لوکس‌ترین هتل‌های قبرس: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری اروپا
لوکس‌ترین هتل‌های قبرس: قسمت دوم

قبرس می‌تواند همه سلیقه‌ها را برآورده کند. قبرسی‌های بومی، چه یونانی و چه ترک، به گرمی و در نهایت مهمان نوازی از مسافران پذیرایی می‌کنند. این خطه در آستانه بین غرب و شرق، و با شهرها و مناطقی که بسیار مدرن هستند و در عین حال شاهد تاریخ طولانی و فرهنگ متنوع جزیره بوده‌اند، به استقبال مسافران تور قبرس می‌آید. این منطقه آب و هوایی مطبوع و چشم‌اندازی هایی شگفت انگیز از ساحل و کوه‌های پراکنده، تاکستان‌ها، روستاها و صومعه‌ها را به بازدیدکنندگان هدیه می‌دهد.

و در عین حال، بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله اقامتگاه‌های متنوع و غذاکده‌های ریز و درشت را برای مخاطبانش رقم می‌زند. در واقع قبرس اکنون بعنوان یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری اروپا، از جایگاهی ارزشمند  برخوردار است. بیایید در ادامه قسمت اول لوکس‌ترین هتل‌های قبرس، سفری مجازی و لذت بخش داشته باشیم به برخی دیگر از لوکس‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های قبرس.

 

آماتئوس در قبرس (Amathus)

این هتل ۵ ستاره لوکس و زیبا، اقامتی مجلل را با امکاناتی جذاب نظیر دسترسی مستقیم به ساحل مدیترانه، ۳ استخر روباز، ۱ استخر سرپوشیده آب شور، ۵ غذاخوری و یک مرکز اسپا به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع رقم می‌زند. بعلاوه، وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود است.

تمامی ۲۰۳ اتاق‌ این هتل، از تزئینات شیک برخوردار بوده و دارای حمام مرمرین با امکانات لوکس، تلویزیون صفحه ‌تخت دیواری با کانال‌های ماهواره‌ای و سایر امکانات رفاهی هستند. بعلاوه اتاق‌های رو به دریا، از بالکن خصوصی و چشم اندازهای بی بدیل به مناظر طبیعی اطراف بهره برده‌اند.

 

بهترین هتل‌های خلیج مرجان قبرس

مهمانان می‌توانند برای شکم گردی به رستوران Kalypso بروند که صبحانه را به صورت بوفه در تراس مشرف به استخرها و باغ‌ها سرو می‌کند. رستوران غذای دریایی Limanaki و همچنین کباب کده‌ای است که غذاهای گریل سرو می‌کند نیز، بسیار پرطرفدارند.

با وجود اسپای وسیع هتل، میهمانان از درمان‌های جوان کننده بدن، سونا یا جکوزی لذت خواهند برد. یک باشگاه ورزشی بزرگ با تجهیزات مدرن و مربیان حرفه‌ای، همچنین امکانات برای فعالیت‌های مختلف ورزش‌های آبی، پارکینگ خصوصی رایگان و چندین بوتیک فروشگاه را نیز می‌توانید در این اقامتگاه خاطره انگیز که جز بهترین هتل‌های قبرس است بیابید.

در نهایت به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم  ویرانه‌های باستانی آماتوس ۱ کیلومتر، شهر لیماسول ۱۰ دقیقه رانندگی و  فرودگاه بین المللی لارناکا، ۵۵ کیلومتر از این ملک فاصله دارند.

آدرس: 75Amathuntos Avenue, Agios Tychonas, 3310 Limassol, Cyprus

 

ایوی مر در قبرس (The Ivi Mare)

این هتل ساحلی و لوکس، در شهر پافوس واقع شده و یک اقامتگاه مخصوص بزرگسالان به شمار می‌آید و جز بهترین هتل‌های ساحلی پافوس قبرس به شمار می‌رود. مهمانان در اینجا به وای فای رایگان، ۱۴۸ اتاق با تهویه مطبوع، رستوران، استخر، جکوزی، مرکز اسپا و مرکز تناسب اندام دسترسی دارند.

گفتنی است تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل ۵ ستاره، مجهز به مینی بار، کتری، دستگاه قهوه ساز، گاوصندوق شخصی، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با وان یا دوش و بالکن هستند و بالکن برخی از آنها، به منظره‌ای جذاب از دریا دید دارند. و البته بعضی از سوئیت‌ها، از جکوزی در فضای باز برخوردارند.

و اما امکانات شکم گردی بسیار جذاب و متنوع بوده و میهمانان می‌توانند از منوهای مختلفی بهره مند شوند. رستوران آلاکارت Meze bv Elliniko غذاهای یونانی سرو می‌کند و رستوران  Akakiko Easy Japanese Dining غذاهای فیوژن آسیایی را ارائه می‌دهد. بعلاوه یک کافه بار و یک بار کنار استخر، در طول روز نوشیدنی‌ها و اسنک‌های خوشمزه‌ای را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند.  

از دیگر امکانات مهیج این ملک می‌توان به استخر روباز با جکوزی ۱۰ نفره، استخر سرپوشیده و اسپا همراه با اتاق تناسب اندام، سونا، اتاق بخار و خدمات ماساژ اشاره کرد. بعلاوه پرسنل پذیرش، می‌توانند به مهمانان در برنامه‌ریزی گشت و گذارشان مشاوره‌های مفیدی ارائه دهند.  

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم این ملک در فاصله ۳۰ دقیقه پیاده‌روی از قلعه قرون وسطایی پافوس، ۵ کیلومتری مقبره پادشاهان و ۱۲ کیلومتری فرودگاه پافوس قرار دارد.

 

هتل‌های ارزان قبرس برای اقامتی مقرون به صرفه

آدرس: 12Theas Afroditis Avenue, Yeroskipou, 8204 Paphos, Cyprus

 

پارکلن در قبرس (Parklane)

این ریزورت ۵ ستاره در لیماسول، توسط ۱۰۰،۰۰۰ متر مربع از باغ‌های زیبا احاطه شده و با ۱ استخر سرپوشیده و ۳ استخر روباز همراه با ساحل طولانی و شنی، به استقبال مهمانانش می‌آید و جز هتل‌های شیک قبرس محسوب می‌شود. این استراحتگاه، دارای ۲۷۴ اتاق بسیار راحت و بزرگ است که با سلیقه تزئین شده‌اند و دارای المان‌های سنتی و مبلمان ساخته شده از مواد طبیعی با رنگ‌های خاکی هستند. بعلاوه این اتاق‌ها با وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت ۵۵ اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، بالکن با چشم اندازی از باغ یا دریای مدیترانه و حمام اختصاصی همراه با سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، وان حمام و دوش بارانی از مخاطبان پذیرایی می‌کنند.

این مجموعه لوکس، در عین حال امکانات سرگرمی مختلفی را برای مهمانان مهیا می‌کند از جمله تجهیزات ورزش‌های آبی، مینی فوتبال و ۳ زمین تنیس. همچنین اگر در سفری خانوادگی با کودکان به قبرس هستید، در اینجا از زمین بازی کودکان در پارکی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع، با قلعه ۲ سطحی و کشتی دزدان دریایی و سرسره‌های آبی، باشگاه کودکان و شبکه‌های تلویزیونی کودکان شگفت زده می‌شوید.

بعلاوه ۴ رستوران و همچنین ۲ بار یکی سوشی بار و یکی بار کنار استخر، برای شکم گردی و تفریح ​​میهمانان در دسترس هستند.

در مرکز اسپا، تالاسوتراپی و اتاق‌های درمان گنجانده شده‌اند. از دیگر امکانات این ریزورت می‌توان به آرایشگاه، مرکز تجاری، باشگاه ورزشی پیشرفته، رزرواسیون ۲۴ ساعته و پارکینگ خصوصی رایگان اشاره کرد. گفتنی است این ملک در ۱۵ کیلومتری مرکز تاریخی لیماسول، ۵۳ کیلومتری فرودگاه بین المللی لارناکا در قبرس و ۷۲ کیلومتری فرودگاه بین المللی پافوس واقع شده است.

آدرس: 11Giannou Kranidioti street, 4534 Limassol, Cyprus

 

کپ سنت جورج در قبرس (Cap St Georges)

این ریزورت ۵ ستاره، در نوامبر ۲۰۲۱ و در ۲۵۰ متری ساحل Kafizis افتتاح شد. از جاذبه‌های گردشگری قبرس در نزدیکی اقامتگاه می‌توان به ساحل وایلد، ساحل رودخانه سفید و باغ وحش پافوس اشاره کرد.

مهمانان در این اقامتگاه به رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سرگرمی‌های عصرانه، رزرواسیون ۲۴ ساعته، مرکز تناسب اندام، روم سرویس، باشگاه کودکان، زمین بازی کودکان و وای فای رایگان در سراسر هتل دسترسی دارند.

 

معرفی بهترین بوتیک هتل‌های قبرس

بعلاوه ۲۰۱ اتاق و سوئیت را در این ملک خواهید یافت که همگی مجهز به تهویه مطبوع، میز، مینی بار، دستگاه قهوه ساز، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه، حوله، حمام اختصاصی و بالکن هستند. در ضمن برخی از اتاق‌های ویژه، از چشم اندازهایی جالب توجه به منظره استخر برخوردارند.

مهمانان می‌توانند هر روز، از طعم لذیذ صبحانه قاره‌ای یا بوفه لذت ببرند. همچنین، یک بار در اقامتگاه وجود دارد که نوشیدنی‌ها و اسنک هایی خوشمزه و باکیفیت سرو می‌کند. در ضمن امکاناتی نظیر تنیس روی میز، امکانات تجاری، خدمات کرایه دوچرخه و کرایه خودرو نیز در دسترس هستند.

آدرس: Agios Georgios 3 Maniki Street, 8570 Peyia, Cyprus

 

کانستنتینو بروس آسیمینا در قبرس (Constantinou Bros Asimina)

این هتل لوکس ۵ ستاره، در شهر پافوس واقع شده و پذیرای مهمانان بالای ۱۶ سال است. اینجا فضایی آرامش بخش را به مخاطبانش هدیه می‌دهد و از محبوبیت بالایی در میان مسافران تور قبرس، خصوصا زوج‌ها برخوردار است. مهمانان در این اقامتگاه زیبا، به ۲ استخر روباز آب شیرین، یک استخر آب گرم سرپوشیده، یک زمین تنیس، یک مرکز اسپا، سالن بدنسازی کاملا مجهز و آرایشگاه دسترسی دارند. همچنین بوفه صبحانه، ناهار و شام هر روز در رستوران‌ها و بارهای این هتل ارائه می‌شود.

 

معرفی فرودگاه‌های بین‌المللی قبرس

در این اقامتگاه می‌توانید ۱۱۱ اتاق و سوئیت را شاهد باشید که مجهز به تهویه مطبوع، فضای نشیمن مستقل، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار و بالکن هستند. جالب است بدانید برخی از این سوئیت‌ها، از یک استخر خصوصی با تراس چوبی نیز برخوردارند.

در نهایت باید گفت این هتل ۳ کیلومتر تا بندر ماهیگیری پافوس، تنها ۴ کیلومتر تا مرکز شهر و ۲۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی پافوس فاصله دارد. بعلاوه این ملک در فاصله ۵۰۰ متری از نزدیک‌ترین مغازه‌ها، بارها و بهترین رستوران‌های قبرس در این این حوالی واقع شده است.

آدرس: Theas Afroditis Avenue, Yeroskipou, 8101 Paphos, Cyprus

 

گرند ریزورت در قبرس (GrandResort)

اینجا اقامتی خاطره انگیز را با باغ‌های استوایی، ۲ استخر، یک مرکز سلامتی، یک زمین تنیس، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان در سرتاسر ملک رقم می‌زند. بعلاوه ۲۵۵ اتاق‌ بزرگ در این اقامتگاه وجود دارند که مجهز به تلویزیون LED، گاوصندوق، لپ‌تاپ، مینی‌بار، حمام اختصاصی و بالکن مشرف به دریای مدیترانه هستند.

جالب است بدانید امکانات شکم گردی با شرایطی ایده آل و بسیار متنوع در این ملک درنظر گرفته شده‌اند و ۶ رستوران با منوهایی جذاب، به استقبال علاقمندان می‌آیند. در این میان رستوران Salaminia، منوی بین المللی و Kohili غذاهای دریایی و غذاهای گوشت قرمز را در ساحل سرو می‌کنند. غذاهای اصیل آسیایی در رستوران فضای باز Kyoshi ارائه می‌شوند. همچنین بار Tycoons Bar و بار Ethnic Lobby Lounge مشرف به دریا بوده و نوشیدنی‌های گوارا، سوپ، قهوه و میان وعده‌های لذیذی را برای مخاطبانشان فراهم می‌کنند.

در کنار اینها مهمانان می‌توانند در مرکز سلامتی که دارای اسپا و باشگاه بدنسازی است، به تمرین و یا ریلکس کردن بپردازند. همچنین، یک استخر سرپوشیده و یک اتاق بازی با میز بیلیارد در مرکز سلامتی وجود دارند. اگر به دنبال هیجان بیشتر در این سفر هستید، لازم است بدانید پرسنل این ملک، دوره‌های غواصی را برای علاقمندان ترتیب می‌دهند و البته برای مهمانان کوچک نیز، یک کلوپ کودکان درنظر گرفته شده است.

گفتنی است این ریزورت ۵ ستاره، در ساحل خصوصی در آماتوس شهر لیماسول واقع شده و تا فرودگاه لارناکا ۵۶ کیلومتر و تا فرودگاه پافوس ۷۰ کیلومتر  فاصله دارد.

آدرس: 127Amathountos Street, 4533 Limassol, Cyprus

 

سانپرایم پروتاراس بیچ در قبرس (Sunprime Protaras Beach)

این اقامتگاه صبحانه‌هایی خوشمزه، موقعیت مکانی عالی، وای فای رایگان، رستوران، مرکز تناسب اندام، بار و باغ را در پروتاراس ارائه می‌دهد. این ملک که خصوصا در میان بانوان و زوج‌ها بسیار محبوبیت دارد، در ۵۰ متری ساحل Vrisi قرار داشته و کمتر از ۱ کیلومتر با ساحل درخت انجیر، ۱.۲ کیلومتر با ساحل خلیج Potami و ۷ کیلومتر با  پارک جنگلی ملی Cavo Greco فاصله دارد.

این هتل ۴ ستاره که صرفا مناسب اقامت بزرگسالان است، در عین حال  دارای سرگرمی‌های عصرانه و رزرواسیون ۲۴ ساعته بوده و صبحانه قاره‌ای یا بوفه و یک تراس آفتابگیر جذاب را برای مهمانانش مهیا می‌کند. همچنین ۱۱۸ اتاق بالکن دار را در خود جای داده که همگی دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، فضای نشیمن، ملحفه، حوله و حمام اختصاصی همراه با دوش و سشوار و سایر امکانات رفاهی هستند.  

 

سفر به زیباترین نقاط قبرس

آدرس: 9,Amfitritis street, 5296 Protaras, Cyprus

 

سانرایز جید در قبرس (Sunrise Jade)

این فضای آرامش بخش برای اقامت بزرگسالان، در ژانویه ۲۰۱۹ در پروتاراس افتتاح شد. گفتنی است این ریزورت ۵ ستاره که مستقیما در ساحل شنی قرار دارد، از یک مرکز اسپای پیشرفته و همچنین باغی با ۲ استخر روباز برخوردار است که یکی از آنها گرم می‌شود. اسپا ۳ اتاق درمان، سونا و استخر آب گرم سرپوشیده را در خود جای داده و خدمات ماساژ و درمان‌های زیبایی با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شوند.

برای خورد و خوراک، مهمانان می‌توانند از صرف غذاهای لذیذ و کلاسیک آمریکایی و بین المللی در رستوران‌های هتل لذت ببرند. نوشیدنی‌های فراوان، آبمیوه‌های تازه و اسنک‌های خوشمزه نیز در بار لابی و بار استخر سرو می‌شوند.

همچنین جلسات یوگا و آموزش غواصی، در این اقامتگاه برگزار می‌شوند. وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود بوده و ۱۵۸ اتاق این اقامتگاه همگی دارای مبلمان شیک، تهویه مطبوع، تراس یا بالکن مبله، حمام اختصاصی و دستگاه اسپرسوساز هستند. 

به لحاظ موقعیت مکانی، باید بگوییم ایا ناپا پرجنب‌وجوش در ۱۰ کیلومتری و خلیج کونوس در ۴ کیلومتری ملک قرار دارند. همچنین فرودگاه بین المللی لارناکا، ۷۱ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد.

آدرس: 20,Dafnis street, 5296 Protaras, Cyprus

 

رادیسون بلو در قبرس (Radisson Blu)

و در آخر، سری می‌زنیم به این هتل ۵ ستاره لوکس در مرکز لارناکا که با چشم‌اندازی از بندر و دسترسی آسان به همه جاذبه‌های پرطرفدار شهر از مسافران تور قبرس استقبال می‌کند. در اینجا، یک مرکز اسپای مدرن با ۴ اتاق درمان و مرکز تناسب اندام در اختیار مهمانان بوده و امکاناتی با فناوری‌های پیشرفته و مدرن ارائه می‌شوند.

تمامی ۱۰۶ اتاق‌ و سوئیت‌ شیک این اقامتگاه دارای تلویزیون هوشمند، وای‌فای رایگان، حمام زیبا با دوش بارانی، یک اتاق نشیمن مجزا و بالکن اختصاصی با چشم اندازهایی باشکوه از دریا و شهر هستند.

 

گشت و گذاری ساحلی در پروتاراس قبرس

بعلاوه رستوران ملک نیز ضمن سرو غذاهای خوشمزه برای صبحانه‌ای مجلل، ناهار وشام، با چشم‌اندازی پانوراما از لارناکا از مهمانانش پذیرایی می‌کند. همچنین روف بار واقع در طبقه شانزدهم، نوشیدنی‌های باکیفیت و خاص و سوشی ارائه می‌دهد.

مرکز تناسب اندام، مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری کاردیو و کاهش وزن است و یک مرکز تجاری نیز در طبقه پنجم هتل وجود دارد. در نهایت باید گفت ساحل پرچم آبی فینیکودس ۲.۵ کیلومتر و اییا ناپا، ۳۰ دقیقه رانندگی از این ملک خاطره انگیز و زیبا فاصله دارند.

آدرس: 2,Atlantidon street, 6058 Larnaca, Cyprus

 

منبع ۱ 

منبع ۲

منبع ۳

۱۱ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران