راهنمای سفری رمانتیک با تور پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
راهنمای سفری رمانتیک با تور پکن

همه ما دوست داریم مناسبت‌های خاص را برنامه فوق‌العاده‌ای داشته باشیم اما گاهی اوقات بعضی از برنامه‌ها مثل داشتن سفری عاشقانه با همسر، حساسیت بالایی ایجاد می‌کند و خیلی راحت نیست که جایی را انتخاب کنیم. تور پکن به عنوان یکی از اولین مقاصد رمانتیک در دنیا شناخته نمی‌شود اما در عین حال نمی‌توان از جلوه‌های زیبایی آن هم چشم پوشی کرد. پکن یکی از شهرهای برتر ما برای یک گریز رمانتیک غیرمعمول و در عین حال شگفت‌انگیز و صمیمی است. ما برخی از رمانتیک‌ترین نقاطی که پکن ارائه می‌دهد را در اینجا بررسی می‌کنیم.

 

میدان تیان‌آنمن، شهر ممنوعه و معبد بهشت پکن  در چین را ببینید

در این گردش عاشقانه، سه مورد از برترین جاذبه‌های تاریخی پکن یعنی میدان تیان‌آنمن، شهر ممنوعه پکن و معبد بهشت (Tiananmen Square, Forbidden City and Temple of Heaven) دیدن کنید. می‌توانید به تور ملحق شوید، تورهای هدایت شده شما را از در هتل برمی‌دارند و سپس راهنمای شما، شما را به میدان تیان‌آن‌من قرن هفدهم هدایت می‌کند تا در مورد مکان‌های شاخصی مانند یادبود رئیس مائو و تالار بزرگ مردم اطلاعات کسب کنید. در مرحله بعد، شهر ممنوعه قرن پانزدهم را با نگاهی به مصنوعات سلسله مینگ و چینگ در موزه قصر کاوش خواهید کرد. پس از آن، یک ناهار محلی معتبر میل می‌کنید و در نهایت، به معبد بهشت می‌روید، در نمازخانه‌های عظیم پرسه بزنید و با مردم محلی به رسم باستانی تای چی بپیوندید. اما چرا دیدن میدان تیان آنمن پکن، شهر ممنوعه و معبد بهشت یک گزینه رمانتیک عالی است؟ زیرا می‌توانید در کنار هم قدم بزنید، عکس‌هایی زیبا با پس زمینه معبد بگیرید و از خوردن ناهار محلی و معتبری در تور چین لذت ببرید.

 

مهم‌ترین خیابان‌های خرید پکن

شهر ممنوعه پکن در چین با تجربه غذاخوری روی یخی

شهر ممنوعه (Forbidden City) یکی از جذاب‌ترین مقاصد چین است که همه مسافرین تور پکن باید از آن دیدن کنند. با قدم گذاشتن در ردپای امپراتوران بزرگ چین، تاریخ درخشان چین را کاوش کنید و سعی کنید از یک تور جامع با دسترسی به اتاق‌های گنج، کتابخانه امپراتوری و موارد دیگر لذت ببرید. تور شما از دروازه شرقی شهر ممنوعه آغاز می‌شود، جایی که ابتدا از یک خندق زیبا عبور خواهید کرد. حتما از این گردش عاشقانه لذت ببرید و تا می‌توانید عکس‌های زیبایی به یادگار بگیرید. اقامتگاه‌های امپراتوری خیره‌کننده سابق از جمله تالار Wenhua، Wenyuan Pavilion، و مجتمع‌های کاخ Ningshou و Cining را ببینید و یک ناهار خوشمزه را در Icehouse که خانواده سلطنتی یخ خود را در آن ذخیره می کردند، میل کنید. محوطه وسیع شهر ممنوعه برای یک سرگردانی رمانتیک عالی است.

شبی خصوصی به دیوار بزرگ سیماتای، شهر آبی گوبی و شام رمانتیک

از یک شب رمانتیک در یک تور خصوصی به دیوار بزرگ سیماتای و شهر آبی گوبی (Simatai Great Wall, Gubei Water Town) بروید و از لحظات عاشقانه لذت ببرید. در این سفر قبل از بالا رفتن از دیوار چین با تله کابین در شهر آبی پرسه بزنید. از مناظر ۱۰ برج دیده‌بانی تزئین شده با چراغ در شب لذت ببرید و حتما سعی کنید فواره‌های آب رقصان در Wangjinglou را از دست ندهید. در نهایت، از یک شام پر زرق و برق در شهر آب گوبی، لذت ببرید. این شهر زیبا برای گردشی عاشقانه بسیار مناسب است و دیدن برج‌های دیده‌بانی روشن بعد از تاریکی هوا واقعا جادویی است.

 

با برترین کافه‌های پکن آشنا شوید

به گردش در دیوار بزرگ چین بروید

از گردشی استثنایی در دیوار بزرگ موتیانیو (Great Wall at Mutianyu) همراه با پیکنیک لذیذ در داخل یک برج دیده بانی باستانی لذت ببرید. به دیوار بزرگ بروید و از یکی از بزرگ‌ترین شاهکارهای مهندسی در تاریخ بشر شگفت زده شوید. راهنما نیز توضیحات جالبی را در مورد سایت میراث جهانی یونسکو روایت می‌کند. حوالی ظهر، در حالی که مناظر شگفت‌انگیز را تماشا می‌کنید، از خوردن ناهاری خوشمزه لذت ببرید. پس از بازگشت به پکن، اگر هنوز انرژی داشتید به منطقه هنری خارق العاده ۷۹۸ بروید، جایی که می‌توانید گالری‌های هنری، موزه‌ها و فروشگاه‌های بوتیک را کشف کنید. به طور کلی مناظر دیدنی دیوار بزرگ چین، لحظات رمانتیکی را رقم می‌زند و اگر با تورهای گردشی خصوصی همراه شوید لحظات صمیمی و دوستانه‌ای را تجربه خواهید کرد.

تور گردشی غروب در دیوار بزرگ Huanghuacheng پکن در چین

اگر هنوز به دنبال لحظات عاشقانه‌تری هستید قطعا هیچ جایی مثل دیوار بزرگ چین در مدت غروب آفتاب نخواهد بود. بهتر است با تور بروید و یا راهنما داشته باشید. بنابراین راهنمای خود را دنبال کنید تا این بخش وحشی از دیوار بزرگ ساخته شده در دوران سلسله مینگ را کشف کنید. از آنجایی که این بخش کمتر مورد بازدید گردشگران تور چین قرار می‌گیرد، می‌توانید از فضای خصوصی بیشتری که دارید لذت برده و سفر رمانتیکی را تجربه کنید. در میان مزارع فوق‌العاده مزرعه میوه در یک مسیر کوچک پیاده‌روی کنید تا به بخش خلوت دیوار بزرگ برسید. پس از رسیدن، مناظر خیره‌کننده نفس شما را بند می‌آورد، پس فقط استراحت کنید و از پیکنیک خود لذت ببرید و حتما برای گرفتن عکس‌های زیبای عاشقانه با پس زمینه طبیعتی غرق در آتش عصرگاهی انوار خورشید آماده باشید. دیوار بزرگ Huanghuacheng یک مقصد عالی برای ماه عسلی رویایی در چین و سالگرد بوده و برای زوج‌هایی که به دنبال یک تجربه منحصر به فرد و خصوصی در دیوار بزرگ هستند عالی است.

 

معرفی تفریحات رایگان در تور پکن

کاخ تابستانی، معبد لاما و باغ پاندا در باغ وحش پکن در چین

با گشت و گذار در دیدنی‌ترین مناظر پکن، خود را در میراث غنی پکن غرق کنید. ابتدا به معبد لاما (Lama Temple) بروید تا فضای مقدس را در سالن‌های مجلل آن که مملو از کنده کاری‌های رنگارنگ، نقاشی‌های دیواری دقیق و اشیاء مقدس است جذب کنید. هزارتوی شگفت‌انگیز را دنبال کنید تا به مجسمه غول پیکر ۱۸ متری مایتریا بودا برسید. در باغ وحش پکن (Beijing Zoo) می‌توانید پانداهای غول پیکر دوست داشتنی را در محیط‌هایی مشابه زیستگاه‌های طبیعی خود ببینید. بعد از گردش و رسیدن ظهر حتما از ناهار سنتی چینی امتحان کنید و این گردش زیبا و اصیل را تکمیل کنید. در نهایت، از محوطه مجلل کاخ تابستانی (Summer Palace) دیدن کنید و از غرفه‌های زیبا، معابد تزئین شده، پل‌های عجیب و غریب و باغ‌های سرسبز شگفت زده شوید و در نهایت در بازار ابریشم تیانهو هدیه‌ای ابریشمی برای عزیزتان بخرید.

در تم پارک هپی ولی در چین تفریح کنید

در شهر بازی دره شادی (Happy Valley Theme Park) می‌توانید مثل بچه‌ها گردشی شاد و دونفره را داشته باشید و فارغ از دنیا آنقدر تفریح و بازی کنید تا خسته شوید. برخی از امکانات مانند امکانات تفریحی، مناظر زیست محیطی بشریت، و بازی‌های موضوعی را کاوش کنید. نمایش ماسک طلایی با اجراهای دیدنی و پس زمینه‌های خیره کننده خود نفس شما را بند می‌آورد. با رقص فوق‌العاده، حرکات آکروباتیک شگفت‌انگیز و لباس‌های باشکوه نمایش خیره شوید.

 

معرفی دو فرودگاه‌ بزرگ و مهم پکن

پارک جهانی پکن در چین را کاوش کنید

در پارک جهانی پکن (World Park Beijing) به یک سفر اکتشافی جذاب در سراسر جهان بروید. پارک جهانی پکن، مینیاتوری از جهان است، با تمام ۵ قاره در این پارک موضوعی خلاقانه. در اینجا می‌توانید ۱۰۹ جاذبه معروف جهان از ۴۰ کشور جهان را بدون ترک پکن ببینید و از دیدنی‌هایی مانند اهرام مصر، برج ایفل، نوتردام و خانه اپرای سیدنی شگفت زده شوید. دست در دست هم در میان باغ‌های به‌سبک ژاپنی پراکنده زمین قدم بزنید و در کنار ماکت‌های دقیق مجسمه‌های معروفی مانند مجسمه آزادی، مجسمه داوود و پری دریایی عکس بگیرید.

به برج المپیک پکن در چین بروید

برج المپیک پکن (Beijing Olympic Tower) با ارتفاع ۲۵۸ متری، دومین برج بلند شهر است. می‌توانید شریک زندگی خود را برای دیدن مناظر باورنکردنی از بناهای دیدنی شهر از برج المپیک پکن ببرید. در همین نزدیکی، از منظره پرنده از استادیوم ملی، مرکز همایش ملی و مکعب آب لذت ببرید. همچنین، مطمئن شوید که از مناظر پانورامای پکن از بالا عکس‌های یادگاری گرفته‌اید. روزهایی که هوا صاف است افق شهر به شدت دیدنی و جادویی به نظر می‌رسد.

 

۱۰ فعالیت شبانه‌ی عالی در پکن

سایت پکینگ من، غار گل سنگی، پل مارکوپولو در پکن چین را بررسی کنید

در گردشی عاشقانه می‌توانید تاریخ کهن و مدرن پکن را بررسی کنید و لحظات فوق‌‌العاده‌ای را سپری کنید. همچنین زوج‌هایی که عاشق باستان‌شناسی هستند از کاوش در موزه Peking Man Site لذت خواهند برد. یکی از نکات برجسته در این سفر، اتاق‌های نورانی غار گل سنگی (Stone Flower Cave) است. از مجموعه باشکوه استالاگمیت‌ها، استالاکتیت‌ها و دیگر صخره‌ها شگفت زده شوید. آخرین توقف شما در پل افسانه‌ای مارکوپولو پکن (Marco Polo Bridge)، یک شاهکار معماری خواهد بود.

شام بوفه در برج تلویزیون مرکزی پکن در چین

از برج تلویزیون مرکزی (Central TV Tower)، پکن را مانند قبل از آن در بالای زمین ببینید و از مناظر مرتفع از بناهای مهم شهر از جمله شهر ممنوعه، هوتونگ ها و برج عود بودایی لذت ببرید. اما ابتدا، تاریخ را در کاخ تابستانی برای دیدن راهروی طولانی و قایق مرمری آغاز خواهید کرد. سپس برای یک سواری هیجان‌انگیز با چرخ و فلک به پارک شیجینگشان بروید و در نهایت، از یک شام مجلل بوفه در رستوران گردان در برج تلویزیون مرکزی لذت ببرید. از تمام شکوه و جلال در کاخ تابستانی لذت ببرید و روزی فوق‌العاده را تجربه کنید.

 

بهترین غذاهای خیابانی پکن را کجا پیدا کنید؟

شام مغولی، دریاچه هوهای و ماساژ پا در پکن چین

در کنار شام کلاسیک قابلمه داغ مغولی (Mongolian Hot Pot Dinner)، بازدید دوست داشتنی از دریاچه هوهای و ماساژ پا (Houhai Lake & Foot Massage) را در یک عصر افسانه‌ای پکن تجربه کنید. از یکی از رستوران‌های سنتی دیدن کنید و گوشت، غذاهای دریایی، سبزیجات، قارچ، کوفته‌ها و موارد دیگر را در یک قایق در دیگ داغ کلاسیک سر میز خود بپزید. هنگامی که هر دوی شما سیر شدید، به دریاچه هوهای بروید تا از مناظر بارهای نورانی کنار آب لذت ببرید. از محیط اجتماعی لذت ببرید و از دریاچه‌ای که از نور میله‌ها می‌درخشد شگفت زده شوید. به علاوه می‌توانید عصر خود را با ماساژ پا با طب فشاری جوان کننده به پایان برسانید. آرام بنشینید و استراحت کنید زیرا ماساژ درمانگر شما از تکنیک‌های سنتی یین یانگ برای کاهش استرس و تسکین عضلات دردناک شما استفاده می‌کند.

کلاس آشپزی چینی و تور بازار در پکن چین

رازهای غذاهای باستانی چینی را در کلاس آشپزی (Chinese Cooking Class) در پکن بیاموزید و اوقات صمیمی و عاشقانه‌ای را با هم تجربه کنید. در فضای شلوغ بازار محلی غوطه‌ور شوید تا سنت‌های غنی آشپزی منطقه را کشف کنید. هنگام خرید محصولات تازه و مواد خوشمزه، مناظر و بوها را جذب کنید. سپس یک سرآشپز متخصص شما را در تهیه غذاهای لذیذ محلی و غذاهای مجلل با الهام از دستورالعمل‌های قدیمی راهنمایی می‌کند.

 

بهترین مکان‌ها در پکن برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی

 

منبع

 

۰۲ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران