تنیس، زمین فوتبال و زمین‌های کوچک ورزشی مهیا شده و تنها جایی که شما باید پولی پرداخت کنید، کلاس‌های تنیس برای یادگیری و ورزش‌های آبی مثل پاراسیلینگ است و باقی فعالیت‌ها کاملا در پکیج هتل قرار می‌گیرند. شب‌ها هم به اندازه ساعات روز جذاب دنبال شده و اجرای موسیقی زنده، نمایش رقص، کارائوکه، دیسکو، نمایش‌های موزیکال، پارتی‌های بزرگ و خیلی فعالیت‌های دیگر را در آن‌جا می‌توانید تجربه کنید و به طور کامل، مراکز تفریحات شبانه‌ی بدروم که در مرکز شهر قرار دارند، بی‌نیاز خواهید شد.

 

۵ مرکز خرید محبوب بدروم

نکات پایانی درباره ریزورت آکواسیس دلوکس بدروم

  • این هتل دارای یک سالن ورزشی مجهز است
  • یک مرکز اسپا و سلامتی بزرگ و لوکس برای آن‌جا در نظر گرفته شده
  • امکان بردن حیوانات خانگی به هتل را نخواهید داشت
  • هیچ گونه محدودیت سنی برای ورود به هتل وجود ندارد
  • افراد زیر ۲ سال رایگان وارد هتل شده و افراد زیر ۱۲ سال، تخت راگیان مخصوص به خود را تحویل می‌گیرند
  • هتل از فرودگاه بدروم ۴۰ کیلومتر، از شهر باستانی افسوس ۹۰ دقیقه و از شهر باستانی پرین ۴۲ کیلومتر دور است

منبع ۱

منبع ۲

۰۲ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران