ریزورت ساحلی ۵ ستاره کایا پالازو در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
ریزورت ساحلی ۵ ستاره کایا پالازو در بدروم

از میان تمام هتل‌ها و ریزورت‌های مجلل و زیبایی که در بدروم وجود دارند، ما امروز قصد معرفی کایا پالازو با نام کامل Kaya Palazzo Resort & Residences Le Chic Bodrum را داریم. یک اقامتگاه دیدنی و متفاوت که طراحی منحصر به فردی دارد و همانقدر که در محیطی خصوصی و مملو از امکانات، اقامتی ایده‌آل را برایتان به همراه خواهد داشت، به خیلی دیدنی‌های شهر و سواحل شلوغ شهر نیز نزدیک است تا به راحتی بتوانید در تور بدروم، به این مکان‌ها نیز سری بزنید. پس ما باشید با معرفی این ریزروت ساحلی جذاب و دوست‌داشتنی:

 

کوتاه درباره ریزورت ساحلی کایا پالازو

کایا پالازو همانطور که پیش‌تر گفتیم، یک اقامتگاه ۵ ستاره بسیار زیبا با ساحل اختصاصی بوده که تا ساحل Gumbet کم‌تر از ۷۰۰ فاصله دارد. این ریزورت نوساز که درهای آن سال ۲۰۲۰ به روی گردشگران باز شده، به جای داشتن ساختمانی بزرگ، از ساختمان‌های کوچک پر تعداد درست شده و به همین دلیل است که اتاق‌ها، سوییت‌ها و ویلاهای آن تنوع بسیار بالایی دارد و انتخاب‌ها در این مجموعه بسیار زیاد است.

از نظر ظاهری کایا پالازو واقعا زیبا بوده و ساحل آن نیز با آب آرام، اسکله‌های چوبی اختصاصی و شن سفید به شکلی ویژه خودنمایی می‌کند. این ساحل استثنایی و فوق‌العاده، آنقدر زیبا و عالی است که شما استخر بزرگی در مجموعه نمی‌بینید و تنها چند استخر کوچک برای این مکان در نظر گرفته شده است. از نظر امکانات رفاهی نیز همه چیز در کایا پالازو برای شما در فراهم است. اتاق‌ها امکانات بسیار کاملی داشته، طراحی مدرنی دارند و جدا از رستوران‌ها و بارهایی که برای مهمانان ریزورت ساخته شده، کوچک‌ترها نیز یک کلاب مخصوص خود دارند. اما خب جای سالن‌های بازی یا زمین‌های ورزشی در این هتل خالی است.

 

راهنمای فعالیت‌های شبانه در بدروم

اقامتگاه‌های ریزورت کایا پالازو

تعداد انتخاب‌ها در این هتل آنقدر زیاد است که نمی‌توان یک به یک به همه پرداخت. به همین دلیل ما در سه دسته به صورت کلی در مورد آن‌ها حرف می‌زنیم. اما ابتدا از امکانات کلی هتل بگوییم. اتاق‌ها، سوییت‌ها و ویلاهای این هتل طراحی مدرن و بسیار خوبی داشته و همگی نمای دریا را در پیش رو دارند. همچنین همگی اقامتگاه‌ها دارای تراس هستند که بسته به انتخاب شما، این تراس کوچک‌تر یا بزرگ‌تر خواهد بود. مبلمان، گاو صندوق دیجیتال، اینترنت رایگان بی‌سیم، سرویس بهداشتی و حمام بسیار شیک و ... نیز از دیگر امکانات آن‌ها به شمار می‌روند.

اتاق‌های این هتل بین ۴۵ تا ۵۵ متر مربع مساحت دارند و در مجموع ۵۷ واحد از آن‌ها در این ریزورت وجود دارند. این اتاق‌ها ۲ تلوزوین بزرگ، بالکون و چای و قهوه ساز و همچنین دستگاه نسپرسو نیز دارند.

تمامی سوییت‌های کایا پلازو با نام Grand Garden Suite شناخته می‌شوند اما در نهایت هر کدام از این واحدها با دیگری متفاوت هستند. واحدهایی که بین 8۸۰ تا ۱۰۲ متر مربع وسعت داشته و از یک اتاق نشیمن، یک اتاق خواب و دو حمام و سرویس بهداشتی تشکیل می‌شوند.غیر از یک سوییت خاص پالازو که ۷۰ متر بوده و در طبقات بالایی قرار دارند، تمامی واحدهای گفته شده در طبقه پایین ساختمان‌ها هستند و یک باغ اختصاصی نیز دارند. جدا از سوییت‌ها یک سری اقامتگاه‌های خانوادگی نیز هستند که هیچکدام باغ ندارند اما با وسعت بالا، از ۳ تا ۵ نفر می‌توانند در آن‌ها اقامت داشته باشند.

 

اقامت در بهترین هتل‌های ساحلی بدروم

در نهایت می‌رسیم به دو ویلای ساحلی فوق‌العاده جذاب کایا پلازو که هر کدام از آن‌ها ۳۲۰ متر مربع وسعت داشته، استخر و باغ اختصاصی دارند، تا ساحل تنها ۷۰ متر فاصله داشته و دارای ۵ اتاق خواب، ۶ تلوزیون، ۵ حمام و ۶ سرویس بهداشتی نیز هست.

 

هتل لوکس و ساحلی Voyage بدروم

خوراکی و نوشیدنی

تعداد رستوران‌ها و بارها مثل خیلی دیگر از هتل‌های بدروم زیاد نیست، این مکان یک رستوران اصلی دارد و یک رستوران-بار تراس که منظره‌ای عالی با غذاهای فوق‌العاده سرو می‌کند. سه بار هم برای این مکان در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها بر روی اسکله‌ی چوبی اختصاصی هتل وجود دارد.

شما می‌توانید در رستوران اصلی صبحانه‌ی کاملی را به صورت بوفه باز میل کنید و غذاهای مختلف را در وعده‌های متفاوت سفارش دهید.

نکات پایانی درباره ریزورت کایا پالازو

  • نزدیک‌ترین مرکز خرید به این ریزورت مرکز خرید Oasis است که حدود دو کیلومتر با آن فاصله دارد، همچنین جاهای دیدنی بدروم همچون برج فرانسوی و قلعه بدروم نیز در فاصله سه کیلومتری از هتل واقع شده‌اند
  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • اینترنت به شکل کامل رایگان بوده و هیچ محدودیتی ندارد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران