۸ اقامتگاه خاص هوی آن در ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۸ اقامتگاه خاص هوی آن در ویتنام

ویتنام به خودی خود، به خاطر مناظر زیبای طبیعی و جاذبه‌های خاصش، یکی از مقاصد متفاوت در جهان برای سفر به حساب می‌آید. اما اگر در این سفر دوست دارید روزهایی را در هوی آن، یکی از زیباترین شهرهای این کشور سر کنید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از این هتل‌های خاص و متفاوت را انتخاب نمایید تا از هر نظر، روزهایی فراموش نشدنی را در تور ویتنام تجربه نمایید.

 

ویژگی‌های هتل‌های خاص هول آن برای اقامت در تور ویتنام

هتل‌هایی که در این لیست به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، دارای کاراکتری خاص و دکوری متفاوت هستند. اغلب‌ آن‌ها در شهر مشهور بوده و طرفداران بی‌شماری دارند، اما از طرفی با امکانات خیلی خوب و فضای متفاوتی که ایجاد می‌کنند، کاملا در میان دیگر هتل‌های شهر متمایز به شمار می‌آیند. در ادامه مروری داشته باشیم به ۸ اقامتگاه از این دست در هوی آن:

 

زیباترین جزایر ویتنام را بشناسید

۱- آنانتارا هوی آن ریزورت ویتنام (Anantara Hoi An Resort)

آنانتارا با قرارگرفتن در باغ‌های سرسبزی که گل‌های یاسمن و درختان نارگیل را در خود می‌بیند و همچنین قرارگرفتن در کنار رودخانه بون (Bon River) مکانی استثنایی برای اقامت در هوی آن است. هتلی که در منطقه تاریخی شهر واقع شده و در دکور آن از صنایع دستی مردم محلی استفاده شده است و در خود هتل نیز، کلاس‌هایی برای یادگیری صنایع دستی و نقاشی برگزار می‌شود. این هتل از طرف استاندارد جهانی رشد سبز ۲۰۵۰ (Green Growth 2050 Global Standard) نشان طلایی گرفته و کاملا عاری از پلاستیک اداره می‌شود و از لیوان‌ها، نی‌ها و ظروف بامبو در آن‌جا استفاده می‌شود.

همچنین استفاده از تکنولوژی‌های روز برای داشتن شرایط بهتر زیست محیطی، آنانتارا را به هتلی سبز و دوستدار طبیعت بدل کرده است. اگر می‌خواهید باز هم حس بهتری برای اقامت در این هتل داشته باشید، باید بدانید که بخشی از پرداختی شما برای کودکان دارای معلولیت جسمی خرج شده و همیشه برنامه‌های کمک‌های خیریه برای این کار نیز در آن‌جا برگزار می‌شود. از نظر اقامت نیز این هتل فوق‌العاده است و جدا از فضای داخلی بسیار زیبا، استخر روباز و باغ‌هایی که از آن اسم بردیم، امکانات رفاهی خیلی خوبی نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. این هتل در کنار بعضی دیگر از گزینه‌های لیست ما، جاهایی عالی برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی در ویتنام نیز هستند.

 

۱۰ غذای محلی که باید در ویتنام امتحان کنید

آدرس: 1 Pham Hong Thai Street, Cam Chau

شماره تماس: ۰۰۸۴۲۳۵۳۹۱۴۵۵۵

 

۲- آن ویلا ویتنام (An Villa)

مجموعه ویلاهای آن ویلا طراحی محلی دارد که توسط یک هنرمند محلی معروف انجام شده و کلی مجموعه در میان آب رودخانه کوکو (Coco River) محصور است. ویلاهایی که اجاره می‌کنید، جدا از ظاهر سنتی، در داخل، امکانات کامل یک اقامتگاه لوکس را دارند و همچنین دور تا دور، منظره‌ی درخت‌های گرم سیری پیداست و خود مجموعه نیز دارای چند استخر کوچک و همچنین یک روفتاپ عالی برای صرف غذا و نوشیدنی است.

در مجموع ۶ ویلا برای آن‌جا در نظر گرفته شده که همگی دارای بالکن هستند و از طریق مسیرهای سنگ فرش به هم و به بخش‌های عمومی مجموعه متصلند. این ویلاها قیمت بالایی ندارند، کاملا عاری از پلاستیک هستند و در آشپزخانه‌ای که غذاهای عالی در آن‌جا پخت می‌شود، کلاس‌های آشپزی نیز برای گردشگران تور ویتنام برپا می‌شود.

آدرس: Group 1, Vong Nhi Village, Cam Thanh Commune

شماره تماس: ۰۰۸۴۹۱۱۴۸۱۷۵۵

 

۳- ریزورت و اسپا ساحلی ویکتوریا هوی آن ویتنام (Victoria Hoi An Beach Resort & Spa)

یکی از اولین ریزورت‌های ساحلی هوی آن که به شکل خانه‌های قدیمی درست شده و حتی در دکور آن از تور ماهیگیری نیز استفاده شده است. البته ویکتوریا هوی آن در ساحل کوا دای (Cua Dai) قرار گرفته است که چیزی نزدیک به ۱۵ دقیقه از شهر قدیم هوی آن فاصله دارد.

این مجموعه البته در باطن، مکانی مدرن و بسیار محبوب است که دارای امکانت تفریحی خیلی خوب از جمله استخری بزرگ، زمین تنیس، ساحل اختصاصی با امکانات کامل جهت انجام تفریحات آبی و باغ‌های سبز و زیباست و رستوران‌های درجه یکی نیز دارد. ویکتوریا هوی آن یکی از بهترین ریزورت‌های ساحلی در شهر بوده و همان طور که از اسمش پیداست، یک مرکز اسپا و سلامتی لوکس را نیز میزبانی می‌کند. همچنین شما برای اقامت در این هتل، هم می‌توانید ویلاهای بزرگ اختصاصی و هم واحدهای کوچک‌تر و ارزان را انتخاب نمایید.

 

معرفی مهم‌ترین فرودگاه‌های ویتنام

آدرس: Cua Dai, Cua Dai

شماره تماس: ۰۰۸۴۹۱۱۴۸۱۷۵۵

 

۴- هتل فور سیزنز: نام های ویتنام (Four Seasons: The Nam Hai)

چیزی که باعث شده این هتل از برند فور سیزنز به مکانی خاص برای برای اقامت بدل شود، طراحی خاص این مجموعه بوده که به شکل اقامتگاه‌های شاهانه تاریخی طراحی شده و حتی نشانه‌های از معماری معابد نیز در آن دیده می‌شود. این مکان مجموعه‌ای از اقامتگاه‌ها بوده که شامل انواع ویلاها و اتاق‌های مختلف می‌شود و در مکانی سرسبز با چندین باغ و استخر ساخته و زیبایی خیره کننده‌ای را ارائه می‌کند. به طور کلی این محل، در گذشته‌ای نه چندان دور، جایگاه امپراطور بوده و همین حالا هم یک معبد تاریخی مرمت شده در محیط خود هتل واقع شده است.

تمامی مجموعه به صورت دوستدار طبیعت ساخته شده و امکانات رفاهی آن‌جا نیز در بهترین شرایط ممکن است. البته وجود معبد، باعث می‌شود که گاهی در محیط بسیار بزرگ نام های، به راهبه‌ها برخورد کنید و آن‌ها را در حال عبادت یا رفت و آمد ببینید. در آخر این را هم مدنظر داشته باشید که هتل دارای یک ساحل اختصاصی بزرگ و بسیار زیبا نیز هست.

 

برای سفر به ویتنام به چقدر پول نیاز دارید؟

آدرس: Block Ha My Dong B, Dien Duong Ward, Dien Ban Town

شماره تماس: ۰۰۸۴۲۳۵۳۹۴۰۰۰۰

 

۵- منشن ویز ویتنام (Maison Vy’s)

غذا یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجربه اقامت در منشن ویز به حساب می‌آید. صاحب این هتل مشهور، سرآشپز معروف ترین دیم وی است که نویسنده کتاب "طعم ویتنام" نیز محسوب می‌شود و جدا از صبحانه خاصی که در این محل سرو می‌شود، شما می‌توانید به سراغ کافه، غذاهای خیابانی، نودل شاپ و رستوران آن‌جا بروید و غذاهایی فوق‌العاده میل کنید.

این هتل، جای خیلی گران‌قیمتی به حساب نمی‌آید و در عین حال که خیلی‌ها برای غذاهای این سرآشپز به آن‌جا می‌آیند، اما محیط رنگارنگ، شاد و البته شیک اتاق‌ها و وجود امکانات رفاهی و یک استخر، این تجربه را بهتر و بهتر هم می‌کند. این مجموعه از جمله هتل‌های محبوب با امتیاز بالا در هوی آن به حساب آمده و همچنین، دارای یک مرکز اسپا و سلامتی شیک نیز هست.

آدرس: 544 Cua Dai, Cam Chau

شماره تماس: ۰۰۸۴۲۳۵۳۸۶۲۲۳۱

 

۶- هوی آن چیک ویتنام (Hoi An Chic)

هوی آن چیک در لبه‌ی یک مزرعه بزرگ واقع شده و دور آن را باغی زیبا مملو از درختان گرم‌سیری احاطه کرده و در حیاط نیز، یک استخر دنج و جذاب قرار داده شده است. این بوتیک هتل چهار ستاره، فضای آرامش بخش و فوق‌العاده‌ای داشته و تمام آن از مصالح طبیعی از جمله بامبو، چوب و مرمر درست شده و در بخش‌های مختلف نیز، ساختار آن کاملا سازگار با طبیعت است.

این مجموعه در کل ۱۷ اتاق دارد که دارای شومینه، فضای داخلی زیبا با دکور چوبی و امکانات رفاهی بسیار خوب است. رودخانه و ساحل در فاصله‌ی بسیار کمی از مجموعه هوی آن چیک واقع شده و دهکده‌ای قدیمی نیز درست چسبیده به فضا هتل قرار دارد. همچنین شما می‌توانید در مسیرهای مشخص شده به داخل مزرعه رفته و در آن‌جا به عکاسی بپردازید.

 

۱۰ مورد از زیباترین سواحل دانانگ در ویتنام

آدرس: Nguyen Trai Street, Cam Chau

شماره تماس: ۰۰۸۴۲۳۵۳۹۲۶۷۹۹

 

۷- مولبری کالکشن: سیلک اکو ویتنام (The Mulberry Collection: Silk Eco)

این هتل را می‌توان یک مکان جنگلی در دل شهر به حساب آورد. سیلک اکو در راستای معماری دوستدار طبیعت که به شدت در ویتنام رواج پیدا کرده ساخته شده و یک معمار معروف آن را طراحی کرده است. بنای آجری و معمولی این هتل تماما با گیاهان مختلف پوشیده شده و یک فضای سرسبز و جذاب به وجود آورده است.

در مرکز این هتل یک استخر کوچک واقع شده و رستوران بزرگ آن‌جا رو به همین استخر واقع شده است. از پنجره‌های اتاق، درختان و فضای سبز هتل پیداست و از نظر آب و هوایی نیز، شرایطی ایده‌آل در محیط سیلک اکو وجود دارد. این هتل ۴ ستاره به خاطر سایه همین گیاهان، از نظر مصرف انرژی برای خنک کردن، شرایط بهتری داشته و بخشی از انرژی خود را نیز از پنل‌های خورشیدی به دست می‌آورد. در حال حاضر سیلک اکو، یکی از هتل‌های شیک و ارزان ۴ ستاره در هوی آن بوده که امکاناتی عالی را هم در اختیارتان می‌گذارد.

 

هتل‌های ۵ ستاره هوشی مین، ویتنام

آدرس: 30 Dao Duy Tu Street, Minh An Ward, Cam Pho

شماره تماس: ۰۰۸۴۲۳۵۳۶۶۶۲۲۲

 

۸- خانه ریزورت باستانی هوی آن ویتنام (Hoi An Ancient House Resort)

آب رودخانه تو بون (Thu Bon River) از کنار این ریزورت نسبتا کوچک با ویلاهایی که با سقف سنتی از دور مشخص هستند گذر کرده و صدای آن در داخل اتاق نیز به گوش می‌رسد. بالکن‌های واحدهای این مجموعه به باغ‌های سبز این هتل با بامبوهای بزرگ و درختان نخل باز می‌شود و همه چیز شرایطی ایده‌آل در آن‌جا دارد.

برخی از واحدهای این مجموعه، در واقع خانه‌های ۲۰۰ ساله هستند که نسل به نسل به صاحبان هتل رسیده و حالا مرمت و بازسازی شده‌اند و در اختیار گردشگرانی گذاشته می‌شوند که در تور ویتنام به هوی آن می‌آیند. در این ریزورت نیز مسائل زیست محیطی رعایت شده و مصرف پلاستیک به کم‌ترین میزان ممکن رسیده است. همچنین اغلب مواد اولیه‌ای که در رستوران استفاده می‌شود، به صورت اورگانیک کشت شده و متعلق به مزارع اطراف این مجموعه هستند.

آدرس: 377 Cua Dai, Cam Chau

شماره تماس: ۰۰۸۴۲۳۵۳۹۲۳۳۷۷

 

منبع

 

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران