برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی

هتل‌های لنکاوی خوشبختانه آنقدر متنوع هستند که می‌توان از میان آن‌ها، موردی را انتخاب کرد که از نظر مکانی، منظره‌، قیمت و امکانات کاملا باب میل مسافران باشد. در این بین بسیاری از کسانی که به این جزیره سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند به سراغ هتلی بروند که قیمت معقول با امکانات مناسب داشته باشد. از میان این هتل‌ها، ما ۵ مورد از برترین‌ها را برایتان لیست می‌کنیم که می‌توانید در سفر با تور مالزی به لنکاوی در آن‌ها مستقر شوید.

 


۱- Nadias Hotel Cenang


در میان هتل‌هایی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد، Nadias بدون شک نسبت به قیمت از همه‌ی موارد لیست ما بهتر است. هتلی که بسیاری آن را برای سفرهای دو نفره پیشنهاد می‌کنند و با داشتن امکاناتی همچون اینترنت رایگان، سرویس دهی ۲۴ ساعته، اتاق‌های شیک و راحت، رستوران اختصاصی و امکاناتی از این دست، مکانی ایده‌آل برای اقامت در سفر به حساب می‌آید.

 

 بهترین اقامتگاه‌های لنکاوی برای یک سفر خانوادگی لذت‌بخش 

 

 

Nadias Hotel

 


Nadias دو استخر و دو رستوران نیز دارد. یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده‌ی بسیار عالی که برای هتلی با حداقل قیمت ۴۷ دلاری عالی به نظر می‌رسد. این هتل دارای یک کافه‌ی اختصاصی بسیار خوب نیز هست و به واسطه مکان قرار گیری‌اش فاصله‌ی بسیار کمی با  ساحل کانانگ دارد. اگر هم علاقه داشته باشید که به "دنیای زیر آب لنکاوی" بروید، رفتن به این مکان تنها ۵ دقیقه از شما زمان خواهد برد.


آدرس: Lot 977, Pantai Cenang, Mukim Kedawang, 07000 Pantai Cenang

 


۲- اقامتگاه ساحلی Royal Agate


Royal Agate نیز فاصله‌ی زیادی با هتل قبلی ندارد و تنها تفاوت این است که چسبیده به دریاست و نمایی بسیار زیبا را از دریا برایتان به نمایش می‌گذراد، به غیر از این موضوع نزدیکی به مکان‌هایی که در مورد Nadias گفتیم، برای این هتل نیز صدق می‌کند. این هتل هم دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است که مسافران آن می‌توانند از امکانات این دو استخر به راحتی استفاه کنند.

 

 

Royal Agate

 


اتاق‌های Royal Agate بزرگ و نسبتا خوب هستند و در آن‌ها امکانات مناسبی از جمله تلوزیون ماهواره‌ای و اینترنت رایگان نهاده در نظر گرفته شده است. قیمت حداقل ۳۸ دلاری برای اتاق‌هایش در کنار دارا بودن رستوران اختصاصی و اتاق‌های خانوادگی، بسیار مقرون به صرفه می‌نماید.


آدرس: No: 1659, Jalan Pantai Cenang, 07000 Pantai Cenang

 


۳- اقامتگاه Dayang Bay


Dayang Bay مجموعه‌ای بسیار بزرگ از آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های عالی در کنار دریاست که با تنوع بسیار خوب از اتاق‌هایی برای دو نفر تا سوییت‌هایی برای ۶ نفر یا بیشتر هم در اختیار دارد. حداقل قیمت در این مجموعه، آپارتمان‌های دو نفره است که با اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوا، حمام بسیار خوب اختصاصی و امکاناتی از این دست ۴۸ دلار قیمت دارد که شامل صبحانه رایگان نیز می‌شود. باقی آپارتمان‌ها و سوییت‌ها به همین ترتیب قیمت‌هایشان افزایش پیدا کرده تا برای سوییت‌های ۶ نفره چیزی حدود ۱۰۰ دلار باید هزینه کنید.

 

 بهترین مهمانسراهای کوله‌گردی لنکاوی برای اقامتی راحت اما ارزان 

 

 

Dayang Bay

 


مجموعه هتل جدا از یک استخر روباز یک استخر داخلی و همچنین اتاق ورزش با امکانات کامل دارد. از نکات جذاب این امکانات نیز می‌توان به استخر مخصوص کودکان با بازی‌های مختلف اشاره کرد که این مکان را به جایی خانوادگی و دلچسب بدل کرده است. در کنار آن یک اسپای اختصاصی به همراه جکوزی و سونا برای Dayang Bay در نظر گرفته شده تا مراکز آن تکمیل و عالی باشد.


آدرس: Persiaran Pelangi, 07000 Kuah

 


۴- Adya Hotel


این هتل که ساختارش را از معماری مراکشی به عاریه گرفته، در منطقه‌ای بسیار عالی بنا شده و بنایش به شدت مورد پسند مسلمنانی است که به لنکاوی سفر می‌کنند. این هتل دارای مراکز بسیار خوب و متعددی از جمله استخرهای روباز و سرپوشیده، مرکز اسپای با امکانات عالی در کنار جکوزی و سونا و امکاناتی از این دست است.

 

 

Adya Hotel

 


برای بودن در این هتل به ازای هر شب حداقل باید هزینه‌ای معادل ۵۵ دلار بپردازید. با این قیمت عالی اما شما اتاق‌هایی بسیار شیک و نسبتا بزرگ تحویل می‌گیرید که با بسیاری مراکز دیدنی تنها چند دقیقه فاصله دارد. Adya Hotel دارای ۲۰۷ اتاق است که بیشتر آن‌ها به صورت دو نفره هستند و چند سوییت خانوادگی و ماه عسل نیز در آن ساخته شده است.


آدرس: No. 1, PT4001, Persiaran Mutiara 2, Mukim Kuah, 07000 Kuah

 


۵- Langkawi Seaview Hotel


یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت لنکاوی که امکانات و کیفیت بسیار بالایی داشته و از برترین‌های لنکاوی در رده هتل‌هایی با قیمت معقول محسوب می‌شود. این هتل دارای یک استخر روباز، اتاق ورزش، اینترنت رایگان، صبحانه‌ی بسیار خوب در اتاق و امکان سفارش چای و قهوه و غذا در اتاق می‌باشد.

 

 ۷ هتل زیبای لنکاوی، جزیره‌ی رازها و رمزها 

 

 

Langkawi Seaview

 


نقطه قوت این هتل اتاق‌های بسیار خوبش با منظار برتری است که برای مسافران به نمایش می‌گذارد و شاید نداشتن رستوران را بتوان بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن به حساب آورد.


آدرس: Jalan Penarak, 07000 Kuah

۱۹ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران