۶ مکان عالی برای نوش جان کردن بهترین برگرهای ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
۶ مکان عالی برای نوش جان کردن بهترین برگرهای ایروان

ایروان یکی از زیباترین و بهترین شهرهای ارمنستان به حساب می‌آید که مطابق با آمار سالانه بی‌شمار مسافر را به خودش می‌کشاند. شهری پر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی که شبانه‌روزی خاطره‌انگیز برای مسافرانش می‌سازد. شهری پر از رویداد و دورهمی که روزهای شگفت‌انگیز و شب‌های وسوسه‌انگیز به وجود می‌آورد. شهری که بهترین هتل‌های ارمنستان را در خود جای داده است تا با بهترین امکانات رفاهی از مهمانانش میزبانی کند. در سفرتان با تور ارمنستان به این شهر اگر با غذاهای سنتی میانه‌ای ندارید و عاشق فست‌فودها هستید  همراه ما باشید تا ۶ مکان عالی این شهر برای نوش جان کردن انواع فست‌فودها را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Black Angus Yerevan


یک رستوران عالی در قلب ایروان که بهترین فست فودها و پیتزاها را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که فضایی شبیه به کافه‌های فرانسوی دارد. از آنها که میزها و صندلی‌های چوبی دارند و زیر نور چراغ‌های زرد رنگ موضعی روشن می‌شوند. از آنهایی که یک صدای همهمه‌ی دلنشین درون‌شان می‌پیچد. از آنهایی که نه تنها برای گوشتخواران بلکه برای گیاهخواران نیز پیشنهادهای ویژه‌ای دارد. از آنهایی که روشن می‌شوند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. بنابراین اگر هوس کرید یک روز یک صبحانه‌ی عالی در ایروان نوش جان کنید و یا یک شب دیرهنگام شام‌تان رو میل کنید می‌توانید روی این رستوران حساب باز کنید.

 

بهترین کافه رستوران‌های ایروان برای میل کردن یک صبحانه خوشمزه

 

Black Angus Yerevan

 


۲- Adzoukh


اگر عاشق برگرها هستید اما می‌خواهید انواع نان‌های لقمه را نیز تجربه کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه در آن هم می‌توانید برگرهای بین‌المللی سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم انواع نان‌های لقمه که به نوعی جزو فست‌فودهای سنتی ارمنستان به حساب می‌آیند. این رستوران جزو یکی از فست‌فودی‌های معروف ارمنستان در میان گردشگران محسوب می‌شود. چرا که فست‌فودهای مدیترانه‌ای و لبنانی نیز در منوی غذاهایش جایگاه ویژه‌ای دارند. درهای این رستوران در تمامی روزهای هفته به غیر از یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۹:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

۷ رستوران ارزان و مقرون به صرفه در ایروان شهر کلیساهای تاریخی

 

Adzoukh

 


۳- Dargett Craft Beer


یک کافه بار عالی در قلب ایروان که شب‌های پرشوری را برای مشتریانش می‌سازد. کافه باری که با رفتن به آن می‌توانید انواع برگرهای معروف دنیا را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه باری که برگر چیپس و پنیرش بسیار معروف است و متناسب با کیفیتی که دارد قیمتش مناسب به حساب می‌آید. درهای این کافه بار در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۲ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است تا برای آنها با غذاها و نوشیدنی‌هایش اوقاتی خوبی بسازد.

 

 

Dargett Craft Beer

 


۴- Wine Republic


یک بار عالی که خاطره‌های خوش برای مشتریانش می‌سازد. باری که در آن می‌توانید در کنار انواع نوشیدنی‌ها بهترین خوراکی‌ها را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. باری که همه روزه درهایش از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان به ایروان اگر به دنبال فست‌فودهای ایتالیایی هستید و همینطور از غذاهای فرانسوی نیز لذت می‌برید می‌توانید به این مکان مراجعه کنید. جاییکه برای وگان‌ها و گیاهخواران نیز در منویش پیشنهادهای ویژه دارد.

 

۸ مکان‌ فوق‌العاده که در سفر به ایروان باید از آن‌ها دیدن کنید

 

Wine Republic

 


۵- Crumbs bread factory


این مکان یک کافه‌ی عالی در ایروان به حساب می‌آید که با رفتن به آن می‌توانید بهترین دسرها را با بهترین قهوه‌ها سفارش بدهید و نوش جان کنید و جاییکه بیشتر برای نوش جان کردن میان وعده‌ها به آن می‌روند اما این کافه همچنین جزو بهترین مکان‌های ایروان برای سفارش انواع برگرها نیز به حساب می‌آید. جاییکه همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. جاییکه انواع نان‌های فرانسوی را درست می‌کند و همراه برگرهایش سرو می‌کند. کافه‌ای که در نزد گیاهخواران نیز بسیار معروف است چرا که گزینه‌های خوبی برای نوش جان کردن به آنها پیشنهاد می‌کند. کافه‌ای که قیمت خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایش مناسب است و از آنجا که برای هر سه وعده‌ی اصلی غذایی از صبح زود تا آخر شب می‌شود به آن مراجعه کرد یکی از پرطرفدارترین کافه‌های ایروان به حساب می‌آید.

 

۱۰ هاستل برتر ایروان برای اقامتی ارزان اما باکیفیت

 

Crumbs bread factory

 


۶- Garun Healthy Food Cafe


یک کافه رستوارن عالی برای آنهایی که می‌خواهند در یک مکان مدرن و شیک غذایشان را نوش جان کنند. کافه رستورانی که انواع برگرهای آمریکایی و اروپایی را برای مشتریانش سرو می‌کند. کافه رستورانی که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است. البته جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر درهای این رستوران به روی مشتریانش باز است و تنها برای وعده‌های غذایی صبحانه و ناهار زودهنگام می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 

Garun Healthy Food Cafe

۱۷ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران