رمانتیک‌ترین رستوران‌های لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
رمانتیک‌ترین رستوران‌های لنکاوی

عشاقی از سراسر جهان که لنکاوی را برای گذراندن ماه عسل انتخاب می‌نمایند، قطعا به تصاویری شاعرانه از دریا و شن، پس‌زمینه سبز زمردی، سواحل دنج و صرف یک شام عاشقانه با نور شمع در یکی از رستوران‌های شیک فکر می‌کنند.

از آنجا که تور مالزی سرشار از غذاکده‌های رنگارنگ است، زوج‌ها با طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها متناسب با بودجه‌شان مواجه هستند. بعلاوه بسیاری از رستوران‌های رمانتیک لنکاوی، مشرف به سواحل پانتای سنانگ یا پانتای تنگای بوده و ساعاتی فراموش نشدنی را از صرف یک شام رویایی برای عاشقان به ارمغان می‌آورند. گفتنی است لنکاوی که جزیره‌ای گرمسیری است، برخی از بهترین غذاها را که بر اساس ترکیبی از دستور العمل‌های چینی و مالایی تهیه می‌شوند، ارائه می‌دهد.

 

پریویلج در لنکاوی مالزی (The Privilege)

این غذاکده، یکی از بهترین رستوران‌های لنکاوی بوده و بهترین غذاهای مالایی و قاره‌ای را سرو می‌کند. این رستوران، بخشی از منحصر به فردترین ریزورت‌های چهار فصل است و در سواحل PantaiKok قرار دارد. بنابراین زوج‌ها می‌توانند یک شام لذیذ و البته شاعرانه را در اینجا میل کرده و از بهترین غذاهای دریایی در لنکاوی نیز برخوردار شوند. در این میان، خوراک اردک ۵ ادویه‌ای پرطرفدارترین گزینه بوده و البته بستنی موز، سمبوسه بره نیوزیلندی و سیب‌زمینی کاری در کنار نوشیدنی‌های گوارا بهترین انتخاب به شمار می‌آیند.

آدرس: Telaga Harbour Park, Pantai Kok, B8, 1st Floor, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

 

فت کوپید در لنکاوی مالزی (Fat Cupid)

این کافه رستوران، در ریزورت La Pari واقع شده و زوج‌ها این امتیاز را خواهند داشت که غذای مورد علاقه‌شان را در فضایی رویایی مشرف به پانتای تنگاه میل کنند. در اینجا انواع غذاهای سنتی مالایی و استرالیایی سرو شده و مجموعه‌ای دلپذیر از منوهای مختلف که برای صبحانه، ناهار و شام متفاوت هستند، ارائه می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم برای صبحانه ساندویچ بیکن و تخم‌مرغ، پنکیک و املت با نان تست را امتحان کنید. میگوی سرد آگلیو اولیو، لاکسا و سالمون دودی، رندانگ گوشت گاو و یک غذای لذیذ مخصوص به نام pongteh که شامل مرغ آب پز در خمیر لوبیای شیرین است نیز برای ناهار یا شام ایده آل هستند. البته بهتر است از خوردن پودینگ ساگو، پاناکوتا، قهوه، آب میوه‌های تازه و چای یخی نیز غافل نشوید.

این مکان دنج با فضای داخلی زیبا، تمام چیزی است که برای گذراندن سفر رمانتیک در مالزی به آن نیاز دارید. گفتنی است پرسنل این رستوران بسیار حرفه‌ای و صمیمی بوده و خدمات، در حد استاندارد هستند. قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و پارکینگ اختصاصی، از دیگر مزایای این غذاکده زیبا به شمار می‌آیند.

 

بهترین رستوران‌های پنانگ

آدرس: Lot 2273 Kampung Tasek Anak, Jalan Pantai Tengah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

 

کلیف در لنکاوی مالزی (The Cliff)

پس از دیدن دنیای زیر آب لنکاوی، پیشنهاد می‌کنیم برای شکم گردی به اینجا بیایید. بار رستوران Cliff، چشم اندازی فوق العاده به مناظر طبیعی اطراف و دریا دارد. به همین دلیل، مقصدی عالی برای زوج‌هایی است که می‌خواهند یک شام رمانتیک با پس‌زمینه‌ای خوش منظره داشته باشند.

این غذاکده در بالای صخره‌ای که پانتای سنانگ و پانتای تنگاه را از هم جدا می‌کند، قرار گرفته است. این منظره شیک، خصوصا هنگام غروب خورشید دیدنی‌تر می‌شود. اینجا یکی از عالی‌ترین رستوران‌های لنکاوی است که با منوهایی غنی با طیف گسترده‌ای از غذاهای مالایی، غذاهای دریایی، استرالیایی، اروپایی و همچنین غذاهای ترکیبی به استقبال مشتریان می‌آیند. در این میان شاه میگوی کاملا پخته، ماهی آزاد دودی و خرچنگ سرخ شده در کنار بستنی خوشمزه، یک خورد و خوراک بی نظیر را رقم می‌زنند. و نوشیدنی‌های گورا از جمله اسپرسو، یخ چای یا آب میوه‌های تازه، این ترکیب را به بهترین نحو کامل می‌کنند.

در کنار اینها پرسنل شاد و صمیمی، قیمت‌های پایین و فضای آرامش بخش همراه با پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان، ساعاتی به یادماندنی را برای مسافران تور مالزی به ارمغان می‌آورند.

آدرس: Cenang, Mukim Kedawang, Lebuh Pantai, 07000 Pulau Langkawi, Kedah, Malaysia

 

لا سال در لنکاوی مالزی (La Sal)

این رستوران پس از یک پیاده روی طولانی در اطراف لامان پادی لنکاوی، صبحانه‌ای اصیل، غذاهای خوب، چشم اندازهایی باشکوه و مکانی برای استراحت به شما ارائه می‌دهد. در این رستوران ساحلی، غذاهای محلی مالزی در کنار نور شمع و فضایی رمانتیک منتظرتان هستند. خصوصا پاستا، ماهی سرخ شده، کاری مرغ و ماهی تن را بسیار توصیه می‌کنیم. در عین حال بستنی خوشمزه، دسر موز، پاناکوتا و فراپه شکلاتی در کنار نوشیدنی‌های گوارا نظیر موهیتو و آب میوه‌های تازه، هر بیننده‌ای را جذب می‌کنند.

گفتنی است موقعیت مکانی عالی این غذاکده باعث می‌شود که حتی در ساعات اوج ترافیک، بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. همچنین خدمات خوب و پرسنل مهمان نواز، قیمت‌های مناسب، دکور زیبا و فضای آرامش بخش همراه با امکاناتی از جمله وای فای رایگان، پارکینگ و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، لذت شکم گردی در این مکان را صدچندان می‌کنند.

 

اینستاگرامی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های کوالالامپور

آدرس: Jalan Pantai Cenang, Mukim Kedawang, 07000 Langkawi

 

براسری در لنکاوی مالزی (The Brasserie)

اینجا یکی دیگر از رستوران‌های لوکس لنکاوی است که در آن می‌توان بهترین طعم غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و منوهای کبابی را تجربه کرد. زوج‌ها می‌توانند با یک شام یا ناهار کلاسیک فرانسوی از خود پذیرایی کنند و همچنین غذایشان را با نوشیدنی‌های سبک و گوارا همراه نمایند. گفتنی استیک استرالیایی، خوراک بره و سایر منوهای یونانی از محبوبیت بیشتری در این غذاکده برخوردارند. البته قیمت‌ها در این رستوران مجلل، بالا هستند. اما با وجود خدمات درجه یک، کیفیت بالا، فضای دنج، طراحی زیبا، پرسنل حرفه‌ای، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی، این مکان حداقل ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.  

آدرس: 27a, Jalan Pantai Tengah, Pantai Cenang, 07000 Langkawi

 

رِد تومیتو در لنکاوی مالزی (Red Tomato)

در اینجا مشتریان یک غذای اروپایی لذیذ را با انتخاب گسترده‌ای از منوهای بدون گلوتن میل خواهند کرد و تجربه‌ای عالی از چشیدن چند پیتزا و پاستای ترد، سوپ گوجه فرنگی و سایر غذاهای خوشمزه خواهند داشت. بعلاوه غذاهای دریایی نظیر ماهی، میگو، خرچنگ و انواع دیگر خوراک همچون پوره سیب زمینی، چوروس، پنکیک موز خوشمزه، وافل و نوشیدنی‌هایی با طعم‌های منحصر به  فرد همچون اسپرسوی عالی، اسموتی میوه یا سویا لاته در اینجا سرو می‌شوند.

این خوراکی‌های بی نظیر در کنار چشم اندازهای جذاب و فضای خصوصی، یک شکم گردی رویایی را رقم می‌زنند. بعلاه می‌توان از فضای داخلی دنج و خانگی برای خورد و خوراک بهره مند شد و یا برای استنشاق هوای تازه، از میز و صندلی‌های فضای بیرون رستوران استفاده کرد. در ضمن نگران دسترسی به اینترنت پرسرعت برای انجام امور شخصی‌تان نباشید، زیرا وای فای رایگان در این غذاکده جذاب ارائه می‌شود. در نهایت باید گفت قیمت‌ها نیز، به نسبت کیفیت و خدمات حرفه‌ای بسیار مناسبند.

 

۸ کافه‌ رستوران‌های خانوادگی در کوالالامپور

آدرس: 115,Jalan Pantai Chenang, 07000 Langkawi

 

گولای هاوس در لنکاوی مالزی (The Gulai House)

یکی از رستوران‌های مالایی که در آن زوج‌ها تجربه غذاخوری عاشقانه‌ای خواهند داشت و می‌توانند بهترین غذاهای مالایی و دریایی شهر را بچشند، The Gulai House است. صرف غذا در میان جنگل‌های بارانی، می‌تواند حظ بصری را در حین خورد و خوراک به مخاطبان هدیه دهد و شمع‌های روشن همراه با نقاشی‌های دیواری و دکوراسیونی مدرن، جذابیتی شاعرانه به این فضا می‌بخشند.

در اینجا گوشت بره تنوری خوش طعم، غذاهای دریایی گریل و کاری ماهی توجه بیشتری به خود جلب می‌کنند و البته نباید از بستنی‌های خوشمزه این غذاکده غافل شد. در ضمن باید گفت قیمت‌ها بسیار مناسبند و خدمات سریع و پرسنل پرانرژی و حرفه‌ای در کنار امکاناتی نظیر وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی، رضایت مشتریان را به همراه دارند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید برای بهره مندی بیشتر از زیبایی‌های طبیعی و تنفس هوای تازه، از میز و صندلی‌های فضای بیرونی برای خوردن غذایتان استفاده کنید.

آدرس: The Datai, Jln Teluk Datai, 07000 Langkawi

 

ارکید ریا در لنکاوی مالزی (Orkid Ria)

پس از گشت و گذار در لامان پادی لنکاوی، شاید ایده خوبی باشد که برای استراحت و رفع گرسنگی به این رستوران بیایید و از طعم غذاهای دریایی، چینی، مالایی و غذاهای تایلندی شگفت زده شوید. بهتر است همراه عشقتان و یا با دوستانتان به اینجا بیایید، زیرا این غذاکده یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دوستانه به شمار می‌آید. در میان منویی متنوع نیز میگوهای کره‌ای خوشمزه، گوشت گاو، ماهی بخار پز، خرچنگ پوسته نرم، میگوهای بزرگ با سیر و ساتای مرغ پیشنهاد می‌شوند. بستنی نارگیلی، آب نارگیل عالی، آب لیموترش و چای چینی نیز طرفداران خاص خود را دارند.

بی شک گذراندن ساعاتی لذت بخش همراه عشق زندگی‌تان در این فضای رمانتیک و زیبا که در عین حال از پرسنلی مهربان، خدماتی خوب، قیمت‌هایی مقرون به صرفه برخوردار است، همیشه در خاطرتان ثبت خواهد شد و در سفر با تور مالزی، آرزو می‌کنید بارها و بارها به این غذاکده به یادماندنی بیایید.

آدرس: Lot 1225, Pantai Cenang, Mukim Kedawang, 07100 Langkawi

 

یلو کافه در لنکاوی مالزی (Yellow Café) 

این کافه رستوران ساحلی، فرصتی را برای مسافران تور لنکاوی فراهم می‌کند تا از لذت چشیدن غذاهای آسیایی و غذاهای ایتالیایی که با نوشیدنی‌های متنوع همراه است، در کنار مناظر ساحل و دریا برخوردار شوند.  پیتزای قارچ، اسپاگتی و مرغ کبابی به شدت توصیه می‌شوند و در کنار آن کرپ‌های لذیذ و نوشیدنی‌های خوشمزه نظیر موهیتو انبه، لاته عالی و اسموتی می‌توانند شما را از خوشی سرشار کند.

همه این مزایا در کنار اجرای موسیقی زنده شبانه و دکوراسیون جذاب، می‌تواند بسیار رمانتیک باشد و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، امکان یکی شدن با طبیعتی شاعرانه را فراهم می‌کنند. در ضمن قیمت‌ها در اینجا مناسبند و پرسنل در تمام طول سال، به گرمی پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشند. در نهایت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و تلویزیون نیز در این مکان در دسترس هستند.

 

معرفی ۶ رستوران ارزان KLCC کوالالامپور

آدرس: Jalan Pantai Tengah, Pantai Tengah, 07000 Langkawi

 

پاویلیون در لنکاوی مالزی (The Pavilion)

این رستوران تایلندی، بر فراز تپه‌ای در فضایی جنگلی و بسیار مفرحی واقع شده و چشم اندازهایی بی بدیل را به مخاطبانش ارائه می‌دهد. در واقع این مناظر جذاب همراه با هوای تازه و نسیمی خنک، مکانی رمانتیک را رقم می‌زنند و در کنار غذاهای لذیذ با تزئینات جذاب، چشمان زیبایی خواه را اغنا می‌کنند. جالب است بدانید برخی جانوران، از جمله میمون‌های دوست داشتنی و بازیگوش را می‌توانید در این حوالی شاهد باشید.

 و اما در منوی پر و پیمان این رستوران، می‌توان برنج یاسمین کاملا پخته شده، سوپ‌ها، برنج چسبناک با انبه و نوشیدنی‌هایی گوارا و باکیفیت را یافت که محبوبیت بسیاری دارند. گفتنی است یک منوی مخصوص کودکان نیز در اینجا ارائه می‌شود. در کنار صرف غذای فوق العاده، می‌توان از خدمات حرفه‌ای، قیمت‌های معقول، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز برخوردار شد.

آدرس: The Datai, Jln Teluk Datai, 07000 Langkawi

 

هارو در لنکاوی مالزی (Haroo)

در این رستوران، غذاهای کره‌ای سرو می‌شوند. آشپزهای رستوران تمام تلاش خود را می‌کنند تا لذیذترین غذاها از جمله گوشت گاو کبابی و سوپ غذاهای دریایی را به مخاطبان ارائه دهند. در کنار اینها دسرهای لذیذی بستنی وانیلی، پارفه، بیسکویت‌های جذاب و نوشیدنی‌های گوارایی نظیر لیموناد، یخ چای یا آب لیموترش، لذت این شکم گردی را کامل می‌کنند.

موقعیت مناسب این مکان، دسترسی به آن را با وسایل حمل و نقل لنکاوی و هر وسیله نقلیه‌ای آسان می‌کند. در این رستوران، خدمات سریع توسط پرسنلی آموزش دیده ارائه می‌شوند که بسیار مشتاق کمک به مشتریان هستند. قیمت‌ها در اینجا مناسب بوده و فضا از دکوراسیونی زیبا برخوردار است و آرامش و شادی را به مخاطبان، از جمله زوج‌های عاشق هدیه می‌دهد.

آدرس: Lot 31, Jalan Teluk Baru, Jalan Pantai Tengah, Mukim kedawang, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

 

پیاز دِ پادی در لنکاوی مالزی (Pia's the Padi)

منوی این رستوران، به دوستداران غذاهای فیوژن پیشنهاد می‌شود. طعم لذیذ گوشت گاو تایلندی خوشمزه، رندانگ گاو و مرغ کره‌ای، می‌توانند تاثیر عمیقی روی شما و عشق زندگی‌تان بگذارند. از کولفی‌ها، بستنی انبه و دسر انبه که در Pia's the Padi سرو می‌شود نیز نمی‌توان غافل شد. آب میوه‌های تازه عالی، آب لیموترش یا آب آناناس، ممکن است باعث شوند بارها و بارها به این غذاکده بازگردید.

در  این فضای رمانتیک و شاعرانه، در عین حال پرسنلی مودب به استقبالتان می‌آیند و خدماتی عالی را ارائه می‌دهند. قیمت‌ها نیز بسیار مناسب بوده و پارکینگ اختصاصی رایگان برای کسانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند فراهم است.

 

بهترین رستوران‌های روف تاپ در کوالالامپور

آدرس: Jalan Ulu Melaka, Kampung Padang Gaong, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

 

جالا در لنکاوی مالزی (Jala)

و در انتهای این سفر به رستوران Jala می‌رسیم که به عنوان یکی از رستوران‌های باکیفیت لنکاوی مشتریان را با طیفی وسیع از غذاهای لذیذ با تزئیناتی زیبا مواجه می‌کند. اگر گرسنه نیستید، می‌توانید به یک دسر توت فرنگی خوشمزه، ستنی و یا قهوه‌های بی نظیر این کافه رستوران بسنده کنید. در غیر اینصورت، حتما از میگوی کبابی و باس دریایی بچشید و در لذت یک شکم گردی بی نظیر غوطه ور شوید. در صورت تمایل، می‌توانید غذایتان را در فضای بیرون رستوران نیز صرف کنید.

گفتنی است این غذاکده، از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار بوده و دسترسی به آن آسان است. همچنین پرسنل حرفه‌ای، خدمات فوق العاده، وای فای رایگان، پارکینگ، قیمت‌های مقرون به صرفه،فضای دوست داشتنی و دکوراسیون دیدنی،  خاطراتی خوش از سفر با تور مالزی را برای شما و عشقتان به ارمغان خواهند آورد.

آدرس: The Andaman Langkawi, Jln Teluk Datai, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

منبع ۱

منبع ۲

۱۳ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران