لوکس‌ترین هتل‌های لنکاوی: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
لوکس‌ترین هتل‌های لنکاوی: قسمت اول

لنکاوی، ۹۹ جزیره را در امتداد سواحل غربی مالزی شامل می‌شود. این محدوده سرشار از سواحل شنی سفید، صخره‌های آهکی، آبشارهای دیدنی، حراهای باتلاقی، دره‌های پوشیده از جنگل و فضاهای ماجراجویی برای علاقمندان به هیجان است. و در عین حال در سفر با تور مالزی می‌توانید از فعالیت‌های مفرحی نظیر ورزش‌های آبی، پیاده روی و گشت و گذار در بازارهای محلی برخوردار شوید. اینجا با وجود فضایی شاعرانه و رمانتیک، بهشتی برای عشاق به شمار می‌آید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله شش جاذبه گردشگری محبوب برای گردشگران تور لنکاوی را نیز مطالعه کنید.  

لنکاوی، مقصد مناسبی برای تعطیلات و فرار از ازدحام و شلوغی شهرها و وقت گذرانی در جزیره‌ای دنج است. این خطه، صبحگاهان شما را با صدای پرواز پرندگان در میان جنگل‌های سرسبز از خواب بیدار می‌کند و عصرگاهان با غروب‌های زیبای دریا و ساحل، لحظاتی باشکوه و رویایی را برایتان رقم می‌زند. و چه شگفت انگیز می‌شود اگر اقامتگاهی لوکس و سرشار از امکانات رفاهی مجلل را، چاشنی این سفر خاطره انگیز نمایید!

 

The Danna

این ریزورت ساحلی زیبا و بسیار محبوب در میان زوج‌ها، از یک ساحل خصوصی و یک استخر بی‌نهایت بزرگ، معماری استعماری و واحدهایی با طراحی زیبا در ساحل غربی لنکاوی برخوردار است. این ملک ساحلی دارای ۳ رستوران، سالن استراحت و اسپا است. گفتنی است مرکز اسپا در این ریزورت،  درمان‌های آرامش‌بخش را همراه با مناظری از تپه‌ها و چشم‌اندازهای اسکله ارائه می‌دهد. جالب است بدانید مهمانان در بدو ورود، با نوشیدنی‌های خوش‌آمدگویی و یک ماساژ کوتاه مورد استقبال قرار می‌گیرند. بعلاوه، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان نیز برای مهمانان فراهمند.

در این اقامتگاه ۵ ستاره، ۱۳۵ اتاق وجود دارند که هر کدام با مبلمان چوبی و پنجره‌های کف تا سقف تزئین شده و مجهز به تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت و حمام بزرگ با دوش بارانی و لوازم بهداشتی درجه یک هستند. بعلاوه بالکن خصوصی هر اتاق چشم اندازی زیبا به منظره تپه، اسکله تفریحی یا دریا دارد.

 

راهنمایی کامل برای اولین سفر به لنکاوی

رستوران روباز Planter's در این ملک باشکوه، صبحانه بوفه و غذاهای الهام گرفته از دستورپخت‌های اروپایی را در فضایی مشرف به استخر سرو می‌کند. در تراس، غذاهای ایتالیایی و غذاهای دریایی تازه برای ناهار و شام ارائه می‌شوند و اسنک و  چای عصرانه را نیزمی‌توانید در کافه بار Straits & Co میل کنید.

در ضمن پرسنل پذیرش ۲۴ ساعته، با خوشحالی به شما کمک می‌کنند تا تفریحات و فعالیت‌های فضای باز را ترتیب دهید. در عین حال، بچه‌ها می‌توانند از فعالیت‌های مختلف در کلوپ کودکان لذت ببرند.

به لحاظ  دسترسی ها باید گفت کوتا ماهسوری، ۱۱ کیلومتر با این ملک فاصله دارد. فرودگاه بین المللی لنکاوی نیز در ۱۰.۷ کیلومتری، پارک ماجراجویی Skytrex  در ۳۰۰ متری و ویلاهای ساحلی و پارک کروکودیل در ۶.۴ کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

آدرس: Telaga Harbour Park, 07000 Pantai Kok, Malaysia

 

The Datai Langkawi

این ملک منحصر بفرد که در امتداد ساحلی خصوصی در جزیره لنکاوی واقع شده است، اقامتی مجلل همراه با وای فای رایگان، زمین گلف، مرکز اسپای مجهز و استخر شنا را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. در این اقامتگاه ۵ ستاره، ۶۵ اتاق درنظر گرفته شده‌اند که همگی دارای کلیه امکانات رفاهی و فضایی آرامش بخش برای استراحت و کسب انرژی هستند. این اتاق‌ها مشرف به مناظر گرمسیری بوده و یک فضای نشیمن با بالکن اختصاصی دارند.

اسپای هتل، منویی از خدمات ماساژ و درمان‌های بدن ارائه می دهد. دوچرخه‌های کوهستان نوردی نیز، برای استفاده رایگان فراهمند. بعلاوه، مهمانان به یک مرکز تناسب اندام و دو زمین تنیس در دسترسی دارند که ۵ دقیقه با ماشین تا این ملک فاصله دارد.

برای شکم گردی جای نگرانی نیست، زیرا این اقامتگاه کلیه تمهیدات را در این رابطه جهت رفاه حال مهمانان درنظر گرفته است. در اینجا رستوران The Gulai House در یک فضای جنگلی زیبا، غذاهای مالایی و هندی سرو می‌کند. رستوران The Pavilion نیز غذاهای تایلندی را در فضای باز ارائه می‌دهد.

آدرس: Jalan Teluk Datai, 07000 Teluk Datai, Malaysia

 

Four Seasons

این اقامتگاه مدرن که از طراحی داخلی بسیار جذاب و دوست داشتنی برخودرار است با یک ساحل خصوصی و استخرهای روباز چند طبقه، به استقبال مسافران تور لنکاوی می‌آید. این ملک ساحلی، دارای ویلاها و آلاچیق‌های بزرگ با وای فای رایگان بوده و توسط باغ‌های زیبا و جنگل‌های سرسبز احاطه شده است. همچنین در اینجا می‌توانید شاهد ۳ رستوران غذاخوری، بار و اسپا باشید.

این ملک ۵ ستاره، با الهام از معماری مالایی و مور طراحی شده و تمام ۹۱ اتاق آن دارای مبلمان چوبی و سقف‌های بلند، تلویزیون صفحه تخت و دستگاه قهوه ساز هستند. حمام اختصاصی اتاق‌ها نیز شامل لوازم آرایشی بهداشتی ارگانیک و روپوش یوکاتا می‌باشند. جالب است بدانید برخی از واحدها، دارای دوش در فضای باز بوده چشم اندازی جالب توجه به منظره باغ یا دریا دارند.

 

لنکاوی مقصدی ایده آل برای سفر با کودکان

برای خورد و خوراک، می‌توانید به رستوران  Ikan Ikan بروید که مشرف به دریای آندامان است و غذاهای مالزیایی و آسیایی سرو می‌کند. غذاهای مدیترانه‌ای نیز در رستوران Serai ارائه می‌شوند. در Kelapa Grill، می‌توانید پیتزاهای هیزمی و غذاهای دریایی تازه بخورید و نوشیدنی‌های عصرانه را در بارRhu  میل نمایید. هر چند که روم سرویس و امکان تجربه غذاخوری خصوصی نیز، در این ملک فراهم است.

بعلاوه پیشنهاد می‌کنیم خستگی سفر را، با وجود درمان‌های آرامش‌بخش در Geo Spa از تن بزدایید و برای کسب آرامش به کلاس روزانه یوگا بپیوندید. همچنین این اقامتگاه، بسیار محبوب خانواده‌هایی است که با فرزند خردسال سفر می‌کنند. کودکان از امکانات و فعالیت‌های مختلف در فضای داخلی و بیرونی در کلوپ کودکان لذت خواهند برد، در حالی که والدین می‌توانند در استخر ساحلی ۵۵ متری مخصوص بزرگسالان، از اوقاتی آرام برخوردار شوند.

گفتنی است پرسنل چند زبانه در میز پذیرش، آماده هستند تا در هر زمان از روز به شما کمک کنند و به سوالاتتان پاسخ دهند. در ضمن این استراحتگاه، دسترس عالی به پارک حیات وحش لنکاوی داشته و تنها ۱۱ کیلومتر از آن فاصله دارد. فرودگاه بین المللی لنکاوی نیز، در فاصله ۱۸ کیلومتری از این ملک واقع شده است.

آدرس: Jalan Tanjung Rhu, Langkawi, 07000 Tanjung Rhu , Malaysia

 

The Ritz-Carlton

این ملک زیبا و منحصر بفرد که در پانتای کوک واقع شده است، با اتاق‌های دنج، ساحل خصوصی، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام و وای فای رایگان از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه، مهمانان می توانند از وعده‌های غذایی‌شان در رستوران ملک لذت ببرند یا در کافه بار نوشیدنی بنوشند.

در این اقامتگاه ۵ ستاره، می‌توانید شاهد ۱۱۹ اتاق بسیار زیبا و مدرن باشید که همگی دارای پنجره‌های بلند سقف به کف شیشه‌ای و چشم اندازی به مناظر طبیعی بسیار زیبا هستند. بعلاوه یک فضای نشیمن و حمام اختصاصی با وان را نیز در خود جای داده‌اند.

از طرفی، زمین بازی برای کودکان در این ملک درنظر گرفته شده است. بعلاوه، مهمانان هتل می‌توانند از فعالیت‌هایی مانند دوچرخه سواری در داخل و اطراف پانتای کوک لذت ببرند. برای شکم گردی هم به رستوران Langkawi Kitchen بروید که غذاهای آسیایی سرو می‌کند و در صورت تمایل، برای صرف نوشیدنی‌های باکیفیت و غذاهای تایلندی، سری به کافه بار Horizon  بزنید.

گفتنی است تله‌ کابین لنکاوی ۲.۹ کیلومتر و سون ولز، ۳.۶ کیلومتر تا این ملک فاصله دارند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که در ۵ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

 

برترین اسپاهای لنکاوی در محله‌های مختلف شهر

آدرس: Jalan Pantai Kok, 07000 Pantai Kok, Malaysia

 

The St. Regis

این ریزورت پرطرفدار و مجلل که توسط جنگل‌های بارانی سرسبز احاطه شده، دارای یک ساحل اختصاصی و یک استخر بی‌نهایت بزرگ روباز و مشرف به دریای آندامان است. همچنین یک مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام و ۵ گزینه غذاخوری را در خود جای داده است. در ضمن، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان نیز به مهمانان ارائه می‌شوند.

صبحانه بوفه با آشپزخانه اوپن در L'Orangerie در دسترس است. در عین حال، می‌توانید از تجربه غذاخوردن روی آب در رستوران Kayu Puti لذت ببرید. بار St. Regis نیز، نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیت سرو می‌کند. در نهایت، محصولات پخته شده آماده و قهوه در The Drawing Room و Gourmand Deli فراهمند.

همه ۸۹ اتاق‌ و سوئیت‌ این ملک ۵ ستاره، دارای بالکن خصوصی و فضای نشیمن بزرگ هستند و به زیبایی مبله شده‌اند. این اتاق‌ها همگی مجهز به تهویه مطبوع، سیستم سرگرمی خانگی و همچنین حمام اختصاصی مرمرین همراه با لوازم بهداشتی درجه یک می‌باشند.

در مرکز اسپا، می‌توانید از درمان‌های بدن و صورت لذت ببرید. در ضمن هتل، خدمات تور برای گشت و گذارهای یک روزه را ترتیب می‌دهد. پرسنل چند زبانه، خوشحال می‌شوند که در رابطه با ترانسفر فرودگاهی و خدمات خشکشویی به شما کمک کنند. و در نهایت باید گفت شهر کواه، در ۵ کیلومتری و اسکله در ۲.۷ کیلومتری از اقامتگاه واقع شده‌اند. در ضمن فرودگاه بین المللی لنکاوی، ۲۰ کیلومتر با استراحتگاه فاصله دارد.

 

برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی

آدرس: The St Regis Langkawi, Jalan Beringin, 07000 Kuah, Malaysia

 

Temple Tree

این اقامتگاه جذاب، از طراحی داخلی فوق العاده‌ای برخوردار بوده و یک رستوران، استخر روباز، یک بار و باغ را در خود جای داده است.

این ریزورت ۴ ستاره، با داشتن ۲۰ اتاق از جمله اتاق‌های خانوادگی و تراس آفتابگیر باصفا، اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانانش رقم می‌زند. اتاق‌‌ها دارای تهویه مطبوع، میز، کتری، یخچال، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله هستند.

بعلاوه این ملک رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه خودرو، روم سرویس، وای فای رایگان در سراسر ملک و صبحانه قاره ای یا آلاکارت را ارائه می‌دهد. برای سرگرمی هم می‌توانید در این ریزورت، بیلیارد بازی کنید.

از  نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این ملک می‌توان به ساحل سنانگ، موزه برنج لامان پادی لنکاوی و مرکز خرید سنانگ اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه لنکاوی است که ۴ کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارد.

آدرس: Pantai Cenang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Casa del Mar

این اقامتگاه جذاب ۵ ستاره در پانتای سنانگ، با یک رستوران، دوچرخه رایگان، یک استخر روباز و مرکز تناسب اندام به استقبال مهمانانش می‌آید. از جمله امکانات مهم دیگر این ملک می‌توان به یک بار، یک سالن مشترک، یک باغ،  رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و خدمات برگزاری تور برای مهمانان اشاره کرد.

در این استراحتگاه، تمام ۳۴ اتاق دارای تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی با دوش، حوله و دمپایی هستند. برخی اتاق‌های ویژه نیز بالکن دارند و سایرین، از پنجره‌هایی رو به منظره استخر برخوردارند.

 

روزی به یادماندنی در دهکده اورینتال لنکاوی

بعلاوه، مهمانان اقامتگاه می‌توانند هر روز از صبحانه قاره‌ای یا بوفه لذت ببرند و یا در یک تراس آفتابگیر به استراحت و تماشای زیبایی‌های اطراف بپردازند. جالب است بدانید این منطقه، برای دوچرخه سواری و قایقرانی بسیار پرطرفدار است و خدمات کرایه خودرو نیز از طرف این اقامتگاه ارائه می‌شود.

در نهایت از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این ملک می توان به ساحل سنانگ، ساحل پانتای تنگاه و لامان پادی اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه لنکاوی است که ۸ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Jalan Pantai Cenang Langkawi, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Aloft

این ملک ۴ ستاره و ۲۰۸ اتاقه، در اکتبر ۲۰۱۸ درهای خود را به روی علاقمندان گشود و در حال حاضر با  مرکز تناسب اندام، استخر روباز در پشت بام، جکوزی و تراس آفتابگیر، سالن بیلیارد، بار و رستوران، رزوراسیون ۲۴ ساعته، خدمات برگزاری تور، روم سرویس و وای فای رایگان در سراسر ملک، اقامتی به یادماندنی را برای مسافران تور لنکاوی رقم می‌زند.

بعلاوه این اقامتگاه، یک باشگاه کودکان و خدمات نگهداری از کودکان را ارائه می‌دهد. در نتیجه گزینه‌ای عالی برای کسانی است که همراه فرزند خردسالشان به این منطقه زیبا سفر می‌کنند. در ضمن مهمانان این ملک، هر روز می‌توانند از صرف یک صبحانه قاره‌ای یا کامل انگلیسی/ایرلندی لذت ببرند.

در مورد اتاق‌ها باید گفت که کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، فضای نشیمن، بالکن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی با دوش، حوله و دمپایی درنظر گرفته شده است. برخی از اتاق‌ها نیز چشم اندازی جالب توجه به منظره باطراوت باغ دارند.

از نقاط محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به ساحل پانتای تنگاه، ساحل سنانگ و دنیای زیر آب لنکاوی اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه لنکاوی است که در ۱۱ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده است.

 

اقامت در بهترین ریزورت های لنکاوی

آدرس: Lot PT 701, Jalan Pantai Tengah, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

۲۰ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران