اقامت در بهترین بوتیک هتل‌های لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
اقامت در بهترین بوتیک هتل‌های لنکاوی

لنکاوی از جزیره‌های بسیار زیبا و گرمسیری در جنوب شرقی آسیا است که در مالزی واقع شده و به عنوان یکی از مقاصد برتر این کشور شناخته می‌شود. این جزیره که در تنگه مالاکا و در دریای آندامان واقع شده دارای اکوسیستمی بسیار زیبا است که باعث شده تا گردشگران را از سراسر دنیا به سمت خود بکشاند. در سفر با تور مالزی به این جزیره زیبا می‌توانید از امکانات رفاهی، رستوران‌ها و کافه‌های عالی استفاده کرده و در طیفی از هتل‌های لوکس و اقامتگاه‌های محلی بمانید. در اینجا ما بهترین بوتیک هتل‌های لنکاوی را بررسی می‌کنیم.

 

پانتای سنانگ، Bon Ton Resort

این بوتیک هتل جذاب و شیک دارای ۸ ویلای منحصر به فرد سبک مالایی است که اقامتی مجلل را برای مهمانان خود فراهم می‌آورد. هر ویلا دارای فضای نشیمن، مبلمان راحت و سیستم تهویه هوا است. جدا از راحتی و زیبایی داخل ویلاها، به خاطر مناظر آرامشبخش و زیبایی که این اقامتگاه به تالاب و قله کوه مات سینکانگ ارائه می‌دهند شما احساس نزدیکی زیادی با طبیعت خواهید کرد. طبیعت زیبای اطراف و تماشای آن‌ها آرامش عمیقی به رگ‌هایتان تزریق می‌کند. این بوتیک هتل رستورانی با غذاهای عجیب و غریب آسیایی در دسترس قرار داده که در آن می‌توانید از غذاهای خوشمزه و دسرهای عالی نوش جان کنید.

 

۶ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سفر به لنکاوی

آدرس: Pantai Cenang Pantai Cenang, Kedah, 7000, Malaysia

بوتیک هتل Lot 33

این بوتیک هتل جذاب دارای طراحی مدرن و دوست داشتنی با فضای داخلی مینیمالیستی و روشن است. در اتاق‌های این هتل سرویس بهداشتی با لوازم بهداشتی رایگان و حمام اختصاصی در نظر گرفته شده و تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه هوا، وای‌فای رایگان، گاوصندوق، مینی بار، و قهوه‌ساز و چای‌ساز هستند. برخی از اتاق‌های بزرگ‌تر دارای نشیمن هم هستند. هتل دارای کافی شاپ و رستوران است که هر روز صبح در آن می‌توانید از خوردن صبحانه قاره‌ای و غذاهای حلال لذت ببرید. به علاوه استخر روباز با تخت‌های آفتابی اطرافش به شما فرصت استراحت و لم دادن زیر آفتاب داغ گرمسیری را هم می‌دهد تا بتوانید از تفریحات به یاد ماندنی در جزیره لنکاوی لذت ببرید.

آدرس: Lot 33, Jalan Teluk Baru, Pantai Tengah, Kampung Tasik Anak, 07000 Langkawi, Kedah

The Danna Langkawi

هتل دانا مکانی عالی برای اقامتی رویایی و به یادماندنی است. شما در این بوتیک هتل لوکس ۵ ستاره می‌توانید از امکانات سطح جهانی، سواحل ماسه طلایی و همچنین دسترسی به دریا و تپه‌های سرسبز و زیبا لذت ببرید. این هتل در پارک Telaga Harbour واقع شده در معماری زیبایش از سبک دوره استعماری الهام گرفته است. تمامی اتاق‌ها، ویلاها و سوییت‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند تا مهمانان بتوانند از تماشای مناظر زیبا پر از حس خوب آرامش شوند. جدا از تمامی امکانات مدرن و درجه یکی که این هتل به شما ارائه می‌دهد برخی تورهای تفریحی و سرگرمی جزیره‌ای، بهترین تورهای گردشی نیم روزی در لنکاوی، تماشای پرندگان، حتی ماجراجویی لیپ لاین نیز برگزار می‌شود که می‌توانید به آن‌ها ملحق شوید و ساعات دلپذیری را سپری کنید.

 

برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی

آدرس: Pantai Kok Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

Ambong Ambong Langkawi Rainforest Retreat

اقامتگاه جذاب و دلخواه بین جنگل‌های بارانی واقع شده و تنها پذیرای بزرگسالان است. هر اتاق مدرن مجهز به بالکن با فضای باز است که منظره جنگلی شگفت‌انگیزی دارد. شما می‌توانید در اینجا صبح‌تان را با انجام یوگا در محوطه آغاز کنید و بعد از خوردن صبحانه‌ای خوشمزه و مفصل که توسط کارکنان سرو می‌شود لذت ببرید. بعد از خوردن صبحانه می‌توانید به دور استخر روباز بروید و از شنا و لم دادن زیر آفتاب و استراحت کردن لذت ببرید. بعد از شنا و یا گشت و گذار روزانه می‌توانید با رفتن به اسپا و گرفتن ماساژ خستگی و گرفتگی را از تن‌تان بیرون کنید. به علاوه کارکنان هتل آماده هستند تا در مورد برنامه‌ریزی گردشی و حمل و نقل به شما مشاوره بدهند. پیشنهاد می‌کنیم وعده‌ای شام در رستوران ژاپنی که در فاصله سه دقیقه‌ای هتل واقع شده بخورید. بهتر است برترین اسپاهای لنکاوی در محله‌های مختلف شهر را نیز بشناسید.

آدرس: Jalan Pantai Tengah, Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

La Pari-Pari

این بوتیک هتل جذاب و زیبا دارای ۱۲ اتاق راحت و زیبا است که وسط زمینی ۱.۵ هکتاری و در فاصله کمی از ساحل واقع شده است. در اینجا توجه زیادی به جزئیات از جمله محیط اطراف و زیبایی آن می‌شود. با این وسواس و ظرافت، آنان آرامش و راحتی بیشتری را به شما هدیه می‌کنند. همانطور که گفتیم هتل در فاصله کمی از ساحل واقع شده، پس برای تماشای غروب آفتاب به ساحل بروید و در کافه‌های ساحلی از نوشیدن نوشیدنی‌های رنگی و گوارا و افق چند رنگ صورتی لذت ببرید. در مغازه‌های سوغاتی فروشی اطراف بگردید وبهترین سوغاتی‌های لنکاوی را بخرید. از گشت و گذار در بین درختان لذت ببرید. در اینجا شما می‌توانید خاطرات شیطنت‌های کودکی‌تان را با چیدن میوه از روی درختان و گردش در باغ زنده کنید.

 

بهترین غذاهای مالایی که باید در لنکاوی امتحان کنید

آدرس: Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

۰۱ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران