معرفی موزه سه بعدی هنر در لنکاوی مالزی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
معرفی موزه سه بعدی هنر در لنکاوی مالزی

مالزی یکی از کشورهای در حال رشد و توسعه در قاره آسیا می‌باشد. این کشور با داشتن آب و هوای مطلوب و جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی از جمله مقصد گردشگری بسیاری از مسافران واقع شده است. یکی از مکان‌های سرگرم‌کننده که در تور مالزی می‌توانید از آن دیدن کنید موزه سه بعدی هنر در لنکاوی می‌باشد. این موزه محیطی مناسب برای کودکان و حتی بزرگسالان است. پس دوربین عکاسی خود را آماده کنید و به دیدن این مکان بی‌نظیر بروید.

 

موزه سه بعدی هنر در لنکاوی مالزی

موزه سه بعدی هنر در لنکاوی مالزی، به عنوان بزرگترین موزه هنر سه بعدی در مالزی و دومین موزه هنر سه بعدی بزرگ جهان دارای بیش از ۲۰۰ اثر هنری چشمگیر است. آنچه نقاشی‌های این موزه را متمایز می‌کند حالت سه بعدی آن‌ها است که باعث می‌شود عکس‌های فوق‌العاده‌ای را برای به اشتراک گذاشتن در صفحات مجازی با دوستان خود داشته باشید. این مکان منحصر به فرد با ۲۰ دقیقه فاصله از فرودگاه بین‌المللی لانکاوی قرار دارد. این مکان یک ساختمان سه طبقه با فضای نمایشگاهی است که تقریبا ۲ هزار متر مربع مساحت دارد.

 

 لنکاوی، مقصدی برای آن‌ها که عاشق طبیعت ‌گردی‌اند 

موزه سه بعدی هنر در لنکاوی

 

موزه سه بعدی هنر را به ۹ قسمت جداگانه تقسیم کرده‌اند. هر کدام از این بخش‌ها تم خاص خود را از جمله  دریایی، سافاری، فانتزی، کلاسیک، قلعه‌ها، مناظر طبیعی، مصر، مالزی و حیوانات دارند. تعداد نقاشی‌های این موزه به بیش از ۲۰۰ اثر می‌رسند که همگی آثار هنری ۲۳ هنرمند برجسته کره‌ای و مالزی می‌باشند. این نقاشی‌ها طوری به تصویر کشیده شده‌اند که گویی واقعی هستند و از بوم‌های خود بیرون زده‌اند. عکاسی با این آثار هنری تلفیق بسیار زیبایی از واقعیت و نقاشی خواهد بود.  از جمله یکی از خیره کننده‌ترین نقاشی‌های این مکان نقاشی خیره کننده پانوراما از افق شهری و درخشان کوالالامپور است که در آن نماهای برج پتروناس دوقلو، برج منارا و ساختمان سلطان عبدالصمد دیده می‌شوند.

 

موزه سه بعدی هنر در لنکاوی

 

یکی دیگر از پرطرفدارترین بخش‌های این موزه نقاشی‌های سه بعدی مربوط به اهرام مصر می‌باشد. این نقاشی‌ها طوری کشیده شده‌اند که شما را در تصورات خود به مصر می‌برند. همچنین عکس‌هایی که در این منطقه می‌گیرید طوری هستند که گویا جلو این اهرام ایستاده و عکس گرفته‌اید. از جمله سایر نقاشی‌ها که مورد پسند اکثر بازدید کنندگان قرار می‌گیرد نقاشی‌هایی هستند که هیجان و ترس را به بینندگان القا می‌کنند. مثلا گویی بر روی یک چاه یا دره‌ای ایستاده‌اید. با اینکه متوجه نقاشی بودن آن‌ها می‌شوید ولی باز هم در نگاه اول می‌تواند باعث ترس در شما شوند.

 

 ۷ تفریح عاشقانه‌ای که در لنکاوی باید انجام بدهید 

Museum of 3D Lancawi Art

 

تاسیس موزه سه بعدی هنر در لنکاوی مالزی

موزه سه بعدی هنر در لنکاوی مالزی برای اولین بار در در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۵ میلادی توسط نخست وزیر وقت مالزی افتتاح شد. از آن تاریخ به بعد همواره به دلیل آثار هنری که در آن قرار گرفته است لقب هنر در بهشت (Art in Heaven) را از آن خود کرد. همچنین توانست مورد توجه بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی قرار بگیرد.

 

  معروفترین مراکز خرید لنکاوی که از پرداخت مالیات در آنها معاف هستید 

 موزه سه بعدی هنر در لنکاوی

 

مسیر دسترسی به موزه سه بعدی هنر در لنکاوی مالزی

موزه سه بعدی هنر در لنکاوی مالزی در دهکده شرقی شهر لنکاوی مالزی، خلیجBurau ، منطقه Pantai Kok  قرار گرفته است. شماره تلفن و آدرس ایمیل این مکان برای تماس عبارتند از:

  • تلفن: +60134911124
  • ایمیل: info@3Dlangkawi.com.my 

گردشگران می‌توانند با کرایه تاکسی از ساحل Pantai Cenang RM26 در عرض ۲۰ دقیقه به این موزه سه بعدی هنر در لنکاوی برسند. البته یکی از مشکلات رفتن به این موزه برگشتن از آن است. چرا که در حین برگشت احتمال اینکه نتوانید تاکسی پیدا کنید زیاد است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا شماره تماس تاکسی را یادداشت کنید تا بعد از اتمام بازدید به دنبال شما بیاید.

 

 بهترین زمان سفر به جزیره‌ی لنکاوی

 موزه سه بعدی هنر در لنکاوی

 

ساعات کاری و هزینه بلیط ورودی موزه سه بعدی هنر در لنکاوی

ساعات کار موزه سه بعدی هنر در لنکاوی به صورت روزانه از ۹ صبح تا ۶ عصر می‌باشد. بازدید کنندگان باید بین این ساعت‌ها در این مکان حضور داشته باشند. وگرنه اجازه ورود نخواهند داشت. همچنین برای اینکه بتوانید از این موزه دیدن کنید باید بلیط ورودی تهیه کنید. هزینه بلیط‌های ورودی برای کودکان و بزرگسالان و همچنین بومیان مالزی و توریست‌ها متفاوت است. هزینه بلیط ورودی عبارت است از:

 

موزه سه بعدی هنر در لنکاوی

  • بازدید کنندگان خارجی بزرگسال: ۳۸ رینگت مالزی
  • بازدید کنندگان خارجی کودک: ۲۸ رینگت مالزی
  • بازدید کنندگان بومی بزرگسال: ۳۰ رینگت مالزی
  • بازدید کنندگان خارجی کودک: ۲۰ رینگت مالزی
  • بلیط خانوادگی برای ۲ بزرگسال و ۲ کودک: ۱۲۰ رینگت مالزی
  • کودکان زیر ۲ سال: رایگان
۲۷ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران