بهترین سواحل جزیره زیبای لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
بهترین سواحل جزیره زیبای لنکاوی

لنکاوی که تقریبا زیباترین جزیره مالزی محسوب می‌شود به راحتی با هواپیما از کوالالامپور در دسترس قرار دارد. این جزیره زیبای گرمسیری از محبوب‌ترین مقاصد تور مالزی و جایی برای تعطیلات مردم بومی است. سراسر لنکاوی پر از دیدنی و سواحل ماسه سفید است. بنابراین در تور لنکاوی شما فعالیت‌های زیادی برای انجام دارید اما انتخاب زیباترین سواحل برای استفاده بهتر از زمان برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت. انتخاب‌ها زیاد است اما برای جمع‌بندی بهتر ما در اینجا بهترین سواحل این جزیره زیبا را معرفی می‌کنیم.

اکثر سواحل عمومی در خط ساحلی غربی و شمالی لنکاوی قرار دارند و بسیاری از آنها فاقد امکانات عمومی مانند هستند. هنگام مشاهده نقشه یا برنامه‌ریزی ماجراجویی در اطراف جزیره، همیشه دو واژه ظاهر می‌شوند: “pantai" ، به معنی ساحل، و “jalan" ، به معنی جاده است. بیشتر سواحل لنکاوی از پانتای در نام خود استفاده می‌کنند. اصطلاح دیگری که باید از آن آگاه باشید “pulau" یا جزیره است.

 

Pantai Cenang Beach

این طولانی‌ترین ساحل لنکاوی است که حاشیه غربی جزیره را در بر می‌گیرد. شن و ماسه نرم پوشیده شده با درختان نارگیل و تفرجگاه‌های Pulau Tepor و Pulau Rebak منظره‌ای زیبا را فراهم آورده‌اند. کافه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌ها در حاشیه جاده ساحلی گسترده شده‌اند و امکان کرایه کردن تخت‌های آفتابی برای لم دادن و آفتاب گرفتن وجود دارد. اینجا یکی از زیباترین غروب‌های آسیا را دارد پس توصیه می‌کنیم حتما در آب‌های گرم این ساحل شنا کنید و یکی از زیباترین غروب‌های عمرتان را نظاره‌گر باشید.

 

برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی

آدرس: Kedah, 7000, Malaysia

 

Pantai Tengah Beach

این ساحل که در جنوب پانتای سنانگ قرار گرفته و خیلی‌ها این را دنباله ساحال سنانگ می‌دانند جایی به شدت زیبا و دل‌انگیز با تعداد کم‌تری بازدیدکننده است. در واقع این ساحل برای افرادی که می‌خواهند از شلوغی فاصله بگیرند و فضای بیشتری داشته باشند مناسب است. این ساحل نسبت همسایه خود کم توسعه یافته‌تر است اما همچنان امکان انجام کارهایی مثل آفتاب گرفتن، قایق سواری، جت اسکی سواری و از این دست وجود دارد.

آدرس: Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

 

Pantai Kok

پانتای کوک که اغلب به عنوان لاکچری‌ترین ساحل لنکاوی در نظر گرفته می‌شود تفریحات و تعطیلاتی سطح بالا را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌آورد. در ساحل غربی در نزدیکی تله کابین لنکاوی، این منطقه ساحل دارای طیف گسترده‌ای از کافه‌ها و رستوران‌ها است. به علاوه که کسانی که به دنبال یک گردش عاشقانه هستند می‌توانند هنگام لذت بردن از یک نوشیدنی، از تماشای غروب خورشید هم لذت ببرند.

 

بهترین تورهای گردشی نیم روزی در لنکاوی

آدرس: Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

 

Pasir Tengkorak Beach

ساحل پاسیر تنگکراک که در خطه شمالی پنهان شده مکانی خلوت را برای لذت بردن از ساحل احاطه شده توسط جنگل با مناظری خیره کننده است. هر چند که ساحل از لحاظ امکانات امروزی توسعه یافته نیست و میمون‌ها بر درختان آن زندگی می‌کنند اما آب شفاف و گرم آن جایی عالی برای شنا کردن محسوب می‌شود.

آدرس: Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

 

Black Sand Beach

اگر تصور می‌کردید لنکاوی ساحلی تمام سفید دارد سخت در اشتباهید همانطور که از نام ساحل ماسه سیاه پیداست این ساحل دارای ماسه‌های سیاه است. در مورد این ساحل افسانه‌های زیادی وجود دارد، از عقاب‌های غول پیکر گرفته تا داستان غرق شدن کشتی و روایت‌های زمین شناسی حرف و حدیث در مورد این ساحل زیاد است. در امتداد ساحل قدم بزنید و از اسکله چوبی آن که ماهیگیران برای کار از آن استفاده می‌کنند دیدن کنید. شاید این ساحل بهترین انتخاب برای آفتاب گرفتن و تفریح در لنکاوی نباشد اما گردشی جذاب خواهد بود که تجربه آن خالی از لطف هم نیست.

 

۶ تفریح جذابی که باید در لنکاوی امتحان کنید

آدرس: Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

 

Teluk Yu (خلیج کوسه)

اصلا لازم نیست نگران اسم دلهره‌آور این ساحل کوچک ۲۰۰ متری باشید. در واقع اسم این ساحل از اقامتگاهی با همین نام که در فاصله کمی واقع شده آمده است. گرچه این ساحلی کوچک است اما در صدر فهرست علاقه‌مندی‌های بازدیدکنندگان لنکاوی قرار دارد. در نزدیکی این ساحل چندین کافه و رستوران و اقامتگاهی برای ماندن قرار دارد، با این حساب هرچه که لازم دارید در فاصله کمی در دسترس شما قرار گرفته‌اند. خلیج کوسه در سمت دیگر ساحل ماسه سیاه ادامه یافته است.

آدرس: Taman Awam Teluk Yu Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

 

Jalan Tanjung Rhu Road Beach

قبل از رسیدن به این ساحل شما باید از جاده‌ای عبور کنید که در امتداد ساحل شمالی گسترش یافته است. این ساحل که دسترسی راحتی دارد جایی عالی برای استراحت کردن و لذت بردن از اوقاتی گرمسیری و دل‌انگیز است. البته شاید سواحل خوش منظره‌تری هم باشد اما به اندازه کافی برای عکاسی زیبا است.

 

۶ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سفر به لنکاوی

آدرس: Jalan Tanjung Rhu, Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

 

Tanjung Rhu Beach

این ساحل شمال در رده یکی از بهترین سواحل لنکاوی قرار گرفته و به عنوان بهشتی ماسه‌ای در نظر گرفته می‌شود.این ساحل ماسه سفید با داشتن خطه‌ای از نخل‌های زیبا و آب‌های شفاف و کم عمق جایی فوق‌العاده زیبا و تماشایی است که هر گردشگری در لنکاوی باید از آن دیدن کند. شما در اینجا می‌توانید انواع فعالیت‌ها از جمله غواصی را انجام دهید.

آدرس: Ayer Hangat Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

۲۶ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران