۸ رستوران عالی لنکاوی برای نوش جان کردن برترین برگرهای جهان

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
۸ رستوران عالی لنکاوی برای نوش جان کردن برترین برگرهای جهان

لنکاوی یکی از جادویی‌ترین جزیره‌های جهان است. نقطه‌ای متشکل از جنگل‌های رازآلود و پیچ در پیچ که همجوار دریا و ساحل قرار دارند و یکی از شگفتی‌های خلقت به حساب می‌آیند. جزیره‌ای متشکل از هتل‌های رویایی که جذاب‌ترین اقامت‌ها را برای مسافرانشان رقم می‌زنند. جزیره‌ای با بهترین پارک‌های ساحلی که امکان غواصی کردن و انجام تفریحات آبی را برای بازدیدکنندگانشان فراهم می‌آورند. در سفرتان با تور مالزی به این جزیره اگر چندان به غذاهای دریایی و یا شرق آسیایی علاقه‌مند نیستید همراه ما باشید تا ۸ رستوران برتر این شهر برای نوش جان کردن انواع برگرهای معروف دنیا را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Arang bbq & Grill


یک رستوران کوچک اما با صفا و پرطرفدار. رستورانی که با دیزاین ساده‌اش، زیر یک سقف شیروانی شده‌ی ساده، قادر است حال و هوای آدم را عوض کند. رستورانی که در آن انواع برگرها در کنار انواع سالادها سرو می‌شوند. بنابراین این مکان یکی از بهترین نقاط لنکاوی برای نوش جان کردن غذاهای گیاهی نیز به حساب می‌آید و خیلی از گیاهخواران این جزیره برای نوش جان کردن وعده‌های اصلی غذایی‌شان به این رستوران مراجعه می‌کنند. رستورانی که درهایش از حوالی ظهر تا نیمه‌های شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با دو وعده‌ی اصلی غذایی شام و ناهار پذیرایی می‌کند.

 

بهترین غذاهای مالایی که باید در لنکاوی امتحان کنید

 

 

Arang bbq

 


۲- Pia’s The Padi


در فاصله‌ی پنج، شش دقیقه‌ای از فرودگاه لنکاوی یک رستوران درجه یک قرار دارد که رفتن به آن حال و هوایتان را عوض می‌کند. چرا که در آن هم می‌توانید بهترین برگرها را سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم می‌توانید بهترین مناظر از سرسبزی‌های لنکاوی را مقابل دیدگانتان داشته باشید. رستورانی که درهایش از اولین ساعات روز تا آخرین ساعات شب به روی مشتریانش باز است و با هر سه وعده‌ی اصلی غذایی از آنها پذیرایی می‌کند. رستورانی که هم مورد استقبال گیاهخواران است و هم مورد استقبال گوشت خواران و به همین دیلیل یکی از بهترین رستوران‌های لنکاوی برای سفرهای خانوادگی و یا دسته جمعی به حساب می‌آید.

 

 

Pias The Padi

 


۳- Burgersmith


در سفرتان به لنکاوی اگر می‌خواهید غذاهای حلال نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که ظاهری همچون فست ‌فودی‌های آمریکایی در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی دارد و با منویی متنوع از انواع برگرها و فست فودها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. رستورانی که برای نوش جان کردن شام و ناهار می‌توانید به آن مراجعه کنید و در منویش غذاهایی مخصوص گیاهخواران وجود دارد.

 

معرفی ۴ رستوران‌ برتر لنکاوی برای خوردن خوش‌طعم‌ترین غذاهای محلی در سفر

 

 

Burgersmith

 


۴- The Fat Frog


در یک فضای دنج و آرام که سکوت موسیقی آن است یک رستوران درجه یک واقع شده است مخصوص آنهایی که رژیم‌های غذایی ندارند و می‌خواهند با لذیذترین غذاها دست و پنجه نرم کنند. رستورانی که انواع برگرها و غذاهای آسیایی و ایتالیایی در آن سرو می‌شوند و بسیار مورد استقبال گردشگران این شهر قرار دارد. رستورانی که هم مورد علاقه‌ی گیاهخواران است و هم مورد علاقه‌ی گوشت خواران. رستورانی که همه روزه درهایش از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

The Fat Frog

 


۵- Mangoes


یک رستوران شناخته شده و معروف در میان گیاهخواران. رستورانی که بهترین چشم‌اندازهای لنکاوی را به مشتریانش ارائه می‌دهد. رستورانی که غذاهای گیاهای و غیر گوشتی در آن سرو می‌شود و یکی از معروف‌ترین غذاهای غیر گوشتی‌اش برگرهای گیاهی هستند. برگرهایی که از ترکیبات گیاهی مختلف به وجود می‌آییند و طرفداران خاص خودشان را دارند. یک رستوران اروپایی که یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های لنکاوی نز به حساب می‌آید و خیلی از کسانیکه برای ماه عسل به این جزیره رفته‌اند، وعده‌هی غذایی‌شان را در این رستوران نوش جان می‌کنند. رستورانی که هم یک سالن داخلی دارد و هم یک سالن خارجی و اینترنت پرسرعت رایگان به مشتریانش ارائه می‌دهد.

 

برترین رستوران‌های دریایی لنکاوی

 

 

Mangoes

 


۶- German Food Corner


یک رستوران عالی برای نوش جان کردن انواع غذاهای حلال که درهایش همه روزه از حوالی ظهر تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است و از آنجایی که قیمت غذاهای منویش چندان گران نیست همواره مورد استقبال گردشگران این شهر قرار داشته و قرار دارد. رستورانی که همه چیزش ساده است اما در این سادگی یک غنای ویژه دارد و همین باعث شده است مورد استقبال گردشگران باشد.

 

 

German Food

 


۷- Yam yam Cafe & Restaurant


یک کافه رستوران باصفا و شیک که هم برای نوش جان کردن وعده‌های اصلی غذایی می‌توانید به آن مراجعه کنید و هم برای نوش جان کردن میان وعده‌ها. رستورانی که بهترین پاستاهای لنکاوی را در کنار بهترین برگرها و قهوه‌ها می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۷ تفریح عاشقانه‌ای که در لنکاوی باید انجام بدهید

 

 

Yam yam Cafe

 


۸- Fat cupid


بهترین پیتزاها، پاستاها، مرغ‌های سوخاری و انواع برگرهای لذیذ را در سفر به لنکاوی در این رستوران می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که در میان چاق‌ها بسیار پرطرفدار است و اگر به آن تشریف ‌می‌برید باید رژیم‌های غذایی را فراموش کنید و فقط از خوردن غذاهای لذیذ آن لذت ببرید.

 

 

Fat cupid

۲۶ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران