بهترین هتل‌های خلیج مرجان قبرس

جاذبه‌های گردشگری اروپا
بهترین هتل‌های خلیج مرجان قبرس

ساحل مرجانی یکی از بهترین سواحل تور قبرس است که در پاوفس واقع شده و به خاطر ماسه‌های نرم و روان پودری، آب کم عمق و امن و امکانات عالی مورد توجه توریست‌ها مخصوصا خانواده‌ها قرار دارد. شما می‌توانید در این ساحل و در جاهایی که صندلی آفتابی قرار دارد، صندلی کرایه کنید و از امکانات ساحلی بهره مند شوید. یکی از بهترین بخش‌های این ساحل جذب سرمایه گذاران کلان و احداث هتل‌ها و اقامتگاه‌های عالی شده که به شدت اقامت را در اطراف این ساحل لذتبخش کرده‌اند. بنابراین اگر به دنبال اقامتی رویایی در پافوس هستید جایی بهتر از ساحل مرجانی واقعا انگشت شمار است.

 

Bella Rosa hotel Cyprus

این هتل که در فاصله ۸ دقیقه‌ای از ساحل واقع شده اقامتگاهی جمع و جور با استخر روباز و پارکینگ است که اتاق‌هایی ساده اما کافی ارائه می‌دهد. یعنی در داخل اتاق‌ها طراحی ساده و خوبی دارند اما تمامی امکانات لازم همچون تلوزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، و اینترنت ارائه می‌دهند. همچنین این اتاق‌ها همگی دارای سرویس بهداشتی با امکانات لازم هستند و بالکن هم ارائه می‌دهند. به علاوه رستوران، کافه بار و مینی مارکت برای لوازم اولیه همگی در فاصله کمی از شما در بیرون هتل در دسترس هستند.

آدرس: Skaloupion 4 , 8560 Coral Bay, Cyprus

 

Coral Beach Hotel & Resort Cyprus

این ملک ۳ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. هتل کورال بیچ و ریزورت در خلیج کورال، مشرف به ساحل شنی، اتاق‌های روشن با بالکن یا تراس ارائه می‌کند. از جمله امکانات تفریحی می‌توان به استخر سرپوشیده، آبگرم و ۲ استخر روباز، یکی با سرسره اشاره کرد. وای فای رایگان در سرتاسر آن ارائه می‌شود. هر اتاق دارای تلویزیون ماهواره ای، تهویه مطبوع و امکانات چای/قهوه است. این مجموعه دارای ۴ بار و ۶ رستوران است که غذاهای قبرسی و بین المللی سرو می‌کنند. رستوران لیمانی در کنار ساحل و بندر خصوصی هتل قرار دارد و ماهی تازه، غذاهای محلی و رقص‌های محلی سنتی را ارائه می‌دهد. درمان‌های اسپا Esthisis شامل ماساژ، بسته بندی بدن و صورت است. سونا، حمام بخار و جکوزی نیز وجود دارد. باشگاه ورزشی و زمین تنیس در دسترس است و باشگاه کودکان تحت نظارت دارای بازی‌ها، فعالیت‌ها و فیلم‌های تعاملی است. یک مهدکودک برای بچه‌های کوچک‌تر در نظر گرفته شده است. همچنین دیدنی‌های کلیدی پافوس، از جمله موزه بیزانس و قلعه سارانتا کولونس، ۲۰ دقیقه با ماشین تا هتل ساحلی کورال فاصله دارند. فرودگاه بین المللی پافوس ۲۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

 

مهیج‌ترین فعالیت‌ها در پافوس قبرس

آدرس: Coral Bay Avenue, P.O. Box 62874, 8099 Coral Bay, Cyprus

 

Aqua Sol Water Park Resort

این هتل ۵ ستاره که در فاصله ۱۳ دقیقه از ساحل واقع شده ریزورت پارک آبی آکوا سول دارای ۲ استخر روباز و یک پارک آبی فصلی با ۶ سرسره آبی و یک رودخانه سواری است. همچنین این هتل ۱ کیلومتر از ساحل کورال و تنها ۱۶۵۰ فوت از مرکز تفریحی خلیج کورال فاصله دارد. در اینجا کارکنان حرفه ای با خوشحالی می‌توانند در کارها کمک کرده و کرایه ماشین یا ماساژ حرفه‌ای را برایتان رزرو کنند. برنامه‌های انیمیشن و نمایش‌های فولکلور تقریبا هر روز برگزار می‌شوند و اقامتی واقعا مفرح را تضمین می‌کنند. فعالیت‌های موجود عبارتند از یک کلوب دیسکو، برنامه سرگرمی با شب‌های موضوعی و یک شب قبرسی. میهمانان می‌توانند یک وعده غذایی را در کافه روباز یا رستورانی که غذاهای محلی و بین المللی سرو می‌کند، انتخاب کنند و لذت ببرند. بار استخر در شب پیتزا و پاستا ارائه می‌دهد. این ریزورت با دسترسی مستقیم به خلیج مرجانی، انتخاب ایده آلی برای مهمانانی است که به دنبال ترکیبی عالی بین آرامش و سرگرمی هستند. روز را به بازی تنیس، ورزش در قسمت تناسب اندام یا کاوش در چشم انداز استخر بگذرانید. این هتل در نزدیکی میدان رانندگی گلف پافوس و آکادمی و پارک پرندگان پافوس قرار دارد.

آدرس: Coral Bay – Pey ia, PO Box 60643, 8106 Coral Bay, Cyprus

 

Kotsias Corallia Villas

این ملک ۳ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد، تنها ۳۰۰ متر از ساحل محبوب کورالیا، کوتسیاس ویلاها خانه‌های بزرگ و مدرن با استخرهای خصوصی و باغ‌های دوست‌داشتنی، نزدیک به اتوبوس‌های معمولی به پافوس اقامتی آرام ارائه می‌کند. این ویلاهای مجلل از موقعیت مکانی عالی نزدیک به ساحل برخوردارند و یک انتخاب ایده آل برای تعطیلات  خانواده ها یا گروه های دوستانه هستند که امکان لذت بردن از منظره دریا یا کوه را ارائه می‌دهند. هر آشپزخانه به طور کامل به تمام امکانات مدرن از جمله ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی مجهز هستند. همچنین می توانید در کنار خانواده از درست کردن باربیکیو در باغ هم لذت ببرید. Wi-Fi رایگان در سرتاسر هتل موجود است.

 

بهترین رستوران‌های پافوس در کنار منظره‌ی شگفت‌انگیز دریا

آدرس: Coral Bay Road , 8575 Coral Bay, Cyprus

 

Adonis Villa

آدونیس ویلا که فقط ۵ دقیقه با ماشین تا ساحل خلیج کورال فاصله دارد دارای یک استخر فصلی روباز مجهز به تخت آفتابگیر و چتر است. در اینجا غذا، بالکن مبله سنگفرش شده با منظره کوه و دریا ارائه شده و در سراسر ملک اینترنت در دسترس قرار دارد. ویلا از ۳ اتاق خواب، ۳ حمام اختصاصی و یک سرویس بهداشتی اضافی برای مهمانان تشکیل شده است. این شامل یک تلویزیون با شبکه ماهواره ای، پخش کننده DVD/CD، منطقه ناهار خوری و قسمت نشیمن با مبل است. آشپزخانه کاملا مجهز نیز شامل اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و یخچال بوده و تهویه مطبوع در سراسر ویلا موجود است. از دیگر امکانات مجموعه امکانات باربیکیو رایگان در محل است. به علاوه فقط ۲ دقیقه رانندگی شما را به بارها و رستوران‌های مختلفی می‌رساند که در خلیج کورال واقع شده‌اند.

Akoursou, 8650 Coral Bay, Cyprus

 

Villa Daniella

اما اگر به جای اقامتی اشتراکی و محیطی‌های شلوغ با دیگران به دنبال اقامتی خصوصی‌تر هستید این ویلای دربست انتخابی برجسته است. ویلا دانیلا با یک استخر خصوصی در خلیج کورال واقع شده دارای تمامی امکاناتی است که شما در طول این اقامت به آن‌ها نیاز خواهید داشت. باغ و وای فای رایگان در سراسر آن ارائه می‌شود و ویلا در داخل با تهویه مطبوع دارای ۳ اتاق خواب و آشپزخانه کاملا مجهز با ناهارخوری همراه است. قسمت نشیمن مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و پخش کننده دی وی دی است. به علاوه امکانات دیگری مانند اتو نیز موجود است. این خانه تا فرودگاه بین‌المللی پافوس ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و ترانسفر فرودگاهی را می‌توان با پرداخت هزینه ترتیب داد. پارکینگ خصوصی رایگان در محل امکان پذیر است.

 

معرفی جذاب‌ترین شهرهای توریستی قبرس

آدرس: Rizokarpasou, 8099 Coral Bay, Cyprus

 

Villa Neyla Four bedroom Beach front Coral Bay

ویلا نیلا چهار خوابه در خلیج کورال، واقع در خلیج کورال، اقامتگاهی با استخر خصوصی است که ۳ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این ویلا با چشم‌انداز دریا و کوه، وای‌فای رایگان نیز دارد. در داخل ویلا دارای ۴ اتاق خواب، اتاق نشیمن با تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه مجهز و حمام با وان و دوش است. ویلا همچنین دارای قسمت نشیمن و حمام بوده و برای آن گرمایش مرکزی ارائه شده است. از دیگر امکانات رفاهی آن می‌توان به استخر روباز اشاره کرد همچنین این ملک دارای باربیکیو، باغ و تراس آفتابگیر است که در صورت مساعد بودن آب و هوا میهمانان می‌توانند از آن لذت ببرند.

آدرس: 1 Dikomou Street,, 8575 Coral Bay, Cyprus

 

Panareti Coral Bay Resort

این ریزورت واقع در خلیج مرجانی پافوس، اقامتگاه‌های مستقلی را در ۱۰۰ متری دریا ارائه می‌کند که ۵ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. امکانات این مجموعه عبارتند از استخر فصلی در فضای باز، استخر آب گرم سرپوشیده و جکوزی. همچنین سالن بدنسازی، سونا و وای فای رایگان در سراسر این مکان وجود دارد. از اینجا ساحل خلیج مرجانی تنها ۵۰۰ متر با شما فاصله دارد. آپارتمان‌های مبله راحت، هر کدام با یک میز  و ۲ صندلی بغل، دارای تهویه مطبوع هستند. آشپزخانه کاملا مجهز به ظروف و کتری است و شامل یک میز ناهار خوری کوچک، مایکروویو و یخچال است. همچنین به تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق و دی‌وی‌دی پلیر مجهز شده اند.

به علاوه رستوران هتل غذاهای بین المللی لذیذی را در طول روز سرو می‌کند. انواع نوشیدنی‌ها در بار سالن ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند در لابی با گوشه تلویزیون ماهواره ای استراحت کنند و همچنین یک مینی مارکت در محل وجود دارد. به علاوه کودکان می‌توانند با خیال راحت در استخر خود شنا کنند، در حالی که یک زمین بازی نیز در باغ وجود دارد. منوی کودکان و همچنین صندلی‌های بلند در رستوران موجود است. این هتل مخصوصا با طراحی مناسب برای خانواده‌ها اقامتی راحت را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زند.

 

مراکز خرید قبرس را بشناسیم

آدرس: 1 Keratidiou Street, 8650 Coral Bay, Cyprus

 

Ascos Coral Beach Hotel

هتل Ascos Coral Beach با یک استخر بزرگ که توسط درختان نخل بلند احاطه شده در خلیج کورال، تنها چند متر با ساحل واقع شده است و تنها ۶ دقیقه با ساحل فاصله دارد. این شامل یک رستوران، یک بار استخر و یک مرکز اسپا با استخر سرپوشیده و سالن تناسب اندام میشود. هر اتاق در اینجا تهویه مطبوع و بالکن را برای شما فراهم می‌کند. حمام خصوصی دارای دوش و سشوار نیز بوده و امکانات اضافی شامل قسمت نشیمن در فضای باز و گاوصندوق میشد. از دیگر امکانات ارائه شده در این ملک می توان به کارکنان محترم، انبار چمدان و خشک شویی اشاره کرد. به علاوه این ملک دارای پارکینگ هم رایگان است. برای خانواده‌های دارای فرزند خبر خوب این که در ۸ کیلومتری، می‌توانید از پارک پرندگان و حیوانات و همچنین میراث جهانی یونسکو از مقبره‌های پادشاهان دیدن کنید.

P.O. Box 61415, 8134 Coral Bay, Cyprus

۲۲ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران