برترین اسپاهای لنکاوی در محله‌های مختلف شهر

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
برترین اسپاهای لنکاوی در محله‌های مختلف شهر

لنکاوی مدت‌هاست که به یکی از بهترین نقاط دنیا برای اسپاها و مراکز استراحت و سلامت بدل شده است. با اینکه هنوز در اسپاهای این شهر از متد کهن بهره برده می‌شود، اما مراکز لوکس و زیبا که اغلب آن‌ها در محیط هتل‌های لاکچری قرار گرفته‌اند، با امکانات فوق‌العاده‌ای که دارند تلفیقی از مدرنینه و رسومات گذشته مردم مالزی را یک جا برای مشتریان به همراه دارند. از همین رو است که لنکاوی در این زمینه تا این حد محبوب شده. اما اگر در سفر با تور مالزی به دنبال یک اسپای خوب می‌گردید، ما بسته به محله‌های مختلف چند مورد به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید از آن‌ها بهره ببرید.

 


Pantai Cenang


Alun Alun: این مرکز سه ساختمان مجزا دارد که هر سه آن‌ها در همین محله و در سمت دیگر هتل معروف Casa Del Mar هستن. روش‌های استفاده شده در این مرکز بسیار متنوع و اغلب آن‌ها از روش‌های کهن مالزیایی هستند و با استفاده از گیاهان دارویی و روغن‌های طبیعی انجام می‌شوند که همگی به دست خود متخصصان Alun Alun ساخته می‌شوند. در بسیاری از لیست‌های منتشر شده، Alun Alun را بهترین اسپای لنکاوی می‌دانند.

 

۲ تفریح لاکچری که در سفر به لنکاوی می‌توانید آنها را تجربه کنید

 

 

Alun Alun

 


Nawa Sari : این اسپا در مجموعه‌ی موزه شالیکاری لامان قرار گرفته است و به همین خاطر در زمانی که صرف استراحت در این اسپا می‌کنید، می‌توانید منظره‌ی زیبای شالی‌های برنج را نیز نظاره‌گر باشید. در کنار این شالی‌ها، مزرعه‌ای برای کشت گیاهان دارویی وجود دارد که از همان‌ها برای ساخت مواد مورد استفاده در اسپا استفاده می‌شود. این اسپا مکانی لاکپری نیست، اما تمیز، ساده و در عین حال عالی است که خدماتش عالی بوده و تنوع بسیار عالی در زمینه ماساژ ارائه می‌کند. از دیگر مزیت‌های این مکان قیمت پایینش است که نسبت به خدمات ارائه شده در آن بسیار عالی است.

 

 

Nawa Sari

 


Satkara: این اسپا در هتل Casa Del Mar واقع شده است و یک بوتیک اسپایِ بسیار خوب است که تمامی درمان‌ها و کارهایی که انجام می‌دهند، بر اساس فردی است که وارد اسپا می‌شود و از انجام یک سری کارهای از پیش تعیین شده و تکراری خود داری می‌کنند. اتاق‌های اسپا کوچک هستند، اما خدمات دهندگان آن بسیار حرفه‌ای بوده و در دو ساعتی که در این مکان هستید کاملا این را حس خواهید کرد. با این حال Satkara کمی گران بوده و پکیج‌های حداقلی آن برای دو ساعت حدود ۴۲۰ ریگی می‌شود.

 

سفری با تفریحات لاکچری و ماجراجویی لذت بخش به لنکاوی

 

 

Satkara

 


Pantai Tengah


Ishan: برای پیدا کردن این اسپا باید قدری از خیابان اصلی Teluk Baru فاصله بگیرید تا این مکان را تقریبا در جنگل پیدا کنید. مکان سبز و زیبایی که اسپا در آن قرار گرفته، از جمله خوبی‌های آن است. سوییت‌های این اسپا به واسطه فضای بازی که حیاط آن دارد، مساحتی بزرگ داشته و اتاق‌های دو نفره و سه نفره برای پکیج‌های دونفره و جمعی را ارائه می‌کنند. منوی آ نیز مجموعه‌ای متنوع از ماساژ‌ها و روش‌های مختلف را در اختیارتان می‌گذارد که ماساژ‌های سنتی از جمله آن‌ها هستند.

 

 

Ishan

 


Yuan Spa: این اسپا در فضایی کوچک و زیبا قرار گرفته و از سال ۲۰۰۸ در این بخش از لنکاوی فعالیت می‌کند. پکیج‌های متنوعی در این مکان ارائه می‌شود که از جلمه آن‌ها می‌توان به ماساژ سر و بدن با روغن گیاهی، مانیکور و پدیکور و خیلی چیزهای دیگر اشاره کرد. این مکان درعین اینکه خدماتی بسیار خوب ارائه می‌کند، جایی با قیمت پایین است.

 

۵ مرکز رمانتیک ماساژ در لنکاوی

 

 

Yuan Spa

 


Kuah


Heavenly Spa at Westin: همانطور که از اسمش پیداست، این اسپا یک تجربه فوق‌العاده برای مشتریانش در نظر دارد. جایی شیک و زیبا با یک استخر بدون لبه‌ی زیبا و امکانات بسیار خوب در محیطی دوست داشتنی. سرویس‌ها و خدمات این اسپا هم متنوع و عالی است و از حمام‌های مختلف و انواع ماساژ تا خدمات زیبایی را شامل می‌شود. حتی امکان حمام سنتی ترکی را نیز خواهید داشت. در ادامه‌ی حضور خود در این مکان، می‌توانید از کافه رستوران کوچک Heavenly نیز چیزی برای نوشیدن یا خوردن سفارش دهید.

 

 

Heavenly Spa at Westin

 


Alu Alu: این مکان نیز اسپایی بسیار خوب و با محیطی زیباست که بیش از ۳۰ نوع درمان مختلف از جمله انواع ماساج‌های صورت و بدن و مدل‌های مختلف حمام و حتی سرویس‌هایی برای زیبای مو و ناخن را نیز ارائه می‌کند. این اسپا با اینکه دارای امکانات بسیار خوبی است و همچنین شکل‌های مختلفی از درمان‌های سنتی و حتی ماساژهای مخصوص بالی را نیز ارائه می‌کند، اما با قیمت‌های مناسبش مشتریان زیادی را نیز به سمت خود جذب کرده است.

 

۶ تفریح جذابی که باید در لنکاوی امتحان کنید

 

 

Alu Alu

 

۲۷ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران