بهترین هتل‌های قشم در سال ۱۴۰۱

جاذبه‌های گردشگری قشم
بهترین هتل‌های قشم در سال ۱۴۰۱

مثل هر مقصد گردشگری دیگر وقتی که صحبت از سفر با تور قشم می‌شود، مسافران دوست دارند در هتلی دنج، زیبا و با تمامی امکانات رفاهی اقامت داشته باشند. چرا که انتخاب یک هتل ایده‌ال تاثیر بسیار زیادی در کیفیت سفر افراد دارد. فراموش نکنید که هتل محل استراحت شما در طول سفر بوده و بدون داشتن استراحت کافی نمی‌توان به گشت و گذار و بازدید از جاذبه‌های گردشگری قشم رفت. با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد، در این مقاله سعی کرده‌ایم تا به معرفی و بررسی بهترین هتل‌های قشم با توجه به نظر گردشگران در سال ۱۴۰۱ بپردازیم. پس چنانچه شما نیز در حال برنامه‌ریزی برای سفر به قشم هستید اما هنوز هتل دلخواه خود را پیدا نکرده‌اید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

مقاله خود را با معرفی هتل ساحلی خلیج فارس به عنوان بهترین اقامتگاه جزیره قشم آغاز می‌کنیم. این هتل دوست داشتنی همان طور که از نام آن نیز می‌توان متوجه شد، در فاصله بسیار کوتاهی از ساحل قرار گرفته و از همین رو امکان دسترسی آسانی را برای علاقه‌مندان به دریا و تفریحات آبی در قشم فراهم می‌کند. موقعیت مکانی هتل ساحلی خلیج فارس قشم سبب شده تا از شرایط آب و هوایی مناسب و دوست‌داشتنی نیز برخوردار باشد. از جمله امکانات سرگرم‌کننده این اقامتگاه می‌توان به زمین تنیس، سالن بیلیارد و میز پینگ پنگ اشاره کرد. همچنین مسافران این هتل می‌‌توانند از ساحل اختصاصی، رستوران و کافی شاپ آن نیز بهره برده و اقامتی به یادماندنی به همراه خانواده خود در آن را تجربه کنند.

 

شرایط آب و هوایی جزیره قشم

  • آدرس: میدان علم و صنعت قشم

 

بوتیک هتل فولتون قشم

چنانچه به دنبال هتلی لوکس و همه چیز تمام در قشم می‌گردید، بوتیک هتل فولتون بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل اولین بار فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ آغاز کرد و با ارائه خدمات مورد نیاز مسافران در محیطی دنج اقامتی راحت و به یادماندنی برای آن‌ها رقم می‌زند. آنچه هتل فولتون قشم را محبوب‌تر کرده تشکیل شدن از سه ساختمان جداگانه است که کاربری‌های مختلفی (ویلا، هتل و آپارتمان) دارد. از جمله امتیازهای اقامت در این هتل دسترسی آسان به حوضچه هامون از زیباترین جاذبه‌های گردشگری قشم است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از امکاناتی نظیر سونا، رستوران و ... بهره ببرند.

  • آدرس: بزرگراه خلیج فارس، پس از کمپ هامون

 

هتل ساحل طلایی قشم

مورد بعدی از برترین هتل‌های قشم که گردشگران فرصت اقامتی راحت و به یادماندنی در آن را خواهند داشت، هتل ساحل طلایی نام دارد. این اقامتگاه بی‌نظیر در حدود ۱۵ کیلومتری جزیره قشم واقع شده و در گذشته با نام پلاژ سیمین شناخته می‌شد. علاقه‌مندان به اقامت در این مجموعه می‌توانند از طریق سیستم ۲۴ ساعته کارهای رزرو خود را انجام داده و یکی از اتاق‌های ساده، ویلایی و یا سوییت را بسته به سلیقه خود انتخاب کنند. از جمله امکانات هتل ساحل طلایی قشم می‌توان به رستوران، استخر، جت اسکی، زمین بازی مخصوص کودکان، تفریحات آبی و ... اشاره کرد.

 

بهترین نقاط قشم برای عکاسی

  • آدرس: جاده ساحلی، روبروی زیارتگاه شاه شهید

 

هتل ژئو پارک قشم

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌هایی که موفق شده در سال ۱۴۰۱ نیز در لیست برترین‌های قشم قرار بگیرد، هتل ژئو پارک نام دارد. البته در این هتل بازسازی‌های اساسی صورت گرفته و مهمانان در اتاق‌هایی راحت و شیک اقامت خواهند داشت. از جمله بزرگترین مزیت اقامت در هتل ژئو پارک قشم، امکان انتخاب اتاق‌هایی با چشم‌انداز دریا و ساحل است. همچنین کارکنان این هتل بسیار باتجربه بوده و با نهایت صمیمیت از مسافران استقبال می‌کنند. چنانچه هتل ژئو پارک را برای اقامت خود در جزیره قشم انتخاب کردید، دسترسی آسانی به برخی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری مثل کشتی پرتقالی‌ها و یا بازار قشم را خواهید داشت.

  • آدرس: پایین‌تر از اسکله ذاکری، کنار ساختمان معراج

 

هتل آرام قشم

هتل آرام در سال ۱۳۸۴ در جزیره زیبای قشم تاسیس گردید و در سال ۱۳۹۶ تحت یک بازسازی اساسی قرار گرفت. بنابراین گردشگران فرصت اقامت در هتلی با امکانات یک اقامتگاه تازه تاسیس و مدرن را خواهند داشت. این هتل در کل دارای ۲۳ اتاق بوده و از چهار طبقه تشکیل شده است. هتل آرام در دسته بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم قرار گرفته و از موقعیت مکانی ایده‌آلی برای عاشقان خرید برخوردار است. چرا که در نزدیکی برترین مراکز خرید قشم قرار گرفته و گردشگران می‌توانند دسترسی آسانی به آن‌ها داشته باشند.

 

راهنمای ماه عسل در قشم

  • آدرس: بلوار ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه پردیس، کوچه رضوان

 

هتل آپادانا قشم

از دیگر هتل‌های قدیمی و البته برتری که در جزیره قشم فرصت اقامت در آن را خواهید داشت، هتل آپادانا نام دارد. این اقامتگاه در دسته هتل‌های ۳ ستاره قشم قرار گرفته و از دو ساختمان جداگانه تشکیل شده است. هتل آپادانا قشم بهترین گزینه برای آن دسته از مسافرانی است که دوست دارند اقامتی راحت در یک هتل باکیفیت در جزیره قشم داشته و در عوض هزینه زیادی را بابت این موضوع پرداخت نکنند.

  • آدرس: خیابان ولیعصر، کنار کلینیک دکتر محمدی

 

هتل آرتا قشم

از دیگر هتل‌های خوب و به نسبت تازه تاسیس جزیره، می‌توان به هتل آرتا قشم اشاره کرد. این هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و در کل از ۴۸ اتاق در ۷ طبقه تشکیل شده است. تنوع اتاق‌ها در هتل آرتا بالا بوده و مسافران این امکان را خواهند داشت که با توجه به سلیقه اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامتی به یاد ماندنی را در آن تجربه کنند. هتل آرتا می‌تواند انتخابی مناسب برای خانواده‌هایی باشد که قصد یک اقامت خوب و قیمت مناسب را در تور قشم دارند. چرا که به غیر از ارائه خدمات عالی، از موقعیت مکانی خوبی نیز برخوردار بوده و در نزدیکی مرکز خرید ستاره، سیتی سنترهای ۱و ۲، ساحل خلیج فارس و بسیاری دیگر از جاذبه‌های گردشگری قشم قرار دارد.

 

دیدنی‌ترین جزیره‌های اطراف قشم

  • آدرس: میدان امام قلی خان، حوالی اسلکه بندر بهمن

 

بوتیک هتل ایرمان قشم

برای آن دسته از مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و اما متفاوت در تور قشم هستند، بوتیک هتل ایرمان گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. تفاوت این هتل با دیگر اقامتگاه‌های قشم، سبک معماری خاص آن است که به صورت ترکیبی از سنتی و مدرنیته طراحی شده و زیباترین هتل قشم به حساب می‌آید. از دیگر نکات مثبت اقامت در بوتیک هتل ایرمان می‌توان به قرار گرفتن آن در نزدیکی برترین جاذبه‌های گردشگری قشم اشاره کرد. ناگفته نماند که مسافران این هتل علاوه بر داشتن اتاق‌هایی راحت در فضایی متفاوت و زیبا امکان استفاده از امکاناتی نظیر کافی شاپ، رستوران، اینترنت در مناطق عمومی، استخر و ... را نیز خواهند داشت.

  • آدرس: نخل زرین، خیابان پژوهش، جنب خیابان پیام

 

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم مورد بعدی از بهترین هتل های قشم است که در سال ۱۴۰۱ موفق شده مورد توجه بسیاری از گردشگران این جزیره قرار بگیرد. این هتل دارای فضایی لوکس بوده و بیشتر در بین افرادی که به دنبال مکانی لاکچری برای اقامت هستند، طرفدار دارد. هتل ارم در دسته بهترین هتل‌های ۴ ستاره قشم قرار گرفته و در کل از ۹۶ اتاق در ۵ طبقه تشکیل شده است.

 

بهترین رستوران‌های محلی در قشم

آدرس: بلوار آزادگان، مقابل شیلات

 

هتل سینگو قشم

مقاله خود را با معرفی هتل سینگو به عنوان یکی از بهترین هتل‌های قشم در ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسانیم. این اقامتگاه در دسته هتل‌های ۳ ستاره قشم قرار گرفته و بیش از هر چیزی به دلیل داشتن محیطی تمیز و امکانات رفاهی همه چیز تمام در بین مسافران طرفدار دارد. هتل سینگو در منطقه درگهان واقع شده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که تور قشم را بیشتر برای خرید و گشت و گذار در مراکز خرید آن ترجیح می‌دهند.

  • آدرس: درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

 

منبع

 

۰۳ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران