اقامتی ارزان در ۶ هاستل معروف لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
 اقامتی ارزان در ۶ هاستل معروف لنکاوی

لنکاوی یکی از خاص‌ترین جزیره‌های مالزی به حساب می‌آید که در تمامی روزهای سال میزبان بی‌شمار گردشگر از سراسر جهان است. جزیره‌ای جادویی با جنگل‌های پیچ در پیچ که برترین تفریحات را برای مهمانانش فراهم آورده است. جزیره‌ای با شکوه که در رستوران‌هایش می‌توانید بهترین غذاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. جزیره‌ای که انواع سرگرمی‌های آبی را می‌توانید در آن تجربه کنید. جزیره‌ای که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم مجردی. در سفرتان با تور مالزی به لنکاوی اگر به دنبال اقامتی ارزان و در عین حال با کیفیت هستید همراه ما باشید تا ۶ هاستل معروف این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Rembulan Langkawi

یک هاستل عالی با فضایی صمیمی مربوط به شرق آسیا که با رفتن به آن می‌توانید اقامتی ارزان و در عین حال خاطره‌انگیز داشته باشید. هاستلی که با طبیعت سازگاری دارد و در خود اتاقی برای سیگار کشیدن ندارد. هاستلی که اتاق‌های تک‌نفره نیز در خود دارد. هاستلی که تراسش از بهترین و پرطرفدارترین بخش‌های آن به حساب می‌آید. به هنگام اقامت‌تان در این هاستل می‌توانید اینترنت پرسرعت دریافت کنید و در عین حال نیز روزتان را با صبحانه‌های درجه یک رایگان آغاز کنید. هاستلی که در فاصله نزدیکی از دریا و ساحل قرار دارد و به مهمانانش برای گشت و گذار در جزیره دوچرخه اجاره می‌دهد.

 

برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی

 Rembulan Langkawi


۲- Bed Attitude

هاستلی بسیار تمیز رو به دریا که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های کسانیکه دسته جمعی به لنکاوی سفر می‌کنند به حساب می‌آید. هاستلی که اتاق‌هایش در روز دو بار نظافت می‌شوند و همین امر سبب شده است یکی از تمیزترین هاستل‌های لنکاوی باشد. هاستلی که اتاق‌های ۴ نفره، ۶ نفره، ۸ نفره و ۱۰ نفره دارد و شما با پرداخت هزینه‌های متفاوت به انتخاب خودتان می‌توانید در یکی از آنها ساکن شوید. هاستلی در ۱۱ کیلومتری فرودگاه لنکاوی که در فاصله ۶ دقیقه‌ای از باغ پرندگان لنکاوی قرار دارد.

 

 Bed Attitude


۳- J Dorm

یک هاستل عالی در فاصله ۱۱ کیلومتری فرودگاه لنکاوی که هرکدام از اتاق‌هایش یک بالکن و یک تهویه مناسب دارند. هاستلی که اتاق‌هایش ۴ نفره است و تخت‌های تمیزی دارد. هاستلی پرطرفدار در میان گردشگران و مخصوصا زوج‌های جوان از سراسر دنیا که می‌خواهند ارزان به لنکاوی سفر کنند. هاستلی که یک حیاط باصفا و یک مرکز ماساژ نیز در خود دارد. هاستلی که اینترنت پرسرعت رایگان به مهمانانش ارائه می‌کند و کارکنانش به چندین زبان از جمله انگلیسی، چینی و مالایی مسلط هستند. اگر زوج هستید و می‌خواهید ارزان در لنکاوی اقامت کنید به شما توصیه می‌کنیم این هاستل را جدی از نظر بگذرانید.

 

۵ مرکز رمانتیک ماساژ در لنکاوی

 J Dorm


۴- Boxpackers Langkawi

مهمانسرایی عالی برای کوله گردان لنکاوی که با رفتن به آن می‌توانند یک اقامت جذاب و در عین حال اقتصادی داشته باشند. هاستلی که اتاق‌های ۴ نفره و حتی دو نفره در خود دارد و یک فضای عمومی شیک در حیاطش برای مهمانانش ساخته است. هاستلی که همه روزه تورهای زیادی برای مسافرانش برگزار می‌کند تا بیشتر با این جزیره آشنا شوند. هاستلی که کارکنانش به زبان انگلیسی مسلط هستند و اینترنت رایگان نسبتا پرسرعت در اختیارتان قرار می‌دهد. هاستلی که بازی‌های جمعی و گروهی را در آن می‌توانید با دیگر مسافران انجام بدهید و با افراد بیشتری از جهان در سفر به این جزیره آشنا شوید. اگر فردی برون‌گرا و اجتماعی هستید و در سفرتان به لنکاوی می‌خواهید دوستان زیادی از ملیت‌های مختلف پیدا کنید به شما توصیه می‌کنیم به این هاستل تشریف ببرید.

 

Boxpackers Langkawi


۵- Aleesya Hostel

یک هاستل عالی برای آنهایی که می‌خواهند ارزان و با کیفیت در جزیره لنکاوی اقامت کنند. هاستلی که اتاق‌های ۴ نفره دارد و هرکدام از اتاق‌هایش نیز تراس دارند. هاستلی که حیاط مبلمان شده دارد و یک فضای دنج برای انواع دورهمی‌های مسافرانش ساخته است. هاستلی که رستوران مناسبی دارد که در آن می‌توانید برگرهای خوشمزه سفارش بدهید و نوش جان کنید. هاستلی که چشم‌اندازی فوق‌العاده از ساحل مقابل دیدگان‌تان قرار می‌دهد و امکانات خدماتی زیادی دارد. امکاناتی از جمله خشکشویی، سالن سولاریوم، چترهای سایه‌بان برای استراحت در ساحل، امکانات خاص ویژه معلولان و ... . این هاستل همه روزه تورهای جذاب زیادی برای مهمانانش برگزار می‌کند که یکی از خاص‌ترین آنها برگزاری کلاس آشپزی است. کلاسی که طرفداران زیادی دارد.

 

ماجراجویی در مالزی با تله کابین لنکاوی و تجربه تندترین شیب جهان

Aleesya Hostel


۶- Rainbow Lodge Female Dorm

یک هاستل عالی برای آنهایی که می‌خواهند دوست بیابند و روزهای خوشی را در لنکاوی پشت سر بگذارند. هاستلی که بازی‌های گروهی برای ایجاد صمیمیت میان مهمانانش تدارک دیده است. هاستلی که آشپزخانه‌ای بسیار تمیز و نسبتا با امکانات دارد. بنابراین در این هاستل می‌توانید متناسب با خواست خودتان دست به آشپزی بزنید.

 

Rainbow Lodge Female

۰۶ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران