بهترین کافه‌های لنکاوی در سال ۲۰۲۲

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
بهترین کافه‌های لنکاوی در سال ۲۰۲۲

لنکاوی، مجمع الجزایری است که از ۹۹ جزیره در ساحل غربی مالزی تشکیل شده است. جزیره اصلی که توسط دریای آندامان احاطه شده، ترکیبی از شالیزارهای زیبا، تپه‌های پوشیده از جنگل و فضای سبز و آبشارهای آرام را به مسافران تور مالزی ارائه می‌کند. خط ساحلی وسیع این محدوده نیز، با شن‌های ریز پودری و درختان نارگیل رقصان دربرگرفته شده و تصاویری شاعرانه را به مخاطبان هدیه می‌دهند.

لنکاوی، به ویژه برای فرصت‌های غواصی عالی‌اش شهرت دارد. این جواهر استوایی، در عین حال از مراکز خرید معاف از مالیات گرفته تا جاذبه‌های مناسب برای کودکان و انبوه جذابیت‌های گردشگری را در خود جای داده است. در عین حال این منطقه، سرشار از امکانات شکم‌گردی است و مقاله برترین کافه‌های لنکاوی، شما را با بعضی از محبوب‌ترین این گزینه‌ها آشنا خواهد کرد. ما نیز در ادامه قصد داریم یک سفر مجازی لذیذ را شروع کرده و شما را با برخی دیگر از بهترین کافه‌های لنکاوی در سال ۲۰۲۲ آشنا کنیم.

 

Arts Café

اینجا، هم یک کافه و هم گالری هنری بوده و با دیوارهایی که پوشیده از آثار هنری برای فروش هستند، به استقبال مشتریانش می‌آید. این کافه با قیمت‌های مناسب، فضای آرامش‌بخش، خدمات درجه یک، پاتوقی عالی برای خوردن غذاهای خوب و قهوه‌های هنری در شروع روز است.

در این کافه، می‌توانید از انواع دسرها و خوراکی‌های خوشمزه بومی و بین‌المللی برخوردار شوید. اما اکثر مشتریان، به هوای خوردن سیب زمینی سرخ کرده با سس غلیظ و فیله مرغ به این کافه سر می‌زنند. بعلاوه این مکان، خوراکی‌های خوشمزه عصرانه مانند کیک هویج و اشترودل پنیر خامه‌ای را نیز سرو می‌کند. اگر به دنبال طعم‌های بین‌المللی هستید، می‌توانید از ماکارونی خامه‌ای کربونارا گرفته تا رندانگ گاو و روتی کانای را نیز در این غذاکده جذاب بیابید.

 

بهترین رستوران‌های لنکاوی در سال ۲۰۲۲: بخش اول

آدرس: 54,Jalan Pandak Mayah 5 Kuah, 07000 Langkawi, Kedah

 

Yellow Beach Café

برای برخورداری از بهترین مناظر غروب خورشید در امتداد ساحل و در حین خورد و خوراک، به این کافه بیایید. این کافه در کنار مسافرخانه لنکاوی واقع شده و به صورت تمام روز، انواع گزینه‌های لذیذ و باکیفیت را ارائه می‌دهد و شب هنگام، به یک بار دنج بدل می‌شود.  

بدون شک، موقعیت مکانی عالی این غذاکده، آن را بعنوان مکانی محبوب در امتداد پانتای سنانگ، به گردشگران تور مالزی معرفی می‌کند. جالب است بدانید عصر هنگام ، صندلی‌های لوبیای مخملی در امتداد ساحل قرار می‌گیرند و فضای پر جنب و جوش و موسیقی عالی در هوای تازه، یک شکم‌گردی به یادماندنی را برای مسافران لنکاوی رقم می‌زنند. اگرچه قیمت‌ها ممکن است کمی بالا باشند، اما جذابیت‌های این کافه و طعم لذیذ خوراکی‌ها، آن را جبران خواهد کرد.

آدرس: Jalan Pantai Tengah, Jalan Pantai Cenang, 07000 Langkawi, Kedah

 

Smiling Buffalo

این کافه با دکوراسیون روستایی قدیمی به سبک مالایی در فضایی روباز، بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و غذاهای خوشمزه‌اش، آنرا در میان همتایانش متمایز کرده است. این کلبه شگفت‌انگیز، با روشن کردن شمع‌ها روی هر میز، شب‌هایی رومانتیک را به مشتریانش هدیه می‌دهد و یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای عاشقانه است. اما به لحاظ خورد و خوراک، باید بگوییم گزینه‌ها بسیار متنوع هستند. با اینحال برنج سرخ شده با کره به همراه برگر گوشت گاو و قهوه فراپه کارامل، در شمار پرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌شوند.

 

۷ فعالیت‌ هیجان‌انگیز در لنکاوی

آدرس: 965,Jalan Pantai Chenang, Mukim Kedawang, 07000 Langkawi, Kedah

 

The Fat Frog

به دنبال غذاهای خوشمزه گیاهی در لنکاوی هستید؟ پس حتما سری به این کافه رستوران بزنید که با سرو گزینه‌های متنوع انواع غذاهای گیاهی محلی و قاره‌ای، همه سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. با این اوصاف، بشقاب مدیترانه‌ای به همراه سوپ‌های روزانه، پاستا آرابیاتا و همبرگرها، بیش از سایرین توصیه می‌شوند. در ضمن اینجا دوستدار حیوانات خانگی بوده و اگر از علاقمندان به سگها هستید، از دیدن سگ گلدن رتریور که در اینجا زندگی می‌کند و رفتاری دوستانه دارد، بسیار خوشحال خواهید شد.

گفتنی است این کافه مشرف به زمین گلف خوش منظره، اقیانوس و صخره‌ها بوده و با فضایی آرامش‌بخش و باطراوات از مهماناش پذیرایی می‌کند.

آدرس: The Fat Frog, 99 East Estate, Jalan Padang Matsirat, Mk Ulu Melaka, 07000 Langkawi, Kedah

 

Cactus

درست در کنار هتل Aloft و روبروی هتل ویلای Holiday، می‌توانید این کافه زیبا را بیابید. نمای بیرونی این کافه، حال و هوای مکزیک قدیم را تداعی می‌کند و فضای داخلی آن با تصاویری از چهره‌های مشهور تزیین شده است. و از نظر غذایی، باید بگوییم این غذاکده ترکیب مناسبی از غذاهای محلی و بین‌المللی را با قیمت‌های مناسب سرو می‌کند.

در اینجا می‌توانید از طعم‌های بی‌نظیر غذاهای فیوژن و تایلندی، خصوصا استیک‌های کبابی و باراکودا برخوردار شوید. هر چند که غذاهای متداول نظیر ونتون سرخ شده، میگوی معطر، کشک لوبیا، کالاماری سرخ شده و ماهی سرخ شده با سس دوغ نیز طرفداران خود را دارند.

 

بهترین سواحل جزیره زیبای لنکاوی

آدرس: Spa Lot 1698 Pantai Tengah, Holiday Villa Beach Resort, 07000 Langkawi, Kedah

 

Lang Cafey House

این کافه دنج با حمایت باریستاهای ماهر، نوشیدنی‌ها را به صورت کاملا تخصصی سرو می‌کند. بعلاوه غذاهای تلفیقی آسیایی نیز در کنار غذاهای ویژه مانند ساندویچ و گزینه‌های گیاهی در این کافه ارائه می‌شوند. در این میان، سامبال بسیار قابل توجه بوده و البته کیک ناسی لماک یک طراوت نشاط آور را به مخاطبان در تور مالزی هدیه می‌دهد.

از آنجایی که این کافه درست در مقابل پارک حیات وحش قرار دارد و خانواده‌ها در آن رفت و آمد می‌کنند، بنابراین از کودکان نوپا و شلوغ نیز استقبال کرده و گزینه‌های غذایی متنوعی را در منو برای بچه‌ها خواهید یافت. در ضمن این کافه با محیط زیبا و خدمات درجه یک، یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی، قرارهای ملاقات و یا صرف یک چای گوارا همراه دوستان و خانواده است.

آدرس: F1-04 KOMPLEKS KILIM, Jalan Padang Matsirat, Kampung Belanga Pechah, 07000 Langkawi, Kedah

 

Melior Café Langkawi

اگر به دنبال غذاهای گیاهی سالم و خوش طعم هستید، حتما سری به این کافه بزنید. این مکان که با اکسسوری‌های شیک و گل‌های فراوان تزئین شده است، طیف گسترده‌ای از غذاهای گیاهی مالایی را در منوی خود ارائه می‌کند. در این میان تمپورا سبزیجات طعم‌دار، کاری خوشمزه، گیوزا و سیب زمینی شیرین پخته به سبک مکزیکی، طعم بهشتی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند. جالب است بدانید این کافه، ۸۰ درصد از مواد اولیه خوراکی‌هایش را به صورت محلی تهیه کرده، بنابراین می‌تواند آنها را با قیمتی نسبتا ارزان ارائه دهد، بدون اینکه به طعم و کیفیتشان خدشه‌ای وارد شود.

 

تجربه‌ی هیجان‌انگیز تور موتورسواری لنکاوی

آدرس: 33,Jalan Pandak Mayah 4, Pusat Bandar Kuah, 07000 Langkawi, Kedah

 

3pm Dessert Café

در این دسر کافه، تمام روز غذاها و خوراکی‌های مقوی و بسیار خوشمزه سرو می‌شوند. این کافه، متخصص در ارائه وافل لیژ بلژیکی بوده و طیف گسترده‌ای از قهوه‌های دستی، موکا و لاته‌های داغ را ارائه می‌کند.

برای یک میان‌وعده سریع، می‌توانید از ساندویچ‌های این کافه به همراه بستنی وانیلی و نان تست عسل شکلاتی نوتلا میل کنید که در میان رده‌های سنی مختلف، بسیار پرطرفدار است. اما برای برای وعده‌های غذایی سنگین‌تر، ناسی لماک با رندانگ مرغ را پیشنهاد می‌کنیم. گفتنی است این دسرکافه با خدمات خوب، قیمت‌های مناسب و تنوع در دسرها و گزینه‌های غذایی، قلب مشتریانش را تسخیر کرده است.

آدرس: 52,Persiaran Bunga Raya, Kuah, 07000 Kuah, Kedah

 

CoffeeNuts

اگر از آبشار Telaga Tujuh بازدید می‌کنید، حتما از کافه Coffeenuts که درست در کنار آن واقع شده نیز دیدن کنید. این کافه دنج و کوچک و مخفی، به خاطر شکلات‌های سرد و موکا و همچنین گزینه‌های گیاهی همراه با شیر و جو دوسر، طرفداران بسیاری کسب کرده است.

بعلاوه این غذاکده، نوشیدنی‌های فصلی بسیاری را سرو می‌کند. به خصوص اگر هوس قهوه‌های منحصر به ‌فرد را دارید، باید بدانید باریستاها در اینجا قهوه‌هایی ارائه می‌کنند که حتی در منو نیز وجود ندارند و کاملا شما را سورپرایز خواهند کرد. در کنار اینها، مهمان نوازی عالی و فضای بی‌نظیر، لحظاتی خاطره‌انگیز را برای شما و عزیزانتان در تور مالزی رقم می‌زنند.

 

اقامتی ارزان در ۶ هاستل معروف لنکاوی

آدرس: Jalan Telaga Tujuh, Pulau Langkawi, 07000 Langkawi, Kedah

 

Hangout

این کافه در قلب منطقه Kuah، پاتوق بسیاری از علاقمندان به غذاهای گوشتی و نوشیدنی‌های درجه یک است. البته برگر مرغ، برگر گوشت گاو و برگر بیکن از محبوبیت بیشتری در میان مشتریان برخوردار بوده و قهوه لاته این کافه رستوران نیز بی‌رقیب است و به صورت کاملا برشته و خامه‌ای سرو می‌شود. در کنار اینها، چای هلو نیز یک نوشیدنی جدید در این کافه بوده و بسیار ارزش امتحان کردن را دارد.

در ضمن لازم است بدانید فضای اینجا کوچک بوده و میز و صندلی‌ها محدودند و از آنجایی که در زمان شام، جمعیت مشتریان به اوج خود می‌رسند، حتما قبل از آمدن میز رزرو کنید.

آدرس: Persiaran Dayang, Kuah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

 

Loaf

این کافه بیکری که به تازگی شعبه بازسازی شده خود را در خیابان Cenang (درست روبروی مرکز خرید Cenang) بازگشایی کرده است، با فضای سبز فراوان و دکوراسیون مینیمال و در عین حال آرامش‌بخش، به استقبال مشتریانش می‌آید. محصولات نانوایی تازه دست ساز و برخی از غذاهای غربی با کیفیت بالا و به سبک مالایی، مشتریانی وفادار و همیشگی را برای این کافه رقم می‌زنند. اگر به دنبال یک مکان مناسب برای خلوت کردن با خود و کسب انرژی و آرامش در لنکاوی هستید، این مکان را از دست ندهید.

 

۶ سوغاتی که از سفر به لنکاوی می‌توانید هدیه ببرید

آدرس: Jalan Pantai Chenang, 07000 Langkawi, Kedah

 

FlaminGoh Cafe @Y Connect

برای تجربه طعم غذاهای اصیل در محیطی روستایی، به این کافه بیایید که در منطقه کوآه لنکاوی واقع شده است. این غذاکده به ‌خاطر بیکن گوشت گاو ترد، برنج مرغ و پای‌هایش شهرت دارد و البته ترکیبی فوق‌العاده از غذاهای سبک نیونیا و غذاهای غربی را نیز ارائه می‌کند.

دوستداران ساندویچ از خوردن نان تست آووکادوی این کافه همراه با لاته بسیار لذت خواهند برد. و ترکیب بشقاب بزرگ صبحانه با آب پرتقال، راهی بی ن برای شروع یک روز جدید و عالی است. در ضمن فضای صمیمی و گرم اینجا، هم برای پاتوق‌های خودمانی و هم برای جلسات کاری بسیار مناسب است.

آدرس: 44A, Jalan Pelangi 2 Bandar Kuah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

 

Huggin Hippo

Huggin Hippo که در میان خیابان Chenang قرار دارد، یک پاتوق شگفت‌انگیز برای علاقمندان به قهوه به شمار می‌آید. فضای قدیمی و دنج این کافه در بدو ورود شما را خواهد گرفت و تزئینات چشم‌نوازی مانند گرامافون قدیمی و رنگ سبز محیط داخلی بعلاوه چند دوچرخه که به دیوار آویزان شده‌اند، حسی نوستالژیک از گذشته‌های دور را در شما زنده خواهد کرد. این محیط خنک که از طبیعت دریا و سرسبزی گیاهان نیز بهره برده است، از اینستاگرامی‌ترین کافه‌های شهر بوده و یکی از بهترین مکان‌ها برای فرار از گرمای لنکاوی و استراحت و کسب آرامش به شمار می‌آید.

 

۵ مرکز رمانتیک ماساژ در لنکاوی

آدرس: 27A, Jalan Pantai Chenang, 07000 Langkawi, Kedah

 

Hidden Langkawi

شاید پرطرفدارترین کافه‌ای که در لنکاوی باید از آن بازدید کرد، رستوران مخفی است. به غیر از ساختمان سفید متمایز این کافه اینستاگرامی، فضای داخلی نیز مملو از تزئینات با تم آبی تیفانی بوده و صندلی‌های کیسه لوبیا و مبلمان حصیری، محیطی شیک و راحت و دنج را به مخاطبان هدیه می‌دهند. غذاها نیز از زیبایی سود برده‌اند و با تزئیناتی جذاب سرو می‌شوند. گفتنی است این مکان نه تنها مورد علاقه مسافران تور مالزی، بلکه محبوب شهروندان محلی نیز هست. در ضمن می‌توانید خوراکی‌های لذیذتان را در کنار دریا در حالی که غروب خورشید را نظاره می‌کنید، صرف نموده و از موسیقی دریا و هوای تازه نهایت لذت را ببرید.

آدرس: 2461,Jalan Pantai Tengah, 07000 Langkawi, Kedah

 

Jake's Charbroil Steaks

این کافه رستوران، بهشتی برای عاشقان استیک به شمار می‌آید. منو، شامل طیف وسیعی از استیک‌ها نظیر واگیو و بلک آنگوس بوده که قطعا هوس مشتریان را به شدت تحریک می‌کنند. علاوه بر غذاهای شگفت‌انگیز، این کافه به دلیل چشم‌انداز خیره‌کننده خلیج و طراحی دکوراسیون جذاب آمریکایی‌اش نیز شهرت و محبوبیت بالایی دارد. همچنین جزئیاتی مانند مبلمان چوبی سنگین، بشکه شراب قدیمی و دیگر زیورآلات بومی آمریکایی را می‌توان در هر گوشه و کنار این غذاکده منحصر به فرد مشاهده کرد. این مکان به طور کلی، به کسانی که به دنبال حال و هوای نوستالژیک هستند و از کافه‌هایی به سبک قدیمی لذت می‌برند توصیه می‌شود!

 

بهترین تورهای گردشی نیم روزی در لنکاوی

آدرس: Royal Langkawi Yacht Club, Jalan Dato Syed Omar, Kuah, 07000 Langkawi, Kedah

 

Straits & Co

در نهایت به این کافه خودمانی روشن و دنج می‌رسیم که مجموعه‌ای از غذاهای محلی لذیذ، تنقلات سنتی، دسرهای محلی و غربی، شیرینی‌ها و غیره را سرو می‌کند. در اینجا مبلمان جذاب و شیک، کاشی‌های کفپوش رنگارنگ گلدار و سنت صرف چای عصرانه انگلیسی در محیطی به سبک استعماری انتظارتان را می‌کشند و یک شکم‌گردی جذاب و شاعرانه را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: Telaga Harbour Park The Danna Langkawi, Pantai Kok, Langkawi 07000 Malaysia

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران