بهترین سوشی رستوران‌ها در آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
بهترین سوشی رستوران‌ها در آنکارا

آنکارا، پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ بعد از استانبول است. این شهر اکنون بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده و مرکز علایق سیاسی، تجاری و آموزشی ترکیه به شمار می‌آید. با وجود جمعیت جوان و البته گردشگری پررونق، این منطقه از رستوران‌های فراوان، فعالیت‌های فرهنگی و تفریحات شبانه و انواع جاذبه‌های توریستی برخوردار است. مقاله مهمترین جاذبه‌های آنکارا، اطلاعات ارزشمندی در این رابطه در اختیارتان قرار خواهد داد.

و البته با وجود انبوه علاقمندانی که با تور آنکارا به این شهر منحصر به فرد سفر می‌کنند، غذاکده‌های بین المللی را خواهند یافت که خوراکی‌های جذاب و لذیذ را مناسب با هر سلیقه و ذائقه‌ای سرو می‌کنند. اما آیا در اولین سفر به آنکارا، به دنبال طعم غنی غذاهای ژاپنی و چینی خصوصا سوشی هستید؟ در این صورت، مطالعه این مقاله برایتان خالی از لطف نخواهد بود و با پتانسیل‌های این شهر برای ارائه این غذای خوشمزه آشنا خواهید شد.

 

کوییک چاینا در آنکارا (Quick China)

اگر به غذاهای چینی و ژاپنی علاقه دارید، از این رستوران دیدن کرده و طعم بی نظیر میگو، سوشی، نودل‌ها، پد تای و خوراک  گوشت گاو خوش پخت را امتحان کنید. بعلاوه بیسکویت، سوفله‌های لذیذ و آب میوه‌های خوشمزه نیز محبوبیت بالایی در این رستوران دارند.

گفتنی است پرسنل حرفه‌ای در تمام طول سال، خدماتی سریع و ارزشمند را ارائه می‌دهند. جالب است بدانید این پرسنل، به زبان انگلیسی مسلط هستند و به خوبی با مهمانان تعامل دارند.  قیمت‌ها نیز مناسب بوده و فضای زیبا و دکوراسیون دوست داشتنی در کنار وای فای رایگان، تلویزیون، پارکینگ و میز و صندلی‌های چیده شده در باغ، لذت این شکم گردی را دوچندان می‌کنند. در ضمن صندلی کودک نیز ارائه می‌شود. در نهایت، باید گفت اینجا یک رستوران زنجیره‌ای است و شعبات متعددی در سراسر شهر دارد.

 

برج زیبای آتاکوله و مرکز خرید آرتیوم

آدرس: Buyukesat Mahallesi, Ugur Mumcu Cad. Ugur Mumcu Sokak No: 64 Cankaya, GOP, Ankara 06700 Turkey

 

اسکای وو در آنکارا (Skye Vue)

اگر در حوالی کنگره آنکارا مشغول گشت و گذار هستید و به دنبال یکی از بهترین رستوران‌های آنکارا می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم برای شکم گردی حتما سری به رستوران Skye Vue بزنید. در اینجا انواع غذاهای ژاپنی با کیفیت بالا و تهیه شده از مواد اولیه تازه سرو می‌شوند و در این میان، سوشی‌ها طرفداران بیشتری دارند. هر چند که ساشیمی، سوپ و زیما نیز بسیار لذیذ هستند.

در کنار غذا، می‌توانید از شنیدن موسیقی زنده شبانه برخورار شوید و لحظاتی مفرح را در کنار عزیزانتان تجربه نمایید. پرسنل حرفه‌ای، قیمت‌های مناسب، تراس، میز و صندلی‌های فضای باز، وای فای رایگان و پارکینگ از دیگر امکانات این غذاکده به یادماندنی به شمار می‌آیند. در ضمن فضای مدرن و شیک که از پالت‌های رنگی طبیعی از جمله تنالیته‌های مختلف قهوه‌ای برخوردار است، آرامش، ظرافت، صمیمیت و شادی را به مخاطبان هدیه می‌دهد.

آدرس: Kızılırmak, JW Marriott 1, Muhsin Yazıcıoğlu Cd., Ankara, Turkey

 

تاولو میو براسری در آنکارا (Tavolo Mio Brasserie)

این بار رستوران، به خاطر ارائه غذاهای ایتالیایی بسیار لذیذش شهرت دارد. شما می‌توانید گوشت گاو ولینگتون، پیتزا و زیما کاملا پخته شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و اوقات خوبی را در اینجا سپری نمایید. در عین حال بسیاری از مشتریان برای چشیدن چیزکیک‌های خوشمزه، براونی، هالو هالو و نوشیدنی‌های گوارا از این رستوران دیدن می‌کنند.

در ضمن امکانات رفاهی مختلف از جمله وای فای رایگان، پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای باز نیز برای علاقمندان فراهم هستند. خدمات ارزنده و پرسنل دلسوز و صمیمی،‌تاثیری مثبت روی مخاطبان به جای می گذارند و فضا و دکوراسیون جذاب، لذت این شکم گردی را به نهایت می‌رسانند.

 

سفری جذاب و خانوادگی به آنکارا

آدرس: Osmanağa Konakları, 2494/3. Sk. no 6, Ankara, Turkey

 

نوسر- ایت در آنکارا (Nusr-Et)

خوراک گوشت گاو خوش پخت، استیک فیله، سالاد استیک و سوشی، از جمله پرطرفدارترین گزینه‌های منو در این مکان زیبا به شمار می‌آیند. در عین حال این استیک هاوس تمام تلاشش را می‌کنند تا باقلوای خوش طعم، بستنی و دسرهای لذیذ ترکی را با بهترین کیفیت به مخاطبانش ارائه دهند. در کنار اینها، لیموناد عالی و قهوه خوشمزه می‌توانند بارها و بارها شما را به این رستوران بکشانند.  

از طرفی فضای دنج این مکان باعث می‌شود مهمانان احساس آرامش کنند و اوقات خوبی را در اینجا سپری نمایند. پرسنل، حرفه‌ای و دلسوز بوده و با خدماتی سریع و عالی، تاثیری مثبت روی مشتریان به جای می‌گذارند. گفته می‌شود که قیمت‌ها در اینجا بسیار مناسب بوده و البته دکوراسیون فوق العاده، خدمات تحویل غذا، پارکینگ، وای فای رایگان و تلویزیون نیز برای مشتریان فراهمند. در ضمن در صورت تمایل، می‌توانید برای بهره مندی از هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف، غذایتان را در فضای بیرونی رستوران صرف نمایید.

آدرس: Şht. Ömer Haluk Sipahioğlu Sk. No:8, Ankara, Turkey

 

گانژو وویانگ در آنکارا (Guangzhou Wuyang)

این رستوران در قلب آنکارا، در خیابان بستکار قرار دارد و منویی غنی از غذاهای مدرن و سنتی چینی و کره‌ای ارائه می‌دهد. خوردن کیمچی، سوشی، زیما و بوقلمون خوش پخت در اینجا به شدت پیشنهاد می‌شوند. هر چند که ماهی، سوپ، توفو، چیکن و رامن نیز بسیار محبوبیت دارند.

بسیاری از مهمانان اذعان دارند که که پرسنل این غذاکده، بسیار مهمان نواز و حرفه‌ای بوده و خدمات قابل توجهی ارائه می‌دهند. در عین حال فضای آرام و دکوراسیون زیبا، این رستوران را به یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بدل کرده است. بعلاوه خدمات تحویل غذا، وای فای رایگان، تلویزیون، پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای بیرونی، به مزایای شکم گردی در این رستوران افزوده‌اند. قطعا از قیمت‌های مناسب این رستوران، در برابر خدمات و کیفیت بالا متعجب خواهید شد.

 

اقامت در هتل‌های لوکس آنکارا

آدرس: Necatibey, Bestekar Cd No:88 D:B, Ankara, Turkey

 

وارونا گزجین کافه در آنکارا (Varuna Gezgin Café)

انواع غذاهای کوبایی و ژاپنی، در این کافه رستوران منتظر شما هستند. با حضور در این مکان می‌توانید طعم لذیذ پیتزا، سوشی، زیما و پکا کاملا پخته شده را امتحان کنید. بعلاوه گزینه‌هایی نظیر برگر، سالاد، پد تای، فلافل، استیک و املت نیز در منوی رنگارنگ این غذاکده به چشم می‌خورند. برای دسر، هالو هالو را پیشنهاد می‌کنیم و در کنار اینها طعم خوش یک لاته عالی، می تواند مکمل قابل توجهی برای این شکم گردی به شمار آید.   

همچنین فضای دنج این مکان به مشتریان اجازه می‌دهد تا پس از یک روز کاری گشت و گذار در شهر، ساعاتی را به آرامش و  استراحت بگذرانند. پرسنل بی نظیر با خدماتی جذاب، در تمام طول سال پذیرای مردم هستند. خوراکی‌ها از قیمت‌هایی متوسط برخوردار بوده و همچنین وای فای رایگان، تلویزیون و پارکینگ برای مشتریان فراهمند. در کنار اینها اگر تمایل داشتید، می‌توانید برای برخورداری از هوای تازه، از میز و صندلی‌های فضای بیرونی برای خورد و خوراک استفاده کنید.

آدرس: Milli Kütüphane, Azerbaycan Cd. No:106, Ankara, Turkey

 

فار ایست وک در آنکارا (Far East Wok)

یکی دیگر از سوشی رستوران‌ها در آنکارا برای صرف غذاهای چینی و ژاپنی، غذاکده Far East Wok است. خصوصا  نودل دان دن خوشمزه، ووک، زیما و سوشی‌های لذیذ، می‌توانند یک شکم گردی خاطره انگیز را برای مخاطبان رقم بزنند. در کنار غذاهای باکیفیت، می‌توانید از وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا برخوردار شوید. بعلاوه میز و صندلی‌های فضای بیرونی، شما را به استنشاق هوای تازه دعوت می‌کنند.

آدرس: Milli Kütüphane, 69. Sk. No:3/A, Ankara, Turkey

 

کافی لب در آنکارا (Coffee Lab)

اینجا یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های آنکارا است که از فضای داخلی جذابی برخوردار است، در عین حال میز و صندلی‌های فراوانی را در فضای بیرونی سرسبز به مخاطبانش هدیه می‌دهد تا در حین خورد و خوراک، از هوای تازه و حظ بصری بهره مند شوند. بعلاوه غذاهایی باکیفیت و لذیذ سرو می‌کند و در این بین سوشی‌ها، زیمای خوشمزه و پکای خوش پخت را به همه توصیه می‌کنیم. همچنین می‌توانید از شانس بودن در این مکان، برای صرف یک فنجان قهوه خوش طعم نیز استفاده کنید.

بعلاوه وای فای رایگان برای سرگرمی و یا انجام امور شخصی و کاری، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. تلویزیون نیز گزینه خوبی برای وقت گذرانی و سرگرمی در این رستوران به شمار می‌آید.

 

مجموعه‌های سینمایی برتر در آنکارا

آدرس: Ceyhun Atuf Kansu Cd. 114/E D:11, Ankara, Turkey

 

سوشی کو در آنکارا (SushiCo)

این غذاکده که در نزدیکی پارک سگمنلر واقع شده، مشتریانش را به صرف انواع غذاهای چینی و ژاپنی محبوب دعوت می‌کند. میگوهای کاملا پخته شده و سوشی‌های لذیذ بسیار پرطرفدارند و البته چشیدن طعم زیما و سوپ خوشمزه نیز، خالی از لطف نخواهد بود.

طراحی این فضا شما را مجذوب خواهد کرد. پنجره‌های بزرگ سقف به کف و درب‌های شیشه‌ای بزرگ، نور طبیعی فراوانی را به فضای داخلی دعوت کرده و چشم اندازی جالب توجه به زیبایی‌ها وسرسبزی‌های محیط بیرونی دارند. هر چند که می‌توانید برای استنشاق هوای تازه، از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز بهره مند شوید. پیشنهاد می‌کنیم بعد از خوردن غذاهایی جذاب، سری به پارک‌های سرسبز آنکارا مانند پارک سگمنلر برای پیاده بروید.

آدرس: Arjantin Cad. Attar Sok. No:10, Ankara, Turkey, 06900

 

چین سدی در آنکارا (Çin Seddi)

غذاهای چینی، بسیاری از المان‌های سنت‌های آشپزی را ترکیب می‌کنند. و این ترکیب بدون وجود سوشی کاملا پخته شده، لطفی ندارد. والبته این غذاها، در رستوران Çin Seddi به نحوی مطلوب ارائه می‌شوند. بنابراین اگر در سفر با تور آنکارا هوس خوردن غذاهای شرق دور را داشتید، حتما سری به این غذاکده بزنید. بعلاوه زیمای خوش پخت و سوپ‌های لذیذ در کنار دسرهایی نظیر هالو هالو و یا نوشیدنی‌های گوارایی همچون چای، روحتان را جلا می‌دهند.

از طرفی، فضای این غذاکده بسیار آرامش بخش بوده و مکانی عالی برای استراحت و تکاندن خستگی‌های سفر از جسم و جان گردشگران به شمار می‌آید. ویژگی‌های ارزشمندی همچون دکوراسیون زیبا همراه با چیدمان عالی، پرسنل حرفه‌ای، منوی متنوع و به زبان انگلیسی و خدمات تحویل غذا را نمی‌توان در این رستوران نادیده گرفت.

آدرس: Hosdere Cad. No:176/B, Ankara, Turkey

 

چاینیز وودن وک در آنکارا (Chinese Wood'n Wok)

یکی دیگر از مکان‌های عالی و محبوب برای صرف غذاهای چینی، این غذاکده زیبا است که خوراکی‌هایی با طعم لذیذ و تزئیناتی جذاب را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. در این میان نمی‌توان از سوشی خوش پخت این رستوران غافل شد، هر چند که گزینه‌های دیگری همچون وک، نودل دان دان و چیکن نیز در این غذاکده طرفداران خاص خود را دارند. در ضمن خدمات تحویل غذا، از مزایای مهم این رستوران به شمار می‌آیند. بعلاوه وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز برای علاقمندان در دسترس هستند.

 

تفریح و گردش خانوادگی با کودکان در آنکارا

آدرس: Bağlar Cd. No:185 D:A, Ankara, Turkey

 

اِیژن هاوس در آنکارا (Asian House)

با گذر از مسجد کوجاتپه، می‌توانید برای شکم گردی سری به این رستوران بزنید و دستور العمل‌ها و مواد اولیه غذاهای چینی و ژاپنی را کشف کنید. با وجود منویی رنگارنگ و غنی، ساعاتی خوش را در اینجا خواهید گذراند و می‌توانید گزینه‌هایی نظیر مندو، رامن و سوشی‌های کاملا پخته شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین طعم بی نظیر کاسه برنج با مرغ ترش و شیرین، راویولی سرخ شده و چرب و پر شده با گوشت چرخ کرده، گوشت گاو سرخ شده با سس تند و کیمچی نیز هوش از سر هر مخاطبی خواهد برد.

بعلاوه می‌توانید غذایتان را در فضای داخلی زیبا و دنج و یا فضای بیرونی سرشار از هوای تازه صرف کنید. در عین حال، خدمات تحویل غذا و پارکینگ نیز به مشتریان ارائه می‌شوند.

آدرس: 15Temmuz Kızılay Milli İrade (Ankara Metro) - İngilizce, Selanik Cd No: 64/A, Ankara, Turkey

 

ایوده سوشی در آنکارا (Evde Sushi)

این رستوران نیز، یکی دیگر از غذاکده‌های معروف شهر برای صرف سوشی بوده و انواع رول‌ها را با طعم و کیفیتی عالی ارائه می‌دهد. در منوی جذاب این رستوران، می‌توانید شاهد گزینه‌هایی همچون رول تمپورا سالمون، راک اند رول، فیلادلفیا رول، بوستون رول، نودل میگو، فیش اند چیپس و فیش برگر باشید. همچنین در صورت تمایل، می‌توانید یک "کیک تولد سوشی" را به صورت سفارشی درخواست دهید و دوستان و عزیزانتان را سورپرایز کنید. گفتنی است خدمات تحویل غذا در این رستوران آرام و دنج، یکی از مهمترین مزایا به شمار می‌آید.

 

معرفی مرکز خرید کنت پارک در آنکارا

آدرس: Angora Blv. No:160/A, Ankara, Turkey

 

سوشی کو سویوتوزو در آنکارا (SushiCo Söğütözü)

و در پایان این سفر شکم گردی مجازی، سری می‌زنیم به رستوران SushiCo Söğütözü که غذاهای چینی و ژاپنی لذیذی را همراه با سس‌های مختلف، چاشنی‌ها و سبزیجات متنوع سرو می‌کند. اینجا خوشمزه‌ترین کالیفرنیا رول‌های شهر را ارائه می‌دهد و در عین حال نیگری، ادامامه، نودل دان دان، برنج و سوپ‌های لذیذ طرفداران بسیاری دارند. همچنین نمی‌توان از خوردن هالو هالوی خوشمزه غافل شد.

گفتنی است غذاها در اینجا کمی گران بوده اما با توجه به طعم‌های بی نظیر، خدمات حرفه‌ای، فضای دوست داشتنی، وای فای رایگان و خدمات تحویل غذا، این رستوران حداقل یکبار ارزش امتحان کردن را دارد.

آدرس: Beştepe, 1263. Sokak No:2, 06510 Çankaya/Ankara, Turkey

منبع ۱

منبع ۲

۱۸ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران