۱۰ رستوران عالی باکو برای نوش جان کردن انواع برگرها و فست‌فودها

جاذبه‌های گردشگری باکو
۱۰ رستوران عالی باکو برای نوش جان کردن انواع برگرها و فست‌فودها

باکو شهر هوای سرد و کافه‌های گرم، شهر سفرهای ارزان قیمت، شهر سفرهای خانوادگی و مجردی ، شهری که می‌شود به آن اعتماد کرد و روزها و شب‌های طولانی در آن ماند، یکی از بهترین و نزدیک‌ترین شهرهای اطراف ایران است که در هر تعطیلات بلند مدت و کوتاه مدت می‌توانید به آن سفر کنید و خوش بگذرانید. شهری که بهترین غذاها و رستوران‌ها را در خود دارد و مسافری نیست که طعم و مزه‌ی غذاهای این شهر را برای همیشه زیر زبان نداشته باشد. در سفرتان با تور باکو به این شهر اگر به دنبال رستوران‌های عالی برای نوش جان کردن فست‌فودها و انواع برگرها هستید. همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران برتر این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Chinar


در یک فضای تاریک زیر نورهای زرد رنگ که روی میزهای چوبی می‌افتند رستورانی واقع شده است که یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های باکو به حساب می‌آید. جاییکه بیشتر گردشگران برای نوش جان کردن غذاهای چینی و ژاپنی به آن می‌روند اما اگر اهل برگرهای تپل هستید نیز می‌توانید به این رستوران تشریف ببرید و انواع درجه یک آنها را سفارش بدهید. رستورانی که قیمت غذاهای منویش چندان ارزان نیست اما هم غذاها و هم فضایش ارزش آن را دارند که در سفرتان به باکو برایشان هزینه کنید.

 

 ۱۰ رستوران مجلل باکو که بهترین غذاهای ترکی را سرو می‌کنند 

 

 

Chinar

 


۲- Harbour Tap and Grill


یک رستوران شیک و لاکچری که در تابستان فضای بیرونش یکی از بهترین فضاهای بیرونی برای رستوران‌ها به حساب می‌آید و در شب‌های سرد زمستانی فضای درونی‌اش یکی از گرمترین و بهترین فضاها. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. با رفتن به این رستوران می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه‌ی گریل شده را در کنار انواع برگرها سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

Harbour Tap and Grill

 


۳- Burger House


در سفرتان به باکو اگر هوس کردید درجه یک‌ترین برگرهای آمریکایی را نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه هم فضای درونی و هم فضای بیرونی‌اش همیشه مملو از مشتری است. همه روزه از حوالی ظهر تا اواخر شب می‌توانید برای نوش جان کردن برگرهای تپل به این رستوران تشریف ببرید اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که ظهرها این رستوران شلوغ‌تر از شب‌هاست.

 

 

Burger House

 


۴- Topkimi


فست‌فود‌های پر ادویه و پر سس مکزیکی در کنار فست‌فودهای آمریکایی همه و همه انتظار مشتریانی را در این رستوران می‌کشند که رژیم غذایی در سفر برایشان مهم نیست و می‌خواهند با شکم‌گردی خوش بگذرانند. برگرهای این رستوران جزو لذیذترین برگرهای باکو به حساب می‌آید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریان باز است.

 

 ۱۰ غذا و نوشیدنی محلی آذری که در سفر به باکو باید امتحان کنید

 

 

Topkimi

 


۵- Mangal Steak House


یک رستوران عالی برای آنهایی که خانوادگی و یا دسته جمعی به باکو رفته‌اند. چرا که با رفتن به آن می‌توانید انواع غذاها اعم از برگرها و غذاهای گیاهی را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی شیک و تمیز که همه‌ی وعده‌های غذایی در آن سرو می‌شوند.

 

 

Mangal Steak House

 


۶- Sunset cafe


یک کافه‌ی ویژه برای آنهایی که می‌خواهند به یک کافه بروند و بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان کنند و همچنین هنگامیکه گرسنه شدند بهترین برگرها را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهند و نوش جان کنند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و یکی از کافه‌های معروف شهر باکو به حساب می‌آید. چرا که فضای نسبتا دلچسبی دارد.

 

 

Sunset cafe

 


۷- Fryday


یک رستوران عالی برای آنهایی که عاشق فست‌فودهای آمریکایی هستند و هراسی از خوردن برگرهای تپل ندارد. یک رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند تجربه‌ی خوردن برگرهای طبقاتی را داشته باشند. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و در کنار برگرهایش سیب‌زمینی سرخ کرده نیز سرو می‌کند.

 

  محبوب‌ترین و معروف‌ترین کافی‌شاپ‌های باکو برای لذت بردن از غروب زیبای شهر

 

 

Fryday

 


۸- Pivnaya Apteka


یک رستوران عالی با یک فضای دلچسب و دوست داشتنی که قادر است گردشگران زیادی را در روز به خودش بکشاند. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۳ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است و اگر شب‌های پرشوری در شهر باکو دارید آشنایی با این رستوران سبب می‌شود بابت وعده‌های غذایی دیرهنگام شام‌تان نگرانی نداشته باشید. رستورانی که برگرهایش معروف هستند و بیشتر از غذاهای دیگرش سفارش گرفته می‌شوند.

 

 

Pivnaya Apteka

 


۹- Paul’s


یک کافه رستوران اروپایی آلمانی که فضای بیرونی‌اش یک آرامش خاصی در خود دارد. کافه‌ رستورانی که برگرهایش در کنار استیک‌هایش بسیار معروف‌اند و همه روزه مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند.

 

 

Paul’s

 


۱۰- Meating point


یک فست‌فودی عالی که بهترین برگرها و استیک‌های باکو در آن سرو می‌شوند. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 بهترین رستوران‌های باکو برای خوردن غذاهایی به یاد ماندنی 

 

 

Meating point

 

۱۸ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران