آشنایی با هتل‌های برند جهانی آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
آشنایی با هتل‌های برند جهانی آنکارا

آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه، شهری بزرگ و تاریخی است که ۵ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند که در فصلی زیبایی‌های خودش را دارد. در فصل بهار این شهر پر ازشکوفه و جوانه می‌شود و آب و هوا به شدت دل‌انگیز است. یکی از مهم‌ترین چیزها انتخاب هتل در تور آنکارا است. هتل‌های ۵ ستاره گران و هتل‌های ۴ ستاره قیمت بهتری دارند و اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید باید به دنبال هتل‌های معمولی‌تری باشید. اما در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های برند جهانی در آنکارا بپردازیم که فارغ از ستاره‌هایشان بهترین هستند.

 

هتل دبل تری بای هیلتون در آنکارا (DoubleTree by Hilton Ankara Incek)

این هتل ۳ ستاره بزرگ، در فاصله ۱۸ کیلومتری از TBMM (مجلس ملی ترکیه) واقع شده و دارای اقامتگاهی با باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، رستوران و بار است. همچنین خدمات اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته هم ارائه می‌شود و گزینه‌های دیگری مثل یک دستگاه خودپرداز، خدمات دربان و صرافی را هم برای مهمانان فراهم می‌کند. اتاق‌ها همه بزرگ و مدرن با میز، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی و حمام مرمرین اختصاصی با حوله و ملحفه هستند. به علاوه هر روز صبح در اینجا با صبحانه الاکارته از شما پذیرایی می‌شود.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره آنکارا

آدرس: 23 Nisan Caddesi, 2705 Sokak, No 20, Ankara, Turkey

 

هتل رادیسون بلو آنکارا (Radisson Blu Ankara)

هتل رادیسون بلو آنکارا با مناظر پانوراما از پارک موضوعی در مرکز خیابان استقلال واقع شده است. این ملک دارای اتاق‌های بزرگ با وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان است و مهمانان می‌توانند از دسترسی رایگان به مرکز تناسب اندام لذت ببرند. همچنین اتاق‌های مدرن دارای چشم‌اندازی از پارک Gençlik و مقبره آتاتورک هستند و همه آن‌ها دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و مینی‌بار و گاوصندوق لپ‌تاپ هستند. مهمانان می‌توانند در محیط شیک بار رادیسون نوشیدنی سفارش دهند یا در کافه بار غذاهای مکزیکی میل کنند. در طول تابستان نیز، می‌توانید غذا را در تراس باغ رستوران میل کنید. به علاوه مرکز تناسب اندام Radisson Blu Ankara دارای انواع تجهیزات وزنه برداری و قلب و عروق است و پس از تمرین، میهمانان می‌توانند در سونا استراحت کنند. برای ارتقاع و مدرن سازی هتل سال ۲۰۱۸ در قسمت ورودی و محوطه لابی مور بازسازی قرار گرفت. با ایستگاه متروی سیهیه که در مجاورت آن قرار دارد، این هتل دارای ارتباطات حمل و نقل عمومی عالی است و فرودگاه بین‌المللی اسنبوگا آنکارا ۲۲ کیلومتر فاصله دارد. اینجا یکی از برترین هتل‌های لاکچری آنکارا به شمار می‌رود.

آدرس: Istiklal Cad. No:20, 06030 Ankara, Turkey

 

هتل پارک این بای رادیسون آنکارا (Park Inn by Radisson Ankara Cankaya)

هتل پارک این بای رادیسون آنکارا، اقامتگاهی ۴ ستاره و شیک است که با ۲ استخر سرپوشیده و تراس اقامتی جذاب را برای مهمانان در آنکارا فراهم می‌آورد. این هتل دارای یک رستوران آلاکارته و یک بار در محل است و خدمات دربان برای راحتی شما ارائه می‌شود. اتاق‌های راحت این هتل برند جهانی دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار و تلویزیون صفحه‌تخت بوده و برخی از واحدها دارای بالکن با چشم‌انداز شهر هستند. در اینجا شما به دو استخر بزرگسالان و کودکان دسترسی دارید و خدمات اسپا و سلامتی و همچنین خدمات آرایشی مثل زیبایی مو، مانیکور و پدیکور نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید اینجا از سونا، اتاق بخار و حمام ترکی نیز بهره‌مند شوید. این هتل در فاصله ۸ کیلومتری آنیت کبیر آتاتورک و ۳۵ کیلومتری فرودگاه اسنبوگا آنکارا واقع شده است.

 

بهترین حمام‌های ترکی در آنکارا

آدرس: Aleksander Dupcek Cad. No.7 Yildiz Cankaya, 06450 Ankara, Turkey

 

هتل مونپیک آنکارا (Movenpick Hotel Ankara)

هتل Mövenpick Ankara یک هتل ۵ ستاره مدرن است که در قلب سوگوتوزو واقع شده و دارای امکانات رفاهی، اتاق جلسه، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان در محل است. اتاق‌های مدرن هتل موون پیک آنکارا دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، میز کار، گاوصندوق با اندازه لپ تاپ، امکانات قهوه و چای ساز و مینی بار هستند و حمام خصوصی آن‌ها دارای دوش و لوازم مورد نیاز هستند. به علاوه همه اتاق‌ها دارای ورودی رایگان به مرکز سلامتی هستند. صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می‌شود و رستوران پلاس ترکیبی خوشمزه از غذاهای ترکی و بین المللی سرو می‌کند. در طبقه همکف، Lobby Lounge & Bar کوکتل‌های گوارا سرو می‌کند و بستنی و قهوه معروف Mövenpick نیز در اینجا سرو می‌شود. همچنین امکانات رفاهی شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و اتاق تناسب اندام می‌شود و خدمات ماساژ نیز در دسترس قرار دارد. در این هتل میز پذیرش به صورت ۷ روز هفته و شبانه روزی در دسترس است و ایستگاه مترو Söğütözü در روبروی هتل واقع شده است. به علاوه مراکز خرید Armada و Next Level در چند قدمی این هتل قرار دارند و فرودگاه اسنبوگا آنکارا ۳۸ کیلومتر با شما فاصله دارد.

آدرس: Bestepeler Mah. Yasam Cad. No:1 Sogutozu, Yenimahalle, 06520 Ankara, Turkey

 

دیوان چوکورهان در آنکارا (Divan Cukurhan)

هتل دیوان چوکورهان آنکارا که روبروی ورودی ارگ آنکارا قرار دارد، اتاق‌هایی با Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه تخت ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌های آنکارا دیوان چوکورهان مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و چای‌ساز و قهوه‌ساز هستند. این هتل دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و کتابخانه بوده و میهمانان می‌توانند از غذاهای لذیذ محلی و بین‌المللی در رستوران لذت ببرند. موزه راحمی ام کوچ در کنار دیوان چوکورهان آنکارا قرار دارد و این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده تا موزه تمدن‌های آناتولی و حمام شنگول مرکز فاصله دارد. این هتل برخلاف موارد قبلی کاملا حس و حالی سنتی با امکانات مدرن دارد که هم شما را به فرهنگ اصیل ترکی نزدیک می‌کند و هم امکانات رفاهی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

بهترین سفرهای یک روزه از آنکارا

آدرس: Tarihi Ankara Kalesi Necatibey Mahallesi Depo Sokak No:3 Ulus, 06240 Ankara, Turkey

 

هتل ویندهام آنکارا (Wyndham Ankara)

هتل ویندهام آنکارا، اقامتگاهی ۵ ستاره واقع در سوگوتوزو، در قلب منطقه تجاری و خرید آنکارا واقع شده و دارای استخر سرپوشیده و اسپا با حمام ترکی و امکانات ماساژ است. اتاق‌های پرنور Wyndham Ankara مجهز به وای‌فای رایگان و تلویزیون صفحه‌تخت بوده و پنجره‌های بزرگ کف تا سقف نیز دارند و هر یک شامل میز کار و حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و دمپایی می‌شود. مهمانان می‌توانند از منوی تلفیقی غذاهای محلی و کلاسیک بین‌المللی در رستوران هتل لذت ببرند و تا پاسی از شب را در بار هتل سر کنند. با اقامت ر این هتل ۵ ستاره و مدرن می‌توانید از امکاناتی مثل سونا، اسپا و خدمات سلامتی، اتاق بخار و ماساژ هم بهره‌مند شوید. همچنین استخر پوشیده داخلی آن‌ها در تمام طول سال در دسترس است. جاذبه‌های محبوب اطراف عبارتند از ارگ آنکارا و مسجد کوکاته‌په که هر دو با ماشین ۱۰ دقیقه تا هتل ویندهام آنکارا فاصله دارند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است.

آدرس: Yasam Cad. 4.Sok.No:4 Sogutozu, 06530 Ankara, Turkey

 

هتل آنکارا هیلتون‌سا در آنکارا (Ankara HiltonSA)

هتل Ankara HiltonSA در منطقه‌ای پرجنب‌وجوش و ۵ دقیقه پیاده تا خیابان خرید Tunali Hilmi واقع شده و دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز سلامتی است. همچنین این هتل دارای یک سالن اجرایی و یک مرکز تجاری است و وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس قرار داده شده است. تمامی اتاق‌های این هتل ر سال ۲۰۱۸ مورد بازسازی قرار گرفتند و حالا تمام اتاق‌های دارای تهویه مطبوع که در سال ۲۰۱۸ بازسازی شده، حمام با سینک مرمری دارند. آن‌ها با یک میز کار مدرن، صندلی ارگونومیک و یک قسمت نشیمن با نمای جزئی باغ یا شهر مبله شده‌اند. تلویزیون صفحه عریض و مینی بار نیز موجود است و اتاق‌های اجرایی دسترسی رایگان به Executive Lounge واقع در طبقه آخر با صبحانه قاره‌ای رایگان و میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌های تمام روز را دارند. این هتل دارای یک مرکز آبگرم و سلامتی است که در سال ۲۰۱۷ به طور کامل بازسازی شده است. این مرکز وان آب گرم و حمام ترکی آرامش بخشی ارائه می‌دهد و همچنین دارای دو اتاق ماساژ و سونا هم هست. از طرف دیگر، مهمانان می‌توانند در باشگاه ورزش کنند و پس از آن در استخر سرپوشیده خنک شوند یا در سالن مجلل استراحت کنند.

همچنین طیف گسترده‌ای از غذاهای محلی و بین‌المللی که توسط سرآشپزهای برنده جایزه تهیه می‌شود در رستوران گلخانه که مشرف به باغ‌های هتل است سرو می‌شود و هتل صبحانه‌ای لذیذ را با بوفه باز در رستوران GreenHouse با طراحی زیبا ارائه می‌دهد و در نهایت Lotus Bar and Lounge نوشیدنی‌ها و نوشیدنی‌های سبک را در محیطی آرام ارائه می‌دهد. این هتل در مجاورت قلعه تاریخی آنکارا و شهر قدیمی قرار داشته و تنها ۱۵ دقیقه پیاده تا منطقه خرید Kizilay فاصله دارد. فرودگاه اسنبوگا آنکارا نیز ۴۵ دقیقه با ماشین تا این هتل فاصله دارد.

 

جاذبه‌های تاریخی در آنکارا

آدرس: Tahran Caddesi No:12, 06700 Ankara, Turkey

 

هتل جی‌بلیو ماریوت آنکارا (JW Marriott Hotel Ankara)

هتل جی‌دبلیو ماریوت آنکارا، اقامتگاهی جذاب و ۵ ستاره در مرکز سیاسی و تجاری آنکارا قرار دارد و اتاق‌های مجلل با تلویزیون صفحه تخت ارائه می‌دهد. امکانات شامل استخر روباز و اسپا با استخر سرپوشیده می‌شود. همچنین اتاق‌های این هتل دارای فضای داخلی مدرن هستند که با پنجره‌های کف تا سقف تزئین شده‌اند و دارای حمام مرمرین و کلیه امکانات رفاهی از تلوزیون صفحه تخت تا سیستم تهویه هوا هستند. همچنین غذاخوری JW Steakhouse یک بار رستوران و سالن پذیرایی شیک است که گوشت‌های لذیذ و نوشیدنی‌هایی سرو می‌کند که می‌توانید شخصا از انبار نوشیدنی انتخاب کنید. مهمانان می‌توانند از غذاهای ترکی و بین المللی در Fire & Flavors لذت ببرند و Sky Vue Lounge میان وعده‌ها و کوکتل‌های سبک و همچنین موسیقی جاز زنده ارائه می‌دهد. به علاوه خدمات ماساژ و درمان نیز در «کارما اسپا» ارائه می‌شود که شامل اتاق بخار، مرکز تناسب اندام، و جکوزی می‌شود.

 

بهترین مکان‌ها برای صرف بستنی در آنکارا

آدرس: Kizilirmak Mah. Muhsin Yazicioglu Cad. No: 1 Sogutozu, 06520 Ankara, Turkey

منبع

 

۱۹ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران