معرفی بهترین هتل‌های ارزان قیمت در لنکاوری

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
معرفی بهترین هتل‌های ارزان قیمت در لنکاوری

لنکاوی یکی از زیباترین نقاط مالزی است و به همین واسطه میلیون‌ها گردشگر هر ساله  با تور مالزی از آن بازدید می‌کنند. چنین جزیره‌ی زیبایی مسلما به هتل‌های متفاوت برای سلایق مختلف نیاز دارد که در این زمینه لنکاوی خوش می‌درخشد. از جمله در رابطه با هتل‌های ارزان قیمت یا با هزینه معقول که به کار بسیاری از مسافران می‌آید. با توجه به اینکه هتل‌های بی‌شماری در این منطقه ساخته شده، بهتر دیدیم بهترین هتل‌های ارزان قیمت لنکاوی را برایتان در پست پیش رو لیست کنیم.
از جمله پارامترهای موثر در انتخاب‌هایی که می‌بینید، قیمت کم‌تر از ۵۰ دلار، موقعیت مکانی خوب، امکانات مناسب و البته تمیزی و اتاق‌های مناسب بوده است.

 


Nadias Hotel Cenang


قیمت ۴۷ دلاری این هتل نسبت به امکانات و خدماتش واقعا عالی است. ۱۳۷ اتاق برای مهمانان در نظر گرفته شده که همه از طراحی مدرن و بسیار خوبی بهره می‌برند و در آن امکاناتی از قبیل تلویزیون ماهواره‌ای، تخت‌های با کیفیت، کولر، چای ساز و قهوه ساز و ... وجود دارد و خود هتل نیز دارای یک استخر داخلی زیبا و البته یک رستوران است. Nadias تا ساحل Pantai تنها یک دقیقه پیاده راه است و مرکز خرید Cenang نیز در چنین فاصله‌ای از آن قرار گرفته. موزه برنج و دنیای زیر آب نیز پیاده و به راحتی قابل دسترس هستند.

 

بهترین مهمانسراهای کوله‌گردی لنکاوی برای اقامتی راحت اما ارزان

 

 

  Nadias Hotel Cenang

 


آدرس: Lot 977, Pantai Cenang, Mukim Kedawang

 


اقامتاگاه ساحلی Royal Agate


این هتل ۳۸ دلاری، چسبیده به ساحل لنکاوی و پانتای سنانگ، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در این جزیره محسوب می‌شود. هتل آنچنان بزرگ نیست و کلا ۵۲ اتاق دارد اما اتاق‌هایش سر و شکلی کاملا تمیز و عالی داشته و یک استخر روباز نیز برای تفریح در حیاط آن در نظر گرفته شده است. اتاق‌ها دارای امکانات کامل از جمله کولر است، یک استخر مخصوص کودکان در محیط هتل ساخته شده و یک رستوران نیز برای صرف غذا در Royal Agate وجود دارد.

 

 

  اقامتاگاه ساحلی Royal Agate

 


آدرس: 1659, Jalan Pantai Chenang, Kampung Lubok Buaya

 


Dayang Bay


Dayang Bay هتلی با مجموعه‌ای از آپارتمان‌های بزرگ است که با ۲۸۲ اتاق از جمله بزرگ‌ترین‌های لیست ما محسوب می‌شود. این مکان دارای دو استخر بیرونی، یک رستوران، یک اتاق بازی کودکان و امکانات بسیار خوبی در اتاق‌ها از جمله بالکن اختصاصی، تلوزیون ماهواره‌ای و کولر است. از نظر موقعیت قرار گیری Dayang Bay واقعا در محلو خوبی واقع شده است. از محل هتل تا سه ساحل معروف تنها یک دقیقه پیاده راه است و از طرفی برای رفتن به مرکز خرید هم باید حدود ۴ دقیقه پیاده مسیر طی کنید. چندین پارک، مرکز خرید و مرکز تفریحی نیز به راحتی با یک ربع تا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی در دسترس شما قرار می‌گیرند.

 

معرفی ۴ اقامتگاه‌ ساحلی فوق‌العاده در لنکاوی برای یک سفر عاشقانه

 

 

 Dayang Bay

 


آدرس: Persiaran Pelangi, Kuah, Langkawi, Kedah

 


Adya Hotel


در میان هتل‌هایی که در لیستمان آورده‌‌ایم، Adya Hotel با قیمت حداقل ۵۰ دلاری‌اش از همه انتخاب‌های ما گران‌تر است، اما به همان نسبت اتاق‌های شیک‌تر و مدرن‌تری را داراست. سازه‌ی بزرگ این هتل در مجموع ۲۰۷ اتاق دارد که همگی دارای اینترنت رایگان و تلوزیون ماهواره‌ای هستند. Adya Hotel هم دارای استخر سرپوشیده و هم روباز است و یک سالن ورزش نیز امکانات آن را کامل‌تر می‌کند. در نهایت هم باید به کافی‌نت اختصاصی و رستوران بسیار خوب آن اشاره کرد که در قامت هتلی با این قیمت، بسیار عالی به شمار می‌آید.

 

 

 Adya Hotel

 


آدرس: No 1 PT, 4001, Persiaran Mutiara 2, Mukim Kuah

 


Langkawi Seaview Hotel


این هتل سه ستاره ۴۱ دلاری تنها ۱۸ کیلومتر از فرودگاه فاصله داشته و با داشتن ۱۴۳ اتاق مکانی بسیار عالی برای اقامتی ارزان‌ در جزیره محسوب می‌شود. هتل دارای استخر روباز نیست، اما یک استخر بسیار خوب سرپوشیده در خود دارد که برای آبتنی و تفریح عالی به حساب می‌آید. رستوران بسیار خوب، اتاق ورزش، امکانات عالی در اتاق‌ها، یک باغ اختصاصی، استخر کودکان و ... همه از امکاناتی است که نوید یک هتل عالی در این رنج قیمتی را می‌دهد.

 

 

  Langkawi Seaview Hotel

 


آدرس: Lot 40, Jalan Penarak, Kuah

 


Best Star Resort


از نظر ظاهری و امکانات، اگر چه این هتل خوب است، اما به پای هتل‌های قبلی نمی‌رسد. اگر با خود می‌پرسید که چرا در لیست ماست، به این دلیل که این هتل در خود ساحل بنا شده و یک اقامتگاه بسیار عالی در فضایی ایده‌آل است. انگار تمام مدتی که در سفر هستید را در یک کمپین عالی کنار دریا می‌گذرانید. همه چیز در Best Star Resort برای تفریح و خوشگذرانی ساخته شده، از ساحل اختصاصی تا دو استخر روباز و اینترنتی که در حیاط هم به آن دسترسی خواهید داشت.

 

 ۷ هتل زیبای لنکاوی، جزیره‌ی رازها و رمزها 

 

 

 Best Star Resort

 


آدرس: Lot PT 892, Jalan Pantai Cenan, Mk Kedawang

 


Hotel Bahagia


و در آخر اگر بخواهید به دنبال ارزان‌ترین انتخابی که در عین حال شما را راضی نگه دارد باشید، Hotel Bahagia را به شما پیشنهاد می‌کنیم که تنها ۱۸ دلار برای هر شب قیمت خواهد داشت و دارای ۱۳۰ اتاق است. محل هتل از ساحل تنها یک دقیقه فاصله است و بنا خود دارای یک اتاق ورزش، اینترنت رایگان در لابی، اتاق‌هایی با امکانات مطلوب از جمله تلوزیون، کولر و قهوه ساز است. جایی که هتل در آن قرار گرفته از هر نظر عالی‌ست، همانطور که گفتیم یک دقیقه تا ساحل فاصله دارد و مرکز خرید پارید نیز پیاده ۵ دقیقه از آن دور است. اگر هم بخواهید به بازار شبانه معروف لنکاوی نیز بروید، می‌توانید با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به آن برسید.

 

 

  Hotel Bahagia

 


آدرس: No. 68-78 Persiaran Bunga Raya, Langkawi Mall, Phase II, Kuah

۱۴ آبان ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 28 مرداد 1398)

نظرات کاربران