هتل‌های خانوادگی در ازمیر: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
هتل‌های خانوادگی در ازمیر: قسمت اول

بسیاری از هتل‌های خانوادگی، خدمات مراقبت از کودکان را ارائه می‌دهند. این خدمات هنگام سفر با کودکان خردسال، راحتی هر چه بیشتر را برای والدین رقم می‌زنند تا بدون نگرانی در مورد امنیت فرزندان، استراحت کرده و از اوقات سفر لذت ببرند.

از طرفی، بسیاری از هتل‌های خانوادگی دارای مناطق بازی اختصاصی هستند و والدین در هنگام گردش یا استراحتشان، می‌توانند بچه‌ها را با خیال آسوده در این فضاهای مفرح رها کرده تا سرگرم شوند. 

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه هتل‌های خانوادگی، وجود رستوران‌های خانواده پسند است که منویی مخصوص کودکان داشته و با گزینه‌های سالم و مناسب از این مهمانان کوچک پذیرایی می‌کنند. در نهایت باید بگوییم برخی هتل‌های خانوادگی اغلب امکاناتی اضافی مانند استخر، اسپا و سالن‌های ورزشی را ارائه می‌دهند که تمام اعضای خانواده می‌توانند به صورت جمعی از آنها لذت ببرند.

حال اگر عازم سفر با تور ازمیر همراه با عزیزانتان هستید، شاید خالی از لطف نباشد که پیش از سفر، با برخی از بهترین هتل‌های خانوادگی در این شهر آشنا شوید. بعلاوه می‌توانید با مطالعه مقاله سفری جذاب برای کودکان در تور ازمیر، با سایر پتانسیل‌های این شهر برای خوشگذرانی فرزندان دلبندتان آشنا شوید.

 

هتل رنسانس ازمیر (Renaissance Izmir Hotel)

این هتل ۵ ستاره در مرکز ازمیر و در منطقه کوناک، در چند قدمی تفرجگاه ساحلی محبوب کوردون واقع شده است و حدود ۱۷ کیلومتر تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فاصله دارد.

مهمانان این اقامتگاه به وای فای رایگان، پارکینگ، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، صرافی، میز تور، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، سالن استراحت مشترک، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات خشکشویی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامتی و تراس آفتابگیر با چشم اندازی جالب توجه از منظره شهر دسترسی دارند.

گفتنی است مرکز اسپا امکاناتی جذاب از جمله استخر سرپوشیده، جکوزی، خدمات ماساژ، سونا و حمام ترکی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در ازمیر

بعلاوه تمامی اتاق‌ها، ضدحساسیت و دارای عایق صدا بوده و مجهز به گاوصندوق شخصی و آشکارسازهای دود هستند تا ایمنی مهمانان را حفظ کنند. در ضمن از کفپوش مرمرین، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار،  یخچال، بالکن مبله، قهوه ساز، میز کار، حوله، ملحفه، کمد لباس، حمام خصوصی همراه با دوش، وان آبگرم، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند.

برای شکم گردی باید گفت رستوران آلاکارت هتل که بر روی پشت بام و تراس قرار دارد، با منظره‌ای زیبا از خلیج ازمیر و غذاهای خلاقانه مدیترانه‌ای از مهمانانش پذیرایی می‌کند. صبحانه نیز، به صورت بوفه ارائه می‌شود. اسنک‌ها و نوشیدنی‌های باکیفیت را، می‌توان در بار هتل سفارش داد. بوفه مناسب برای کودکان و وعده‌های غذایی مخصوص کودکان نیز، در این هتل فراهمند.

گفتنی است میز تور، کلاس‌هایی را در مورد فرهنگ محلی این منطقه برای علاقمندان ترتیب داده و اطلاعاتی جذاب و مفید را برای گشت و گذار در اختیار مسافران تور ازمیر قرار می‌دهد. هر چند که خدمات کرایه دوچرخه و کرایه خودرو نیز، در این اقامتگاه ارائه می‌شوند.

آدرس: Akdeniz, Gazi Osman Paşa Blv. No:16, 35210 Konak/İzmir, Turkey

 

هتل ایرپورت تاو ازمیر (Tav Airport Hotel Izmir)

این هتل، در داخل ترمینال بین المللی فرودگاه عدنان مندرس ازمیر واقع شده و اقامتی به یادماندنی را با امکاناتی مدرن در فضایی صمیمی و راحت ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند با ۴۰ دقیقه سواری با مترو، به مرکز شهر و جاذبه‌های توریستی ازمیر داشته باشند.

در اینجا وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، انبار چمدان، بار، رستورانی که غذاهای دریایی اژه‌ای و بین المللی سرو می‌کند و اتاق جلسات فراهمند. همچنین مهمانان از خدماتی همچون رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، روم سرویس و خدمات خشکشویی بهره مند خواهند شد. در ضمن، ورود حیوانات خانگی به این اقامتگاه ممنوع است. جالب است بدانید پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی با مهمانان تعامل دارند.

 

بهترین پارک‌های آبی نزدیک ازمیر

در اینجا ۸۱ اتاق راحت و دنج را خواهید یافت که از کفپوش چوبی یا پارکت، عایق صوتی و تهویه مطبوع برخوردارند و همگی دارای تختخواب‌های بزرگ، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، فضای نشیمن، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه، کتری برقی، مینی بار، ملحفه، حوله و حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. این اتاق‌ها به زیبایی با مبلمان جذاب تزئین شده‌اند و همچنین چشم اندازی قابل توجه از مناظر شهر را به مهمانان هدیه می‌دهند.

آدرس: Adnan Menderes Havaalani Yeni Dis Hatlar Terminali Gaziemir, Gaziemir, 34510 Izmir, Turkey

 

هتل اسوالین در ازمیر (Svalinn)

این هتل ۴ ستاره که یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی در ازمیر به شمار می‌آید، در منطقه قاضی امیر، در ۶ کیلومتری منطقه دوست داشتنی بایراکلی و ۰.۵ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس قرار دارد.

بعلاوه فای رایگان در سراسر اقامتگاه، پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، نگهبانی ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک، بار،رستوران، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، میز تور، صرافی، اتاق جلسات و ضیافت، صندوق امانات، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و خدمات کرایه خودرو نیز فراهمند.

در کنار اینها مهمانان می‌توانند به ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی) دسترسی داشته باشند. خدمات خشکشویی نیز در صورت درخواست و با هزینه اضافی ارائه می‌شود. همچنین باید گفت پرسنل پذیرش نیز به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و تعاملی بی نظیر و صمیمانه با مهمانان دارند.

 

معرفی بهترین هتل‌های لاکچری ازمیر

برای خورد و خوراک می‌توانید روزتان را با صبحانه روزانه که به صورت بوفه آزاد سرو می‌شود شروع کنید. و در طول روز نیز، از خوراکی‌های باکیفیت و لذیذ بار و رستوران لذت ببرید.

و برای ریلکس کردن و استراحت، نیز هیچ چیز بیشتر از آفتاب گرفتن در تراس و یا برخورداری از خدمات مرکز اسپا نمی‌چسبد. خصوصا اینکه مرکز اسپا استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا و خدمات ماساژ کامل بدن را ارائه می‌دهد و ساعاتی مفرح و لذت بخش را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. همچنین برای سرگرمی در طول روز، امکانات دوچرخه سواری، بیلیارد، دارت، بازی های رومیزی و پازل مهیا هستند.

و اما اتاق‌ها... باید گفت تمامی اتاق‌های ضد حساسیت این اقامتگاه، از دکوراسیونی شیک و زیبا برخوردارند و دارای عایق صوتی، تهویه مطبوع، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، سوکت نزدیک تخت، میز کار، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای ، فضای نشیمن، پشه بند، مینی بار، قهوه/چای ساز، حوله، حمام اختصاصی با جکوزی و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، یخچال، آشپزخانه، صندلی کودک و میز غذاخوری برخوردارند. در عین حال با وجود بالکن مبله، چشم اندازی جذاب به باغ هتل و منظره شهر داشته و اقامتی مفرح و آرامش بخش را برای مسافران خسته تور ازمیر رقم می‌زنند.

به لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی به جاذبه‌های توریستی ازمیر باید گفت برج ساعت ازمیر ۱۰ کیلومتر، قلعه کادیفه کاله ۹ کیلومتر، مرکز نمایشگاه‌های ازمیر ۲۰ دقیقه رانندگی و ایستگاه متروی Esbas  که دسترسی آسان به مرکز شهر را  فراهم می‌کند ۷۰۰ متر از این هتل فاصله دارند.

بعلاوه باید گفت اینجا، یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای خانواده‌هایی است که همراه فرزند خردسال سفر می‌کنند، زیرا زمین بازی در فضای باز و اتاق بازی برای کودکان فراهم بوده و همچنین کالسکه کودک در دسترس است. از طرفی وعده‌های غذایی کودکان نیز در این اقامتگاه سرو می‌شوند. بعلاوه درب‌های ایمنی کودک نیز درنظر گرفته شده‌اند.

 

هتل ۵ ستاره‌ی ویندهام گرند ازمیر

آدرس: Akcay Caddesi No:172 Gaziemir, Gaziemir, 35410 Izmir, Turke

 

هتل بلانجا در ازمیر (Blanca)

قله مرتفع کادیفه کاله، تقریبا ۱۰ دقیقه رانندگی و مرکز شهر ازمیر، ۱۵ دقیقه پیاده روی با این اقامتگاه فاصله دارند. بعلاوه این هتل، در ۱.۹ کیلومتری مرکز هنری آرکاس و دیگر جاذبه‌های اصلی ازمیر واقع شده است.

این هتل ۴ ستاره که ۷۵ اتاق بزرگ و نورگیر را در خود جای داده، با امکاناتی جذاب نظیر باغ، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، تراس، سالن استراحت مشترک، انبار چمدان، کافی شاپ، بار، رستوران با وعده‌های غذایی مخصوص کودکان، میز تور، صرافی، کالسکه کودک، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، صندوق امانات، مینی مارکت، فضای مخصوص سیگار کشیدن، بوفه مناسب کودکان و جکوزی به استقبال مهمانان تور ازمیر می‌آید. همچنین خدماتی نظیر شاتل فرودگاهی، خدمات خشکشویی، روم سرویس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته و خدمات کرایه خودرو در این اقامتگاه فراهمند.

بعلاوه تمامی اتاق‌ها مجهز به امکانات مدرن بوده و برخی از آنها، چشم اندازی دیدنی به منظره  شهر دارند. این اتاق‌ها از عایق صوتی، تهویه مطبوع، بالکن مبله، تخت تاشو، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، ملحفه، حوله، کمد لباس، صندلی کودک، مینی بار، آشپزخانه، کتری برقی، یخچال، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و حوله برخوردارند.

آدرس: 1397Sokak No : 2 Kahramanlar, Konak, 35230 Izmir, Turkey

 

هتل پارک این بای رادیسون ازمیر (Park Inn By Radisson Izmir)

اینجا یکی از بهترین هتل‌های مناسب کودکان و بزرگسالان در ازمیر بوده و با ۱۰ دقیقه پیاده روی از مرکز شهر، می‌توانید خود را به این هتل برسانید. این هتل امروزی در قلب ازمیر، تنها ۱۹ دقیقه رانندگی تا فرودگاه عدنان مندرس فاصله دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه اضافی برای مهمانان ارائه می‌شود.

گفتنی است این اقامتگاه، در چند قدمی خط ساحلی کوردون واقع شده و اتاق‌هایش، چشم اندازی جذاب به منظره بی بدیل دریا دارند. بازار تاریخی کمرالتی، برج ساعت ازمیر، مرکز خرید اسکله کوناک و بندر پاساپورت نیز، به راحتی در دسترس هستند.

 

آشنایی با ۱۲ نقطه دیدنی ازمیر

هر اتاق این هتل ۴ ستاره، با مبلمان شیک و رنگارنگ و فرش تزئین شده‌اند و دارای تهویه مطبوع، عایق صوتی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و وای فای پرسرعت هستند. بعلاوه سایر وسایل و امکانات راحتی و آسایش از جمله کتری برقی، میز تحریر، مینی بار، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، آشپزخانه، قفسه خشک کن لباس و چای/قهوه ساز را در خود جای داده‌اند.

برای شکم گردی می‌توانید روز خود را با صبحانه بوفه غنی که در تراس سرو می‌شود، همراه با منظره دریا آغاز کنید. رستوران ضمن ارائه غذاهای لذیذ برای بزرگسالان، وعده‌های غذایی مخصوص کودکان را نیز ارائه می‌دهد.

همچنین این هتل، اقامتی ایده آل و به یادماندنی را با کلیه خدمات و امکانات رفاهی فراهم می‌کند از جمله: وای فای رایگان، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته، اسنک بار، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، خدمات خشکشویی، روم سرویس، میز تور، سالن جلسات و صندوق امانات. جالب است بدانید پرسنل این هتل به زبان‌های بلغاری، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی و ترکی با مهمانان در ارتباط هستند.

آدرس: Alsancak Mahallesi, Cumhuriyet Blv No:124, 35210 Konak/İzmir, Turkey

 

اسمارت هتل ازمیر (Smart Hotel Izmir)

این هتل‌ خانوادگی آرام و دنج در ازمیر، دارای موقعیت مکانی مرکزی بوده و ۱۷ دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید مدرن Konak Pier Mall ، تنها ۱۰۰ متر تا ایستگاه مترو بسمانه و ۱.۳ کیلومتر تا برج ساعت ازمیر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در ۱۴ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

این هتل ۴ ستاره، دارای ۶۳ اتاق ضدحساسیت و مجهز به عایق صوتی و تهویه مطبوع بوده که از طراحی ساده و شیک و کف چوبی یا پارکت برخوردارند.

اتاق‌ها با وجود کلیه امکانات رفاهی از جمله بالکن مبله با چشم اندازهایی دیدنی، ملحفه، کمد لباس، تخت بسیار بلند (بیش از ۲ متر)، سوکت نزدیک تخت، آشپزخانه، مینی بار، یخچال، قهوه/چای ساز، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار و همچنین حمام اختصاصی همراه وان یا دوش، دمپایی، لوازم آرایش رایگان و سشوار، اقامتی راحت و خاطره انگیز را به ارمغان می‌آورند. برخی از اتاق‌های ویژه نیز، دارای یک فضای نشیمن برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان هستند.

 

گشت و گذار در ازمیر در اولین سفر

همچنین وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن استراحت مشترک، انبار چمدان، اسنک بار، کافی شاپ، رستوران، مرکز تناسب اندام، سونا، تراس، روم سرویس، خدمات خشکشویی، خدمات دربان، میز تور، صرافی، صندوق امانات و فضای مخصوص سیگار کشیدن، از دیگر خدمات و امکانات مهم این اقامتگاه به شمار می‌آیند.

برای سرگرمی در طول روز، می‌توانید مینی گلف بازی کنید و یا برای گشت و گذار در این حوالی، دوچرخه و خودرو کرایه نمایید. همچنین فضای بازی سرپوشیده، وسایل بازی‌های رومیزی و پازل نیز درنظرگرفته شده‌اند.

گفتنی است این هتل، دوستدار حیوانات خانگی بوده و به گرمی از آنها استقبال می‌کند. هر چند که خدمات مربوطه، رایگان نیستند و با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شوند. در ضمن پرسنل این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی مسلط هستند.

آدرس: İsmet Kaptan, 1368. Sk. No:2, 35210 Konak/İzmir, Turkey

در این مقاله، برخی از پتانسیل‌های سفر با تور ازمیر برای اقامت راحت خانواده‌ها، خصوصا آنهایی که با فرزند خردسال سفر می‌کنند را معرفی کردیم. اما داستان ما به همین نقطه ختم نمی‌شود! بلکه گزینه‌های بسیار دیگری نیز وجود دارند که در مقاله بعدی، بعضی دیگر از مهمترین‌ها را در این رابطه از نظر خواهیم گذراند.

 

منبع ۱ 

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

۳۰ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران