هتل‌های خانوادگی در ازمیر: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
هتل‌های خانوادگی در ازمیر: قسمت دوم

در سفر با کودکان، بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند در هتل‌های خانوادگی اقامت کنند. این هتل‌ها، امکانات و خدمات بیشتری را برای خانواده‌های دارای فرزند خردسال ارائه می‌دهند مانند خدمات مراقبت از کودکان، مناطق بازی و رستوران‌های مناسب.

بنابراین اگر قصد دارید همراه کودکان دلبندتان سفری آرامش بخش و راحت را با تور ازمیر تجربه کنید، در ادامه بخش اول این مطلب ما را همراهی کنید تا سری بزنیم به برخی دیگر از بهترین هتل‌های خانوادگی در ازمیر و با فضا و امکاناتشان از فاصله نزدیک‌تری آشنا شویم.

 

هتل مووِن پیک در ازمیر(Movenpick)

Mövenpick، اقامتگاهی امروزی را ارائه می‌دهد که رو به دریای اژه و در کنار میدان جمهوریت ازمیر واقع شده است. همچنین فرودگاه عدنان مندرس ازمیر، در ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد.

این هتل ۵ ستاره، با امکاناتی جذاب از جمله باشگاه بدنسازی با مربیان خصوصی و چشم‌اندازی پانوراما و همچنین اسپای چشم‌نواز با استخر سرپوشیده و درمان‌های جامع به استقبال مسافران تور ازمیر می‌آید. وای‌فای رایگان نیز، در سراسر اقامتگاه موجود است. کلوب سلامت، کلاس‌های یوگا و پیلاتس برگزار می‌کند. بعلاوه مهمانان می‌توانند در این کلوپ از امکاناتی نظیر سونا، انواع خدمات ماساژ و آرایشگاه نیز برخوردار شوند.

 

اینستاگرامی‌ترین مکان‌ها در ازمیر

همچنین روم سرویس، پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات دربان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صرافی، خدمات خشکشویی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، امکانات اداری نظیر فکس و فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خدمات شاتل فرودگاهی و خدمات کرایه خودرو در این اقامتگاه زیبا برای مهمانان فراهمند.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های کرمی و مبلمان شیک تزئین شده‌ند و مجهز به تهویه مطبوع، عایق صوتی، تلویزیون صفحه تخت، بالش‌های ضد حساسیت و سایر وسایل راحتی و آسایش هستند. برخی از اتاق‌ها نیز، چشم‌اندازی خیره‌کننده از خلیج ازمیر را به مخاطبانشان هدیه می‌دهند.

رستوران Margaux در تمام روز، غذاهای ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کند که با محصولات تازه و محلی تهیه شده‌اند. بعلاوه، وعده‌های غذایی کودکان نیز ارائه می‌شوند. کافه Swiss Cake، با شکلات‌ها و شیرینی‌های خانگی از مخاطبانش در تور ترکیه پذیرایی می‌کند. در حالی که بار Mistral در طبقه بالای آن، نوشیدنی‌ها و چشم‌اندازهایی بی نظیر از مناظر اطراف را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

آدرس: Cumhuriyet Blvrd.No:138 Pasaport-Alsancak, Konak, 35210 Izmir, Turkey

 

هتل سوئیس اوتل بویوک افس در ازمیر (Swissotel Buyuk Efes)

این هتل ۵ ستاره، در قلب ازمیر واقع شده و مشرف به دریای اژه است. این اقامتگاه، با امکاناتی کامل و ایده‌آل نظیر تراس آفتابگیر، باغ، اتاق‌هایی دنج و راحت، مرکز اسپا با استخرهای سرپوشیده و روباز، همچنین یک سالن ضیافت مدرن مجهز به امکانات به روز و مبلمان با کیفیت به استقبال مهمانانش می‌آید. درمان‌های حرفه‌ای سلامتی و زیبایی، در مرکز اسپا و اسپورت Pürovel ارائه می‌شوند. مهمانان همچنین می‌توانند در باشگاه بدنسازی و زمین‌های تنیس، به فعالیت بپردازند.

امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، پارکینگ اختصاصی، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز و صرافی، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خدمات کرایه خودرو، آرایشگاه و شاتل فرودگاهی از دیگر امکانات این اقامتگاه خاطره‌انگیز و جذاب به شمار می‌آیند. گفتنی است پرسنل این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی با مهمانان در تعامل هستند.

 

بهترین پارک‌های آبی نزدیک ازمیر

به لحاظ امکانات سرگرمی باید گفت این هتل برای مهمانانش سنگ تمام گذاشته و با انواع فعالیت‌ها و تفریحات آنها را غافلگیر می‌کند. در این رابطه علاقمندان می‌توانند از کلاس‌های ایروبیک، اجرای موسیقی زنده، کلوپ شبانه و دی جی، کلاس آشپزی، فضای بازی سرپوشیده، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده‌روی و بازدید از گالری‌های هنری برخوردار شوند.

برای خورد و خوراک نیز جای نگرانی نیست، زیرا روف رستوران Equinox، محیطی رمانتیک را با چشم‌اندازهایی بی بدیل از مناظر زیبای خلیج ازمیر ارائه می‌دهد. رستوران Aquarium، غذاهای مخصوص گریل سرو می‌کند و دارای یک تراس باغ دوست داشتنی است. در ضمن بوفه مناسب کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص آنها نیز، در این هتل درنظر گرفته شده‌اند.

همچنین تمامی اتاق‌های مدرن این هتل مجهز به تهویه مطبوع، بالکن مبله، کف‌پوش فرش بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، میز کار، مینی بار، آشپزخانه، کتری برقی، ملحفه، کمد لباس، حمام خصوصی با دوش بارانی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار هستند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این هتل، در منطقه آلسانجاک واقع شده و ۵ دقیقه پیاده تا میدان جمهوریت، فروشگاه‌ها و رستوران‌های متعدد فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر نیز، در مسافت ۱۵ کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد.

 

بهترین هتل‌های رو به آب در ازمیر

آدرس: Alsancak, Gazi Osman Paşa Blv. No:1, 35210 Konak/İzmir, Turkey

 

هتل کی در ازمیر (Key)

این هتل مجلل، در یک ساختمانی تاریخی در قلب ازمیر واقع شده و ۳۴ اتاق بزرگ و راحت را در خود جای داده است. است. اتاق‌های شیک و زیبا و ضد حساسیت این اقامتگاه، از چشم‌اندازهایی بی‌نظیر به مناظر زیبای اطراف و جاذبه‌های گردشگری ازمیر برخوردارند. این اتاق‌ها مجهز به عایق صوتی، تهویه مطبوع، کفپوش کاشی یا مرمر، آی پی تی وی، تلفن آی پی، پایه‌های آیفون و وای‌فای رایگان بوده و دارای مینی بار، چای و قهوه رایگان، میز کار، ملحفه، کمد لباس، آشپزخانه، کتری برقی، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و حوله و سشوار هستند.

بعلاوه اسنک بار، رستوران، روم سرویس، پارکینگ اختصاصی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، میز تور، صرافی، خدمات دربان، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، خدمات کرایه خودرو و صندوق امانات نیز در دسترس مهمانان هستند. همچنین یک فضای سلامتی، با تجهیزات Technogym و Kinesis و همراه با خدمات ماساژ در این هتل درنظر گرفته شده است.

برای شکم گردی می‌توانید به رستوران Key بروید که غذاهای بین‌المللی را با چشم‌اندازی جذاب از دریای اژه سرو می‌کند. بوفه صبحانه نیز دارای گزینه‌های صبحانه ترکی و بین‌المللی است، در حالی که برای ناهار و شام، منوی آلاکارت ارائه می‌شود. بعلاوه لابی بار با مجموعه‌ای از کتاب‌ها و مجلات، نوشیدنی‌ها و اسنک‌های لذیذ، به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته پذیرای مهمانان است.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این هتل، در ۱۷ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس قرار دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی و خدمات کرایه خودروی شخصی را برای گشت و گذار در ازمیر به مهمانان ارائه می‌دهند.

 

هزینه و زمان بازدید از جاذبه‌های ازمیر

آدرس: Mimar Kemalettin Cad. No:1 Konak, Konak, 35260 Izmir, Turkey

 

هتل هیلتون گاردن ایر ازمیر بایراکلی (Hilton garden inn izmir bayrakli)

این هتل ۴ ستاره، مشرف به دریای اژه بوده و از اینجا می‌توانید ۱۵ دقیقه با متروی ایزبان خود را به مرکز شهر برسانید و یا طی ۳۵ دقیقه، به فرودگاه عدنان مندرس بروید. این اقامتگاه از دسترسی آسان به رستوران‌های محلی، مراکز خرید ازمیر، بازارها و سرگرمی‌ها، از جمله سالن کنسرت آرنا و مجتمع نمایشگاهی ازمیر برخوردار است.

همچنین تمامی اتاق‌های این اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی بوده و دارای میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، ملحفه، کمد لباس، آشپزخانه، کتری برقی، یخچال، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

از طرفی می‌توانید در مرکز تناسب اندام مجهز واقع در طبقه اول هتل، به فعالیت بپردازید و تناسب اندامتان را در مدت سفر حفظ کنید. این هتل همچنین، دارای ۳ اتاق جلسه و یک فضای رویداد انعطاف پذیر برای پذیرایی از ۱۵۰ مهمان است. پارکینگ در فضای باز و پارکینگ سرپوشیده رایگان نیز در دسترس هستند.

از دیگر امکانات و خدمات مهم این اقامتگاه می‌توان به وای‌فای رایگان، تراس، باغ، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، مینی مارکت، انبار چمدان، صرافی، رزرواسیون میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی، فضای مخصوص سیگار کشیدن و خدمات کرایه خودرو اشاره کرد.

 

بهترین کافه رستوران‌های ازمیر: قسمت دوم

بعلاوه ورود حیوانات خانگی به این هتل، با پرداخت هزینه اضافی برای ارائه خدمات مجاز است. در ضمن پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ترکی مسلط هستند و از این رهگذر، تعاملی عالی را با مهمانان برقرار می‌کنند.

و اما در این هتل زیبا و باشکوه، می‌توانید روز خود را با یک صبحانه مقوی و آماده در Garden Grille & Bar شروع کنید. این رستوران همچنین، غذاهای محلی آلاکارت را برای ناهار و شام ارائه می‌دهد. در پایان روز نیز می‌توانید در بار هتل به استراحت، صرف یک نوشیدنی و تماشای مناظر غروب خورشید بر فراز دریای اژه بنشینید. همچنین انواع نوشیدنی‌ها و لقمه‌ها در اسنک بار ۲۴ ساعته Pavilion Pantry موجود است که برای میان وعده‌های نیمه شب، بسیار ایده‌آل هستند.

آدرس: 1597/1Sok No:6 Izban Salhane Duragi Karsisi Bayraklı , 35530 Izmir, Turkey

 

هتل کاراجا در ازمیر (Karaca)

این هتل ۴ ستاره که در مرکز ازمیر، سومین شهر بزرگ ترکیه، واقع شده و فقط ۴۰۰ متر از ساحل کوردون فاصله دارد، اقامتی باشکوه و مجلل را در یک ساختمان کلاسیک بازسازی شده، در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی تا میدان جمهوریت ارائه می‌دهد.

مهمانان این هتل به امکاناتی نظیر باغ، وای‌فای رایگان،  پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات دربان، خدمات کرایه خودرو، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه/ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات و فضای مخصوص سیگار کشیدن دسترسی دارند.

در ضمن پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و ترکی مسلط هستند. یک سالن سینما نیز وجود دارد که مهمانان می‌توانند فیلم‌های روز را در آن تماشا کنند. همچنین در مرکز اسپای این هتل می‌توانید از سونا، تجهیزات تناسب اندام و خدمات ماساژ بهره‌مند شوید.

 

بهترین قهوه‌ها در ۸ کافه‌ی ازمیر

برای شکم‌گردی، امکانات کاملی درنظر گرفته شده است. این اقامتگاه هر روز، صبحانه‌ای کامل و غنی به صورت بوفه سرو می‌کند.غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی را نیز می‌توانید در رستوران آلاکارت La Campana میل کنید. کافه بار نیز، نوشیدنی‌ها و شیرینی‌های لذیذی ارائه می‌دهد.

اتاق‌های ضد حساسیت Karaca دارای مبلمان کلاسیک، عایق صوتی، تهویه مطبوع و بالکن با منظره زیبای باغ هستند. بعلاوه از ملحفه، حوله، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، سوکت نزدیک تخت، بالکن مبله، آشپزخانه، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند.

آدرس: Sevket Ozcelik Sokak No:55 Sevgi Yolu (Alsancak), Konak, 35420 Izmir, Turkey

 

هتل لاگورا در ازمیر (L'Agora)

این هتل با یک رستوران، بار، سالن استراحت مشترک، تراس، باغ، اتاق‌های خانوادگی، تراس و چشم‌اندازهایی جذاب از زیبایی‌های اطراف به استقبال مسافران تور ازمیر می‌آید. مهمانان در این اقامتگاه از رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، صرافی، خدمات دربان، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خدمات شاتل، خدمات کرایه خودرو، مینی مارکت و سالن استراحت مشترک با تلویزیون  برخوردارند.

بعلاوه، علاقمندان می‌توانند هر روز از صرف صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. بوفه مناسب کودکان و وعده‌های غذایی بچه‌ها نیز در این اقامتگاه درنظر گرفته شده‌اند. برای سرگرمی اجرای موسیقی زنده، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری و تورهای پیاده‌روی ترتیب داده می‌شوند. گفتنی است پرسنل پذیرش به زبان‌های عربی، انگلیسی، اسپانیایی، فارسی، فرانسوی و ترکی صحبت می‌کنند و تعاملی بی‌نظیر با مهمانان هتل دارند.

 

مسجد حصار، مسجد باشکوه ازمیر

همچنین هر اتاق ضد حساسیت در این هتل مجهز به تهویه مطبوع، عایق صوتی، کفپوش چوبی یا پارکت بوده و دارای میزکار، ملحفه، تخت‌های بزرگ، سوکت نزدیک تخت، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی، سشوار، مینی بار، آشپزخانه، چای/قهوه ساز و پاسیو با منظره باغ است.

در نهایت از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به بعضی جاذبه‌های گردشگری ازمیر همچون برج ساعت، میدان جمهوریت و میدان کوناک اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۱۶ کیلومتری هتل واقع شده است.

آدرس: Havra Sokağı No: 10/C Konak İzmir, Konak, 35250 Izmir, Turkey

 

هتل کوزان سیتی در ازمیر (Kozan City Hotel)

در آخر، سری می‌زنیم به این اقامتگاه دنج و راحت که تنها ۵ دقیقه پیاده روی از نمایشگاه بین‌المللی ازمیر فاصله دارد و در چند قدمی بازار ساحلی و تاریخی کمرالتی واقع شده است. بعلاوه فرودگاه عدنان مندرس ازمیر، ۱۵ کیلومتر با این هتل فاصله داشته و هتل، خدمات شاتل فرودگاهی را به مهمانانش ارائه می‌دهد.

این اقامتگاه مدرن و بزرگ، اتاق‌هایی راحت و نورگیر را در خود جای داده که از کفپوش پارکت، تهویه مطبوع، عایق صوتی و بالکن با منظره شهر برخوردارند. همچنین دارای گاوصندوق، مینی بار، ملحفه، کمد لباس، آشپزخانه، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، جا لباسی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

 

۷ مکان در ازمیر برای قدم زدن و دویدن

از دیگر امکانات و خدمات هتل می‌توان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای‌فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، انبار چمدان، میز تور، خدمات دربان، خدمات کرایه خودرو، صرافی، خدمات خشکشویی، امکانات اداری نظیر فکس/فتوکپی، صندوق امانات، سالن استراحت مشترک، فضای مخصوص سیگار کشیدن اشاره کرد.

همچنین برای خورد و خوراک، صبحانه روزانه به صورت بوفه باز در هتل سرو می‌شود. البته رستوران‌های بسیاری نیز در نزدیکی هتل وجود دارند که امکانات شکم‌گردی را به بهترین نحو برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. در نهایت باید گفت پرسنل پذیرش به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی با مهمانان ارتباط برقرار کرده و در ارائه اطلاعات و کمک به آنها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

آدرس: 1367Sk No:1 Basmane, Konak, 35210 Izmir, Turkey

 

منبع ۱ 

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۰۹ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران