هتل های ۳ ستاره در لنکاوی مالزی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
هتل های ۳ ستاره در لنکاوی مالزی

لنکاوی که به طور رسمی با نام جواهر کداه شناخته می‌شود، مجمع الجزایری متشکل از ۱۰۴ جزیره در دریای آندامان است که در ۳۰ کیلومتری ساحل اصلی شمال غربی مالزی قرار دارند. در این محدوده، می‌توانید شاهد انبوه جاذبه‌های توریستی طبیعی، باستانی و تفریحی باشید. ضمن اینکه انواع اقامتگاه‌های جذاب در هر سطحی از بودجه و امکانات در انتظار مسافران به سر می‌برند. با اینحال اگر ترجیح می‌دهید بیشتر بودجه‌تان را به گشت و گذار اختصاص دهید، بهتر است اقامتگاهی ارزان را انتخاب کنید و در یکی از برترین هتل های ۳ ستاره لنکاوی مالزی سکونت داشته باشید.

 

هتل بایو

سفر مجازی‌مان به محبوب‌ترین هتل های ۳ ستاره لنکاوی مالزی را از هتل Bayou  واقع در پانتای سنانگ شروع می‌کنیم که ۶ دقیقه پیاده روی از ساحل پانتای تنگاه و نیم مایل از دنیای زیر آب لنکاوی فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی لنکاوی است که در ۳.۱ مایلی هتل واقع شده است.

اینجا اقامتی خاطره انگیز را با امکاناتی نظیر استخر در فضای باز، اسنک بار، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن ارائه می‌دهد.

بعلاوه تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی بوده و از حمام خصوصی، حوله، آشپزخانه، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، و سایر وسایل آسایش و راحتی برخوردارند. در نهایت مهمانان تور مالزی، می‌توانند در این اقامتگاه به بوفه، صبحانه قاره‌ای یا آسیایی دسترسی داشته باشند.

آدرس: Lot 119 Jalan Pantai Tengah, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

عکس: booking.com

 

هتل اسمیت هاوس

از دیگر برترین هتل های ۳ ستاره لنکاوی مالزی، می‌توان به Smith House اشاره کرد که فضایی مفرح را با جذابیت‌هایی نظیر استخر روی پشت بام، استخر کودکان، حوله استخر و ساحل، چترهای ساحلی، اسپا، بازی‌های رومیزی و پازل، رستوران، وای فای رایگان و مبلمان فضای باز رقم می‌زند. ضمن اینکه مهمانان تور لنکاوی به پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ، فکس و فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، فروشگاه رفاه، فضای مخصوص سیگار کشیدن و خدمات کرایه خودرو نیز دسترسی دارند.

بعلاوه تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، عایق صوتی، کمد لباس، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، آشپزخانه، حمام خصوصی با  لوازم بهداشتی رایگان و سشوار و حوله هستند.

همچنین به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت این هتل ۲.۲ مایلی از بندر تلاگا، ۹۸۴ فوتی از مزرعه برنج سوخته و ۰.۷ مایل از فرودگاه لنکاوی فاصله داشته و هتل، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Lot. 297, (HSM. 772), Bandar Padang Matsirat, Bandar Padang Matsirat, 07100 Pantai Cenang, Malaysia

 

اقامت در بهترین بوتیک هتل‌های لنکاوی

عکس: booking.com

 

هتل لنکاوی چانتیک

در ادامه آشنایی با برترین هتل های ۳ ستاره لنکاوی مالزی، به Langkawi Chantique می‌رسیم که تنها ۱۵ دقیقه رانندگی از طریق یک جاده روستایی، از فرودگاه بین المللی لنکاوی فاصله دارد. بعلاوه این اقامتگاه در مسافت ۵ دقیقه رانندگی از ساحل سنانگ، ۱۰ دقیقه رانندگی تا مرکز خرید سنانگ و دنیای زیر آب و ۲۰ دقیقه رانندگی از شهر کواه واقع شده است.

تراس آفتابگیر، باغ، وای فای رایگان، امکانات پیک نیک و مبلمان فضای باز، استخر فضای باز، حوله استخر و ساحل، چترها و صندلی‌های ساحلی، خدمات کرایه دوچرخه، بوفه مناسب برای کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص آنها، از جذاب‌ترین امکانات این اقامتگاه به شمار می‌آیند. ضمن اینکه این هتل، تنها ۱۵ دقیقه پیاده روی تا رستوران‌های محلی فاصله داشته و برای شکم گردی نگرانی نخواهید داشت.

اتاق‌های این هتل که در شمار پرطرفدارترین هتل های ۳ ستاره لنکاوی مالزی محسوب می‌شود  نیز از بالکن، تهویه مطبوع، پنکه حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله، ملحفه، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه مجهز همراه با کتری برقی و یخچال و چای/قهوه ساز برخوردارند. ضمن اینکه پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، فکس و فتوکپی، میز تور، رزرواسیون ۲۴ ساعته، بازی‌های رومیزی و پازل و نگهبانی ۲۴ ساعته نیز به مهمانان ارائه می‌شوند.

آدرس: Lot 2346, Jalan Bohor Tempoyak, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

عکس: booking.com

 

هوم استی پولائو

Homestay Pulau، از دیگر هتل های ۳ ستاره لنکاوی مالزی بوده و روزهایی خاطره انگیز را برای خانواده‌ها و گروه دوستان با امکاناتی نظیر به تراس، باغ مبلمان فضای باز، امکانات باربیکیو، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات کرایه خودرو، رزرواسیون ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن رقم می زند.

در اتاقهای راحت و جادار این هتل نیز شاهد بالکن، تهویه مطبوع، کفپوش سرامیک/مرمر، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، سوکت نزدیک تخت، مبل تخت خواب شو، قفسه خشک کن لباس، جا لباسی، پنکه، فضای نشیمن مبله، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه مجهز همراه با میز غذاخوری، مایکروویو، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال خواهید بود.

گفتنی است این اقامتگاه در پانتای سنانگ، ۳ مایل از موزه برنج، ۱.۷ مایل از دنیای زیر آب و ۳.۷ مایل از مقبره ماهسوری فاصله دارد.

آدرس: Jalan Kedawang 1594, Jalan Haji Ibrahim Yunus, Kg Bohor, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی

عکس: booking.com

 

سوئیت‌های چیل

Chill Suites، یکی از محبوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین هتل های ۳ ستاره لنکاوی مالزی در کواه بوده و ۱۵ دقیقه پیاده روی تا ساحل تامان لجندا، نیم مایل تا کریستال لنکاوی، ۱۸ دقیقه پیاده روی تا بهشت پرندگان، ۲.۱ مایلی تا داتاران هلانگ و ۹.۳ مایل تا فرودگاه بین المللی لنکاوی فاصله دارد.

تهویه مطبوع، کفپوش چوبی یا پارکت، عایق صوتی، ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، فضای نشیمن مبله، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، چای/قهوه ساز، آشپزخانه، حمام خصوصی با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، از مهمترین امکانات اتاق‌های خانوادگی هتل بوده و البته برخی اتاق‌های ویژه، چشم اندازی جالب توجه به منظره دریا دارند.

بعلاوه وای فای رایگان، پارکینگ عمومی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، فکس و فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات کرایه خودرو نیز برای مهمانان در این هتل که جزو بهترین هتل های ۳ ستاره لنکاوی مالزی است فراهمند.

جالب است بدانید پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های انگلیسی، مالایی، کانتونی و چینی مسلط بوده از این رهگذر، تعاملی موفقیت آمیز و صمیمانه با مهمانان برقرار می‌کنند.

آدرس: 31Jalan Mahawangsa 1 Kuah, 07000 Kuah, Malaysia

عکس: booking.com

 

هتل کانسپت

و در انتهای سفر به برترین هتل های ۳ ستاره لنکاوی مالزی، سری هم می‌زنیم به هتل Concept لنکاوی که در کوآه، در ۲.۵ مایلی کریستال لنکاوی، ۲.۹ مایلی بهشت ​​پرندگان لنکاوی، ۳.۷ مایلی داتاران هلانگ، ۸.۸ مایلی مرکز نمایشگاه بین المللی ماهسوری و ۷.۵ مایل فرودگاه بین المللی لنکاوی قرار دارد.

اتاق‌های خانوادگی هتل مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام خصوصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، آشپزخانه و سایر امکانات راحتی و آسایش هستند. ضمن اینکه مهمانان به استخر در فضای باز، اسپا، صندلی‌های ساحلی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، فکس و فتوکپی، خدمات کرایه خودرو، رزرواسیون ۲۴ ساعته، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت و نگهبانی ۲۴ ساعته نیز دسترسی دارند.

در ضمن پرسنل به زبان‌های انگلیسی، مالایی، کانتونی و چینی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند و اطلاعاتی ارزشمند را برای گشت و گذار در این حوالی ارائه می‌دهند.

آدرس:  104-G, KPG KELIBANG, KUAH, 07000 Kuah, Malaysia

 

معروف‌ترین موزه‌ها و گالری‌ها در لنکاوی

عکس: booking.com

 

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات کاربران