بهترین قهوه‌ها در ۸ کافه‌ی ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
بهترین قهوه‌ها در ۸ کافه‌ی ازمیر

ازمیر نیز دقیقا مانند هر شهر بزرگ دیگری، سهم خود را از انواع کافه‌ها و رستوران‌های رنگارنگ دارد و در کنار سایر جاذبه‌های گردشگری، بهترین امکانات را برای شکم گردی و دورهمی‌های دوستانه فراهم می‌کند. می‌توانید بسیاری از گزینه‌های خورد و خوراک را در مقاله لذت شکم گردی در بهترین کافه رستوران‌های ازمیر بیابید.

و اما اگر در گشت و گذارهای جالب توجهتان در سفر با تور ازمیر، هوس خوردن قهوه به سرتان زد، باید بدانید که می‌توانید به راحتی از قهوه ترک سنتی گرفته تا  گزینه‌های دیگر نظیر کاپوچینو، اسپرسو و غیره را بیابید و در یکی از بهترین کافه‌ها برای خوردن قهوه در ازمیر لحظاتی خوشمزه و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

 

Two Cups Coffee

این کافه بی‌نظیر، دانه‌های قهوه با کیفیت را از سراسر جهان انتخاب می‌کند تا نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای از جمله اسپرسوی لذیذ را در اختیار مشتریانش قرار دهد. و البته ناگفته نماند که طعم انواع دسرهای خانگی با طعمی به یادماندنی را می‌توانید در این کافه زیبا تجربه کنید.

 

آدرس: D:Z1, No:179 Kıbrıs Şehitleri Caddesi, İzmir, 35220, Turkey

 

Baristocrat 3rd Wave

در اینجا نیز نوشیدنی‌ها، از قهوه‌های وارداتی باکیفیتی تهیه می‌شوند. شما می‌توانید انواع مختلفی از قهوه را که با سبک‌های مختلف دم کردن تهیه می‌شوند میل کنید. پرسنل بسیار صمیمی بوده و به شما در انتخاب قهوه‌ای مناسب ذائقه‌تان کمک می‌کنند. جالب است بدانید که در این کافه، کلاسها و کارگاه‌هایی برای باریستاهای آینده برگزار م‌ شود و همچنین انواع لوازم و تجهیزات تهیه قهوه به فروش می‌رسد.

 

۷ مکان در ازمیر برای قدم زدن و دویدن

آدرس: D:.No:21 İzmir, 35220, Turkey

 

Brothers Coffee

همیشه در این کافی شاپ آرام و دنج، افرادی را خواید یافت که در فضای داخلی و یا در هوای تازه و زیر آفتاب دل‌انگیز و به نوشیدن قهوه‌ای عالی و خوشمزه مشغولند. جالب است بدانید که از کورتادو گرفته تا قهوه فیلتر شده و حتی قهوه ترک در اینجا سرو می‌شوند. این مکان از سال ۲۰۱۶ افتتاح شده و در همین مدت زمان محدود، توانسته محبوبیت بالایی را در بین مردم محلی و گردشگران بدست آورد.

آدرس: No:151/B Cumhuriyet Bulvarı, İzmir, 35220, Turkey

 

97Coffee

دو دوست خانم باریستا که در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر آشنا شدند، این کافی شاپ دنج و راحت و زیبا را افتتاح کردند و از آن زمان تاکنون، به ارائه خدماتشان مشغولند. دلیل نامگذاری و استفاده از عدد ۹۷ نیز به آغاز این آشنایی برمی‌گردد. در اینجا انواع بی‌نظیری از قهوه به طرق مختلف تهیه و سرو می‌شوند و همچنین کیک‌ها و دسرهای خانگی آنها، هوش از سر مشتریان می‌برند. گفتنی است این دسرها، توسط مادر یکی از این دو خانم باریستا تهیه می‌شوند.

 

معرفی فرودگاه عدنان مندرس ازمیر

آدرس: 34-1C1382 Sk., Kültür Mahallesi, Izmir, 1382, Turkey

 

Münire

این کافه که از شهرت بالایی در میان سایر کافی شاپ‌های ازمیر برخوردار است، فضایی کاملا نوستالژیک در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و ضمن ارائه قهوه، اجناس عتیقه و قدیمی را نیز به فروش می‌رساند. جالب است بدانید که در اینجا علاوه بر قهوه ترکی خوشمزه، حدود ۲۰ نوع نوشیدنی ترکی و مطرح سراسر کشور نیز سرو می‌شوند. در ضمن از آنجا که این فضا کوچک است، نمی‌توانید ساعت‌ها در آن وقت بگذرانید. زیرا افراد بسیاری هستند که منتظرند میز شما خالی شود و بتوانند از لذت این فضای جالب توجه برخوردار شوند.

آدرس: n:4 1484. Sokak, İzmir, 35220, Turkey

 

Şükrü Bey’in Yeri

این کافه، در یک کاروانسرای زیبا به نام Kızlarağası Hanı واقع شده که قدمت آن به سال ۱۷۴۴ باز می‌گردد. فضای این کافه، بسیار تحت تاثیر جو این جو تاریخی بوده و شما را به گذشته ها می‌برد. در واقع این محیط سنتی، شما را از فضای مدرن شهری بسیار دور می‌کند. بعلاوه باید گفت در اینجا قهوه ترکی بسیار باکیفیتی، در فنجان سنتی مخصوصی دم می‌شود که نظیرش را جای دیگری ندیده‌اید و از قهوه جوش استفاده نمی‌شود. بنابراین در بدو امر، فنجان‌ها بسیار داغ هستند و نمی‌توانید برای خوردن این نوشیدنی گوارا عجله کنید.

 

مسجد حصار، مسجد باشکوه ازمیر

 

آدرس: No:18 906. Sokak, İzmir, 35250, Turkey

 

Poka Coffee Roasters

Poka یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید ساعت‌ها در آن خلوت کنید و یا از دورهمی با خانواده و عزیزانتان لذت ببرید. ترکیب رنگی سبز و زرد، فضای نشیمن بزرگ که معمولا همیشه شلوغ است و باریستاهایی حرفه‌ای و صمیمی، در اینجا یک جو گرم و دوست داشتنی ایجاد می‌کنند. باریستاها قهوه‌ها را به خوبی دم می‌کنند و البته بسیار علاقمندند به شما اطلاعاتی در این رابطه ارائه دهند و یا بازخوردی از شما در مورد نوشیدنی‌های سرو شده دریافت کنند.

 

آدرس: No:171 Kıbrıs Şehitleri Caddesi, İzmir, 35220, Turkey

 

Awake

و در نهایت به این کافه زیبا می‌رسیم که فضای بیرونی آن با انبوهی از گلها و گیاهان احاطه شده است. این کافی شاپ جالب توجه، دارای منوی روزانه‌ای است و می‌توانید گزینه‌های هر روز را روی تخت سیاه فضای بیرون مشاهده کنید. علاقمندان جدی و پرو پاقرص قهوه، قادرند در میان یک لیست طولانی از انواع قهوه نظیر ترک و اسپرسو، یکی را انتخاب کنند و بهترین طعم‌ها و کیفیت‌ها در اینجا تجربه نمایند. بعلاوه در این فضای به یادماندنی، انواع دم نوش‌ها و دسرهای لذیذ نیز به مشتریان ارائه می‌شوند.

آدرس: No: 3 B 1381. Sokak, İzmir, 35220, Turkey 

۰۵ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران