بهترین هاستل‌های لنکاوی در سال ۲۰۲۲

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
بهترین هاستل‌های لنکاوی در سال ۲۰۲۲

لنکاوی، مجمع الجزایری متشکل از ۱۰۴ جزیره در دریای آندامان است که در ۳۰ کیلومتری ساحل اصلی شمال غربی مالزی قرار دارد. فضای داخلی جزیره اصلی که توسط دریای فیروزه‌ای احاطه شده، ترکیبی از شالیزارهای زیبا و تپه‌های پوشیده از جنگل را ارائه می‌دهد. این خطه، بهشتی شگفت انگیز برای گذراندن تعطیلات بوده و پس ‌زمینه‌ای طبیعی از سواحل آفتاب‌ گرفته و جنگل‌های بارانی باستانی مملو از گیاهان و حیوانات عجیب و غریب را به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

مژده به گردشگران تور مالزی که عاشق خرید هستند! این منطقه ایده آل‌ترین شرایط خرید را برای مخاطبانش فراهم کرده و انواع کالاها را با قیمت‌هایی مناسب خواهید یافت. در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم سری هم به مقاله راهنمای خرید در لنکاوی مالزی بزنید و اطلاعات جامعی بدست آورید. و اما برای استراحت و اقامت نیز انبوهی از گزینه‌ها در دسترس هستند. اما اگر به سفری مقرون به صرفه فکر می‌کنید، بهتر است یکی از بهترین هاستل‌های لنکاوی اقامت را انتخاب کنید.

 

Rainbow Lodge Female Dorm

این هاستل در پانتای سنانگ، در ۳۵۰ متری ساحل سنانگ، ۱.۴ کیلومتری ساحل پانتای تنگاه و ۱۲ کیلومتری ماکام ماهسوری واقع شده است. این ملک ۱۰ اتاق را در دل خود جای داده که از فضای نشیمن، حمام مشترک، سشوار و ملحفه برخوردارند. بعلاوه این اقامتگاه آشپزخانه مشترک، میز تور و انبار چمدان را به مهمانانش ارائه می‌دهد. از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این خوابگاه زنانه می‌توان به موزه برنج لامان پادی، دنیای زیر آب لنکاوی و سنانگ مال اشاره کرد. در ضمن نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که ۸ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

 

۱۴ لوکیشن عکاسی اینستاگرامی در لنکاوی

آدرس: No.3 Lorong Surau, Jalan Pantai Cenang Lorong Surau pantai cenang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Langkawi Village Budget Rooms

این هاستل در پانتای سنانگ، در ۱۵۰ متری ساحل سنانگ و ۱ کیلومتری ساحل پانتای تنگاه واقع شده و اقامتگاهی به یادماندنی را با وجود یک باغ، وای فای رایگان در سراسر ملک، پارکینگ خصوصی رایگان  و تراسی با چشم اندازهای جالب توجه به مناظر اطراف ارائه می‌دهد.

تمامی واحدهای هاستل دارای فضای نشیمن، میز، حمام خصوصی و سایر امکانات رفاهی هستند. این اقامتگاه همچنین آشپزخانه مشترک، میز تور و انبار چمدان را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

گفتنی است این ملک در فاصله کوتاهی از لامان پادی لنکاوی، دنیای زیر آب لنکاوی و مرکز خرید سنانگ واقع شده و ماکام ماهسوری، ۱۲ کیلومتر و فرودگاه لنکاوی ۹ کیلومتر با آن فاصله دارند.

آدرس: Jalan Pantai Cenang No 1, Lot PT 39, Kampung Tanjung Mali, Mukim Kedawang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Boxpackers

این ملک که اختصاص به اقامت بزرگسالان دارد با یک سالن مشترک، یک باغ، آشپزخانه مشترک، میز تور و وای فای رایگان در سراسر ملک به استقبال مسافران تور لنکاوی می‌آید. تمام ۱۱ اتاق این هاستل، مجهز به تهویه مطبوع و حمام مشترک بوده و اقامتی راحت و آرامش بخش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

برای خورد و خوراک، میهمانان می‌توانند در اسنک بار نوشیدنی بنوشند. و هر روز از طعم بی نظیر صبحانه بوفه لذت ببرند. وسایل بازی دارت نیز، برای سرگرمی مهیاست.  از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به ساحل پانتای تنگاه، ساحل سنانگ و دنیای زیر آب لنکاوی اشاره کرد. در ضمن باید گفت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که در ۱۰ کیلومتری هاستل قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد.

 

روزی به یادماندنی در دهکده اورینتال لنکاوی

آدرس: Lot 4, Kampung Padang Putih, Mukin Kedawang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Bed Attitude

از مهمترین امکانات این ملک زیبا می‌توان به آشپزخانه مشترک، سالن استراحت مشترک، وای فای رایگان در سراسر ملک، میز بیلیارد و خدمات کرایه خودرو اشاره کرد. بعلاوه ۸۸ اتاق در اینجا وجود دارند که همگی مجهز به تهویه مطبوع و کلیه امکانات رفاهی هستند. این ملک در ۲۰۰ متری ساحل پانتای تنگاه، ۷۰۰ متری سنانگ مال و ۱۳ کیلومتری ماکام ماهسوری واقع شده و دسترسی عالی به ساحل سنانگ، دنیای زیرآب لنکاوی و موزه لامان پادی دارد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که ۹ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: No.1, first floor cenang view hotel, Jalan pantai cenang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Dar Yasmine Motel

این هاستل در ۱۵۰ متری ساحل سنانگ واقع شده و با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و باغ به استقبال مهمانانش می‌آید. همچنین رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آشپزخانه مشترک، امکانات باربیکیو و وای فای رایگان را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

بعلاوه با برخورداری از اتاق‌های خانوادگی و زمین بازی کودکان، یکی از بهترین گزینه‌های مقرون به صرفه برای اقامت گردشگرانی است که به صورت خانوادگی و همراه با فرزند خردسال سفر می‌کنند. گفتنی است برخی از اتاق‌ها، چشم اندازی به منظره زیبای استخر داشته و برخی دیگر دارای پاسیو هستند. تمام این اتاق‌ها نیز از حمام اختصاصی، ملحفه، مایکروویو، یخچال، کتری، دوش، سشوار و میز کار برخوردارند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این ملک در نزدیکی ساحل پانتای تنگاه، لامان پادی و دنیای زیر آب لنکاوی واقع شده و فرودگاه لنکاوی ۸ کیلومتربا ملک فاصله دارد. در ضمن، علاقمندان می‌توانند برای سرگرمی دارت و مینی گلف بازی کنند و یا به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در حوالی ملک بپردازند.

 

اقامت در بهترین ریزورت های لنکاوی

آدرس: Lot 2324,Lorong Surau,Pantai Cenang,Langkawi, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Rembulan

این هاستل نیز مخصوص اقامت بزرگسالان بوده و با یک سالن استراحت مشترک، یک باغ، یک تراس، آشپزخانه مشترک، روم سرویس، صرافی، خدمات کرایه خودرو و وای فای رایگان از مهمانان پذیرایی می‌کند. این ملک در حدود ۴۵۰ متری ساحل سنانگ، ۱.۱ کیلومتری ساحل پانتای تنگاه و ۹ کیلومتری فرودگاه لنکاوی واقع شده و به جاذبه‌هایی نظیر لامان پادی، سنانگ مال و دنیای زیر آب نزدیک است.

در اینجا ۵ اتاق را خواهید یافت که دارای ملحفه و حوله، حمام مشترک مجهز به دوش و سایر وسایل راحتی بوده و برخی از اتاق‌ها نیز به آشپزخانه‌ای کامل مجهزند. در ضمن مهمانان می‌توانند در اوقات فراغت دارت بازی کنند.

آدرس: 150,Kampung Tanjung Mali Jalan Pantai Cenang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Motodorm

این هاستل در کوآه، در ۳ کیلومتری داتاران لانگ، ۳۷ کیلومتری از پارک دریایی Pulau Payar و ۱.۲ کیلومتری اسکله کواه واقع شده است.

اتاق‌های این هاستل دارای حمام مشترک، سشوار، ملحفه، یخچال، توستر، کتری، دوش، دمپایی، میز کار، وای‌فای رایگان و پاسیو با منظره کوه هستند. بعلاوه هر روز، صبحانه آسیایی در این ملک سرو می‌شود. در ضمن این منطقه برای دوچرخه سواری بسیار پرطرفدار بوده و هاستل به صورت رایگان، دوچرخه در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد.

و اما از نقاط دیدنی نزدیک به اقامتگاه می‌توان به پارک طبیعی سونگای کیلیم و جاده برد پارادایز اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که در ۱۵ کیلومتری هاستل قرار دارد.

 

اقامت در بهترین بوتیک هتل‌های لنکاوی

آدرس: No 54, Persiaran Bunga Raya Langkawi Mall 54, Jalan Persiaran Bunga Raya,Langkawi Mall, 07000 Kuah, Malaysia

 

Dorm Master

این خوابگاه در Kampung Padang Masirat، در ۱.۸ کیلومتری بندر تلانگا و ۴.۲ کیلومتری مرکز نمایشگاه بین المللی ماهسوری واقع شده است. بعلاوه با مزرعه کروکودیل لنکاوی ۱۱ کیلومتر، مزرعه برنج سوخته ۵ کیلومتر و فرودگاه لنکاوی ۵ کیلومتری فاصله دارد.

این مکان تمیز و راحت، اقامتی به یادماندنی را با تراس، یک سالن مشترک، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات کرایه خودرو، آشپزخانه مشترک، روم سرویس و وای فای رایگان در سراسر ملک ارائه می دهد. بعلاوه اتاق‌های خانوادگی نیز اقامت را برای زوج‌ها و کسانی که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند، بسیار راحت و مقرون به صرفه می‌نمایند. در ضمن تمام اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی، دمپایی و ملحفه و سایر امکانات هستند. و در نهایت اگر از طرفداران دوچرخه سواری هستید، باید بگوییم محدوده اطراف ملک برای این ورزش مفرح، بسیار ایده آل و پرطرفدار می‌باشد.  

آدرس: 105,Jalan Pantai Kok, Kuala Triang, Padang Matsirat, 07100 Langkawi, Kedah, 07100 Kampung Padang Masirat, Malaysia

 

The Sassy House

این ملک زیبا با چشم اندازهایی به طبیعت سرسبز، علاقمندان را به استفاده از امکانات سرگرمی از جمله تنیس روی میز، سالن استراحت مشترک، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان در پانتای سنانگ و در ۵۵۰ متری ساحل پانتای تنگاه و ۱.۵ کیلومتری ساحل سنانگ دعوت می کند.  

بعلاوه ۱۸ اتاق این اقامتگاه، فضایی مناسب برای هر رده سنی و هر گروه از مسافران از جمله خانواده‌ها را رقم می‌زنند و همگی دارای میز، تلویزیون، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله و کمد لباس هستند. گفتنی است این ملک، ۱۵ کیلومتر تا دنیای زیرآب لنکاوی ، ۳ کیلومتر تا لامان پادی و ۱.۹ کیلومتر تا مرکز خرید سنانگ فاصله دارد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که در ۱۱ کیلومتری The Sassy House واقع شده است.

 

معرفی موزه سه بعدی هنر در لنکاوی مالزی

آدرس: Lot 1241, Jalan Teluk Baru, Pantai Tengah, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

The Village Langkawi

این مجموعه ویلای دوست داشتنی بین مزارع برنج و باغ نارگیل، درست در مرکز ساحل سنانگ واقع شده و توسط باغ‌های گرمسیری احاطه شده‌اند. اتاق‌ها دارای فضای استراحت و امکانات اولیه هستند. با اندکی پیاده روی می‌توانید به رستوران‌هایی با غذاهای متنوع، فعالیت‌های تفریحی، فروشگاه‌های بوتیک و بسیاری امکانات رفاهی دیگر دسترسی داشته باشید. در ضمن ۷ دقیقه طول می‌کشد تا از این ملک به ساحل سنانگ، طولانی‌ترین ساحل لنکاوی برسید. گفتنی است برای گشت و گذار در جزیره، می‌توانید اسکوتر و ون‌های تور کرایه کنید.

آدرس: Darul Aman, Jalan Pantai Chenang, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

 

The Cottage

این هاستل نیز در پانتای سنانگ، در ۲۵۰ متری ساحل سنانگ و ۱.۴ کیلومتری ساحل پانتای تنگاه واقع شده و با یک باغ زیبا و دوست داشتنی، وای فای رایگان،  آشپزخانه مشترک، امکانات باربیکیو، تراس و همچنین پارکینگ خصوصی رایگان به استقبال مسافران کوله گردی تور لنکاوی می‌آید.

اینجا از اتاق‌های خانوادگی برخورار است که مجهز به تهویه مطبوع و دارای پاسیو، فضای نشیمن مبله، ملحفه، حوله و سایر وسایل آسایش هستند. در ضمن این ملک، هر روز با یک صبحانه آلاکارت یا آمریکایی از مهمانان پذیرایی می‌کند. در ضمن  از جاذبه‌های توریستی محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به موزه لامان پادی لنکاوی، دنیای زیر آب و سنانگ مال اشاره کرد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، همان فرودگاه لنکاوی است که در ۸ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به علاقمندان ارائه می‌دهد.

 

۶ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سفر به لنکاوی

آدرس: No 8 Kg Haji Saad Jalan Pantai Cenang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Cinta

این هاستل که در ۷۰۰ متری ساحل پانتای تنگاه، ۱ کیلومتری مرکز خرید سنانگ و ۸ کیلومتری ماکام ماهسوری واقع شده است، اقامتی به یادماندنی را با امکانات جذابی از جمله یک سالن مشترک، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و تراس با چشم اندازهای زیبا به طبیعت تازه و سرسبز ارائه می‌دهد.

اتاق‌های هاستل نیز مجهز به فضای نشیمن، یک پاسیو با منظره باغ، حمام مشترک، دمپایی و ملحفه هستند. این ملک دسترسی آسانی به ساحل سناگ، دنیای زیر آب لنکاوی و لامان پادی دارد. در عین حال ،در فاصله ۶ کیلومتری فرودگاه لنکاوی واقع شده و خدمات شاتل فرودگاهی را برای مهمانانش مهیا می‌کند.

آدرس: MBO8, Kg Padang Puteh, Kedawang,, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Tubotel

خوابگاه Tubotel در پانتای سنانگ، در ۲۰۰ متری ساحل سنانگ، ۲.۳ کیلومتری ساحل پانتای تنگاه و ۱.۳ کیلومتری لامان پادی لنکاوی واقع شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه لنکاوی است که ۸ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

اینجا اقامتگاهی مفرح بوده و رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار، تراس، سرویس دربان و باغ را به مهمانانش ارائه می‌دهد. مهمانان هاستل می‌توانند هر روز، از صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. بعلاوه وای فای رایگان، برای همه مهمانان در دسترس است.

در اینجا ۵ اتاق را خواهید یافت که ضمن برخورداری از امکانات رفاهی، دارای بالکن بوده و به منظره زیبای دریا دید دارند. برخی از واحدهای این ملک نیز دارای پاسیو با منظره دریاچه هستند.

 

راهنمایی کامل برای اولین سفر به لنکاوی

آدرس: Kuala Cenang Pantai Cenang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Barkat Chalets

و در آخر به کلبه‌های بارکات می‌رسیم که مکانی ایده آل برای ارتباط با طبیعت و کشف جزیره زیبای دایانگ بانتینگ محسوب می‌شوند.  در اینجا با غوطه ور شدن در آفتاب پانوراما و مناظر دریا، از اوقاتی آرامش بخش لذت ببرید. می‌توانید در این محدوده به کایاک سواری و موتورسواری بپردازید و یا جنگل و مزارع لاستیک جزیره را کشف کنید. سفرهای ماهیگیری را امتحان کرده یا در کنار ساحل استراحت کنید. جالب است بدانید این کلبه‌ها غذاهای مالزیایی مقرون به صرفه، غذاهای گیاهی و وگان را در کنار آب، قهوه و چای رایگان سرو می‌کنند.

آدرس: 07000, Kedah, Malaysia

۰۲ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران