اقامت در هتل‌های لوکس آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
اقامت در هتل‌های لوکس آنکارا

در هر سفری فرقی نمی‌کند داخلی باشد یا خارجی اولین و اصلی‌ترین دغدغه مردم انتخاب اقامتگاه مناسب برای روزهای تعطیلات است. جایی که وقتی خسته از گردش به آن باز می‌گردند بتوانند در آرامش استراحت کنند. تور آنکارا به عنوان سفری به دل پایتخت این کشور پر از ماجراجویی‌های تلفیقی از دوره‌های گذشته و زندگی مدرن امروزی ارائه می‌دهد اما آن چه که بی‌شک کیفیت تور شما را بالا می‌برد اقامت در بهترین هتل‌های این شهر است. ما در این مقاله سعی داریم برای افرادی که سطح توقع بالایی دارند بهترین هتل‌های لوکس شهر را معرفی کنیم تا بتوانند سفری جذاب و سطح بالا داشته باشند.

 

JW Marriott Hotel Ankara

هتل JW Marriott در آنکارا نامی مترادف با لوکس‌ترین انتخاب‌ها در ترکیه است. طبیعت مدرن ساختمان با بزرگ‌ترین امکانات کنفرانس در آنکارا، نیازهای مسافران و برگزارکنندگان جلسات امروزی را برآورده می‌کند. هتل جی دبلیو ماریوت آنکارا در مرکز سیاسی و تجاری آنکارا قرار دارد و اتاق‌های مجلل با تلویزیون صفحه تخت ارائه می‌دهد. امکانات این هتل شامل استخر روباز و اسپا با استخر سرپوشیده می‌شود و اتاق‌های آن دارای فضای داخلی مدرن هستند که با پنجره‌های کف تا سقف تزئین شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای ایستگاه پایه آی‌پاد، ملحفه‌های نخی ترکی و حمام مرمری هستند. همچنین برای خوردن نیز می‌توانید به JW Steakhouse بروید که بار رستوران و سالن پذیرایی شیکی است که غذاهای گوشت‌های فوق‌العاده و نوشیدنی سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند از غذاهای ترکی و بین‌المللی در Fire & Flavors لذت ببرند همچنین لژ Sky Vue Lounge میان وعده‌ها و کوکتل‌های سبک و همچنین موسیقی جاز زنده ارائه می‌کند. در کنار تمامی این‌ها مهمانان می‌توانند از ماساژهای آرامش‌بخش در «کارما اسپا» استفاده کنند که دارای اتاق بخار، مرکز تناسب اندام، و جکوزی نیز هستند.

آدرس: Söğütözü, Kizilirmak Mah, Muhsin Yazıcıoğlu Cd. No: 1, 06520 Ankara, Turkey

 

Lugal, A Luxury Collection Hotel

لوگال اتاق‌هایی زیبا با پنجره‌های کف تا سقف و باشگاه سلامتی با استخر سرپوشیده و سونا دارد. ماساژ نیز با پرداخت هزینه در دسترس برای شما در دستر قرار داده شده است. همچنین هتل لوگال آنکارا دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون جداگانه است که همگی مجهز به تلویزیون ۴۲ اینچی و یک مینی‌بار مجهز هستند. به علاوه هر حمام خصوصی دارای لوازم حمام لوکس و حوله های کرکی است. در لوگال، شما می توانید در مرکز تناسب اندام مجهز ورزش کنید یا در زمین‌های ورزشی اسکواش بازی کنید. یک نوشیدنی خنک را می‌توانید در تراس میل کنید که منظره‌ای پانوراما از شهر ارائه می‌کند. این هتل تنها ۱۰ دقیقه با ماشین از مرکز شهر فاصله دارد.

 

آکواریوم بزرگ Aqua Vega در آنکارا

آدرس: Gaziosmanpaşa, Şht. Ömer Haluk Sipahioğlu Sk. No:1, 06700 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Kahya Hotel Ankara

این هتل ۴ ستاره که در مرکز شهر واقع شده اقامتگاهی مدرن دارای باغ و تراس است و دسترسی به وای فای رایگان و پارکینگ رایگان در محل را برای مهمانان خود فراهم آورده است. هر اتاق با دکور زیبا، تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار و قسمت نشیمن را برای شما فراهم می‌کند. همچنین حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و حوله است. شما از اتاق می‌توانید از منظره شهر لذت ببرید و اوقات آرامی را در استراحتگاه خود تجربه کنید. در این هتل میز پذیرش ۲۴ ساعته وجود دارد که خدمات اتاق ارائه می‌دهد به علاوه خدمات خشکشویی و اتو در صورت درخواست با هزینه اضافی در دسترس شما قرار می‌گیرد. می‌توانید روز خود را با یک صبحانه غنی شروع کنید و همچنین از ناهار و شام در رستوران هتل لذت ببرید.

آدرس: Korkutreis Mh, Yeşilırmak Cad. No:14 Demirtepe, 06430 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Wyndham Ankara

حتما با نام تجاری این هتل ۵ ستاره که سراسر دنیا شعبات لوکسی دارد آشنا هستید. این هتل که در منطقه سوگوتوزو قلب منطقه تجاری و خرید آنکارا قرار گرفته خدمات درجه یکی شامل یک اسپا با حمام ترکی و سالن ماساژ و یک استخر سرپوشیده ارائه می‌دهد که مایه آرامش ساکنین را فراهم می‌آ‌ورد. اتاق‌های Wyndham Ankara با نور کافی که پنجره‌های عریض از سقف تا کف فراهم می‌کنند، مجهز به Wi-Fi رایگان و تلویزیون‌های صفحه تخت هستند. در هر اتاق یک میز کار و یک حمام اختصاصی با دمپایی و لوازم بهداشتی حمام رایگان قرار داده شده تا شما نیاز به چیزی نداشته باشید. همچنین از آشپزخانه فیوژن آن متشکل از غذاهای محلی و کلاسیک های جهانی در رستوران هتل لذت ببرید. به علاوه نوشیدنی‌ها در بار لابی تا نیمه شب برای سرو در دسترس قرار دارند. از جاذبه‌های محبوب اطراف این هتل هم می‌توان از ارگ آنکارا و مسجد کوکاته‌په نام برد که هر دو با ماشین ۱۰ دقیقه با هتل ویندهام آنکارا فاصله دارند.

 

معرفی مرکز خرید کنت پارک در آنکارا

آدرس: Yasam Caddesi, 4. Sk. No 4, 06530 Ankara, Turkey

 

Point Hotel Ankara

هتل پوینت آنکارا که اقامتگاهی ۵ ستاره است در مرکز شهر و در منطقه تجاری و خرید واقع شده است. مهمانان می‌توانند در این هتل از امکانات رفاهی با اسپا و مرکز تناسب اندام بهره مند شوند همچنین وای فای رایگان در سراسر هتل و پارکینگ خصوصی در محل قرار داده شده‌اند. همه اتاق‌های کف پوش‌شده به‌صورت مدرن تزئین شده‌اند و دارای عایق صدا هستند. هر اتاق با نمای شهر دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای بوده و برای راحتی شما  میز کار، وسایل اتو، لوازم آرایش رایگان، حوله، دمپایی و سشوار نیز در تمامی واحدها فراهم شده است. مینی بار و دستگاه قهوه و چای نیز جزوی از امکانات این اتاق‌ها به شمار می‌روند. شما می‌توانید از وعده غذایی در رستوران و نوشیدنی در بار لذت ببرند. برای استراحت، مرکز آبگرم و سلامتی، سونا، حمام و امکانات ماساژ برای مهمانان در دسترس هستند و یک مرکز تناسب اندام نیز وجود دارد. می‌توانید از کتابخانه، تراس و باغ هم استفاده کنید.

آدرس: İşçi Blokları, 1495. Sk. No:11, 06530 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Holiday Inn Ankara

این هتل ۵ ستاره واقع در منطقه Cukurambar آنکارا، در فاصله چند قدمی مراکز تجاری، مراکز خرید و حمل و نقل عمومی قرار دارد و پارکینگ رایگان و وای فای ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از استخر سرپوشیده و مرکز اسپا با سونا، سالن بدنسازی و امکانات ماساژ بهره‌مند شوید. همچنین اتاق‌های این هتل راحت و شیک هستند. هر کدام دارای تلویزیون ال سی دی، مینی بار، چیدمان چای/قهوه رایگان، منوی بالش و دسترسی WiFi هستند. رستوران انگیز (Engiz) غذاهای لذیذ از غذاهای ترکی و بین‌المللی را در طول روز ارائه می‌دهد. کافه To&Go نیز لقمه‌های سریع و ترکیب‌های مختلفی از قهوه را سرو می‌کند. در کنار تمام این‌ها بار برای استراحت با یک نوشیدنی گوارا شبی ایده‌آل برایتان رقم می‌زند.

آدرس: İşçi Blokları, Mah. 1484 Sk No:3, 06330 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Metropolitan Hotels Ankara

هتل متروپولیتن آنکارا واقع در مرکز شهر آنکارا، اتاق‌های مدرن با طراحی لوکس، عایق صدا و تهویه مطبوع ارائه می‌دهد و پارکینگ اختصاصی رایگان در محل نیز در دسترس است. هر روز صبح یک صبحانه غنی از بوفه باز در رستوران آکیک سرو می‌شود. شما همچنین می‌توانند از هر نوع غذا از مجموعه‌ای از غذاهای عثمانی، ترکی یا بین‌المللی، گریل یا غذاهای دریایی لذت ببرند. رستوران Elewen در طبقه تراس قرار دارد و سرویس اتاق نیز در دسترس است. اگر می‌خواهید دسر را با قهوه میل کنید، منوی خوشمزه‌ای از دسرها در کافه لا بل موجود است. اتاق‌های هتل با چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر و طراحی لوکس راحت، دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، گاوصندوق الکترونیکی، کتری الکترونیکی، میز کار و مینی‌بار هستند. دستگاه قهوه و چای رایگان در اتاق‌ها قرار داده شده و دستگاه اسپرسوساز در هر دو اتاق سوئیت دلوکس و جونیور موجود است. منوی بالش و لحاف نیز ارائه می‌شود که می‌توانید مناسب خودتان انتخاب کنید. برنامه ورزشی‌تان را در مرکز تناسب اندام هتل ادامه دهید و یا باشگاه سلامت دریایی آکوا که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی، حمام فنلاندی، سونا و جکوزی می‌شود را امتحان کنید. به علاوه می‌توانید از انواع خدمات ماساژ ارائه شده توسط کارکنان حرفه‌ای نیز استفاده کنید.

 

در بهترین رستوران‌های آنکارا غذا بخورید

آدرس: Oğuzlar Mah. 1377.Sk. No:28, Konya Yolu Üzeri Balgat, 06520 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Grand Ankara Hotel Convention Center

از ظرافت، کیفیت و اعتبار Rixos Grand Ankara در قلب آنکارا هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. این هتل دارای اتاق‌های شیک، استخر سرپوشیده، تراس و اسپا است. ایستگاه مترو کیزیلای نیز در فاصله ۹۰۰ متری هتل واقع شده است. وای فای رایگان در سراسر ملک و پارکینگ خصوصی در محل موجود است. در هتل با اتاق‌هایی مبله و رختخواب لوکس از مهمانان پذیرایی می‌شود و امکاناتی شامل تلویزیون صفحه‌تخت و حمام با وان عمیق نیز در دسترس قرار داده شده‌اند. برخی از این اتاق‌ها دارای حمام آبگرم در هستند که نمایی از آنکارا را ارائه می‌دهند.  هتل گرند آنکارا دارای یک باشگاه ورزشی پیشرفته است و مرکز سلامتی آن انواع ماساژ و سونای خشک و مرطوب را ارائه می‌دهد. در حالی که منوی بوفه رستوران Brasserie غذاهای بین‌المللی را در طول روز سرو می‌کند. شما می‌توانید از تاپاس و سایر غذاهای سبک در بار لابی لذت ببرید.

آدرس: Kavaklıdere, Atatürk Blv No:183, 06680 Çankaya/Ankara, Turkey

 

Movenpick Hotel Ankara

این هتل ۵ ستاره لوکس که در منطقه تجاری سوگوتوزو آنکارا، نزدیک به وزارتخانه‌ها، ساختمان‌های دولتی و مقر اصلی شرکت‌ها، قرار گرفته انتخابی عالی برای مسافران تجاری است. در فاصله چند قدمی مراکز خرید شیک با سینما، بولینگ و کلوپ کودکان، برای مسافران تفریحی دردسترس هستند و ایستگاه مترو درست در چند قدمی آن قرار گرفته است. در حالی که هتل دارای امکانات رفاهی، اتاق جلسه، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان در محل است اتاق‌های مدرن آن تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، میز کار، گاوصندوق با اندازه لپ تاپ، امکانات تهیه قهوه و چای و مینی بار ارائه می‌دهند به علاوه حمام خصوصی با دوش نیز در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. اشاره کنیم که این اتاق‌ها ورودی رایگان به مرکز سلامتی هستند. صبحانه روزانه به صورت بوفه سرو می‌شود. رستوران پلاس ترکیبی لذیذ از غذاهای ترکی و بین‌المللی دارد و در طبقه همکف، Lobby Lounge & Bar کوکتل‌های گوارا سرو می‌کند. در کنار تمامی این امکانات و ویژگی‌های رفاهی قابل توجه امکانات رفاهی لوکسی شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و اتاق تناسب اندام و همچنین خدمات ماساژ نیز در دسترس شما قرار می‌گیرند تا تعطیلاتی باورنکردنی را تجربه کنید.

 

خرید سوغاتی در سفر به آنکارا

آدرس: Söğütözü, Bestepeler Mah, Yaşam Cd. No 1, 06520 Ankara, Turkey

۲۹ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران