عصری آرام در کافه‌های رمانتیک سن پترزبورگ

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
عصری آرام در کافه‌های رمانتیک سن پترزبورگ

سن پترزبورگ شهری فوق‌العاده جذاب در تور روسیه است که بین هنرودوستان و عاشقان طرفداران زیادی دارد. فرض کنید در خیابان‌های سنگ فرش و خیس شهر قدم می‌زنید با گالری‌های هنری، کاخ‌های تزاری، رستوران‌ها و کافه‌های زیبا و دنج احاطه شده‌اید. در چنین شهری که از هر سمت آن صدای فرهنگ و هنر به گوش می‌رسد، نباید چیزی جز این هم انتظار داشت. یکی از جذاب‌ترین کارها در تور سن پترزبورگ کافه‌گردی در حین کاوش شهر است. در این مقاله شما را با خودمان به بهترین کافه‌های رمانتیک شهر می‌بریم. فرقی نمی‌کند در سفری عاشقانه هستید یا خانوادگی یا دوستانه، به هر حال این کافه‌ها نظر شما را به خودشان جلب می‌کنند.

 

زبیلی سحر در سن پترزبورگ (Zabyli Sahar)

این کافه زیبا با فضای مینیمالیستی، صورتی و آبی و نورپردازی زیبا یکی از کافه‌های جذاب شهر است که جان می‌دهد عکس‌های اینستاگرامی زیبایی در آن بگیرید. منوی آن‌ها شامل گزینه‌های کافه، غذاهای سالم و سبک، اسنک، غذاهای اروپایی و انواع دسرها می‌شود. همچنین گزینه‌های بدون گلوتن و گیاهی هم یافت می‌شود. به علاوه رنج قیمت‌ها متوسط و مناسب هستند.

 

حقایق جالب درباره موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ

آدرس: Kushelevskaya Rd., 3/7 Kalina-Park, St. Petersburg 195220 Russia

 

کافه مچتا در سن پترزبورگ (Mechta)

این کافه از لحاظ طراحی به شدت زیباست و وقتی وارد آن می‌شوید حس می‌کنید وارد کتاب‌های داستانی شده‌اید. پارتیشن بندی‌های شیشه‌ای به شکل پنجره‌های کلاسیک سفید رنگ و صندلی‌های مبله مخملی، تمام به زیبایی فضا کمک کرده‌اند. منوی این کافه شامل طیفی از غذاها و دسرهای دلخواه می‌شود که حسابی حس گرسنگی شما را تحریک می‌کند. در اینجا می‌توانید از غذاهای اروپایی، آسیایی، غذاهای سالم، انواع کیک‌ها و شیرینی‌ها هرچه دوست داشتید را انتخاب کنید. در فضایی زیبا و داستانی خودتان را مهمان قهوه و کیک کنید و از عصری شیرین در کنار یکدیگر لذت ببرید. رنج قیمت‌ها نیز در اینجا متوسط و مناسب است.

آدرس: Konyushennaya St., 38/37, Pushkin, St. Petersburg 196601 Russia

 

موکا در سن پترزبورگ (Muka)

این کافه مدرن و جذاب با تم آبی تیره و میز و صندلی‌های چوبی جایی عالی برای لمیدن و رفع خستگی بعد از پیاده‌روی‌های طولانی است. در اینجا شما می‌توانید از غذاهای ایتالیایی معروف و پرطرفدار، گزینه‌های اروپایی و بین‌المللی و غذاهای سالم و همچنین منویی جذاب از گزینه‌های کافه هر چیزی که دوست داشتید را انتخاب کرده و میل کنید. همچنین غذاهای گیاهی و بدون گلوتن هم در سترس است. آن‌ها از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب باز هستند و می‌توانید برای صبحانه با منوی وسوسه‌انگیزی از خودتان پذیرایی کنید. نکته جذاب‌تر این که قیمت‌ها در اینجا بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

 

بهترین مراکز خرید سنت پترزبورگ

آدرس: Gavanskaya St., 35, St. Petersburg 199406 Russia

 

کافه بیز در سن پترزبورگ (Bize)

اگر عاشق شیرینی و کیک‌های متنوع خامه‌ای هستید، انواع تارت‌ها، کیک تولد، رولت‌های خامه‌ای و خیلی چیزهای دیگر در ویترین آن‌ها به شما چشمک می‌زنند. البته خوراکی‌های شیرین وسوسه‌انگیز تمام منوی آن‌ها نیستند بلکه شما می‌توانید برای صبحانه، ناهار، و شام از منوی کافه و گزینه‌های بین‌المللی چیزهای خوشمزه‌ای برای خوردن پیدا کنید. قیمت‌ها بسیار مناسب و در حد متوسط است و لازم نیست خیلی خودتان را به خرج بیاندازید. کافه از لحاظ داخلی دارای دکوراسیونی وینتج با میز و صندلی‌های لنگه به لنگه و گلدان‌ها و لوازم دکوری قدیمی است که بر حس کنجکاوی شما می‌افزاید.

آدرس: Mokhovaya St., 46, St. Petersburg 191028 Russia

 

سیکافه در سن پترزبورگ (Sicaffe)

سیکافه یکی از نقاط جذاب سن پترزبورگ سبک و سیاقی سنتی و قدیمی است که شما را به داستان‌های قدیمی می‌برد. دیوارهای سنگی، بشکه‌های چوبی بزرگ و میزهایی که با رومیزی‌های چهارخانه قرمز پوشانده شده شبیه به داستان‌های قدیمی شما را به سفر زمان می‌برد. منوی این کافه شامل غذاهای زیادی از اروپایی و منوی کافه با انواع کیک و قهوه و نوشیدنی‌هایی مثل چای است که قیمت آن‌ها بین ۱ تا ۵ دلار است. با نورپردازی دنج و دکوراسیون داخلی حتم داریم عاشق این کافه خواهید شد. شما می‌توانید برای وعده‌های اصلی غذا یا عصرانه‌ای دوستانه و صمیمی در تور روسیه به این کافه بروید.

 

پیترلند سن‌پترزبورگ، بزرگ‌ترین پارک آبی روسیه

آدرس: Gorokhovaya St., 2/6, St. Petersburg 191186 Russia

 

ایست کافه در سن پترزبورگ (Est!Cafe)

ایست کافه با قرار گرفتن در کنار کانال آبی هم منظره زیبایی برای تماشا دارد هم فرصت جذابی برای قدم زدن! شما می‌توانید دست در دست هم در کنار کانال از قدم زدن با هم لذت ببرید و عکس‌های زیبا بگیرید و وقتی خسته شدید برای رفع خستگی و خوردن چیزی شیرین و قهوه‌ای روح نواز به این کافه بروید. این کافه دارای طراحی داخلی ساده و روشن با منویی برای ناهار، عصرانه و شام آماده پذیرایی از شما است. شما می‌توانید هم از منو غذاهای اصلی را انتخاب کنی که گزینه‌هایی از غذاهای روسی و اروپایی هستند و هم می‌توانید از منوی کافه کیک روسی با قهوه یا چای سفارش دهید. همچنین آن‌ها انتخاب‌هایی برای غذاهای گیاهی و بدون گلوتن هم در نظر گرفته‌اند.

آدرس: Nab. Kryukova Kanala, 11, St. Petersburg 190068 Russia

 

کافه فریدا در سن پرزبورگ (Frida)

کافه فریدا یکی از آن جاهایی است که هر کسی به آن پا گذاشته عاشق رنگ و لعاب رنگارنگ آن شده است. دیوارهای غیرمتعارف نارنجی با کاشی‌کاری‌های رنگی، قاب عکس بزرگ از فریدا و پرده‌های قدیمی بر روی بازدیدکنندگان سحر و جادو می‌ریزد به طوری که مهمانان این کافه تا می‌توانند در اینجا عکس می‌گیرند و در اینستاگرام‌شان پست می‌کنند. اما از همه این‌ها که بگذریم، منوی متفاوت آن‌ها با غذاهای هندی و مکزیکی و منوی کافه دل شما را آب خواهد کرد. انواع دمنوش‌ها و چای‌های سنتی هندی، غذاهای تند تیز مکزیکی و منویی از وسوسه‌انگزیترین شیرینی‌ها همه را عاشق خودش می‌کند. شک نکنید می‌مانید که چه چیزی انتخاب کنید! اگرچه قیمت‌ها کمی گران است اما مطمئنا ارزش ساعتی نشستن در اینجا را دارد. شما می‌توانید برای ناهار و شام روی این کافه حساب کنید.

 

بهترین هاستل‌های سن پترزبورگ

آدرس: Chaikovskogo St., 57, St. Petersburg 191123 Russia

 

تنکفول فر تودی در سن پترزبورگ (I'm Thankful For Today)

این کافه برای کسانی که عاشق فست فود و غذاهای آمریکایی هستند انتخاب برجسته‌ای است، چراکه آن‌ها با خوراک همبرگر اشتهاآور و سبدی از سیب زمینی سرخ شده اشتهای شما را حسابی باز می‌کنند. همین که داخل می‌شوید حس میکنید قرار است از شدت گرسنگی یک فیل درسته را بخورید! منوی این کافه شامل غذاهای فست فودی و آمریکایی، بار و اروپایی می‌شود که تقریبا شامل تمام چیزهایی است که مردم سراسر دنیا آن‌ها را دست دارد. قیمت‌ها متوسط رو به بالا است و چیزی که می‌پردازید کاملا ارزش غذایی که برایتان سرو می‌شود را دارد.

آدرس: Gorokhovaya St., 24, St. Petersburg 191186 Russia

 

کافه ونزیا در سن پترزبورگ (Venezia)

وقتی حرف از کافه و ونیز باشد انتظار چه چیزی را بیشتر از همه خواهید داشت؟ بله بستنی! کافه ونزیا، کافه‌ای با انواع اسلایس‌های کیک خامه‌ای و بستنی‌ها و منوی قهوه است. تقریبا دوست دارید از هر کدام ناخنکی بزنید مخصوصا این که بستنی‌های میوه‌ای دستساز شدیدا وسوسه‌انگیز و خوش رنگ و طعم هستند! منوی کافه ونزیا شامل گزینه‌های ایتالیایی، اروپایی و کافه می‌شود و برعکس موارد قبلی، از وعده‌های اصلی فقط صبحانه را در منوی خودش دارد. طراحی داخلی کافه با سقف بلند، طاقی‌های کلاسیک و نقش‌های برجسته بر آن‌ها شدیدا حس و حال اروپایی را منتقل می‌کنند. شما با نشستن در این کافه کاملا فراموش می‌کنید در عرض بالای زمین در کشور سردسیر روسیه هستید! و حس می‌کنید به یکی از کافه‌های ونیز منتقل شده‌اید.

 

گردش در کاخ‌های سن پترزبورگ

آدرس: Nevskiy Ave., 107, St. Petersburg 191036 Russia

 

کافه ایتالیا در سن پترزبورگ (Caffe Italia)

هیچ چیزی جذاب‌تر از پیتزا نیست و اصلا هم فرقی ندارد کجای دنیا باشید! اما از آن جذاب‌تر خوردن پیتزای اصیل ایتالیایی در کشور و فرهنگی دیگر است. کافه ایتالیا همانطور که از نامش پیداست منویی از غذاهای ایتالیایی، انواع پیتزا، غذاهای مدیترانه‌ای و اروپایی و منوی کافه ارائه می‌دهد. اگر هوس پاستا کرده‌اید و یا به دنبال پیتزا هستید و یا هر غذای اروپایی دیگری اینجا شما همه چیز را با هم خواهید داشت. جدا از این که، ایتالیا خودش به تنهایی مقصدی عاشقانه محسوب می‌شود رفتن به کافه ایتالیا فرصت یکی دو ساعت ماجراجویی عاشقانه با حس و حال ایتالیایی را برای شما و همسرتان فراهم می‌آورد. آن‌ها تمامی وعده‌های غذایی از صبحانه تا شام، برانچ و شام دیروقت را برای سرو دارند بنابراین هر زمانی به اینجا برسید چیزی برای خوردن پیدا می‌شود.

آدرس: Bakunina Ave., 5, St. Petersburg 191024 Russia

 

بائو موچی در سن پترزبورگ (Bao Mochi)

شرقی‌ها به خصوص ژاپنی‌ها به طرز عجیبی در طراحی داخلی کافه‌ها و سرو زیبا و وسوسه‌انگیز غذاها خوب عمل می‌کنند و کافه و بائو موچی قطعا یکی از آن‌هاست که فضای روشن، سرسبز و شیک و مدرن آن در همان نگاه اول شما را مجذوب خودش خواهد کرد. این کافه با منویی از غذاهای چینی، ژاپنی، تایلندی، غذاهای سالم، و منوی کافه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. غذاها به شدت باکیفیت و خوشمزه هستند و گزینه‌های گیاهی و وگان هم در بینشان وجود دارد. انواع کاری‌های خوشمزه، سالادهای شرقی و همچنین شیرینی‌های سنتی مثل موچی ژاپنی در اینجا در دسترس هستند. موچی یکی از معروف‌ترین شیرینی‌های ژاپنی در دنیا است که تقریبا همه آن را می‌شناسند و شما شانس آن را دارید این شیرینی‌ها را در این کافه امتحان کنید. اگر تا حالا هرگز با چوب‌های چاپستیک غذاهای شرقی نخورده‌اید، وقتش رسیده این کار را امتحان کنید!

 

سفری نوروزی به جاذبه‌های دیدنی سنت پترزبورگ

آدرس: Zhukovskogo St., 2, St. Petersburg 191014 Russia

منبع

۳۱ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران