بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در لنکاوی

لنکاوی، مقصدی محبوب برای کسانی بدل شده که به دنبال فرار از زندگی شهری و تجربه آرامش و طبیعت هستند. این جزیره با تاریخ و فرهنگ غنی به استقبال مسافران می‌آید، اما در عین حال سرشار از جاذبه‌های تفریحی است که شما را در روزهای گرم و شب‌های خنک سرگرم نگه می‌دارد.

اما لازم است پیش از سفر با تور مالزی، کمی راجع به امکانت اقامتی این شهر بدانید. در این رابطه، مقاله لوکس‌ترین هتل‌های لنکاوی اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار می‌دهد. اما اگر به دنبال  گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر و البته خصوصی‌تر هستید، بهتر است یکی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در لنکاوی را برای استراحت و کسب آرامش در مدت زمان سفرتان انتخاب کنید.

 

Ikiru

این آپارتمان در کوآه، با استخر روباز و منظره‌ای باشکوه از دریا، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات کرایه خودرو، باغ و تراس به استقبال مسافران تور لنکاوی می‌آید. این ملک زیبا و مدرن، ۲.۳ کیلومتر تا پارک طبیعی سونگای کیلیم، ۲.۳ کیلومتر تا بهشت پرندگان لنکاوی، ۲و۸ کیلومتر تا اقامتگاه داتاران لانگ و ۳۷ کیلومتر تا پارک دریایی پولائو پایار که یکی از بهترین پارک‌های دریایی لنکاوی است، فاصله دارد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که در ۱۱ کیلومتری آپارتمان واقع شده است.

همچنین باید گفت این اقامتگاه دارای واحدهای ۲ خوابه با تهویه مطبوع، ۲ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت، فضای غذاخوری، آشپزخانه کامل مجهز و بالکن با منظره باغ است.

آدرس: A-7-28 Pangsapuri Simfoni Beliza Persiaran Simfoni Taman Simfoni Langkawi Kedah, Langkawi, 07000 Kuah, Malaysia

 

Langkawi Adam Studio

این آپارتمان، یک ملک با استخر خصوصی است که در کواه واقع شده و تنها ۶۰۰ متر از پارک طبیعی سونگای کیلیم و ۶۰۰ متر از  بهشت پرندگان لنکاوی فاصله دارد. بعلاوه واحدهای یک خوابه این اقامتگاه، دارای بالکن و چشم اندازی جذاب به زیبایی‌های اطراف هستند. همچنین از تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و سایر امکانات رفاهی برخوردارند. از دیگر نقاط محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌تون به کریستال لنکاوی، داتاران لانگ و منطقه کواه جتی اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که ۱۴ کیلومتر از این ملک فاصله دارد.

 

۱۶ تصویر برای سفر به لنکاوی بهشت روی زمین

آدرس: 0310Apartment Sri Lagenda (Tower Block), 07000 Kuah, Malaysia

 

Bleu Martin

این ملک، دارای استخر خصوصی و پارکینگ اختصاصی رایگان بوده و واحدهایش ۳ خوابه همراه با بالکن هستند. این واحدها از امکانات رفاهی کامل برای آسایش مسافران تور لنکاوی برخوردار بوده و تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه و حمام اختصاصی را در خود جای داده‌اند.

این سوئیت آپارتمان خانوادگی در کواه، فقط ۲ کیلومتر تا اسکله کواه و کریستال لنکاوی فاصله دارد. گفتنی است پارک طبیعی سونگای کیلیم ۲.۳ کیلومتر و بهشت پرندگان لنکاوی ۲.۳ کیلومتر از آپارتمان فاصله دارند. فرودگاه لنکاوی نیز در ۱۲ کیلومتری این اقامتگاه دنج و راحت واقع شده است.

آدرس: Unit 313 Century Suria Condominium, 07000 Kuah, Malaysia

 

10pax

این سوئیت آپارتمان نیز در کوآه، در ۲ کیلومتری کریستال لنکاوی و در ۲.۳ کیلومتری پارک سونگای کیلیم و بهشت پرندگان لنکاوی واقع شده و تنها ۱۱ کیلومتر تا فرودگاه لنکاوی فاصله دارد. این اقامتگاه زیبا و مدرن با امکانات کامل از جمله تهویه مطبوع، وای فای رایگان، استخر خصوصی، بالکن و چشم اندازی به دریا و طبیعت اطراف به استقبال مهمانانش می‌آید.  

بعلاوه واحدهای این ملک، یک خوابه بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز با مایکروویو و یخچال و ماشین لباسشویی و ۲ حمام هستند.

 

راهنمایی کامل برای اولین سفر به لنکاوی

آدرس: unit 411,4th floor jalan pelangi century suria apartment, 07000 Kuah, Malaysia

 

Langkawi M

این آپارتمان که چشم اندازی جذاب به منظره دریا دارد، با انواع امکانات رفاهی از جمله وای فای رایگان، تراس، تهویه مطبوع و دسترسی عالی به جاذبه‌های پرطرفدار شهر از مهمانانش پذیرایی می‌کند. واحدهای این اقامتگاه ۲ خوابه بوده و دارای بالکن، ۲ حمام با دمپایی و سشوار، یک فضای نشیمن و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند.

گفتنی است این ملک در ۲.۶ کیلومتری کریستال لنکاوی، ۳.۳ کیلومتری بهشت پرندگان، ۵ کیلومتری داتاران لانگ، ۳۷ کیلومتری پارک درایی پائولا پایار و ۱۵ کیلومتری فرودگاه لنکاوی واقع شده است.

آدرس: Langkawi No.7-25'Apartment Simfoni,Taman simfoni,Kuah,Kedah, 07000 Kuah, Malaysia

 

Dream Home

این ملک در کواه، اقامتی به یادماندنی و راحت را برای مسافران تور مالزی فراهم کرده و با وای فای رایگان، خدمات کرایه خودرو، تهویه مطبوع و موقعیت مکانی عالی، مقدمات آسایش مهمانان را رقم می‌زند. همچنین واحدها از طراحی دکوراسیون خلاقانه و البته ساده و زیبا برخوردار بوده و ۴ خوابه هستند و مجهز به  آشپزخانه کوچک با غذاخوری و ۳ حمام با دوش می‌باشند.

در ضمن باید گفت این ملک در ۳.۴ کیلومتری کریستال لنکاوی، ۳.۶ کیلومتری پارک طبیعی سونگای کیلیم و ۳.۶ کیلومتری بهشت پرندگان واقع شده است. در ضمن این آپارتمان ۳.۴ کیلومتر از اسکله کواه، ۴.۱ کیلومتر از داتاران لانگ و ۳۸ کیلومتر از پائولا پایار فاصله دارد. در نهایت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که در ۱۰ کیلومتری Dream Home  واقع شده است.

 

۴ تور ماجراجویانه و متفامت در لنکاوی

آدرس: No 2, Tingkat 2, Taman Seri Langkawi, 07000 Kuah, Malaysia

 

Indiana

این ملک در پانتای سنانگ، یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت‌های دوستانه و گروهی بوده و با رستوران، سالن استراحت مشترک، باغ، وای‌فای رایگان و چشم‌اندازهای جذاب به زیبایی‌های اطراف، روزهایی مفرح را برای مهمانانش رقم می‌زند. بعلاوه مخاطبان می‌توانند هر روز، از طعم لذیذ صبحانه گیاهی ارائه شده در این ملک لذت ببرند. در عین حال به پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات کرایه خودرو، آشپزخانه مشترک و امکانات باربیکیو دسترسی داشته باشند. واحدها نیز، دارای امکانات رفاهی کافی برای اقامتی راحت و صمیمانه هستند.

ازنقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این ملک می‌توان به سواحل زیبای لنکاوی مانند: ساحل سنانگ، ساحل پانتای تنگاه و لامان پادی لنکاوی اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که ۹ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد.

آدرس: 105Pantai Cenang, Kampung Tanjung Mali Kedawang, 07000 Pantai Cenang, Malaysia

 

Maya

این آپارتمان در کوآه واقع شده و دارای تهویه مطبوع، استخر خصوصی و پارکینگ خصوصی رایگان است. بعلاوه واحدهایی ۳ خوابه را در خود جای داده که از تهویه مطبوع، ۲ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره دریا برخوردارند. به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این ملک در ۲ کیلومتری کریستال لنکاوی، ۲.۳ کیلومتری سونگای کیلیم و بهشت پرندگان قرار دارد. در ضمن فرودگاه لنکاوی نیز، در ۱۱ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده است.

آدرس: 2A-3-27, Pangsapuri Simfoni Beliza Persiaran Taman Simfoni, 07000 Kuah, Malaysia

 

Sugar Marina

این سوئیت آپارتمان در کوآه با استخر خصوصی، تهویه مطبوع و زمین بازی کودکان از مهمانانش استقبال می‌کند. اینجا دارای واحدهای ۳ خوابه است که تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه و ۲ حمام را در خود جای داده‌اند. در ضمن کریستال لنکاوی در ۲ کیلومتری، پارک طبیعی سونگای کیلیم در ۲.۳ کیلومتری و فرودگاه لنکاوی در ۱۱ کیلومتری این ملک واقع شده‌اند.

 

برترین اسپاهای لنکاوی در محله‌های مختلف شهر

آدرس: Century Suria Condominium unit 1002, Jalan Taman Pelangi, 07000 Kuah, Malaysia

 

Rossa Holiday

این ملک که تنها ۶۰۰ متر از پارک طبیعی سونگای کیلیم در کواه فاصله دارد، دارای باغ و استخر روباز در تمام طول سال است. این ملک ۳۵ کیلومتر تا پارک دریایی پائولا پایار و کمتر از ۱ کیلومتر تا اسکله کواه فاصله دارد. از دیگر نقاط دیدنی در نزدیکی ملک می‌توان به داتاران لانگ، بهشت پرندگان و کریستال لنکاوی اشاره کرد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که ۱۴ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

گفتنی است این آپارتمان دارای واحدهای ۴ خوابه است که از تهویه مطبوع، بالکن، ۲ حمام، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه کاملا مجهز با یخچال و مینی بار برخوردارند. در نهایت باید گفت خدمات کرایه خودرو در این ملک، برای مهمانان فراهم است.

آدرس: No 5205 Condo Lagenda Fasa 1, 07000 Kuah, Malaysia

 

Century Suria

این ملک زیبا و رنگارنگ و مدرن، در ۲.۵ کیلومتری کریستال لنکاوی، ۳.۲ کیلومتری بهشت پرندگان و پارک طبیعی سونگای کیلیم و ۱۵ کیلومتری فرودگاه لنکاوی واقع شده است. در اینجا می‌توانید به باغ، تراس، بالکن و وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. همچنین تمام واحدهای این اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع بوده ودارای تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن مبله، آشپزخانه مجهز به فضای غذاخوری و حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند.

آدرس: Century Suria Apartment, Jalan Kelibang, 07000 Kuah, Malaysia

 

Dian

این ملک که جکوزی، پارکینگ اختصاصی رایگان، تهویه مطبوع و سایر امکانات رفاهی را برای مهمانانش فراهم می‌کند، در کواه و در ۱۱ کیلومتری فرودگاه لنکاوی واقع شده است. در عین حال دسترسی مناسبی به جاذبه‌های پرطرفدار شهر داشته و ۲.۱ کیلومتر تا کریستال لنکاوی و ۲.۴ کیلومتر تا پارک طبیعی سونگای کیلیم و بهشت پرندگان فاصله دارد. گفتنی است این آپارتمان دارای واحدهای ۳ خوابه همراه با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه است.

 

برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی

آدرس: 2A-3-15 pangsapuri simfoni beliza,persiaran simfoni,taman simfoni, 07000 Kuah, Malaysia

 

SH Penthouse

این ملک که از طراحی ساده و زیبا و رنگ‌های شاد برخوردار است، یک استخر شنای خصوصی، پارکینگ اختصاصی رایگان و واحدهای ۴ خوابه را در خود جای داده است. این اقامتگاه در کواه واقع شده و ۵۰۰ متر از پارک طبیعی سونگای کیلیم، ۵۰۰ متر از بهشت پرندگاه و همچنین ۷۰۰ متر از کریستال لنکاوی فاصله دارد. بعلاوه تمامی واحدها فضایی آرام و دنج و بزرگ را برای اقامت مهمانان فراهم کرده و دارای تهویه مطبوع، فضای نشیمن، حوله و ملحفه، یک آشپزخانه کاملا مجهز و ۴ حمام هستند.

آدرس: Unit 13-06 & 14-06(J) Lot 757 Jalan Penarak Kampung Padang Lalang, 07000 Kuah, Malaysia

 

Langkawi Simfoni Beliza Apartment

این ملک، در کواه و در منطقه کداح واقع شده و دسترسی به وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان را برای مهمانانش فراهم می‌کند. در ضمن تمامی واحدهای این ملک مجهز به تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، اتاق نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن هستند.

گفتنی است کریستال لنکاوی در ۲.۷ کیلومتری آپارتمان، بهشت پرندگان در ۳.۲ کیلومتری و فرودگاه لنکاوی در ۱۵ کیلومتری این ملک واقع شده‌اند.  

آدرس: Pangsapuri Simfoni Beliza, Persiaran Simfoni, Taman Simfoni, 07000 Kuah, Malaysia

 

Pino's Place

این ملک که در مجاورت تعداد زیادی غذاخوری و مراکز خرید لنکاوی واقع شده است، اقامتی دنج و به یادماندنی را در کواه و در فاصله ۱۵ دقیقه از پارک طبیعی سونگای کیلیم ارائه می‌دهد.

واحدهای این ملک ۳ خوابه بوده و بالکن آنها منظره‌ای زیبا از محیط اطراف و استخر را ارائه می‌دهد. این واحدها مجهز به تهویه مطبوع، فضای نشیمن، فضای غذاخوری و آشپزخانه، حمام، حوله و ملحفه هستند.

این ملک دسترسی عالی به جاذبه‌های شهر داشته از جمله اینکه میدان عقاب ۲ کیلومتر، بهشت پرندگان ۱۵ دقیقه رانندگی و فرودگاه لنکاوی ۱۴ کیلومتر با آپارتمان فاصله دارند. در ضمن مسافت این ملک از مرکز شهر کواه، ۲.۳ کیلومتر است.

 

راهنمای گردش دو روزه در لنکاوی

آدرس: Block 2, Sri Legenda Resort Condo Jalan Sri Legenda, 07000 Kuah, Malaysia

 

Atma Alam

این آپارتمان در کامپونگ پادانگ مسیرات واقع شده و در ۱.۴ کیلومتری مرکز نمایشگاه های بین المللی ماهسوری، ۴ کیلومتری بندر تلاگا، ۳۰۰ متری  مزرعه برنج سوخته و ۶ کیلومتری مزرعه کروکودیل لنکاوی قرار دارد. این ملک اقامتی خاطره انگیز را با دسترسی به تراس و باغ و چشم اندازهای جالب توجه ارائه می‌دهد.

بعلاوه واحدهای این اقامتگاه دارای تهویه مطبوع، آشپزخانه کوچک با فضای غذاخوری و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان هستند. برخی از واحدها نیز دارای پاسیو و یا بالکن با منظره باغ یا کوه می‌باشند. همچنین در اینجا، خدمات کرایه خودرو نیز به مهمانان ارائه می‌شود. گقتنی است نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه لنکاوی است که ۱ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Atma Alam Batik Art Village, 07100 Kampung Padang Masirat, Malaysia

 

Full Moon

این ملک در کواه با استخر خصوصی، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه واحدهای این ملک ۳ خوابه بوده و از تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و آشپزخانه کاملا مجهز همراه با یخچال، اجاق گاز و ماشین لباسشویی برخوردارند. به لحاظ موقعیت مکانی نیز باید بگوییم این ملک در ۲ کیلومتری کریستال لنکاوی، ۲.۳ کیلومتری پارک سونگای کیلیم و بهشت پرندگان و ۱۱ کیلومتری فرودگاه لنکاوی قرار دارد.

 

برترین کافه های لنکاوری را بشناسید

آدرس: Simphoni Beliza apartment, 07000 Kuah, Malaysia

 

Vitatree Cottage

و در آخر سری می‌زنیم به این ملک در کواه که دارای استخر روباز در تمام طول سال است و با وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و تراس به استقبال مسافران خسته از گشت و گذار می‌آید. واحدهای این ملک نیز مجهز به تمام امکانات رفاهی از جمله فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و حمام خصوصی با حوله، دوش و وان هستند. در ضمن آشپزخانه نیز دارای ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال و همچنین کتری و سایر وسایل ضروری است. و اما به لحاظ دسترسی‌ها این ملک در ۵ کیلومتری کریستال لنکاوی، ۶ کیلومتری سونگای کیلیم و ۱۵ کیلومتری فرودگاه لنکاوی قرار دارد.

آدرس: Unit D-1-4, Kondominium Sri Idaman, Jalan Padang Gaong, 07000 Kuah, Langkawi, Kedah Darul Aman Jalan Padang Gaong, 07000 Kuah, Malaysia

۰۹ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران