سبک خاصی از اقامت را در بهترین بوتیک هتل‌های قبرس تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری اروپا
سبک خاصی از اقامت را در بهترین بوتیک هتل‌های قبرس تجربه کنید

بوتیک هتل‌های قبرس سبک بسیار خاصی از اقامت در این جزیره شناخته می‌شوند که ارائه‌دهنده خدمات شخصی و منحصر به فردی هستند. اما این که در سفر با تور قبرس در کدام یک از این هتل‌ها اقامت کنید بستگی به سلیقه و الویت‌بندی شما در ویژگی‌های مختلفی مثل معماری باشکوه و زیبا، طراحی داخلی منحصر به فرد، رستوران و کافه و یا نمای آن‌ها رو به شهر، انتخاب‌های شما را از هم متمایز می‌کند. با این همه بهترین هتل بوتیک‌های شهر مجموعه‌ای از بهترین امتیازهای استانداردی را ارائه می‌دهند که هر گردشگری به دنبال آن‌هاست.

 

 

هتل آلاسیا

بوتیک هتل آلاسیا که در قلب لیماسول واقع شده از اقامتگاه‌های شیک و جذاب شهر است که به شما فرصت دوری از شلوغی شهر را می‌دهد. برای کسانی که دوست دارند در محلی شیک و راحت اقامت کنند آلاسیا اتاق‌هایی بزرگ و راحت، مدرن، با محیطی آرام و مبله ارائه می‌دهد. حتی بسیاری از زوج‌های جوان این هتل را برای اقامت ماه عسل‌شان انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید از امکانات گسترده‌ای مثل اینترنت رایگان، رستوران و کافه، استخر شنا، اسپا و سالن بدنسازی، جکوزی و شاتل فرودگاه بهره‌مند شوید.

 

بهترین هتل‌های ۵ستاره‌ی قبرس برای اقامتی باشکوه

 

 

 هتل آلاسیا

 

 

آدرس: Chaidariou, Limassol, Cyprus

تلفن: +35725332000

 

 

هتل آناسا

با اقامت در این هتل می‌توانید با نسیم دل‌انگیز صبحگاهی تپه لاتچی پافوس و نمای چشمگیر اطراف از خواب بیدار شوید. تمام روزتان را صرف یادگرفتن موج‌سواری و کنترل بادبان‌ها کنید از انواع ورزش‌های آبی منحصر به فرد و دوست داشتنی لذت ببرید، غروب را به تماشای افق بپردازید و شب هنگام خودتان را برای گرفتن آرامش در اسپای آبگرم آماده کنید. به علاوه انواع نوشیدنی‌های رنگی خوشمزه نیز در دسترس شما قرار داده می‌شود.

 

 

 هتل آناسا

 

 

آدرس: Neo Chorio, Paphos, Cyprus

تلفن: +35726885085

 

 

هتل ناپا مرمایند

هتل ناپا مرمایند که در ایا ناپا قرار گرفته زیباترین اقامتگاه کل منطقه است. شما با اقامت در این هتل تنها چند دقیقه از مرکز شهر دور خواهید بود و در عین حال ساحل در فاصله کمی از شما قرار خواهد داشت. ساحل زیبای  خلیج Grecian و آب‌های درخشان موقعیت‌های گردشی و تفریحی بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد که تمام روزتان را به خودشان اختصاص می‌دهند. جدا از محل قرارگیری بی‌نظیر هل و امکانات اطراف آن، شما می‌توانید از ویژگی‌های منحصر به فردی مثل استخرهای روباز و سرپوشیده، تهویه مطلوب هوا، سرویس خشکشویی، مرکز تجاری، خدمات اتاق خواب و خدمات کودکان بهره‌مند شوید و اقامتی کاملا راحت را تجربه کنید.

 

۵ مکان خاص و منحصر به فرد در قبرس که برای اقامت می‌توانید آنها را انتخاب کنید

 

 

 هتل ناپا مرمایند

 

 

آدرس: Kryou Nerou 45, Ayia Napa 5343, Cyprus

تلفن: +357 23 721606

 

 

هتل لوندا

این هتل که برای تعطیلات تابستانی بسیار لوکس شهرت فراوان دارد از برجسته‌ترین هتل‌های در دسترس شماست که می‌توانید در آن اقامت کنید. به همین خاطر است که این هتل نامزد برگزاری جشنواره هتل پیشروی World Travel Awards قبرس در سال ۲۰۱۸ شده است. این هتل گشت و گذاری کاملا مدرن در دل فرهنگ سنتی قبرس فراهم می‌کند و امکانات متنوع زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد تا سفری به حق لاکچری را تجربه کنید. ویژگی‌هایی نظیر استخر روباز، سیستم تهویه مطلوب، سرویس خشکشویی، مرکز تجاری، امکانات ساحلی و سرویس اتاق‌ خواب را ارائه می‌دهد.

 

 

 هتل لوندا

 

 

آدرس: Londa Hotel, Georgiou 'A 72, Germasogeia 4048, Cyprus

تلفن: +357 25 865555

 

 

هتل ساحلی آدامز

ساحل نیسی به خاطر ماسه‌های سفید پودری، آب‌های فیروزه‌ای و همچنین هتل ساحلی آدامز بسیار مشهور است. این هتل دارای اتاق‌های مجلل و کم‌نظیری است و امکانات فراوانی را از سایر نقاط دنیا برای تعطیلات و اقامت ارائه می‌دهد. اگر از عاشقان قدم‌زنی و پیاده‌روی هستید می‌توانید در مسیر ساحلی مرکز آییا ناپا به طول ۲.۵ کیلومتر مربع قدم بزنید و از آب و هوای ساحلی و نسیم دریا لذت ببرید و از اطراف دیدن کنید. شب را می‌توانید از امکانات تفریحی شبانه در کافه‌ها و جشن‌های محلی مردم لذت ببرید. اگر فرزندتان همراه شماست نگران نباشید، می‌توانید از خدمات کودکان برای رفاه بیشتر استفاده کنید.

 

 

 هتل ساحلی آدامز

 

 

آدرس: Nissi Avenue, Ayia Napa, Cyprus

تلفن: +35723840000

 

 

هتل من رپس دیزاین

هتل مُن رپُس دیزاین در ایا ناپا و در نزدیکی مکان‌های تفریحی و گردشی واقع شده است. از بهترین موقعیت‌های گردشی اطراف هتل می‌توان به پارک آبی واترورلد اشاره کرد که در ۵ دقیقه‌ای آن قرار گرفته و طیف وسیعی از سرسره‌های آبی را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید به ورزش‌های آبی مانند اسکی، غواصی و قایقرانی بپردازید پس به ساحل Macronissos بروید. امکانات رفاهی داخل هتل شامل استخر روباز، تهویه مطبوع هوا، سرویس خشکشویی، خدمات حیوانات، سرویس اتاق خواب و سرویس کودکان بهره ببرید.

 

بهترین نقاط قبرس برای کمپینگ و لذت بردن از طبیعت بکر

 

 

 هتل من رپس دیزاین

 

 

آدرس: Nissi Ave 125, Ayia Napa 5343, Cyprus

تلفن: +357 23 721319

 

 

هتل آلمیرا

هتل آلمیرا با قرارگیری در کنار دریا موقعیت بسیار خوبی برای تعطیلات و گردش را فراهم می‌آورد. این هتل دارای فعالیت‌های گسترده‌ای مانند پیاده‌روی و دوچرخه سواری کوهستانی در پارک ملی آکاماس می‌باشد و همچنین می‌توانید از دیگر مراسم‌های گردشی و فرهنگی هتل استفاده کنید. جدا از تمامی این ویژگی‌های برجسته و گردشگری شما می‌‌توانید از امکانات داخلی مثل استخر داخلی و روباز، سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس خشکشویی، مرکز تجاری، سرویس اتاق خواب و خدمات کودکان استفاده کنید.

 

 

 هتل آلمیرا

 

 

آدرس: Poseidonos Ave 12, Paphos, Cyprus

تلفن: +357 26 888700

۲۵ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران