معرفی ۵ هتل لاکچری جدید در مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
معرفی ۵ هتل لاکچری جدید در مالدیو

مالدیو کشوری متشکل از صدها جزیره مرجانی است که همین باعث شده، تور مالدیو به مقصدی رویایی برای سفر بدل شود. کشوری که همه آن را با جزایر خصوصی، هتل‌ها و ریزورت‌های لوکس و زیبا و آب‌های کریستالی‌اش می‌شناسند. فارغ از بعضی هتل‌های معروف، چند هتل و ریزورت لاکچری فوق‌العاده عالی در یکی دو سال اخیر در نقاط مختلف مالدیو افتتاح شده‌اند که هر کدام با ویژگی‌های خاص خود، جلب توجه می‌کنند. در ادامه‌ی این نوشته، ما ۵ مورد از این هتل‌های لاکچری را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

هتل رافلز مالدیو مرادهو (Raffles Maldives Meradhoo)

چیزی که رافلز برای شما تدارک دیده، تجربه‌ی فوق‌العاده جذاب در اقامتگاهی لاکچری است که زیبایی‌های تمام و کمال جاذبه‌های دریایی مالدیو را نیز برایتان به ارمغان خواهد آورد. جزیره‌ای که این هتل در آن واقع شده بسیار کوچک است و به همین دلیل، ویلاهای مجلل و زیبای آن، بر روی یک منطقه مرجانی و با فاصله‌ی کمی از خود جزیره واقع شده است که جذابیت بیشتری به آن افزوده.

 

جالبترین حقایق درباره مالدیو

کل هتل از ۱۶ ویلای بزرگ با استایلی خاص که ترکیبی از معماری محلی و غربی است تشکیل شده و تمامی امکانات رفاهی برای این ویلاها در نظر گرفته شده است. درون این ویلاها از طیف‌های مختلف رنگ آبی و دکوری که منطبق به خصوصیات منطقه است استفاده شده که زیبایی منحصر به فردی به آن‌جا داده است. البته در خود جزیره نیز سازه‌ای بزرگ در میان درختان پرتعدادش قرار گرفته که یک سری امکانات عمومی مثل استخر، رستوران و ... در آن‌جا قرار گرفته‌اند. جدا از تمامی امکانت رفاهی و تفریحی هتل، استفاده از دیوارهای بزرگ شیشه‌ای برای ویلاها و همچنین قرار گیری این اقامتگاه‌ها بر روی منطقه‌ای مرجانی، یکی از بهترین مکان‌های مالدیو برای بازدید به شمار می‌رود.

در رافلز شما امکاناتی همچون رستوران، جایی برای باربیکیو، باغ، اسپا و همچنین پکیج‌هایی برای ماه عسل در مالدیو و عکاسی عروسی در اختیار خواهید داشت و تمامی ویلاها نیز دارای تراس چوبی بزرگ، سرویس بهداشتی و حمام بسیار لوکس، مبلمان، فضایی به بزرگی ۲۲۰ متر مربع، تلوزیون ۵۵ اینچ، اینترنت پر سرعت بی‌سیم و ... هستند. چند اقامتگاه ساحلی نیز برای رافلز در نظر گرفته شده که روی منطقه مرجانی نیستند اما از نظر وسعت، بزرگ‌تر بوده و دارای استخر اختصاصی‌اند. و در آخر می‌توانیم بگوییم در این هتل تجربه سفری رمانتیک در مالدیو را خواهید داشت.

دیگر مشخصه‌ها:

  • امکانات مختلف برای فعالیت‌های آبی همچون غواصی  در مالدیو، اسنورکلینگ، کانو، ماهیگیری و ...
  • رستوران و بار مجهز همراه با منو مخصوص کودکان
  • دو استخر روباز
  • امکان بردن حیوانت خانگی به این هتل را ندارید

هتل جوالی مالدیو (JOALI, Maldives)

بر خلاف فضای کمی که در جزیره قبلی وجود داشت، جوالی مالدیو دارای فضای بسیار بزرگ‌تری است. این جزیره خصوصی دارای فضای جنگلی بسیار زیبا، ساحل سفید رنگ و امکانات تفریحی مختلفی بوده و ویلاهای روی آب آن، با یک اسکله چوبی فوق‌العاده از خشکی اصلی جدا شده‌اند و روی یک منطقه مرجانی قرار گرفته‌اند. اینجا یکی از بهترین جزایر مالدیو برای اقامت است. در جوالی شما با ۷۳ اقامتگاه متخلف مواجه هستید که بعضی از آن‌ها، همان ویلاهای روی آب ذکر شده هستند که با یک طراحی منحصر به فرد و زیبا با الهام از خانه‌های محلی مردم مالدیو ساخته شده‌اند.

 

راهنمای گردش در ماله، پایتخت مالدیو

انتخاب‌های شما در این هتل متنوع هستند و حتی چند دسته ویلای روی آب وجود دارد که می‌توانید از میانشان یکی را انتخاب کنید. از ویژگی‌های اقامتگاه‌های جوالی، طراحی داخلی مدرن و بسیار شیکی است که سعی شده در آن، فضای باز کافی مد نظر قرار گرفته و شما به هر سمت که بچرخید، منظره‌ی زیبایی که برایش، زحمت سفر به مالدیو را کشیده‌اید را از دست ندهید. البته بعضی از این ویلاها با بقیه متفاوت بوده، دارای استخر اختصاصی، فضایی بسیار بزرگ‌تر و امکاناتی از این دست هستند. همچنین ویلاهای ساحلی را نیز نباید از یاد ببرید که چسبیده به ساحل و پشت به جنگل زیبای این جزیره واقع شده‌اند.

از نظر امکانات عمومی جزیره جوالی جزو بهترین‌هاست. نه تنها دارای رستوران، بار و مرکز اسپا مجهیز است، بلکه رستوران‌های آن طراحی خاص و منو فوق‌العاده جذابی دارند که اقامت در آن‌جا را برایتان لذت‌بخش‌تر خواهند کرد. جدا از امکانات گسترده برای فعالیت‌های آبی مختلف در این هتل که شامل کایاک‌های شیشه‌ای، پاراسیلینگ، اسکی روی آب و ... می‌شود، یک زمین تنیس بزرگ و تجهیزات بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

 دیگر مشخصه‌ها:

  • محل‌های خاص برای عکاسی و استراحت
  • امکانات تفریحی کامل و داشتن یکی از بهترین مراکز اسپا در میان هتل‌های لاکچری مالدیو
  • اتاق‌های خانوادگی
  • برنامه‌های تفریحی مختلف برای مهمانان هتل
  • امکان بردن حیوانت خانگی به این هتل را ندارید

هتل والدورف آستوریا مالدیو ایتافوشی (Waldorf Astoria Maldives Ithaafushi)

وقتی اقامت در این مجموعه لاکچری را در سفر با تور مالدیو برای خود انتخاب می‌کنید، یات‌های اختصاصی هتل شما را در نزدیکی فرودگاه سوار کرده و به صورت اختصاصی به این ریزورت که در سه جزیره کوچک نزدیک به هم ساخته شده، می‌رسانند. سرویس دهی و شرایط ویژه والدورف آستریا از آن‌جا آغاز شده و در تمام طول سفر ادامه خواهد داشت.

در این مجموعه ۱۱۹ ویلای مختلف برای مهمانان در نظر گرفته شده که بخشی از آن‌ها شامل ویلاهای روی آب و بخشی دیگر را ویلاهای ساحلی تشکیل می‌دهند. اما هر کدام را که انتخاب کنید، مطمئن باشید که با اقامتگاهی شیک، زیبا و فوق‌العاده مواجه خواهید بود که سفری فراموش نشدنی را برایتان رقم می‌زند. ویلاها تنوع زیادی داشته و بعضی‌ها در کنار هم و بعضی دیگر کاملا جدا از مجموعه اصلی قرار گرفته‌اند. بعضی دارای استخر اختصاصی بوده و بعضی برای اقامت خانوادگی آماده شده‌اند. طراحی داخلی همه‌ی آن‌ها بسیار شیک بوده و تمامی امکانات رفاهی یک هتل ۵ ستاره‌ی لوکس برایشان در نظر گرفته شده است.

 

۷ مورد از بایدها و نبایدهای سفر به مالدیو

والدورف آستوریا مجموعه شیک و در عین حال شاد برای سفر به مالدیو است که می‌توانید تفریحات هیجان‌انگیز در مالدیو را در آن تجربه کنید. دارای استخرهای متعدد و ساحل آن جان می‌دهد برای شنا و اسنورکلینگ و البته اگر اهل تفریحات آبی باشید نیز، همه چیز در این محل برای شما مهیا خواهد بود. همچنین مجموعه دارای یک مرکز اسپا لاکچری، سالن ورزش، چند زمین تنیس، سالن بازی و محلی برای برگزاری مراسم عروسی دارد. جاهای مختلفی نیز برای عکاسی در این بهش کوچک وجود داشته که پیشنهاد می‌کنیم، اگر شانس بودن در آن‌جا را داشتید، حتما به سراغشان بروید.

دیگر مشخصه‌ها:

  • امکانات کامل برای بیش از ۱۵ نوع فعالیت آبی هیجان انگیز
  • دارای چندین رستوران و بار مختلف در نقاط مختلف مجموعه
  • فضای بزرگ و امن برای بازی بچه‌ها، قدم زدن و دوچرخه سواری
  • سواحل متعدد همراه با امکانات مورد نیاز
  • امکان بردن حیوانت خانگی به این هتل را ندارید

ریزورت اینتر کانتیننتال مالدیو ماموناگو (InterContinental Maldives Maamunagau)

از جمله دیگر اقامتگاه‌های لاکچری مالدیو که زمان زیادی از ساخت آن نمی‌گذرد و با ۸۱ ویلای ویژه و جذاب، میزبانی عالی در این کشور به حساب می‌آید. یکی از ویژگی‌های این هتل، قرار گیری در نزدیکی جزیره مرجانی با است که جزو منابع طبیعی مورد حفاظت یونسکو بوده و دارای یک اکوسیستم خاص و مرجان‌های دریایی متنوع و بی‌نظیر در دنیاست که البته شما امکان بازدید از آن‌جا را خواهید داشت.

 

معرفی محبوب‌ترین غذاهای مالدیو

سفره‌ماهی‌های معروف مانتا رایز در این منطقه به وفور یافت می‌شود و حتی ممکن است به دیدن آن‌ها وسواس پیدا کرده و مدت زیادی از سفر خود را صرف تماشا و یا حتی شنا با این موجودات دریایی حیرت انگیز کنید. این هتل دارای ویلاای متعدد و متنوعی است که هر کدام ویژگی‌های خود را دارند، اما تمامی‌شان از طراحی داخلی و بیرونی فوق‌العاده زیبایی بهره برده و بعضا دارای یک سری ویژگی‌های اضافی همچون استخر اختصاصی هستند.

مجموعه اینتر کانتیننتال‌ دارای ۵ رستوران، چندین استخر، مجموعه اسپا لاکچری، کلاب ورزشی، امکانات کامل برای تفریحات آبی، یک استخر ویژه کودکان و نوجوانان با بازی‌های مخصوص و سواحلی بسیار زیباست که در آن‌ها تجهیزاتی برای آفتاب گرفتن و البته بازی‌های ساحلی در نظر گرفته شده است. اینترنت رایگان بی‌سیم، چندین بار مختلف، تجهیزات باربیکیو و چیزهای بسیار دیگری برای مهمانان هتل اینتر کانتیننتال مهیا شده است.

دیگر مشخصه‌ها:

  • داشتن ۵ رستوران مختلف شامل رستوران آسیایی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و ...
  • مرکز اسپا لوکس، مدرن و با پکیج‌های متنوعماساژ
  • امکانات عالی برای کودکان و خانواده‌ها
  • امکان بردن حیوانت خانگی به این هتل را ندارید

ریزورت وستین مالدیو میریاندهو (The Westin Maldives Miriandhoo Resort)

و در پایان نگاهی بندازیم به یکی دیگر از ریزورت‌های عالی جدید مالدیو که در منطقه‌ای محافظت شده قرار گرفته و دارای مراکز مختلف غواصی و اسنورکلینگ در مالیو است و اقامتی مفرح و متنوع را برای شما به همراه خواهد داشت. این مجموعه دارای ۷۰ ویلای مختلف بوده که در ۶ دسته قرار می‌گیرند و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند اما مسلما برای بسیاری از مسافران تور مالدیو، این ویلاهای روی آب هستند که جذابیت بیشتری دارند.

طراحی مدرن و خاص استفاده از شده در اقامتگاه‌های وستین، یکی از اولین تفاوت‌های این مجموعه با دیگر جاهایی است که در نوشته امروز به آن‌ها اشاره داشته‌ایم. البته کل جزیره خیلی بزرگ نیست و بر خلاف تمامی جزایری که به آن‌ها اشاره کردیم، پوشش جنگلی پر پشتی ندارد. به همین دلیل، فضای کافی برای ساخت ویلاهای ساحلی و همچنین محیط‌های عمومی مختلف از جمله استخری بزرگ فراهم بوده است.

بسیاری از ویلاهای این محل دارای استخر اختصاصی کوچک بوده که به جذابیت این مکان اضافه می‌کند. همچنین رستوران‌ها و بارهای بسیار خوبی برای آن‌جا در نظر گرفته شده است. با این که امکانات خیلی خوبی برای تفریحات آبی در نظر گرفته شده و سواحل کم‌نظیری در این جزیره وجود دارد، اما نبود یک مرکز اسپا لاکچری به نظر در این محل احساس می‌شود. اما خب این نوید را به شما بدهیم که در وستین نیز می‌توانید به دیدن مانتا رایزها رفته و با آن‌ها شنا کنید.

 

حمل و نقل در مالدیو

دیگر مشخصه‌ها:

  • داشتن محیط‌های عمومی متنوع از جمله باغ و فضای بازی بزرگ
  • امکانات عالی در ساحل و همچنین داشتن مکانی برای باربیکیو
  • تمامی ویلاها دارای تراس چوبی هستند
  • امکان بردن حیوانت خانگی به این هتل را ندارید

منبع ۱

منبع ۲

۲۷ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران