برترین بازارهای شبانه در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
برترین بازارهای شبانه در بالی

بالی به عنوان یک مقصد گردشگری هیجان‌انگیز تقریباً مورد پسند همه توریست‌ها است. چرا که در این سفر می‌توانید به بازدید از معابد دیدنی بالی رفته و یا از سواحل و دیگر جاذبه‌های گردشگری آن نهایت لذت را ببرید. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و بالی با بازارهای متنوع و رنگارنگ خود نیز توانسته دل بسیاری از افراد را به دست آورد. به طوری که حتی اگر اهل خرید هم نباشید بازارهای بالی شما را مجذوب خود خواهند کرد. در میان بازارهای سنتی و البته مراکز خرید مدرن بازارهای شبانه در بالی بیش از دیگر مکان‌ها محبوبیت دارند. چنانچه شما نیز به دنبال مکانی متفاوت برای تفریح و سرگرمی در تور بالی هستید در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با برترین بازارهای شبانه آن آشنا کنیم.

 

بازار شبانه نوسا دوعا، بالی (Nusa Dua Night Market, Bali)

مقاله خود را با معرفی بازار شبانه نوسا دوعا به عنوان بهترین بازار شبانه بالی آغاز می‌کنیم. بدون شک این یکی از بهترین بازارهایی است که یک گردشگر می‌تواند از آن بازدید کرده و تجربه خرید لذت بخشی را داشته باشد. اگر می‌خواهید در شب در اطراف نوسا دعای چرخی زده و در عین حال سرگرم شوید، توصیه می‌کنیم بازدید از این بازار را از دست ندهید. همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد این بازار در حومه نوسا دوعا، بالی، قرار داشته و تقریبا هر چیزی که یک گردشگر تمایل به خرید آن دارد را در خود جای داده است. به طوری که شما می‌توانید بهترین سوغاتی‌های بالی را از آن خریداری کنید. علاوه بر کالاهای متنوع اعم از کیف، لباس و ... بازار نوسا دوعا دارای خوراکی‌های التقاطی از غذاهای محلی و دسرهای بالی است که گردشگران حتما باید امتحان کنند. از دیگر جنبه‌های جذاب این بازار خیابانی رقص‌های محلی و سایر نمایش‌های سرگرم‌کننده در خیابان است که تماشای آن‌ها برای گردشگران همیشه جذاب بوده و منظره‌ای دست اول از فرهنگ بالی ارائه می‌دهد.

 

بازدید از جنگل میمون اوبود در بالی

  • آدرس: ITDC Complex, Nusa Dua
  • ساعات کاری: متغیر (تا نیمه شب)
  • اقلام موجود برای خرید: تقریبا هر آنچه را که یک خریدار انتظار دارد را می‌تواند در این بازار پیدا کند.

 

بازار شبانه کرننگ، بالی (Kereneng Night Market, Bali)

کرننگ دومین بازار سنتی بزرگ منطقه بوده که بازدید از آن توسط گردشگران تور بالی بسیار محبوب است. شما در این بازار هزاران فروشنده را خواهید دید که اقلام متنوعی از انواع لباس‌های محلی، صنایع دستی فلزی، ظروف سنتی آشپزخانه، ابزار کشاورزی، مواد و محصولات غذایی تازه را می‌فروشند. به خصوص اینکه غرفه‌های غذا در اینجا غذاهای خوشمزه بالیایی بسیاری را سرو می‌کنند که پیشنهاد می‌کنیم حتما ناسی بابی گولینگ و ناسی کامپور را تست کنید. هر چند که بازار کرننگ با غرفه‌های متنوع و گوناگون خود شهرت دارد اما پارچه و ظروف باتیک بیش از هر محصول دیگری در آن به فروش می‌رسد.

  • آدرس: Jalan Kamboja, East Denpasar
  • ساعات کاری: ۵ بعد از ظهر تا نیمه شب
  • اقلام موجود برای خرید: پارچه و ظروف باتیک

 

بازار شبانه سانور، بالی (Sanur Night Market, Bali)

بازار شبانه سانور که با نام بازار شبانه سیندو نیز شناخته می‌شود، از دیگر گزینه‌های پرطرفدار برای خرید در ساعات شب بالی است. در این بازار غرفه‌های غذای زیادی وجود دارند که توریست‌ها فرصت مزه کردن غذاهای خیابانی بالی را در آن خواهند داشت. به طوری که غرفه‌های غذا در اینجا برای سرو غذاها و نوشیدنی‌های بالیایی معروف هستند. همچنین علاقه‌مندان به خرید می‌توانند به راحتی چیزهایی مانند ابزار خانگی، پارچه‌های باتیک، منسوجات سنتی و لوازم مختلف را در آن پیدا و خریداری کنند.

 

۱۴ کافه‌ی زیبا و منحصر به فرد بالی

  • آدرس: Pungutan No.2, Sanur, Kec. Denpasar Sel., Kota Denpasar, Bali 80228, Indonesia
  • ساعات کاری: ۵ بعد از ظهر تا ۱۱ شب
  • اقلام موجود برای خرید: ادویه، لوازم خانگی، انواع میوه

 

بازار شبانه کوتا، بالی (Kuta Night Market, Bali)

کوتا یکی از مناطق پر جنب و جوش بالی است که در بین توریست‌ها بسیار محبوبیت دارد. به طوری که با داشتن حال و هوایی سرزنده بودن و شلوغ هر کسی را مجذوب خود می‌کند. بنابراین جای تعجبی نخواهد بود که یکی از برترین بازارهای شبانه بالی در منطقه کوتا قرار داشته باشد. بازار شبانه کوتا که نام خود را از همین منطقه گرفته با ارائه طیف گسترده‌ای از گزینه‌های غذایی، بهشتی برای دوستداران خوراکی‌های متنوع و جدید است. البته که همه چیز محدود به غرفه‌های غذا نبوده و علاقه‌مندان به خرید می‌توانند در آن خریدهای قیمت مناسبی از انواع لباس، کیف‌های صنایع دستی و سوغاتی را داشته باشند.

  • آدرس: Jalan Bakung Sari, Kuta, Badung, Bali 80361, Indonesia
  • ساعات کاری: ۶ بعد از ظهر تا نیمه شب
  • اقلام موجود برای خرید: لباس، کیف‌های صنایع دستی، سوغاتی و مواد غذایی

 

بازار شبانه گیانیار، بالی (Gianyar Night Market, Bali)

یکی دیگر از بازارهای شبانه مورد علاقه مردم محلی و همچنین توریست‌ها در بالی، بازار شبانه گیانیار نام دارد. این بزرگترین بازار باستانی و سنتی منطقه بوده و سالانه افراد بسیاری را مجذوب خود می‌کند. بازار شبانه گیانیار در منطقه اوبود قرار دارد. اوبود از جمله توریستی‌ترین مناطق بالی به شمار می‌آید که علاوه بر این بازار جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی برای ارائه به مسافران دارد. این بازار بی‌نظیر از میوه‌ها و سبزیجات گرفته تا انواع لوازم خانگی و پوشاک هیچ کمبودی در محصولات به مشتریان ندارد. علاوه بر تنوع بالای محصولاتی که در این بازار می‌توان پیدا کرد قیمت مناسب آن‌ها از دیگر مزایای این مکان محسوب می‌شود.به خصوص انواع گل و کیاه، کفش و غذاهای بالیایی بهترین قیمت را در بازار شبانه گیانیار دارند.

 

هزینه سفر به بالی در ۱۴۰۱ چه قدر است؟

  • آدرس: Jalan Ngurah Rai, Gianyar, Bali 80511, Indonesia
  • ساعات کاری: ۳ بعد از ظهر تا نیمه شب
  • اقلام موجود برای خرید: لباس، جواهرات، اسباب بازی، محصولات خانگی، تنقلات

 

بازار هنر کومباساری، بالی (Kumbasari Art Market, Bali)

درست مانند بسیاری از بازارهای محبوب در بالی، بازار هنر کومباساری نیز انواع مختلفی از محصولات را در محیطی جذاب و دوست داشتنی به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. اغلب مردم محلی برای خرید محصولات غذایی به این بازار می‌آیند. البته که محصولات غذایی تنها اقلامی نیستند که در بازار هنر کومباساری فروخته می‌شوند. بلکه این بازار اقلام متنوع دیگری را نیز از جمله نقاشی‌های بالیایی، مجسمه‌ها و سوغاتی‌های محلی را برای خریداران عرضه می‌کند. در کنار تمامی این موارد گردشگران غرفه‌هایی را پیدا خواهند کرد که محصولات مذهبی را به دلیل قرار گرفتن معبدی در این بازار به فروش می‌رسانند.

  • آدرس: Jalan Gaja Mada, Bali, Indonesia
  • ساعات کاری: ظهر تا نیمه شب
  • اقلام موجود برای خرید: محصولات هنری و صنایع دستی، لباس‌های بافته شده، جواهرات، محصولات چوبی

 

بازار شبانه گارلیک لین، بالی (Garlic Lane Night Market, Bali)

Garlic Lane یکی از جالب‌ترین و همچنین شلوغ‌ترین بازارهای شبانه بالی است. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات را با قیمت‌های متنوع در این بازار پیدا کنید. یکی از امتیازهای این بازار قرار گرفتن آن در کنار رستوران‌ها و بارهای مختلف است. بنابراین در صورتی که گردشگران از ساعت‌ها خرید و گشت و گذار در آن خسته شده باشند می‌توانند به یکی از آن‌ها رفته و در کنار استراحت شکم خود را با غذاهای خوشمزه بالیایی سیر کنند. علاوه بر آن اگر علاقه‌مند به تفریحات آبی و به خصوص موج‌سواری هستید، این بازار مکانی است که می‌توانید وسایل مورد نیاز را پیدا کنید.

 

تماشای زیباترین غروب آفتاب در بالی

  • آدرس: Jalan Sahadewa No 11, Legian, Bali, Indonesia
  • ساعت کاری: ۸ صبح تا ۹ شب
  • اقلام موجود برای خرید: وسایل موج سواری، نقاشی های بالیایی، دی وی دی، عینک آفتابی

 

بازار شبانه تامان ساری، بالی (Taman Sari Night Market, Bali)

بازار تامان ساری یکی از پرجمعیت‌ترین بازارهای سنتی بالی است. این بازار از مجموعه‌ غرفه‌هایی تشکیل شده که اغلب میوه‌های تازه را می‌فروشند. قیمت‌ها در این بازار بسیار مناسب بوده، با این حال فروشندگان از چانه‌زنی مشتریان استقبال می‌کنند. چنانچه به دنبال بازاری در بالی هستید که تا نیمه‌های شب در آن به خرید مشغول بوده و در عین حال از خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای بالیایی لذت ببرید، بازار شبانه تامان ساری باید یکی از مقاصد گردشگری شما در این سفر باشد.

  • آدرس: Kerobokan Kelod, Kuta, Bali, Indonesia
  • ساعات کاری: ۵ بعد از ظهر تا نیمه شب
  • اقلام موجود برای خرید: مواد غذایی و پوشاک

 

بازار بادونگ، بالی (Badung Market, Bali)

بازار بادونگ در میان مردم محلی برای خرید محصولات کشاورزی تازه و مواد غذایی در ساعات شب بسیار پرطرفدار و محبوب است. البته که علاوه بر موادغذایی در ساختمان‌های داخل بازار، محصولات متنوع دیگری نیز به فروش می‌رسند که برای گردشگران جذاب است. از جمله این موارد می‌توان به لوازم محلی و انواع منسوجات اشاره کرد. بازار بادونگ برای خرید محصولات با قیمت‌های بسیار ارزان‌تر در تور بالی شدیدا توصیه می‌شود.

 

راهنمای کامل سفر ماه عسل به بالی

  • آدرس: Jalan Sulawesi 1, Bali, Indonesia
  • ساعت کاری: ۶ صبح تا ۱۲ نیمه شب
  • اقلام موجود برای خرید: پارچه، میوه، گل

 

بازار شبانه لژیان، بالی (Legian Night Market, Bali)

بازار شبانه لژیان یکی از بازارهای شبانه سنتی محبوب در منطقه‌ای از بالی با همین نام است. این بازار با غرفه‌هایی که انواع محصولات و اقلام غذایی را به فروش می‌رسانند، مردم محلی و مسافران را جذب می‌کند. همچنین بوتیک‌هایی در این بازار به چشم می‌خورند که لباس‌های مدرن و جدیدی را به فروش می‌رسانند. دسترسی به این بازار برای گردشگران بالی بسیار آسان بوده و علاوه بر غرفه‌های رنگین خود و مراکز خرید و مغازه‌های متنوعی را در مسیر این بازار می‌توان پیدا کرد.

  • آدرس: Jalan Raya Legian, Legian, Bali, Indonesia
  • ساعات کاری: ۷ بعد از ظهر تا ۱۱ شب
  • اقلام موجود برای خرید: محصولات هنری و صنایع دستی، پارچه، جواهرات، کت‌های چرمی

 

منبع

۰۶ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران