۱۰ مورد از بهترین ریزورت‌های لنکاوری

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
۱۰ مورد از بهترین ریزورت‌های لنکاوری

لنکاوی با جنگل‌های بارانی قدیمی، سواحل زیبا و هتل‌های لوکس در سطح جهانی یک مقصد تفریحی محبوب در مالزی است. این مقصد گردشگری از سواحل استوایی منتهی به آب‌های نیلگون گرفته تا ژئوپارک‌ها، ذخایر طبیعی مملو از گیاهان و جانوران محافظت شده هر آنچه را که تصور کنید را در خود جای داده است. بنابراین اغلب مسافران تور مالزی ترجیح می‌دهند تا لنکاوی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند. از آنجایی که یکی از مهم‌ترین موضوعات در سفر نوع محل اقامت است در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا بهترین ریزورت‌های لنکاوی را به منظور داشتن یک اقامت رویایی و لوکس در مالزی برای شما عزیزان گردآوری و معرفی کنیم.

 

ریزورت و ویلاهای ساحلی داننا لنکاوی، مالزی (The Danna Langkawi Resort & Beach Villas, Malaysia)

Danna یک تفرجگاه ساحلی لوکس در لنکاوی است که با الهام از مدیترانه در مرکز پارک بندرگاه تلاگا قرار دارد و گشت و گذار در منطقه را برای مسافران خود آسان می‌کند. شما با انتخاب این ریزورت همه چیز تمان می‌توانید از طیف گسترده‌ای از تفریحات لاکچری نظیر شنا در بزرگترین استخر بینهایت سه طبقه یا غواصی در آب‌های زلال و گرم یا حمام آفتاب در کنار ساحل خصوصی آن نهایت لذت را ببرید. این مجموعه انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها را بسته به سلیقه مهمانان با منظره‌ای از کوه یا دریا در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این اتاق‌ها سبک استعماری مدرن دارند و به شکلی کاملا لوکس‌ طراحی شده‌اند.

چنانچه قصد اقامت در مجموعه Danna را داشتید و توانایی پرداخت بودجه بالایی را دارید، اقامت در ویلاهای ساحلی یک و دو خوابه با استخر خصوصی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. همچنین مهمانان این ریزورت امکان بهره‌مندی از خدماتی نظیر سالن بازی مخصوص کودکان، استخر آبگرم کوچک، مرکز تناسب اندام و سرگرمی‌های گروهی مانند کلاس‌های یوگا، پیاده‌روی، کایاک سواری، دوچرخه سواری و آشپزی را نیز خواهند داشت. غذا خوردن در ریزورت و ویلاهای ساحلی داننا لنکاوی در پنج مکان مختلف امکان‌پذیر است.

 

اقامت در بهترین بوتیک هتل‌های لنکاوی

 

ریزورت دیتای لنکاوی، مالزی (The Datai Langkawi Resort, Malaysia)

یکی دیگر از بهترین ریزورت‌های لنکاوی دیتای نام دارد. این استراحتگاه لوکس بزرگ که در خلیج دیتای در شمال غربی جزیره قرار دارد، بهترین مکان برای اقامت در لنکاوی برای گلف بازان است. جدا از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای مجلل این اقامتگاه بخشی از Els Club Teluk Datai بوده و یک زمین گلف قهرمانی که توسط Ernie Els  طراحی شده را در خود جای داده است. این یکی از تنها زمین‌های گلف جنگل‌های بارانی در جهان است و حدود ۱۰ دقیقه با اتاق‌های این هتل فاصله دارد. البته که همه چیز محدود به این یک مورد نبوده و ریزورت دیتای لنکاوی یکی از زیباترین سواحل مالزی و حتی جهان را شامل می‌شود.

این مجموعه شامل ۱۲۱ اتاق قرار رفته در دل جنگل بارانی سرسبز و ۱۴ ویلا ساحلی روی شن و ماسه‌ها است. چنانچه قصد اقامت در این اقامتگاه را داشته باشید با مجموعه متنوعی از اتاق‌ها با قیمت‌های مختلف روبرو خواهید شد که می‌توانید مناسب‌ترین آن را بسته به سلیقه و بودجه خود انتخاب کرده و سفری رویایی را برای خود به رقم بزنید.

رستوران‌های متنوع و غذاهای باکیفیت عرضه شده در این ریزورت از دیگر امکانات آن به حساب می‌آید که فرصت تست کردن انواع غذاهای مالزیایی یا غذاهای سنتی تایلندی را در آن‌ها خواهید داشت. علاوه بر غذاخوری‌های متنوع با چشم‌اندازهای خارق العاده از مناظر زیبای اطراف ریزورت دیتای لنکاوی یک اسپای مجلل در داخل جنگل بارانی که کل استرس سال و هرج و مرج زندگی شهری را در این اسپا با لذت بردن از ماساژها و خدمات درمانی آن از خود دور خواهید کرد.

 

معرفی پارک‌ها و آبشارهای زیبای لنکاوی

 

ریتز کارلتون لنکاوی، مالزی (The Ritz-Carlton Langkawi, Malaysia)

اگر به دنبال اقامت در مکانی هستید که حس و حال یک طبیعت زیبا در میان جنگل‌های بارانی مالزی را داشته باشید، ریتز کارلتون لنکاوی از جمله بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این ریزورت استراحتگاهی بسیار بزرگ و مکانی عالی برای اقامت خانواده‌ها در لنکاوی است. اتاق‌های این هتل از تنوع بالایی برخوردار بوده که همه آن‌ها دارای منظره‌ای از جنگل‌های بارانی انبوه از درختان هستند. به خصوص اگر قصد سفر با کودکان خود را به لنکاوی دارید، ریتز کارلتون با دارا بودن تفریحات ساحلی، استخر کودکان یا سالن بازی مخصوص آن‌ها اقامتی بسیار راحت و خاطره‌انگیزی را برای خانواده‌ها رقم خواهد زد.

وجود استخر آبگرم، اسپا و رستوران‌هایی با منوی غذایی بسیار متنوع و کامل از دیگر امکاناتی هستند که می‌توانید در این اقامتگاه از تک تک آن‌ها نهایت استفاده را بکنید. از جمله تنوع غذایی که در رستوران‌های ریتز کارلتون فرصت مزه کردن آن‌ها را خواهید داشت، می‌توان به غذاهای چینی، مالزیایی، هندی و دریایی تازه اشاره کرد.

 

ریزورت فور سیزن لنکاوی، مالزی (Four Seasons Resort Langkawi, Malaysia)

هتل فور سیزن لنکاوی در یک منطقه ژئوپارک جهانی که نام آن در فهرست یونسکو به ثبت رسیده، قرار دارد. این هتل نیز در یک محدوده ساحلی با حریم خصوصی واقع شده و چشم‌اندازی زیبا از دریای آندامان را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد. با اقامت در این دهکده مجلل و ساحلی با فضای سرسبز استوایی فرصت یک سفر به یادماندنی را در لنکاوی خواهید داشت. در محوطه این هتل آلاچیق‌ها و ویلاهای زیبایی با سبک معماری خیره‌کننده‌ای وجود دارد که هر گردشگری را شیفته خود می‌کند. همه چیز در این هتل به صورت کاملا لوکس طراحی شده و فرصت یک اقامت رویایی را برای هر کسی فراهم می‌کند.

در کنار تمامی این موارد، در فور سیزن لنکاوی میهمانان فرصت لذت بردن از ورزش‌های آبی مثل کایاک، تخته پارویی ایستاده، جت اسکی، تجهیزات غواصی و غیره را خواهند داشت. چنانچه به دنبال آرامش و ریلکس کردن هستید حتما سری به اسپا Four Seasons Resort Langkawi زده و در آنجا از انواع ماساژ و خدمات درمانی بهره ببرید. در نهایت نیز با اقامت در این هتل لاکچری می‌توانید به یکی از چهار رستوران آن رفته و با غذاهای مالایی، مدرن آسیایی و غذاهای غربی شکم خود را سیر کنید.

 

۵ مرکز رمانتیک ماساژ در لنکاوی

 

ریزورت کاسا دل مار لنکاوی، مالزی (Casa Del Mar Resort Langkawi, Malaysia)

استراحتگاه لوکس کاسا دل مار در ساحل پانتای سنانگ واقع در لنکاوی قرار داشته و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برای گردشگران تور مالزی برخوردار است. چرا که این هتل تنها ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی لنکاوی فاصله داشته و با در بر داشتن یک ساحل خصوصی از امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی برخوردار است. کاسا دل مار نه تنها یکی از بهترین ریزورت‌های لنکاوی برای اقامت خانواده‌ها به همراه کودکان به شمار می‌آید بلکه گزینه‌ای بسیار مناسب برای اقامت زوج‌های جوان جهت داشتن یک سفر رومانتیک و رویایی است. ریزورت کاسا دل مار لنکاوی تنها ۳۴ اتاق و سوئیت را در خود جای داده و تمامی اتاق‌های آن مشرف به دریا و ساحل هستند. از جمله فعالیت‌ها و تقریحات سرگرم‌کننده‌ای که در این ریزورت در انتظار شما خواهد بود می‌توان به استخر خصوصی در ویلاها، شرکت در کلاس آشپزی، ماساژ در اسپا و تفریحات آبی اشاره کرد. همچنین با اقامت در این ریزورت لاکچری لنکاوی دیگر نیازی به بیرون رفتن برای گذراندن وعده‌های غذایی خود نخواهید داشت. چرا که این مجموعه دارای رستورا و بار کنار استخر بوده و شما می‌توانید انواع غذاهای مدرن آسیایی و غربی را در یک دوست داشتنی در آن نوش جان کنید.

 

ریزورت سنت رگیس لنکاوی، مالزی (St. Regis Langkawi Resort, Malaysia)

St. Regis Langkawi  بیش از هر استراحتگاه دیگری در لنکاوی به مسافران خود تجربه یک اقامت رویایی و مجلل را می‌دهد. این مجموعه پنج ستاره بین جنگل‌های بارانی و دریای آندامان واقع شده و از زیبایی بسیار چشم‌نوازی برخوردار است. اتاق‌های آن نیز به صورت کاملا مدرن و شیک طراحی شده و از بهترین امکانات برای آرامش و استراحت برخوردار هستند. به طوری که حتی ارزان‌ترین اتاق‌های آن نیز مشرف به منظره جنگل‌های بارانی بوده و دارای تراس‌های مبله هستند. مسافران می‌توانند بسته به علاقه خود اتاق‌های مشرف به دریا را نیز انتخاب کنند. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و این ریزورت بی‌نظیر دارای اتاق‌هایی با کف شیشه‌ای است که احساس راه رفتن بر روی آب‌های زلال اقیانوس را برای مسافران خود به ارمغان می‌آورد.

 

گشت و گذاری دریایی با تورهای دریانوردی لنکاوی

در صورت تمایل برای رفتن به ساحل کافی است تا با پذیرش تماس گرفته و از آن‌ها بخواهید تا تفریحات دلخواه شما را آماده کنند. همچنین می‌توانید از آن‌ها برای در اختیار قرار دادن تخت‌های حمام آفتاب یا  تور کایاک‌سواری در جنگل‌های حرا نیز تقاضا کنید. چنانچه قصد سفر به مالزی و اقامت در ریزورت سنت رگیس را به همراه کودکان خود دارید، می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را در استخر کودکان قرار داده و خود به تفریح بپردازید. البته که در این میان جای اسپای مجلل و رستوران‌ها با منو غذایی متنوع خالی نخواهد بود.

 

ریزورت و اسپا پلانگی بیچ لنکاوی، مالزی (Pelangi Beach Resort & Spa Langkawi, Malaysia)

ریزورت و اسپا پلانگی بیچ یک استراحتگاه ساحلی بزرگ با نزدیک به ۴۰۰ اتاق و سوئیت در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار است. این مجموعه که برای تجربه اقامت در یک روستای سنتی مالایی طراحی شده امروزه به مکانی پرطرفدار برای توریست‌های این کشور تبدیل شده است. مهم نیست که قصد سفر ماه عسل له لنکاوی را دارید یا به دنبال سفری خانوادگی با کودکان خود هستید. در هر صورت این مجموعه تجربه‌ای بی‌نظیر از یک اقامت فوق لوکس را در اختیار شما قرار خواهد داد. ریزورت و اسپا پلانگی بیچ انواع ورزش‌های آبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد که بیشتر آنها برای مهمانان این هتل رایگان هستند. اسپای، مرکز تناسب اندام بزرگ، رستوران و سالن استراحت شیک کنار ساحل از دیگر امکاناتی هستند که با اقامت در این هتل فرصت لذت بردن از آن‌ها را خواهید داشت.

 

ریزورت و اسپا وستین لنکاوی، مالزی (The Westin Langkawi Resort & Spa, Malaysia)

ریزورت و اسپا وستین در ساحلی خصوصی و درست نزدیک جتی پوینت قرار دارد. دسترسی آسان و سریع به ساحل با اقامت در این هتل سبب شده تا گردشگران بتوانند به راحتی از تفریحات آبی لنکاوی لذت برده و اقامتی به یادماندنی را برای خود رقم بزنند. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها در ریزورت و اسپا وستین کاملا شیک و مدرن بوده و به شکل بسیار زیبایی طراحی شده‌اند. همچنین تمامی اتاق‌ها مشرف به منظره باغ سرسبز یا اقیانوس هستند. چنانچه قصد اقامت در سوئیت‌های این مجموعه را داشته باشید از استخر و تراس خصوصی نیز بهره‌مند خواهید شد که برخی از آن‌ها دسترسی مستقیم به ساحل را نیز دارند. همه اقامتگاه‌های Westin Langkawi دارای حمام‌های مجلل مانند اسپا هستند و این چیزی به غیر از اسپای مجلل آن است.

 

۷ تفریح عاشقانه‌ای که در لنکاوی باید انجام بدهید

علاقه‌مندان می‌توانند با اقامت در ریزورت و اسپا وستین در کلاس‌های یوگای ساحلی که به صورت روزانه برگزار می‌شوند لذت ببرند. همچنین قسمت مخصوص کودکان نیز وجود دارد که خانواده‌ها می‌توانند کودکان خود را برای بازی و سرگرم شدن در آنجا قرار داده و با خیال راحت در کنار ساحل لم بدهند و استراحت کنند. به عنوان نکته آخر نیز این ریزورت منحصر به فرد پنج رستوران مختلف را در خود جای داده است. البته خدمات سرویس به اتاق‌ها به صورت ۲۴ ساعته فراهم است.

 

ریزورت رِباک ایسلند اند مارینا لنکاوی، مالزی (Rebak Island Resort & Marina Langkawi, Malaysia)

اگر به دنبال آرامش و رفتن به محیطی خلوت هستید، ریزورت رِباک ایسلند اند مارینا بهترین مکان برای اقامت در لنکاوی است. این اقامتگاه لوکس در جزیره خصوصی به مساحت ۳۹۰ هکتار قرار داشته و از هرج و مرج شهری کاملا دور است. به طوری که برای رسیدن به آنجا باید سوار قایق شوید. اتاق ها و سوئیت‌های این هتل با چوب‌های محلی ساخته شده و سبک مدرن مالایی دارند. مهمانان می‌توانند با توجه به بودجه‌ای که دارند تجربه اقامت در یک اتاق VIP با منظره رو به دریا با بالکن بزرگ را داشته باشند. در وعده‌های غذایی نیز دو رستوران برای انتخاب وجود دارد. گزینه اول رستوران سناری با منظره دریا که منوی مالایی و قاره‌ای سرو می‌کند و گزینه‌ بعدی بار ساحلی با غذای دریایی گریل است. از جمله فعالیت‌های تفریحی و سرگرم‌کننده که در این هتل فرصت لذت بردن از آن‌ها را خواهید داشت می‌توان به پیاده‌روی در جنگل‌های بارانی، گشت رودخانه‌ای در میان جنگل‌های حرا، ماساژ و آبگرم درمانی اشاره کرد.

 

برترین رستوران‌های دریایی لنکاوی

 

ریزورت برجایا لنکاوی، مالزی (Berjaya Langkawi Resort, Malaysia)

آخرین مورد از بهترین ریزورت‌های لنکاوی که در مالزی فرصت اقامت در آن را خواهید داشت، ریزورت برجایا است. این استراحتگاه لوکس لنکاوی در خلیج بوراو قرار دارد. اتاق‌های این مجموعه به صورت کلبه‌های زیبا و شیک طراحی شده‌اند که چشم‌اندازی به جنگل‌های بارانی یا دریا دارند. البته کلبه‌های VIP نیز در آن وجود دارند که بر روی آب قرار گرفته و تجربه اقامتی خاصی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند.

در مورد وعده‌های غذایی نیز می‌توانید به یکی از چهار رستوران آن رفته و شکم خود را با غذاهای خوشمزه تایلندی، ژاپنی یا چینی، بین‌المللی و البته مالزی سیر کنید. همچنین مسافران تور مالزی می‌توانند از بار استخر یا بار ساحل نیز میان‌ وعده‌هایی سفارش داده و در طول روز از خوردن آن‌ها لذت ببرند. در ریزورت برجایا لنکاوی کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد که از استخر بزرگ مردابی و ساحل خصوصی گرفته تا مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی نمونه‌ای از آن‌ها هستند.

 

بهترین زمان سفر به جزیره‌ی لنکاوی

 

منبع

۱۳ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران