بهترین بازارها و مراکز خرید قشم (قسمت دوم)

جاذبه‌های گردشگری قشم
بهترین بازارها و مراکز خرید قشم (قسمت دوم)

جزیره قشم بهشتی برای عاشقان خرید است. چرا که این جزیره بزرگ و زیبای کشور دارای بازارها و مراکز خرید بسیار متنوعی بوده و اجناس بسیار زیادی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می‌رسانند. بازارهای قشم به حدی خوب هستند که اغلب مغازه‌دارهای دیگر شهرهای ایران خریدهای عمده خود را از آن‌ها انجام می‌دهند. بنابراین توصیه می‌شود اگر با تور قشم سفر کردید حتما برای خرید مسیر بازارها و مراکز خرید آن را در پیش بگیرید. برای داشتن یک خرید خوب در ادامه بخش اول لیستی از بهترین بازارها و مراکز خرید قشم را آماده کرده‌ایم.

 

مرکز خرید خلیج فارس

مرکز خرید خلیج فارس یکی از بهترین مکان‌ها برای گشت و گذار و خرید کردن در قشم می‌باشد. این مکان در نزدیکی مرکز خرید ستاره قرار دارد. بنابراین در یک روز فرصت گشتن و خرید کردن در هر دو آن‌ها را خواهید داشت. علاوه بر وجود مغازه‌های متنوع، مرکز خرید خلیج فارس به خاطر در بر داشتن رستورانی با همین نام موفق شده شهرت زیادی در بین گردشگران تور قشم پیدا کند. این رستوران در طبقه ۴ قرار داشته و منو غذایی بسیار خوشمزه و باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

 

دیدنی‌ترین جزیره‌های اطراف قشم

  • آدرس: میدان گل‌ها، خیابان ولی‌عصر، نرسیده به خیابان فلسطین در مجاورت مرکز خرید ستاره قشم

 

مرکز خرید مرجان

مرکز خرید مرجان که با نام لولو سنتر نیز شناخته می‌شود از دیگر مکان‌های محبوب برای خرید کردن در قشم محسوب می‌شود. این مکان بیشتر به دلیل داشتن اجناس ارزان قیمت توانسته توجه گردشگران را به خود جلب کند. غرفه‌های مرکز خرید مرجان به دو قسمت پوشاک و خوراکی تقسیم می‌شود. همچنین بعد از کلی گشت و گذار اگر احساس گرسنگی کردید، رستوران این مکان با تنوع بالای غذایی خود در خدمت شما خواهد بود.

  • آدرس: بلوار ولی‌عصر، چهار راه پردیس

 

بازار اطلس درگهان

یکی از بهترین مناطق برای خرید در سفر به قشم، درگهان است. این منطقه مملو از بازارها و مراکز خرید بسیار جذاب برای علاقمندان به خرید است که از جمله بهترین آن‌ها بازار اطلس نام دارد. مغازه‌های این بازار هم به صورت عمده و هم به صورت تکی اجناس خود را به فروش می‌رسانند. به خصوص اگر به دنبال مکانی برای خرید کیف، ساک یا چمدان هستید در بازار اطلس درگهان هر آنچه را که دوست دارید، پیدا خواهید کرد. بعد از یک خرید لذت بخش و خسته‌کننده رستوران و کافی‌شاپ این مکان برای صرف غذاهای محلی قشم و یا خوردن و نوشیدن هر آنچه که دوست دارید در خدمت شما خواهد بود.

 

هتل‌های ۵ ستاره قشم را بشناسیم

  • آدرس: درگهان، پشت مجتمع تجاری دو دلفین

 

بازار نخل درگهان

بازار نخل از دیگر مکان‌های پرطرفدار برای خرید در این سفر است که در درگهان قشم قرار دارد. بازار نخل درگهان با دارا بودن سبک معماری سنتی که دارد مکانی بسیار جذاب برای خریداران فراهم کرده است. اغلب مغازه‌هایی که در بازار نخل فعالیت دارند در حوزه پوشاک فعال بوده و فروش عمده انجام می‌دهند. پس اگر قصد خرید تکی را دارید بهتر است سراغ گزینه‌های دیگر بروید اما اگر به دنبال مکانی برای خرید عمده هستید، بازار نخل درگهان را حتما در بین انتخاب‌های خود قرار دهید.

  • آدرس: درگهان، حوالی مرکز خرید اطلس

 

مجتمع تجاری دو دلفین

یکی دیگر از مکان‌های بسیار پرطرفدار برای خرید در تور قشم، مجتمع تجاری دو دلفین است. این مکان در درگهان قرار داشته و هر آنچه که تصور می‌کنید را برای خرید در خود جای داده است. از کیف و کفش گرفته تا لوازم خانگی و ... از جمله کالاهایی هستند که در دو دلفین فروخته می‌شوند. آنچه سبب شده تا مجتمع تجاری دو دلفین قشم به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای خرید تبدیل شود قیمت پایین اجناسی است که در آن به فروش می‌رسند. زیرا این کالاها بدون هزینه گمرک بوده و در نتیجه قیمت مناسبی دارند. اگر قصد گشت و گذار در بین تمامی غرفه‌های این مکان را دارید، باید یک روز کامل به آن اختصاص دهید؛ چرا که وسعت بزرگی داشته و تنوع اجناس آن بسیار زیاد است.

 

محبوب‌ترین تفریحات قشم

  • آدرس: درگهان، مقابل بازار نور

 

بازار نور

بازارهای درگهان در قشم تمامی ندارند. بازار نور از دیگر گزینه‌هایی است که خرید در آن قطعا مورد پسند شما خواهد بود. بازار نور توسط یک پل هوایی به مجتمع تجاری دو دلفین وصل می‌شود. بنابراین گردشگران با رفتن به هر کدام از آن‌ها فرصت گشت و گذار و خرید در دیگری را نیز خواهند داشت. اکثر فروشندگان بازار نور افراد محلی درگهان بوده و با خوش‌رویی از شما استقبال خواهند کرد.

  • آدرس: درگهان، مقابل مجتمع تجاری دو دلفین

 

مرکز خرید زمرد

اگر به دنبال بهترین بازارها و مراکز خرید قشم هستید، هرگز رفتن به مرکز خرید زمرد را فراموش نکنید. اغلب مغازه‌هایی که در مرکز خرید زمرد قرار دارند، انواع لباس و پوشاک را می‌فروشند. البته در کنار پوشاک مغازه‌های دیگری را نیز مشاهده خواهید کرد که انواع اقلام مختلف از لوازم آرایشی تا لوازم خانگی را به فروش می‌رسانند. تنوع بالای اجناس در کنار قیمت پایین اصلی‌ترین مزیت خرید در مرکز خرید زمرد است.

 

مقایسه قشم با دیگر مقاصد محبوب ایران و جهان

  • آدرس: درگهان، میدان انقلاب

 

مجتمع تجاری دریا

بزرگترین و البته یکی از بهترین مراکز خریدی که در منطقه درگهان قشم قرار دارد، مجتمع تجاری دریا است. مجتمع تجاری دریا دارای ۱۵۰۰ مغازه می‌باشد که اقلام بسیار گوناگونی را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. گردشگران با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانند خریدهای خوبی را در مجتمع تجاری دریا داشته باشند. از مزایای این مکان می‌توان به قرار گرفتن یک هتل در بالای آن اشاره کرد. بنابراین کسانی که به قصد خرید، سفر با تور قشم را انتخاب می‌کنند اقامتی راحت با دسترسی سریع به یکی از بهترین مراکز خرید منطقه را خواهند داشت.

  • آدرس: درگهان، میدان انقلاب

 

مجتمع تجاری پرشین گلف

مجتمع تجاری پرشین گلف در منطقه درگهان قرار داشته و در مجاورت خلیج فارس واقع شده است. بنابراین چشم‌انداز زیبایی از دریا و ساحل را حین خرید به گردشگران ارائه می‌دهد. مجتمع تجاری پرشین گلف در پنج طبقه طراحی شده و حدود ۱۲۰ واحد تجاری را در خود جای داده است. علاوه بر مغازه‌هایی که کالاهای مختلفی را به فروش می‌رسانند در پرشین گلف می‌توان از فضای رستوران و کافی شاپ آن نیز نهایت بهره را برد.

 

بازدید از ساحل نقره‌ای هنگام در سفر به قشم

  • آدرس: درگهان میدان انقلاب
۱۲ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران