معرفی ۶ رستوران عالی در لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
معرفی ۶ رستوران عالی در لنکاوی

لنکاوی منطقه‌ای ساحلی است که به خاطر سواحل زیبا و طبیعت منحصر به فردش طرفداران زیادی داشته و شناخته شده است. شهر توریستی و زیبای لنکاوی به خاطر سواحل درخشان و آب‌های شفاف و کریستالی دریای آندامان در آسیای شرقی شهرت زیادی به هم زده است و با این که همچون تایلند دارای آزادی نیست، اما باز هم مقصد مورد علاقه توریست‌های تور مالزی محسوب می‌شود. اگر به این منطقه ساحلی رفتید حتما در بهترین رستوران‌های آن از خوردن غذاهای عالی لذت ببرید.

 

Pia’s the Padi

اینجا یکی از بهترین رستوران‌های لنکاوی است که منویی گسترده از انواع غذاهای غربی، شمالی هند، مالایی و چینی را سرو می‌کند. با رفتن به این رستوران می‌توانید از وعده‌های غذایی در یک ناهارخوری با منظره شگفت انگیز گونونگ رایا و مزارع شالی لذت ببرید. اینجا رستورانی راحت و صمیمی است و صاحب خوش برخورد آن خوشحال می‌شود که غذاهای محبوبی را برای امتحان انتخاب کند. از جمله غذاهایی که باید میل کنید: رندنگ گوشت گاو، ماسالای غذاهای دریایی، رول‌های بهاری سرخ شده و سالاد گوشت تایلندی هستند. در کنار وعده غذایی دلچسب خود از نوشیدنی‌های گوارا از جمله انواع کوکتل و نوشیدنی‌های دیگر سفارش دهید و نوش جان کنید.

آدرس: Jalan Ulu Melaka, Kampung Padang Gaong Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

 

Wonderland Food Store

در این رستوران که در Kuah درست مقابل دریا واقع شده شما می‌توانید از غذاهای دریایی فوق‌العاده امتحان کنید و تجربه‌ای متفاوت و محلی در لنکاوی به دست بیاورید. توصیه می‌کنیم سوپ صدف با سبزیجات مخلوط، میگو و ماهی مرکب چیلی خشک خشک امتحان کنید. غذاها در اینجا قیمتی مقرون به صرفه دارند. در کنار غذاهای دریایی حتما باید از نوشیدنی‌های خوب و درجه یک هم سفارش دهید تا مزه واقعی غذا را حس کنید. این رستورانی محبوب است که میزهای آن خیلی سریع پر می‌شوند پس دیر نکنید و خودتان را زود به آن برسانید.

 

۶ رستوران معروف کوالالامپور مخصوص گیاهخوراران

آدرس: 180 Persiaran Mutiara 2, Pusat Perdagangan Kelana Mas Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

 

رستوران دریایی Orkid Ria

رستوران غذاهای دریایی Orkid Ria تازه‌ترین غذاهای دریایی را در ساحل سنانگ، لنکاوی سرو می‌کند. این رستوران با فانوس‌های آویز چینی و آکواریوم‌های عظیم غذاهای دریایی تازه در ورودی، از شما پذیرایی می‌کند. غذاهای دریایی تازه‌ای که در آکواریوم مشاهده خواهید کرد شامل خرچنگ دریایی، میگوهای گوشت گوسفند، گروه اژدها و خرچنگ‌های غول پیکر است. قیمت هر غذا (به فصل و وزن غذاهای دریایی که سفارش می‌دهید بستگی دارد) در حدود ۳۰ تا ۲۰۰ رنگیت 7( تا ۵۰ دلار آمریکا) متغیر است. حتما از خرچنگ چیلی و لابستر پخته شده پنیری امتحان کنید که از غذاهای پر طرفدار این رستوران هستند.

آدرس: Langkawi, Kedah, 7100, Malaysia

 

The Cliff Langkawi

اگر می‌خواهید هنگام غذا خوردن شانس تماشا و لذت بردن از سواحل سفید و آب‌های زلال و شفاف را داشته باشید به این کافه و رستوران که در انتهای ساحل سنانگ واقع شده بروید. منظره رستوران به حدی زیباست که در طول صبح، غروب و شب جلوه متفاوت و در عین حال افسونگری از خود به نمایش می‌گذارد. سرآشپزها در تهیه غذاهای محلی با تلفیق طعم‌های غربی و مالزیایی رویکردهای ابتکاری دارند. حتما در کنار این غذاهای ترکیبی فوق‌العاده سفارش نوشیدنی و دسرهای وسوسه‌انگیز را فراموش نکنید. به علاوه منوس هتل شامل گزینه‌هایی از جمله غذاهای تلفیقی، فصلی و بوفه می‌شود.

 

برترین رستوران‌های دریایی لنکاوی

آدرس: Lebuh Pantai, Pulau Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

 

کافه و رستوران Fat Cupid

در اینجا با سه پسرعموی عاشق غذا روبرو هستیم که علاقه‌شان را با تاسیس این کافه و رستوران عینی و حقیقی کردند. در اینجا نه فقط غذاها خوشمزه و وسوسه‌انگیز هستند، بلکه فضایی دلپذیر هم ارائه می‌دهند. این رستوران در هتل La Pari-Pari در ساحل تنگاه واقع شده و چون توسط طبیعت و فضای سبزی روح نواز احاطه شده کاملا دنج و جدا از دنیای بیرون است. پیشنهاد می‌کنیم برگر گوشت به شدت خوشمزه، نیونا لاکسا (نودل آب نارگیل و کاری) و سامبال اودانگ (میگوهای تازه پخته شده در سس تند چیلی مالزی) را امتحان کنید.

آدرس: Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

 

The Gulai House

در عمق قلب جنگل بارانی لنکاوی، گولای هاوس با یک خانه سنتی روستایی مالائیایی و طبیعتی دلچسب از شما پذیرایی می‌کند. این رستوران به بخش‌های مختلفی از جمله یک سالن ناهار خوری عمومی و مکان‌های خصوصی پر شده با میزهای کم ارتفاع مالایی و صندلی‌های بالشتک تقسیم شده است. پیشخدمت‌های خوش برخورد اینجا با لباس‌های سنتی مالایایی، شما را به یک تجربه ناهار خوری خاطره‌انگیز راهنمایی می‌کنند. در اینجا با آیین سنتی شستن دست‌ها و سپس سرو غذا میزبانی می‌کنند.

 

بهترین برگرهای کوالالامپور را در این ۸ رستوران میل کنید

آدرس: The Datai Jalan Teluk Datai, Langkawi, Kedah, 7000, Malaysia

۱۸ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران