۵ پیشنهاد برای گردش یک روزه در هوی آن ویتنام

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۵ پیشنهاد برای گردش یک روزه در هوی آن ویتنام

وقتی که از سایت‌های میراث فرهنگی یونسکو در هوی آن دیدن کردید، مدتی در ساحل بانگ به آبتنی و تفریحات آبی گذراندید و از هنر و کارهای دستی دیدن کرده بعضی‌هایشان را خریداری کردید، موقع آن می‌رسد که کمی از شهر دور شده و حداقل یک روز، از زیبایی‌های اطراف هوی آن دیدن نمایید. امروز ما پیشنهاداتی به شما می‌کنیم که بهترین‌ انتخاب‌ها برای چنین گردش‌هایی هستند و امیدواریم حداقل یکی را برای خود در سفر با تور ویتنام انتخاب نمایید.

 

بازدید از شهر زیبای Hue

Hue در کنار رود "عطر" واقع شده است و زمانی پایتخت پادشاهی نگوین از سال‌های ۱۸۰۲ تا ۱۹۴۵ میلادی به حساب می‌آمد. خیلی از ساختمان‌های زیبای شهر در زمان جنگ آمریکا نابود شدند ولی ارگ قرن نوزدهمی و همچنین بسیاری از معابد و مقبره‌ها هنوز هم پا برجا هستند تا بتوانید از آن‌ها بازدید به عمل آورید. در سفر به Hue حتما به محفظه امپراطوری و همچنین شهر ممنوعی صورتی سری بزنید.

 

۸ جاذبه‌ی دیدنی شهر هوی آن که در سفر به ویتنام باید از آنها بازدید کنید

 

رفتن به Hue: این شهر حدودا سه ساعت از مرکز هوی آن فاصله دارد، شما هم می‌توانید ماشین کرایه کرده و به آن‌جا بروید و هم این که از تورهای مخصوص این مکان استفاده کنید.

 

غواصی یا اسنورکلینگ در جزایر چام

جزایر چام حدودا ۱۵ کیلومتر از هوی آن دور است و یکی از بهترین محل‌ها برای یک گردش یک روزه به حساب می‌آید. جزایر چام جان می‌دهد برای این که عینک شنا به چشم بزنید و در آب‌های کم عمق این جزیره به دیدن دنیای زیر آب روید. شنا کردن، قایق سواری و خوردن غذاهای محلی نیز در این جزایر ممکن است. سرزمین‌های کوچک و سرسبز که فوق‌العاده زیبا هستند و به راحتی در سفر به هوی آن در دسترس شما قرار می‌گیرند. برای رفتن به این جزایر هم می‌توانید از فری‌ها و قایق‌های تندرو استفاده کنید. اما بهترین زمان برای رفتن به چام بین ماه‌های مارس تا سپتامبر است. در بازدید از این محل حتما از ساحل باک و معبد آن دیدن کنید که معبدی مختص به وال‌هاست که متاسفانه دیگر در اطراف این جزیره دیده نمی‌شوند.

 

۱۰ مکان بی‌نظیر در هوی آن ویتنام برای گرفتن بهترین عکس‌های اینستاگرامی

 

بازدید از ویرانه‌های معبدی جنگلی در می سون

می سون یکی از مهم‌ترین ابنیه تاریخی به جا مانده از قرن چهارم میلادی در ویتنام است. معابدی هندو که اکثرشان به ویرانه‌ای تبدیل شده که در جنگل رها شده است. با این حال هنوز می‌توان فرم‌های این معابد و ستون‌های آن را مشاهده کرد. این معابد فراموش شده بود تا این که در دل این جنگل در قرن ۱۹ میلادی دوباره کشف شد. جایی بسیار زیبا که دیدنش واقعا برایتان لذت بخش خواهد بود. این محل ۵۵ کیلومتر از هوی آن فاصله دارد و بهتر است همراه تور به آن جا بروید یا یک ماشین را برای یک روز کرایه کنید.

 

 

سوار شدن بر تله کابین برای رفتن به پل طلایی نزدیک دانانگ

پل طلایی ویتنام در تپه‌های با نا در سال ۲۰۱۸ بازگشایی شد و سریعا به عنوان یکی از شگفت‌انگیز‌ترین پل‌های دنیا معرفی و بسیاری از گردشگران برای گرفتن عکس به سمت آن هجوم بردند. این پل بخشی از پارک بازی Sun World است و شما با یک تله کابین ۵ کیلومتری به آن جا خواهید رفت. تله کابینی که از میان کوهستان می‌گذرد و خود یکی از جذابیت‌های گردش یک روزه‌ی شما از هوی آن خواهد بود. این پارک بازی ۶۰ کیلومتر از هوی آن فاصله دارد و شما می‌توانید از طریق تورهای مخصوص یا کرایه ماشین به این مکان بروید.

 

معرفی برترین سواحل ویتنام با چشم‌اندازی دلفریب

 

بازدید از کوتو در بو هونگ

مردمان کوتو کم تعداد و جزو اقلیت در ویتنام به حساب می‌آیند. این مردم رسومات و فرهنگ خاص به خود را دارند و به واسطه زیبایی طبیعت اطراف این دهکده و همچنین شکل خاص خانه‌ها و زندگی مردمش، این روزها صنعت توریسم به شکلی متفاوت به آن جا رخنه کرده است. حالا اگر دوست داشته باشید می‌توانید در اقامتگاه‌های مدرن آن شب را بگذرانید و در تورهای گردشی در این محل شرکت کنید. شرکت‌های زیادی هستند که از هوی آن تورهایی به مقصد کوتو برگزار می‌کنند. البته خود شما نیز می‌توانید با دو ساعت رانندگی به این محل برسید، اما شرکت در تورهایی که راهنمای انگلیسی زبان دارند، بهترین گزنیه برای رفتن به این مکان است.

 

۱۱ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران