اقامت در بهترین ریزورت های لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
اقامت در بهترین ریزورت های لنکاوی

لنکاوی مجمع‌الجزایری زیبا و جذاب است که حدودا از ۱۰۰ جزیره در امتدا ساحل غربی مالزی و در محل برخورد تنگه مالاکا با آب‌های دریای آندامان گسترده شده است و پذیرای مسافران تور مالزی است. با توجه به جاذبه‌های اکوتوریسمی از قبیل صخره‌های سنگ آهگی، آبشارهای دیدنی لنکاوی، دره‌های پوشیده از جنگل و زمین‌های بازی ورزش‌ های آبی، پیاده روی و بازارهای محلی، آن را به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب در مالزی معروف کرده است. لنکاوی در زبان محاوره مالایی به معنی عقاب قهوه‌ای است. با اقامت در بهترین ریزورت‌های این قسمت از مالزی، اقامتی تکرارنشدنی را تجربه خواهید کرد.

 

استراحتگاه برجایا لنکاو

استراحتگاه برجایا دارای کلبه‌های لوکسی است که با ظرافت بر روی تنه‌های درخت بر فراز دریا یا جنگل ساخته شده‌اند. این هتل مجلل ساحلی فعالیت‌های تفریحی گسترده‌ای مانند سفرهای قایق بادبانی غروب آفتاب، نقاشی باتیک، کوهپیمایی در جنگل، بادگردی را ارائه می‌دهد. این هتل با امکانات فوق‌العاده‌ای مثل اتاق بخار، سونا و جکوزی در فضای باز، جذابیت خود را بیش از پیش افزایش می‌دهد. این هتل در بین توریست‌ها بسیار محبوب بوده و با توجه به چشم اندازی که رو به دریا و جنگل دارد می‌تواند برایتان اقامت رویایی و بی نظیری را به ارمغان بیاورد.

 

اقامتگاه‌های متفاوت و لاکچری مالزی

آدرس: Karong Berkunci 200 Burau Bay, 07000, Langkawi, Malaysia

 

اقامتگاه وستین لنکاوی

اقامتگاه وستین لنکاوی یک فراز ساحلی عجیب و غریب است که  در گوشه‌ای از طبیعت آرام و دنج در جزیره واقع شده و یکی از بهترین اقامتگاه‌های خانوادگی لنکاوی به شمار می‌رود. این استراحتگاه معروف دارای ساحلی خصوصی بوده و محیطی بسیار لوکس و آرامشبخش را فراهم آورده است. فضای وستین لنکاوی با استفاده از دکورهای مدرن، به روز و بسیار با سلیقه طراحی شده و تمام ۲۰۲ اتاق و سوئیت‌های این اقامتگاه با دکورهای الهام گرفته از آندمان مانند نقوش صخره‌های مرجانی،  رنگ‌های فیروزه‌ای و آثار هنری منعکس کننده اقیانوس تزئین شده‌اند. تمامی این سوییت‌ها و اتاق‌هانیز با خدمات و امکانات مدرنی مانند تلویزیون ۴۲ اینچ پلاسما همراه با کانال‌های ماهواره‌ای و دسترسی به اینترنت ارائه شده‌اند. شما می‌توانید در استخرهای بسیار بزرگ، استخرهای آرامش بخش اقیانوسی و یا در کنار سواحل شنی استراحت  کرده و از چشم اندازها و مناظر باشکوه جزیره هایی که در نزدیکی قرار دارند لذت ببرند.

آدرس: Jalan Pantai Dato Syed Omar, 07000, Langkawi, Malaysia

 

هتل داتای لنکاوی

به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره جهان هتل دالتای لنکاوی است. داتای لنکاوی ویلاها و سوئیت‌های مختلفی در فضای جنگل‌های استوایی در نزدیکی ساحل را در دسترس قرار داده و امکان تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در لنکاویس را فراهم آورده است. این هتل دارای امکانات و مزایای لوکس بسیار زیادی بوده که می‌توان از بین آن‌ها به سالن ورزشی، کلوب تندرستی، غرفه‌های آبگرم، سونا و دو استخر و مرکز طبیعت جدید که توسط طبیعت شناسان و باستان شناسان طراحی شده  اشاره کرد. استخر بزرگی در ارتفاعات جنگلی به چشم می‌خورد که منظره‌ای شگفت انگیز از درختان در سمت بالا و دریای بیکران در سمت پایین را برای تماشا به نمایش گذاشته است. استخر دیگر هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد و مناسب گردشگرانی است که می‌خواهند از نسیم ملایم دریایی لذت ببرند. به علاوه در اینجا می‌توان از امکانات و ورزش‌های فضای باز مثل کایاک سواری، گشت و گذار در باد و قایقرانی لذت برد. این اقامتگاه دارای ۵ رستوران تخصصی است که در آن‌ها رستوران‌هایی سرو غذاهای معتبر تایلندی در محیطی باز زیر سایبان جنگل‌ها قرار گرفته اند تا انواع غذاهای مختلف جهانی را می‌توان یافت.

 

اقامتی جذاب در بهترین اقامتگاه‌های کامرون

آدرس: Jalan Teluk Datai, 07000, Langkawi, Malaysia

 

هتل دانا لنکاوی مالزی

هتل دانا لنکاوی مالزی در پانتای کوک در قسمت شمال غربی پولائو لنکاوی واقع شده است. این هتل لوکس پنج ستاره یک ساختمان پنج طبقه‌ای است که منظره‌ای باشکوه و دیدنی با چشم اندازهای خارق العاده از دریا، و بندرگاه  تلگ، قایق‌هاى شخصی و تفریحی و کوهستان‌ها را ارائه می‌کند. این هتل مجلل دارای امکاناتی از قبیل مرکز بدنسازی، و اتاق بازی هم هست. هتل لوکس دانا لنکاوی مالزی با ترکیبی از طراحی معماری سنتی با سبک استعماری بریتانیا، فضای زیبا و سرسبز با نمای استخری عظیم را به نمایش گذاشته و توانسته محیطی کاملا تلفیقی و منحصر به فرد را فراهم بیاورد. هتل دارای ۱۲۵ اتاق مهمان و سوئیت‌های لوکس است که همگی از امکانات مدرن برخورداربوده و با کفپوش‌های چوبی و صنایع دستی چوبی تزئین شده‌اند که بی نهایت شخصی و با دسترسی مستقیم به ساحل و داشتن تختخواب‌های مخصوص و چترهای چوبی در فضای کم عمق م‌یتواند نظر هر گردشگری را به خود جلب کند.

 

معرفی ۱۰ اقامتگاه متفاوت در کوالالامپور

آدرس: Telaga Harbour Park, Pantai Kok, 07000, Langkawi, Malaysia

۱۷ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران