بهترین رستوران‌های ایتالیایی در ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
بهترین رستوران‌های ایتالیایی در ازمیر

شهر بندری ازمیر در کنار دریای اژه واقع شده و طی هزاران سال، مردمانی از مناطق مختلف کره زمین به اینجا آمده‌اند و رفته‌اند. در این منطقه می‌توانید فرهنگ به جا مانده از یونانی‌ها، ترک‌های کرت، یهودیان سفاردی، ارمنی‌ها، اروپایی‌ها و کردها را بیابید. غذاهای ازمیر نیز تحت تاثیر این تنوع فرهنگی قرار گرفته‌اند. بنابراین انواع رستوران‌ها و کافه‌های ازمیر شاهد خواهید بود که غذاهای بومی و بین المللی سرو می‌کنند. مقاله معرفی ۱۴ رستوران برتر ازمیر، اطلاعات مفیدی را در این رابطه در اختیارتان قرار خواهد داد.

بعلاوه فصول متنوع و زمین‌های حاصلخیز نیز در شکل‌گیری طعم‌های بی نظیر و مختلف نقش بسزایی داشته‌اند. در ادامه سری می‌زنیم به بهترین رستوران‌های ایتالیایی و یک شکم گردی جذاب در سفر با تور ازمیر را تجربه می‌کنیم.

 

ریپابلیک در ازمیر (rePUBlic-izmir)

این رستوران، در نزدیکی موزه آتاتورک قرار دارد و علاقمندان را چشیدن پیتزاهای خوش پخت و همبرگرهای خوش طعم در کنار نوشیدنی‌های گوارا پس از گردش در ازمیر دعوت می‌کند. همچنین فلافل‌های بزرگ و غذاهای گیاهی نیز، طرفداران بسیاری در این رستوران دارند. بعلاوه خدمات عالی و فضای آرامش بخش، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی، به رضایت مشتریان در این مکان می‌افزایند. در ضمن می‌توانید برای بهره مندی از هوای تازه، از میز و صندلی‌های فضای بیرونی برای خوردن غذایتان استفاده کنید.

آدرس: Çankaya, İrfan Boyuer Sk. 4/A, Izmir, İzmir, Turkey

 

ریحان پاستانسی در ازمیر (Reyhan Pastanesi)

در حین پیاده روی در حوالی موزه آتاتورک، می‌توانید سری به این کافه بیکری بزنید و از طعم بی نظیر پاستا، زیما و پکای خوشمزه در کنار پروفیترول، چیزکیک‌ها و بستنی لذیذ نهایت لذت را ببرید. همچنین از خوردن فراپه شکلاتی، چای یا لیموناد عالی غافل نشوید.

گفتنی است این کافه، از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار بوده، بعد و یا قبل از رفتن به این کافه به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری ازمیر نیز دیدن کنید. ازطرفی پرسنل حرفه‌ای، خدماتی استاندارد و رضایت بخش ارائه می‌دهند. خدمات تحویل غذا، وای فای رایگان، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و پارکینگ نیز در دسترس مشتریان هستند. و جالب است بدانید که همه این امکانات، با پرداخت قیمت‌هایی مقرون به صرفه در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرند.

 

بهترین سفرهای روزانه از ازمیر

آدرس: Çankaya, Mustafabey Caddesi No:24 Alsancak, Izmir, İzmir, Turkey, 35220

 

رستورانت پیزریا وندیک در ازمیر (Ristorante Pizzeria Venedik)

این مکان نیز، در نزدیکی موزه آتاتورک واقع شده و یکی از بهترین غذاکده‌ها برای صرف غذاهای ایتالیایی در ازمیر به شمار می‌آید. در اینجا پیتزای خوش پخت مارگاریتا، زیما، پکا، سوپ، ریزوتو، بوراتا، پاستا، استیک و دسرهایی نظیر تیرامیسوی خوشمزه، هالو هالو و براونی به شدت پرطرفدارند. و البته نوشیدنی‌های گوارا از جمله لیموناد و قهوه عالی، لذت این خورد و خوراک را به اوج می‌رسانند.

فضای صمیمی این رستوران، به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که پس از یک روز گشت و گذار خسته کننده به آرامش برسند و استراحت کنند. محیط زیبای بیرونی و میز و صندلی‌های فضای باز به کمک محیط داخلی گرم و صمیمی با دکوراسیون جذاب می‌آید تا رضایت مشتریان را به حداکثر برساند. و در عین حال پرسنل نیز در تلاشند تا تاثیری مثبت روی مخاطبان به جای گذاشته و با خدماتی سریع و سطح بالا، آنها را سورپرایز کنند. در نهایت وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا نیز به مخاطبان ارائه می‌شوند.

آدرس: Çankaya, 1382 Sokak, Alsancak - İzmir Gül sokak No:10/A-B, Izmir, İzmir, Turkey

 

براوو پاتیسریه در ازمیر (Bravo Patiserie)

این کافه بیکری با غذاهای بین المللی باکیفیت و لذیذ که از تزئیناتی زیبا برخوردارند، از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در این میان کیک، زیما، سوپ و پاستا بسیار محبوبیت دارند و در عین حال تیرامیسو، بستنی، بیسکویت‌های خوشمزه و قهوه عالی نیز به علاقمندان توصیه می‌شوند.

پرسنل آموزش دیده با خدماتی عالی به این مکان جذاب، استایل و شخصیتی منحصر به فرد می‌بخشند. قیمت‌های مقرون به صرفه، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و خدمات تحویل غذا نیز در این رستوران ارائه می‌شوند.

 

چرا ازمیر به مروارید اژه معروف است؟

آدرس: Cemal Gürsel Cd. No:111/A, Izmir, İzmir, Turkey

 

پیتزا وندیک اکسپرس در ازمیر (Pizza Venedik Express)

منوی ایتالیایی این رستوران، مهمانانی را جذب می‌کند که در جستجوی یک تجربه جدید هستند. بسیاری از بازدیدکنندگان به اینجا می‌آیند تا از طعم پیتزای خوشمزه، سوپ خوب پخت، مندو و لازانیا لذت ببرند. خدمات ارزنده، یکی از عوامل موفقیت و محبوبیت این رستوران به شمار می‌آید. بعلاوه میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا، در افزایش مشتریان وفادار این غذاکده تاثیر بسزایی دارند.

آدرس: Sanayi, 286. Sk. No:35/A, Izmir, İzmir, Turkey

 

لئون در ازمیر (Leone)

بعد از بازدید از مسجد Bleu، پیشنهاد می‌کنیم  در سفر با تور ازمیر سری به این کافه رستوران بزنید و از طعم غذاهای لذیذ ایتالیایی از جمله پاستا، زیما و پای خوش پخت لذت ببرید. بعلاوه از کروسان بادام خوش طعم، کاپوچینوی خوشمزه، لیموناد یا لاته غافل نشوید.

در ضمن بسیاری از مشتریان وفادار این غذاکده، اذعان دارند که پرسنل حرفه‌ای بوده و خدماتی ارزنده ارائه می‌دهند. فضا نیز بسیار شگفت انگیز و دوست داشتنی است و در کنار برخورداری از دکوراسیون جذاب و محیط گرم و صمیمی محیط داخلی، می‌توانید از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز برای استفاده از هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف استفاده کنید. در ضمن نگران دسترسی به اینترنت برای انجام امور شخصی و کاری نباشید، زیرا وای فای رایگان نیز در این مکان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

آدرس: Çankaya, Vasıf Çınar Blv 29/A, Izmir, İzmir, Turkey

 

اورلا وینو لوکال در ازمیر (Urla Vino Locale)

قطعا Urla افتتاح شد تا مکانی باشد که پیچیده‌ترین سلیقه‌ها و ذائقه ها را راضی کند. منوی متنوع این رستوران، بر اساس غذاهای مدیترانه‌ای و ایتالیایی شکل گرفته و خوراک بره، فانوس ماهی، خاویار سیاه، زیما، گرگونزولا، بیکن، استیک و سالادهای خوشمزه در اینجا بسیار پرطرفدارند. در ضمن نان‌ها توسط خود این غذاکده پخت شده و بسیار تازه سرو می‌شوند. همچنین این رستوران، مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های باکیفیت را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

در اینجا می‌توانید از خورد و خوراک در محیط دنج داخلی و یا فضای مفرح و سرسبز بیرونی، نهایت لذت را ببرید. بعلاوه وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و خدمات عالی پرسنل صمیمی نیز مهیا هستند. در ضمن در اینجا، قیمت‌هایی مناسب و منصفانه را بابت غذاهای لذیذ و خدمات سطح بالا پرداخت خواهید کرد.

 

ازمیر از دیرباز تا امروز

آدرس: 8037,Sk. No:3, Izmir, İzmir, Turkey

 

ایتالین در ازمیر (Eatalian)

در این رستوران، بهترین غذاهای ایتالیایی در ازمیر در انتظار شما هستند. پیشنهاد می‌کنیم پیتزا، پاستا، سالاد، شیرینی و سوپ خوش پخت را در این کافه امتحان کنید. بعلاوه خدمات حرفه‌ای، از عمده دلایل شهرت این غذاکده به شمار می‌آید. در کنار اینها وای فای رایگان نیز، برای علاقمندان به کار و انجام امور شخصی می تواند بسیار کارساز باشد. در ضمن در صورت تمایل، می‌توانید غذایتان را در محیط مفرح بیرونی صرف کنید.

آدرس: 175,Sk. No:23/A, Izmir, İzmir, Turkey

 

پیزریا لونا رومانا در ازمیر (Pizzeria Luna Romana)

این غذاکده ایتالیایی معروف، ضمن سرو پیتزاهای منحصر به فرد و خوش طعم، گزینه های پرطرفداری همچون زیما، بوراتا و ماهی را ارائه می‌دهد.  بعلاوه منو، دسرهایی همچون هالو هالو و قهوه‌های عالی را نیز شامل می‌شود.

بعلاوه مهمانان در این بار رستوران، می‌توانند از خدمات سطح بالای پرسنل آموزش لذت ببرند و از قیمت‌هایی مقرون به صرفه، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی برخوردار شوند. همچنین اگر به استنشاق هوای تازه و تماشای فضای سبز در حین خورد و خوراک علاقمندید، حتما از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز استفاده کنید.

 

معرفی فرودگاه عدنان مندرس ازمیر

آدرس: Haci isa Mahallesi 75.yıl cumhuriyet caddesi 31/F, 75. Yıl Cumhuriyet Cd. No:31/F, Urla, İzmir, Turkey

 

پپرینو پیتزا در ازمیر (Peperino Pizza)

اینجا یکی دیگر از رستوران‌های پرطرفدار در ازمیر برای صرف غذاهای ایتالیایی است که پیتزا، پارمزان و بوراتاهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کند و تیرامیسو و هالو هالو نیز این خورد و خوراک را به بهترین نحو تکمیل می‌کنند. بعلاوه، توصیه می‌کنیم اسپرسوهای عالی این کافه رستوران از دست ندهید.

شما از خدمات سریع این رستوران بسیار خوشنود خواهید شد و ضمن بهره مندی از فضای داخلی و بیرونی دلپذیر، به وای فای رایگان نیز دسترسی خواهید داشت. خدمات تحویل غذا، از دیگر مزایای مهم این غذاکده به شمار می‌آید. و در نهایت قیمت‌های مناسب در کنار شکم گردی لذت بخش، شما را بارها و بارها به این مکان خواهد کشانید.

آدرس: Şht. Onur Akarsu Cd 14/A, Izmir, İzmir, Turkey

 

پاپریکا در ازمیر (Paprica)

این غذاکده در بدو امر با امکاناتی قابل توجه از جمله خدمات تحویل غذا، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، محیط داخلی دنج و دوست داشتنی و میز و صندلی‌های فضای بیرونی به استقبال مشتریانش می‌آید. و در ادامه منویی جذاب از غذاهای ایتالیایی و انواع پیتزاها و سوپ‌های لذیذ که زیرنظر سرآشپز محبوب و حرفه‌ای ارائه می‌شود، رضایت مخاطبان را جلب می‌کند. بعلاوه پرسنل در تمام طول سال، با مهربانی خدماتی عالی را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

 

ازمیر از دیرباز تا امروز

آدرس: Çankaya, Dr. Mustafa Enver Bey Cd. No:30/A, Izmir, İzmir, Turkey

 

کومپوستو ترک موتفاگی در ازمیر (Komposto Turk Mutfagi)

این رستوران غذاهای سنتی ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و گیاهی را سرو می‌کند. منوی غنی این رستوران، گزینه‌هایی جذاب و خوشرنگ با تزئیناتی عالی را شامل می‌شود و در این میان کاسرول گوشت، سوسیس گوشت، اسپاگتی، کوفته ازمیری، غذاهای گریل، راویولی ترکی، لازانیا، ماهی مرکب شکم پر، سوپ، سالاد و پکا محبوبیت بالایی دارند.

در ضمن، پرسنل به زبان انگلیسی مسلط بوده و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. نقاشی‌های دیواری به جذابیت این فضای زیبا و آرامش بخش می‌افزایند و وای فای رایگان، خدمات تحویل غذا و میز و صندلی‌های فضای بیرونی، لذت این شکم گردی را به نهایت می‌رسانند.

آدرس: Sokak No: 46 Kemeralti, Izmir 35250 Turkey

 

هپی ایتالی در ازمیر (Happy Italy)

این رستوران شیک و مفرح، غذاهای ایتالیایی خلاقانه‌ای را ارائه داده و بسیاری از المان‌ها و دستورپخت‌هایی آشپزی سنتی را ترکیب می‌کند. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای شکم گردی و برخورداری از دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به شمار می‌آید و با فضای داخلی دنج و راحت، میز و صندلی‌های فضای بیرونی، خدمات ارزنده، قیمت‌های مناسب و وای فای رایگان، ساعاتی لذت بخش را برای مخاطبان رقم می‌زند. منو گزینه‌های جذابی را شامل می‌شود و در این میان پیتزای نوتلا، پیتزای سبزیجات، پکا و پاستا، از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران محسوب می‌شوند.

 

بهترین پارک‌های آبی نزدیک ازمیر

آدرس: 1807,Sk. No. 27/A, Izmir, İzmir, Turkey

 

نورس پی یرز در ازمیر (North Pier's)

پس از بازدید از مسجد حصار ازمیر، بهتر است برای شکم گردی سری به این رستوران زیبا و جذاب بزنید. این رستوران با انواع غذاهای اروپایی، ترکی، غذاهای دریایی و ایتالیایی برای صبحانه، ناهار و شام به استقبال مهمانانش می‌آید. در اینجا می‌توانید از طعم بی نظیر کارپاچیو گوشت گاو، تارتار ماهی قزل آلا، پائلا، اسپاگتی و پاستا برخوردار شوید.

این غذاکده که چشم اندازی جذاب به منظره دریا دارد، در عین حال وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و میز و صندلی‌هایی در فضای باز را به مخاطبان ارائه می‌دهد. فضای دنج این مکان باعث می‌شود مشتریان، آرامش و راحتی را در حین خورد و خوراک تجربه کنند و پرسنل حرفه‌ای نیز خدماتی فوق العاده ارائه می‌دهند.

 

آدرس: Ataturk Caddesi, Konak Pier Alisveris Merkezi No: 19/HI-J Konak Pier Alısveris Merkezi, Konak, Izmir 35000 Turkey

 

یولو در ازمیر (Yolo)

اگر در اطراف خیابان کنیسه به گشت و گذار مشغولید، پیشنهاد می‌کنیم از این رستوران دیدن کنید. این رستوران که در ساختمانی قدیمی با طراحی به سبک روستایی قرار دارد انواع غذاهای ایتالیایی، آمریکایی، آلمانی، مدیترانه‌ای و ترکی را سرو می‌کند. همبرگرهای خانگی، پاستا، جوجه کبابی و کوفته از محبوب‌ترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند و البته برای دسر، از طعم بی نظیر چیزکیک‌های خانگی و قهوه عالی این رستوران غافل نشوید.

در ضمن بسیاری از مشتریان، از خدمات کامل و سریع پرسنل حرفه‌ای رستوران ابراز رضایت کرده‌اند. بعلاوه فضای راحت داخلی و بیرونی و همچنین وای فای رایگان برای انجام امور شخصی و شغلی، امکانات و لذت این شکم گردی را تکمیل می‌کنند.

 

 

سفری جذاب برای کودکان در تور ازمیر

آدرس: Anafartalar Caddesi, No:228 Abacioglu Hani Kemeralti, Konak, Izmir 35000 Turkey

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴  

۰۴ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران