اقامتگاه‌های خانوادگی با رتبه برتر در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
اقامتگاه‌های خانوادگی با رتبه برتر در بالی

جزیره عجیب و زیبای بالی در اندونزی یک مقصد محبوب میان گردشگران برای تعطیلات به شمار می‌رود. شما می‌توانید با تور بالی در بهترین استراحتگاه‌های خانوادگی با هر نوع بودجه و سبکی از سفرتان اقامت کنید. چه به دنبال تمرین یوگا در میان شالیزارها و کاوش در معابد باستانی در اوبود باشید یا فقط بخواهید به یکی از سواحل زیبای بالی مانند Seminyak یا Nusa Dua بروید، اقامتگاه‌هایی برای رفع نیازهای شما وجود دارد.

تور بالی مقصدی عالی برای سفر با کودکان است. چه کودکان نوپا و چه نوجوان، هر کسی در این سرزمین حال و هوایی دیگر می‌گیرد. بسیاری از استراحتگاه‌ها دارای کلوپ‌های کودکان با فعالیت‌های روزانه برای گروه‌های سنی مختلف هستند. برخی دیگر منوی کودکان، نگهداری از کودکان، اتاق‌ها و سوئیت‌های مخصوص و کارهای خانواده محور را به گردشگران ارائه می‌دهند. اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید، حتما بهترین مکان‌ها را برای اقامت پیدا کنید. از استراحتگاه‌های لوکس پنج ستاره گرفته تا هتل‌های ارزان قیمت در بالی اما تمیز می‌تواند در لیست شما قرار بگیرد. در این متن، فهرستی از بهترین اقامتگاه‌های خانوادگی در بالی را می بینید که می‌توانید یکی از میان آنها انتخاب کنید.

 

ریزورت چهار فصل بالی در خلیج جیمباران (Four Seasons Resort Bali at Jimbaran Bay)

هتل چهار فصل بالی در فاصله‌ سی دقیقه‌ای از سمینیاک Seminyak در خلیج جیمباران بالی، یکی از بهترین مکان‌های لوکس برای اقامت خانواده‌ها در تور بالی است. این استراحتگاه با هدایای خوش‌آمدگویی، روپوش‌ها و دمپایی‌ها، منوی غذای کودکان و کلوپ کودکان در محل، علاقه خود را به کودکان ابراز می‌کند. همچنین پنجاه درصد تخفیف برای غذای کودکان بین ۵ تا ۱۲ سال در نظر گرفته شده و افراد زیر پنج سال غذای رایگان می‌خورند. محل اقامت در ویلاهای وسیعی است که با هنر بالیایی و تخت‌هایی با پشه‌بند تزئین شده‌اند. حمام‌ها دارای دوش داخلی و خارجی هستند و هر ویلا یک استخر خصوصی دارد. چند غذاخوری هم در محل خواهید دید. امکانات دیگر عبارتند از کلوب ساحلی با فعالیت‌های پولی مانند دوچرخه‌سواری در آب، کلاس‌های موج‌سواری و ماساژ بالیایی. وجود آبگرم در محل نیز یکی از بهترین‌ها امکاناتی است که می‌توانید در جزیره از آن بهره ببرید.

آدرس: Jimbaran Bay Kuta Selatan, Jimbaran

 

هتل مانداپا، رزرو ریتز کارلتون (Mandapa, a Ritz-Carlton Reserve)

حدود پانزده دقیقه با ماشین از اوبود بالی، منداپا، یک منطقه حفاظت شده Ritz-Carlton دارای محیطی روستایی آرام در دره‌ای سرسبز و جنگلی در کرانه‌های رودخانه آیونگ Ayung است. این اقامتگاه به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه یک روستای سنتی بالی است و ترکیبی از سوئیت‌ها و ویلاها را به میهمانان ارائه می‌دهد. ویلاها در پشت باغ‌های خصوصی قرار گرفته‌اند و در اندازه‌های مختلف هستند. دکور شاهانه بالی با هنر زیبا است. از نظر امکانات رفاهی، یک کلوپ بچه‌ها در محل وجود دارد که دارای فعالیت‌های سازمان‌یافته و مخصوص سنشان است. بنابراین والدین می‌توانند در اسپای فوق‌العاده مجلل وقت خود را به تنهایی بگذرانند. این استراحتگاه همچنین چهار رستوران دارد که از جمله یکی از آن‌ها در غذاهای بالیایی و آسیایی که مشرف به رودخانه آیونگ است.

 

بهترین زمان برای بازدید از بالی

آدرس: Jl. Kedewatan, Banjar Kedewatan Bali, Kedewatan, Ubud

 

هتل لژیان بالی (The Legian Bali)

لژیان بالی درست در ساحل سمینیاک قرار دارد و یک هتل پنج ستاره شیک و درجه یک است که با فعالیت‌های ویژه مانند کلاس‌های اوریگامی برای بچه‌ها به خانواده‌ها خدمات ارایه می‌دهد. در رستوران‌ها برای کودکان منوی غذایی مخصوص وجود دارد و والدین می‌توانند برای نگهداری از کودک با مدیران هماهنگ کنند. سوئیت‌های خانوادگی نیز وجود دارد که مانند بقیه هتل، شیک هستند و با ترکیبی از چوب تیره و دیوارهای سفید و همچنین هنر محلی بالی ساخته شده‌اند. همه اقامتگاه‌های اینجا دارای بالکن خصوصی روبه‌روی اقیانوس هند و امکاناتی مانند دستگاه‌های نسپرسو و سیستم‌های صوتی Bose هستند. یک رستوران هم در محل وجود دارد اما باقی رستوران‌ها کمی دورتر و در فاصله چند قدمی هتل قرار گرفته‌اند. مهمانان همچنین می‌توانند دوچرخه‌های هتل را برای گشت و گذار قرض بگیرند.

 

معرفی ریزورت جنگلی کایون در بالی

آدرس: Jalan Kayu Aya, Seminyak

 

ریزورت و ویلاهای مولیا (The Mulia Resort & Villas)

در خط ساحلی نوسا دعا Nusa Dua، هتل ساحلی مولیا بهترین انتخاب برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک اقامتگاه ۵ ستاره هستند. این هتل که در یک ساحل زیبا به طول یک کیلومتر از ماسه سفید قرار دارد، طیف کاملی از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاها را در سه مکان مجزا را به میهمانان ارائه می‌دهد. این ویلاها در اشکال و اندازه‌های مختلف با طرح‌های زیبا و امکانات رفاهی بالا هستند. آنها برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب‌ترند. اتاق‌هایی که در بخش اختصاصی ریزورت قرار دارند، منظره‌ای سرسبز دارند و دارای باغ‌های خلوت و استخرهای خصوصی همراه با خدمات پیشخدمت هستند. به طور خاص برای کودکان، یک کلوپ کودکان با طیف وسیعی از فعالیت‌ها و همچنین یک استخر در میان چهار استخر وجود دارد. در اطراف استخرها و منطقه ساحل نیز کابانا و صندلی‌های آفتابگیر و چتر پیدا خواهید کرد. والدین می‌توانند در حالی که بچه‌ها در باشگاه هستند، یک جلسه نوازش در اسپا با خدمات کامل رزرو و دریافت کنند. برای صرف غذا، نیم دوجین رستوران مختلف برای انتخاب خواهید داشت. یکی از آنها روی غذاهای مدیترانه‌ای و آسیایی تمرکز دارد، در حالی که دیگری برای شام، دیم سام و غذاهای چینی عالی است. همچنین می‌توانید یک پیک نیک در ساحل ترتیب دهید. بعد از ظهر چای مرکب ارائه می‌شود و رایگان است. اگر در این منطقه حضور پیدا کردید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین فعالیت‌ها در منطقه نوسا دوآ در بالی را بررسی کنید.

آدرس: Jl. Raya Nusa Dua Selatan Kawasan Sawangan, Nusa Dua

 

کایومانیس جیمباران و اسپا (Kayumanis Jimbaran Private Estate & Spa)

کایومانیس جیمباران فقط چند دقیقه پیاده از ساحل فاصله دارد. این اقامتگاه چهار ستاره در یک جنگل متراکم با حال و هوای وحشی بسیار مناسب خانواده است و با انواع امکانات برای والدین جذاب خواهد بود. در ویلاها روپوش و دمپایی سایز کودک نیز وجود دارد که دارای یک یا دو اتاق خواب و همچنین استخرهای خصوصی و آشپزخانه کوچک است. همچنین برای کودکان گزینه‌های درمانی در اسپا نیز وجود دارد. امکانات دیگر عبارتند از رستورانی که غذاهای دریایی تازه سرو می‌کند. فعالیت‌هایی از سفرهای ماهیگیری تا یوگا را هم می‌توان در اطراف کایومانیس جیمباران ترتیب داد. توجه داشته باشید که در این هتل صبحانه در رزرو اتاق شما گنجانده شده است.

آدرس: Jalan Yoga Perkanthi, Jimbaran

 

ریزورت ساحلی ابروی بالی (Oberoi Beach Resort Bali)

در سمینیاک، همانطور که از نامش پیداست، ریزورت ساحلی ابروی بالی Oberoi Beach Resort Bali  درست روی آب قرار دارد و باغ‌های سرسبز پشت سر آن را احاطه کرده‌اند. این هتل لوکس، اقامت در اتاق‌های بزرگ و حتی ویلاهای بزرگتر را به میهمانان ارائه می‌دهد که معمولا مورد علاقه خانواده‌ها و دارای استخرهای خصوصی است. دکور سرتاسر هنری بالیایی با حمام‌های مرمر غرق‌شده به سبک مدرن شما را مجذوب خود می‌کند. امکانات دیگر عبارتند از دو رستوران با غذاهای اندونزیایی و اروپایی، یک استخر شنا، یک اسپا و آبگرم دوست‌داشتنی با اتاق‌های درمان در فضای باز مشرف به محوطه زیبای باغ. همچنین یک باشگاه ورزشی در محل وجود دارد که کلاس‌های یوگا و پیلاتس را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

 

معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی در بالی

آدرس: Jl. Kayu Aya, Seminyak

 

ریزورت سنت رجیس بالی (The St. Regis Bali Resort)

استراحتگاه سنت رجیس بالی در ساحل نوسا نوا Nusa Dua در جنوب بالی قرار دارد که به منطقه‌ای بسیار شیک برای هتل‌های لوکس برتر تبدیل شده است. دکور سرتاسر شیک و سنتی قدیمی با سنگ مرمر و لوستر و قالیچه‌هایی به سبک ملیله است. اقامت در ویلاهای یک یا دو خوابه است که کاملاً عظیم و دارای استخرهای خصوصی هستند. همچنین سوئیت‌های بسیار بزرگی وجود دارد که مورد علاقه خانواده‌ها قرار می‌گیرد. کودکان شما در مرکز آموزش کودکان که فعالیت‌هایی را در سنین بین چهار تا دوازده سال اجرا می‌کنند و سرگرم می‌شوند. والدین هم می‌توانند در اسپا، که دارای طیف وسیعی از درمان‌ها و یک مدار تالاسوتراپی در فضای باز با تعدادی ایستگاه جت است، کمی استراحت کنند.

آدرس: Kawasan Pariwisata, Nusa Dua Lot S6, Nusa Dua

 

تانا گاجه، استراحتگاه توسط هادیپرانا، در اوبود بالی (Tanah Gajah, a Resort by Hadiprana, Ubud, Bali)

برای تجربه‌ای آرامش‌بخش، فوق‌العاده لوکس و مناسب برای خانواده، فقط ده دقیقه از مرکز اوبود فاصله دارید، به تانا گاجه اقامتگاهی با طراحی هادیپرانا بروید. سبک در سرتاسر بالی مدرن است، با دیوارهای شیشه‌ای بزرگ که چشم‌اندازی از محیط سرسبز دارد. در اینجا فقط ۲۰ ویلا وجود دارد و هر کدام با چند نقاشی اصلی از مجموعه هنری بالیایی مالک تزئین شده‌اند. خانواده‌ها معمولا ویلاهای دو خوابه خانوادگی با استخر خصوصی را دوست دارند. باشگاه بچه‌ها در محل وجود ندارد، اما می‌توان نگهداری از کودک را برای هر خانواده ترتیب داد و کارکنان معمولاً سعی می‌کنند بچه‌ها را با فعالیت‌های خودجوش سرگرم کنند. همچنین یک رستوران، یک استخر شنا، زمین تنیس، اسپا و باشگاه ورزشی در محل وجود دارد. تور پیاده‌روی رایگان با راهنما در میان شالیزارها در دسترس است و هتل روزانه یک شاتل به سمت اوبود و بازگشت دارد.

 

بهترین کارهای توریستی در سانور بالی

آدرس: Jl. Goa Gajah, Tengkulak Kaja, Ubud

 

سامایا بالی سمینیاک (Samaya Bali Seminyak)

سامایا بالی سمینیاک که درست در کنار ساحل در یک باغ گرمسیری در منطقه سمینیاک بالی قرار دارد، یک استراحتگاه شیک تماما ویلایی است که در میان خانواده‌ها نیز محبوب است. این اقامتگاه پنج ستاره شامل ویلاهای یک تا سه خوابه می‌شود که دارای استخرهای خصوصی و در برخی موارد جکوزی و همچنین فضای نشیمن فراوان و دکوراسیون زیبا به سبک بالی است. برای اعضای هر اتاق صبحانه گنجانده شده است و همچنین سرویس رفت و برگشت به مرکز شهر سمنیاک که حدود یک مایل دورتر است، وجود دارد. همچنین یک رستوران با گزینه‌ای برای صرف غذا در ساحل، یک استخر شنا و یک باشگاه ورزشی در محل وجود دارد.

آدرس: Jl. Laksmana, Seminyak

 

استراحتگاه و اسپا پلاتاران منجانگان (Plataran Menjangan Resort & Spa)

پلاتاران منجانگان ریزورت و اسپا در محدوده پناهگاه حفاظت شده که پارک ملی بالی غربی است، در یک محیط طبیعی خیره‌کننده از حیات وحش قرار دارد. مهمانان اینجا با یک تجربه لوکس در مکانی بین جنگل و اقیانوس پذیرایی خواهند شد. اسکان در ویلاهای سنتی جوگلو است که بسیار شیک طراحی شده‌اند. اگر قصد دارید چند روز را در این منطقه باشکوه بگذرانید، Family Bonding Retreat  را هم حتما بررسی کنید. یکی از تعدادی از بسته‌های تعطیلاتی که این هتل در نظر گرفته و اجرا می‌کند، شامل چند شب اقامت در یکی از ویلاهای جنگلی دو خوابه و فعالیت‌های مختلف سفر یک روزه، مانند غواصی و ناهار پیک نیک ساحلی در یک جزیره مجاور در یک روز و گردش پرنده‌نگری در روز دیگر است. حتی اگر بسته‌ای رزرو نکنید، این اقامتگاه زیست‌محیطی هنوز برای کودکان مناسب است و فرصت‌هایی برای انواع فعالیت‌ها، از جمله کایاک‌سواری در کانال‌های حرا و پیاده‌گردی در جنگل وجود دارد. رستوران درست روی اقیانوس قرار دارد و همچنین یک اسپای فوق‌العاده را خواهید داشت که می‌توانید از قبل زمان خود را برای یک استراحت خوب در این مکان تنطیم کنید.

 

بازدید از جنگل میمون اوبود در بالی

آدرس:‌ Jl. Raya Gilimanuk Km. 17, West Bali National Park

 

پادما ریزورت لژیان (Padma Resort Legian)

هتل مجلل پادما ریزورت لژیان در هفت هکتار زمین سرسبز استوایی قرار دارد و فضای آن بسیار دوستانه و خانواده است. ریزورت دارای یک باشگاه کودکان با زمین بازی، ترامپولین و فعالیت‌های سازماندهی شده روزانه است که افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. همچنین در این هتل سه استخر غول‌پیکر وجود دارد که یکی از آنها دارای دو سرسره آبی و اسباب‌بازی‌های مخصوص کودکان است. در حالی که استراحتگاه دقیقا در ساحل نیست و در فاصله‌ای نزدیک قرار دارد که لازم است کمی پیاده‌روی کنید. اتاق‌های هتل پادما ریزورت جادار و تمیز هستند. آنها دارای بالکن، و همچنین وای‌فای رایگان هستند. از دیگر مزایای اقامت در اینجا می‌توان به بوفه صبحانه رایگان با تنوع زیاد اشاره کرد. در مجموع شش رستوران در محل وجود دارد. همچنین اسپا با سونا و اتاق بخار، زمین تنیس، و باشگاه ورزشی خواهید یافت.

آدرس: Jl. Padma no. 1, Legian

 

منبع

 

۲۶ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران