تور دوچرخه سواری در لنکاوی، مالزی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
تور دوچرخه سواری در لنکاوی، مالزی

مالزی یکی از بهترین و مدرن‌ترین کشورهای آسیای شرقی است و لنکاوی نگین آن. شهری که زمانی پناهگاه دزدان دریایی بوده است و امروزه پر از رمز و راز است. جزیره‌ای که انواع تفریحات آبی هیجان‎انگیز را در آن می‌توانید انجام بدهید و هتل‌هایش جزو مکان‌های تفریحی آن به شمار می‌آیند. جزیره‌ای که جنگل‌هایش پیچ‌در پیچ هستند و برخی نقاط آن بکر محسوب می‌شوند. در سفرتان با تور مالزی اگر به دنبال یک تور متفاوت و جذاب هستید همراه ما باشید تا تور دوچرخه سواری در لنکاوی را خدمتتان معرفی کنیم.


تور دوچرخه سواری لنکاوی

اگر عاشق سرسبزی‌ها هستید و می‌خواهید به نقاط بکر لنکاوی قدم بگذارید و اگر می‌خواهید سری به آشیانه‌ی عقاب‌ها در این جزیره بزنید باید در این تور شرکت کنید. توری که در آن با دوچرخه به نقاط جذاب جهان می‌روید و درحالیکه یک راهنمای خوب شما را در این سفر همراهی می‌کند، دست به اکتشاف می‌زنید. توری که ۴ ساعت به درازا می‌کشد و مطمئن باشید طی آن یکی از متفاوت‌ترین روزهای عمرتان را پشت سر می‌گذارید. چرا که با رکاب زدن در یک هوای عالی به یک طبیعت بی‌نظیر می‌روید و درحالیکه برترین تصاویر را چشم‌هایتان می‌بینند، گوش‌هایتان زیباترین نغمه‌ها را می‌شنوند و ریه‎هایتان پاکیزه‌ترین هواها را به خود می‌کشانند. هوایی که آغشته به بوی علف‌ها و درختان است. اگر مجردی به لنکاوی رفته‌اید یا در یک سفر چند نفره با دوستان‌تان پا به این جزیره گذاشته‌اید و یا حتی در یک سفر عاشقانه در این جزیره حضور دارید، شرکت در این تور می‌تواند یک اتفاق متفاوت زندگی‌تان باشد. بنابراین در این مطلب همراه ما باشید تا این تور و امکاناتش را خوب بشناسید و بعد برای شرکت در آن ثبت‌نام نمایید. پیشنهاد می‌کنیم اگر برای سفر به لنکاوی برنامه‌ای دارید حتما مقاله بهترین زمان سفر به جزیره‌ی لنکاوی را مطالعه فرمایید.

امکانات تور دوچرخه سواری لنکاوی

1- این تور سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در لنکاوی را داراست. بنابراین می‌توانید روی رفاه این تور به لحاظ امکانات جانبی حساب باز کنید. این تشریفات جزو امکانات خوب این تور به شمار می‌آید.
2- در این تور یک راهنمای مسلط به زبان انگلیسی شما را راهنمایی می‌کند. فردی که هم به دوچرخه‌سواری مسلط است و هم به طبیعت و زیبایی‌های لنکاوی. مصاحبت با این فرد یک تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیز برای شماست.
3- در این تور دوچرخه‌های خوب به شما ارائه داده می‌شود. دوچرخه‌هایی که رکاب زدن با آنها انرژی زیادی از شما نمی‌گیرد و استانداردهای لازم برای دوچرخه‌سواری را دارا هستند.
4- در این تور علاوه بر دوچرخه‌های استاندارد، تجهیزات ایمنی لازم و کامل نیز به شما داده می‌شود و خیالتان از این بابت می‌تواند راحت باشد.
5- یک بطری آب به همراه حوله از دیگر امکانات این تور است که برگزارکنندگان تور آنها را به شما ارائه می‌دهند.
6- با شرکت در این تور شما بیمه می‌شوید و خدایی نکرده اگر اتفاقی برایتان بیفتد، باید بدانید تمامی هزینه‌هایتان با شرکت بیمه است. حتی اگر آسیبی ببینید شرکت بیمه موظف است خسارتی به شما پرداخت کند.

 

اقامتی ارزان در ۶ هاستل معروف لنکاوی

ساعت برگزاری تور دوچرخه‌سواری لنکاوی

این تور ۴ ساعت به درازا می‌کشد و در دو نوبت برگزار می‌شود. یک نوبت در صبح‌ها و نوبتی دیگر در عصرها. بنابراین هرکدام از این مقاطع زمانی که برایتان مناسب است می‌توانید برای شرکت در تور انتخاب کنید. عصرها هوا خنک‌تر است و صبح‌ها پرنشاط‌تر. حالا شما باتوجه به روحیه‌تان و برنامه گردشگری‌تان می‌توانید یا صبح و یا عصر را برای رکاب‌زنی انتخاب کنید.

نکات ویژه درباره تور دوچرخه‌سواری لنکاوی

1- حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان این تور ۸ نفر است. بنابراین جزو تورهای خلوت در سفر به لنکاوی به شمار می‌آید.
2- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام انجام بدهید و برای انجام ثبت‌نام می‌توانید به سایت www.viator.com مراجعه کنید. در این سایت با جستجوی نام شهر لنکاوی می‌توانید تور دوچرخه سواری را پیدا کنید و در آن ثبت‌نام نمایید.
3- برای شرکت در این تور نیاز است که آمادگی بدنی لازم برای رکاب زدن را داشته باشید. البته نیازی نیست یک ورزشکار حرفه‌ای باشید اما باید بتوانید گروه را همراهی کنید.
4- برای شرکت در این تور به شما پیشنهاد می‌کنیم پیراهن نخی و راحت، و شلوارک بپوشید تا بتوانید راحت رکاب بزنید و پیش بروید. کلاه و عینک آفتابی و همینطور کرم ضد آفتاب را نیز فراموش نکنید.
5- این تور برای افراد دارای معلولیت‌های حرکتی مناسب نیست و همچنین اگر به صورت خانوادگی می‌خواهید در آن شرکت کنید باید بدانید بچه‌های زیر ده سال اجازه شرکت در آن را ندارند.
6- اگر ۲۴ ساعت قبل از آغاز این تور حضورتان را لغو کنید، تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد ‌شود.

 

۶ سوغاتی که از سفر به لنکاوی می‌توانید هدیه ببرید

۱۶ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران