بهترین کافه رستوران‌های ازمیر: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
بهترین کافه رستوران‌های ازمیر: قسمت دوم

ازمیر سرشار از انواع غذاکده‌های شلوغ است و از غذاکده‌های خیابانی تا رستوران‌های ۵ ستاره را به وفور در این شهر خواهید یافت. اینجا پسرعموی استانبول است و به خصوص به لحاظ فرهنگ غدایی، شباهت زیادی به آن دارد. این شهر در زمستان‌ها معتدل و تابستان‌ها خشک و گرم است و بنابراین اغلب رستوران‌ها، یک فضای بیرونی را نیز برای ارائه خدمات به مشتریان درنظر می‌گیرند. در نتیجه رستوران گردی، یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی در سفر با تور ازمیر به شمار می‌آید. بیایید در ادامه مقاله قبل، سفری داشته باشیم به برخی دیگر از بهترین کافه رستوران‌های ازمیر.

 

Sevinc Pastanesi

این کافه رستوران که فضای دنج و دور از همهمه شهر ارائه می‌دهد، بیش از ۷۰ سال است که صحنه غذاخوری در ازمیر بوده و این سابقه طولانی نشانی از اعتبار و خدمات ارزنده‌اش می‌باشد. اینجا محبوب مردم محلی است و اگر دوست دارید در سفر با تور ازمیر، این مردمان را از نزدیک ببینید و یا با آنها دوست شوید، مکان مناسبی را یافته‌اید.

 

بهترین قهوه‌ها در ۸ کافه‌ی ازمیر

Sevinc Pastanesi

در این کافه رستوران در کنار میان وعده‌ها و شیرینی‌های خوشمزه، می توانید از طعم‌های بی‌نظیر قهوه و چای سیب لذت ببرید، هر چند که ما پاولوا با توت و کیک شکلاتی با پسته خرد شده را به شما توصیه می‌کنیم.

آدرس: Alsancak, Ali Çetinkaya Blv No: 27 D:C, 35220 Konak/İzmir, Turkey

 

Tavaci Recap Usta

اگر به اندازه کافی از طعم غذاهای دریایی ازمیر لذت برده‌اید و حالا به دنبال سایر غذاهای گوشتی هستید، این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در اینجا فرصتی عالی برای امتحان کردن غذاهای دلچسب و سنتی ترکی فراهم است. گوشت گوسفند به روش‌های مختلفی طبخ و ارائه می‌شود و غذاهای گوشت گاو نظیر کوفته و کباب سیخی همیشه مورد علاقه مشتریان پرو پا قرص این رستوران هستند. گفتنی است در اینجا همچنین یک پاسیوی بزرگ در فضای باز وجود دارد که مکانی دوست داشتنی برای گذراندن یک عصر در شرایط آب و هوایی دلپذیر به شمار می‌آید.

Tavaci Recap Usta

آدرس: Alsancak, Atatürk Cd. No:364, 35220 Konak/İzmir, Turkey

 

Yengec 

این رستوران، یک تجربه غذاخوری را در فضایی زیبا فراهم می‌کند. این ساختمان ۱۵۰ ساله که در نزدیکی آب واقع شده، فضایی عاشقانه و ویژه را به مخاطبان هدیه می‌دهد. پرسنل بسیار صمیمی و مودب بوده و محیط به قدری راحت است که انگار در خانه خودتان هستید.

 

بهترین جاذبه‌های تاریخی ازمیر

Yengec

غذاهای منو، از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه و بر اساس دستورالعمل‌های سنتی طبخ می‌شوند و بیش از ۲۲ نوع غذای دریایی را می‌توانید در اینجا بیابید که ماهی‌هایشان همان روز صید شده‌اند و بسیار تازه هستند. در ضمن، منوی رستوران به صورت فصلی تغییر می‌کند تا همیشه در هر زمانی، بهترین مواد تازه برای طبخ در دسترس باشند.

آدرس: Alsancak, Atatürk Cd. 314/A, 35220 Konak/İzmir, Turkey

 

Kircicegi

اینجا رستورانی است که به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد و در تمام ساعات، حتی اواخر شب نیز می‌توانید از طعم غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید. محبوبترین‌ها در منو، غذاهای کبابی بوده هر چند که گزینه‌های گیاهخواری نظیر اسفناج و پنیر نیز در اینجا سرو می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم برای دسر، کونفه را صرف کنید که یک غدای سنتی ترکی بسیار معروف است و با خمیر، پنیر و شربت شکر تهیه می‌شود. گفتنی است این رستوران، شعبات بسیاری در ازمیر دارد و معروف‌ترین آنها رستورانی است که در Alsancak واقع شده است.

 

بهترین سفرهای روزانه از ازمیر

Kircicegi

آدرس: Alsancak Mahallesi Kıbrıs Şehitleri Caddesi No: 83 Alsancak, 35220 Konak, Turkey

 

Kofteci remzi

اینجا نیز یک رستوران شلوغ و پرطرفدار و ۲۴ ساعته در قلب خیابان بوستانلی است که از سال ۱۹۶۵ فعالیت خود را شروع کرده است. در این فضای دل‌انگیز، انواع کبابها و کوفته در کنار نان‌های تازه و نوشیدنی ها سرو می‌شوند و البته توصیه می‌کنیم قبل از ترک رستوران، حتما یک کاسه سوپ عدس بخارپز نیز صرف کنید. 

Kofteci remzi

آدرس: Bostanlı, Cemal Gürsel Cd. No:486, 35590 Karşıyaka/İzmir, Turkey

 

Friends & Burgers

برای کسانی که میل به گوشت گاو فراتر از کباب معمولی دارند و در نزدیکی مرکز خرید Agora در Balcova مشغول گشت و گذارند، این فست فود عالی را پیشنهاد می‌کنیم. همبرگرها بی‌نظیرند و مواد اولیه، خانگی و تازه و خوشمزه هستند. جالب است بدانید که طعم‌های ابتکاری نظیر برگر مکزیکی با سس تند و یا همبرگر FitFun سالم و پر از سبزیجات نیز در این فست فود یافت می‌شوند. هر چند که پرطرفدارترین گزینه، همبرگر قارچ و سیر همراه با یک ظرف سیب زمینی و مقدار زیادی سس کچاپ است.

 

۷ مکان در ازمیر برای قدم زدن و دویدن

Friends

آدرس: Bahçelerarası, Mithatpaşa Cd. No:1446 D:B101, 35330 Balçova/İzmir, Turkey

 

Leman Kultur

این رستوران زیبا و خلاق و جذاب، انواع غذاهای بین‌المللی نظیر مکزیکی، ایتالیایی و آمریکایی و همچنین غذاهای سنتی ترکی را با تزئیناتی زیبا همراه با نوشیدنی‌های گوارا ارائه می‌دهد و خاطراتی جالب را برای شما و عزیزانتان از سفر با تور ازمیر رقم می‌زند. در ضمن باید گفت این رستوران، شعبات متعددی در ازمیر دارد که از آن میان می‌توان به شعبه Asancak و Bostanli اشاره کرد.

Leman Kultur

آدرس: Bahçelerarası Mah, Mithatpaşa Caddesi 44, Egepark AVM, D:Z 33, 35330 Balçova/İzmir, Turkey 

۲۶ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران