هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های شبانه کوتا در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های شبانه کوتا در بالی

کوتا یکی از نقاط بسیار محبوب بالی به حساب می‌آید و گردشگران زیادی در سفر به این جزیره، در آن‌جا اقامت خواهند داشت. این مکان جایی شلوغ و مفرح است و از جمله پرطرفدارترین مکان‌ها در بالی به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید بدانید که چه فعالیت‌هایی هستند که در شب‌های کوتا می‌توانید انجام دهید، در ادامه همراه ما باشید.

  

تماشای غروب آفتاب

یک نوشیدنی خوشمزه سفارش دهید و در ساحل معروف کوتا به تماشای غروب آفتاب بنشینید. این فعالیت می‌توانید شروعی استثنایی برای شب شما در بالی باشد، مخصوصا این که فعالیت‌های مفرح دیگری نیز تا نیمه شب انتظار شما را می‌کشند و شما می‌توانید با آرامشی کامل به سراغشان بروید. مراکز زیادی هستند که انواع نوشیدنی‌ها را در ساحل ارائه می‌کنند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود، به سراغ یکی از آن‌ها بروید.

 

 شب‌گردی در بهترین کلاب‌های شبانه بالی 

 شب‌های کوتا در بالی

 

شام عاشقانه‌ی کنار دریا در Bali Garden

اگر دو نفره به بالی سفر کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم شامی عاشقانه در Bali Garden سفارش دهید. رستورانی بسیار عالی و زیبا که میزهایش با نور شمعغ روشن می‌شود و پای شما روی ماسه‌های ساحل قرار می‌گیرد. صدای موسیقی زنده، هوایی عالی و دکور زیبای Bali Garden، این مکان را به جایی ایده‌آل برای خوردن شام در شب‌های کوتا تبدیل می‌کند.

 

 بهترین رستوران‌های بالی برای خوردن شامی عاشقانه 

Bali Garden

 

بازدید از موزه‌ی Dream Museum Zone

موزه‌ی سه بعدی Dream Museum Zone در کوتا واقع شده و دیدن آن به همه پیشنهاد می‌شود. مکانی مفرح و عالی که با ۱۲۰ طرح بزرگ سه بعدی برایتان عکس‌های جالبی به همراه خواهد داشت که همگی ترفندهایی از تصاویر سه بعدی و خطای دید پرسپکتیو را به همراه دارند. این کارها به دست هنرمندان زبده‌ی کره‌ای که پروژه‌هایی مثل این را در کشورهای دیگر نیز پیاده کرده‌اند، طراحی شده است.

 

Dream Museum Zone

 

در سینماهای بالی فیلم ببینید

مجموعه‌ی سینمایی XXI Cinema 21 یکی از بهترین مجموعه سینمایی‌های بالی است که سالن‌هایی مدرن و بسیار عالی دارد. شما می‌توانید در سالن‌های این سینما فیلم‌های روز دنیا را مشاهده کنید. همچنین همیشه یکی از سینماها به فیلم‌های انیمیشن اختصاص داشته و برای جمع‌های خانوادگی مناسب هستند. از طرفی همیشه چندین مکان در بالی، برای پخش فیلم در فضای باز یا پخش فیلم‌های هنری وجود دارد که دوست داران هنر می‌توانند یکی از شب‌های سفر بالی خود را در به آن‌ها اختصاص دهند.

 

  رستوران‌های دریایی مقرون به صرفه در بالی 

سینماهای بالی

 

اسپای شبانه

یکی از آرامش‌بخش‌ترین برنامه‌هایی که اسپاهای بالی برای گردشگران در نظر دارند، پکیج شبانه‌ی اسپاست که شما برای چنین تجربه‌ای در کوتا، می‌توانید به Carla Spa مراجعه کنید. در این پکیج ماساژ از پا آغاز شده و در نهایت ماساژ کامل بدن، حمام در وان داغ همراه با محلول‌های مختلف و گل و ... همراه است. جالب این که این پکیج بسیار عالی و فوق‌العاده قیمت خیلی زیادی ندارد و حدود چیزی در حد ۷ دلار خواهد شد که قیمتی در اندازه‌ی بلیط سینما یا بلیط موزه سه بعدی است.

 

 ۶ استراحتگاه‌ لوکس اسپا در بالی

اسپای شبانه

 

خوردن غذاهای خیابانی

بالی به غذاهای خیابانی‌اش هم معروف است و چه زمانی بهتر برای خوردن این غذاها، جز شب‌های اقامت در این جزیره‌ی زیبا؟ در واقع بدون خوردن غذاهای خیابانی اندونزیایی، سفر شما به بالی کامل نمی‌شود. برای خوردن بهترین‌ها، بهتر است به بازارهای شبانه بروید. یکی از بهترین‌ها در این رابطه Pasar Senggol است. غذاهای خیابانی قیمتی بسیار مناسب دارند و در گران‌ترین حالت ممکن نیز قیمتشان به دو دلار نخواهد رسید، پس راهی خوب برای کم‌کردن هزینه‌های سفر نیز هستند.

 

 بهترین رستوران‌های محلی در بالی برای خوردن غذاهای خوشمزه سنتی 

شب‌های کوتا در بالی

 

قدم زدن در ساحل زیر چتر ستارگان

تنها بخش‌هایی از سواحل بالی شب‌ها درگیر جشن‌های شبانه است. بخش زیادی از ساحل کوتا آرامشی بسیار جذاب دارد و قدم‌زدن در کنار صدای امواج و منظره‌ی جذاب ستارگان، می‌تواند شبی خاطره‌انگیز برایتان باشد. هر چه باشد، این بالی را با نام "جزیره‌ی خدایان" می‌شناسند و بعد از یک بار قدم زدن شبانه در ساحل، بیشتر به معنای آن پی خواهید برد.

 

 سواحلی زیبا در بالی که از نظرها پنهان مانده‌اند

شب‌های کوتا در بالی

 

تماشای تئاتر در کوتا

سالن Kuta Theatre نمایش‌های بسیار جذاب فولکلور دارد که به صورت خانوادگی نیز می‌توانید از دیدنشان لذت ببرید. این نمایش‌ها البته داستانی فولکلور داشته و حالا با ترفندهای نوری و تصویری، لحظات جالب و مفرحی را برایتان ایجاد می‌کند. بلیط این برنامه نیز ۱۱ دلار خواهد بود.

 

شب‌های کوتا در بالی

 

تفریحات شبانه بالی

مراکز زیادی هستند که در آن‌ها می‌توانید انواع تفریحات شبانه، جشن‌های مختلف و نوشیدنی‌های متنوع را پیدا کنید. Jalan Legian یکی از مهم‌ترین خیابان‌های کوتا است که با چراغ‌های نئون پر تعدادی که در آن مشاهده خواهید کرد، بهترین مکان برای چنین جشن‌هایی به حساب می‌آید.

 

  ۸ فعالیت دلپذیر در سفر مجردی به بالی 

شب‌های کوتا در بالی

۲۷ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران